zal ik ff voor je regelenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:34 schreef indahnesia.com het volgende:
OP mag iemand anders erin plempen, Fok!Wiki werkt hier niet.
heel fijn..Hier wil dat op een of andere manier gewoon NIET ladenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
zal ik ff voor je regelen [afbeelding]
alles op zijn tijdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:41 schreef BrandX het volgende:
Done, zo ik ga zo maar eens een zijspiegel halen voor mijn auto'tje [afbeelding]
Eens kijken hoe handig ik ben en ik dat ding zelf kan bevestigen, mijn autoradio zelf installeren ging goed, dus dit moet me ook wel lukken lijkt me [afbeelding]
(eerst ff mijn bakkie opdrinken [afbeelding] )
ach geen probleem, daar zijn we KSC-vriendjes voor, ja tochquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heel fijn..Hier wil dat op een of andere manier gewoon NIET laden
quote:
koffie bij het broodje!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:47 schreef Sjowhan het volgende:
Koffie zometeen, eerst ff broodje eten
Feestelijke kleding toch?quote:
Het zal zo wel weer gaan regenen ja.. als het regenseizoen eenmaal enkele maanden op gang is wordt het begin van de regen stabieler (tussen drie en vier in de middag)... en over een maand tot twee maanden is het allemaal weer voorbij en zal het goeddeels droog zijn tot oktober/november.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach geen probleem, daar zijn we KSC-vriendjes voor, ja toch [afbeelding]
Hoe is het trouwens momenteel bij jou daar? Nog veel regen?
bekend merk ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Feestelijke kleding toch? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het zal zo wel weer gaan regenen ja.. als het regenseizoen eenmaal enkele maanden op gang is wordt het begin van de regen stabieler (tussen drie en vier in de middag)... en over een maand tot twee maanden is het allemaal weer voorbij en zal het goeddeels droog zijn tot oktober/november.
Papier!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Feestelijke kleding toch?
Brood is op.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:47 schreef Sjowhan het volgende:
Koffie zometeen, eerst ff broodje eten
BXquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
zo'n opfrissend buitje halverwege de dag lijkt mij helemaal zo gek nog niet daar!
[..]
Papier!![]()
inderdaad niets mis mee.. veel minder stof e.d. maar als het 'mis' gaat (d.w.z. de regenwolken hangen in de buurt, maar geen regen) dan wordt het stikbenauwd... gelukkig is dat relatief zeldzaamquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] zo'n opfrissend buitje halverwege de dag lijkt mij helemaal zo gek nog niet daar!
[..]
Daar let ik wel op dat dat niet opraaktquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Brood is op.![]()
Eerst boodschappen doen.
valt mee! Wonderlijk genoeg. maar vaak voel je pas de tweede dag echt wat, dus wie weetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
BXdappere monteur.
Hoest met spierpijn?
oeh dat is minder ja. Mijn longen zouden dat niet prettig vinden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inderdaad niets mis mee.. veel minder stof e.d. maar als het 'mis' gaat (d.w.z. de regenwolken hangen in de buurt, maar geen regen) dan wordt het stikbenauwd... gelukkig is dat relatief zeldzaam
waarvanquote:
astma? Ik heb mijn ventolin hier vrijwel niet nodig, i.t.t. tot Nederland. Daar is het een drama als ik eventjes er ben voor vakantie heb ik vorig jaar wel uitgevonden. poeh..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
valt mee! Wonderlijk genoeg. maar vaak voel je pas de tweede dag echt wat, dus wie weet [afbeelding]
[..]
oeh dat is minder ja. Mijn longen zouden dat niet prettig vinden.
[..]
waarvan [afbeelding]
je bent de eerste die het opvalt, en ook daadwerkelijk controleert of het kloptquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:02 schreef eer-ik het volgende:
Ik zag de TT en dacht: heh? nee toch?
Moest echt effe nakijiken of het nou zaterdag of zondag was [afbeelding]
Het viel me dusdanig op dat ik dacht: wtf, ik heb toch niet serieus een dag weggepit?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je bent de eerste die het opvalt, en ook daadwerkelijk controleert of het klopt
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:02 schreef eer-ik het volgende:
Ik zag de TT en dacht: heh? nee toch?
Moest echt effe nakijiken of het nou zaterdag of zondag was
nee, geen astma. Ik heb als vierjarige een virus opgelopen die op mijn luchtwegen sloeg. Ik schijn toen kantje boord te zijn geweest (kan me dat niet herinneren) maar sindsdien heb ik dat er een slijmlaag + ondoordringbare afdekkende slijmvlies in mijn longen heb, die er voor zorgen dat ik maar minimaal diep kan inademen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
astma? Ik heb mijn ventolin hier vrijwel niet nodig, i.t.t. tot Nederland. Daar is het een drama als ik eventjes er ben voor vakantie heb ik vorig jaar wel uitgevonden. poeh..
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het viel me dusdanig op dat ik dacht: wtf, ik heb toch niet serieus een dag weggepit?
owh, op die manier... Dat is inderdaad andere koek dan astma.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, geen astma. Ik heb als vierjarige een virus opgelopen die op mijn luchtwegen sloeg. Ik schijn toen kantje boord te zijn geweest (kan me dat niet herinneren) maar sindsdien heb ik dat er een slijmlaag + ondoordringbare afdekkende slijmvlies in mijn longen heb, die er voor zorgen dat ik maar minimaal diep kan inademen.
Ik heb een longcapaciteit van max. 2,7ltr. Een gezond niet sportend persoon heeft ong. 4,5ltr en iemand die zo veel sport en doet als ik komt met gemak boven de 5 ltr. Topsporters hebben doorgaans rond de 5,5ltr.
Kortom: ik kan geen duursporten doen. En daarom is boksen zo ideaal voor mij. 3 minuten knallen, 1 minuut rust enz.
Ik had het al gezien, en wilde even een beetje spelen met de spammer voordat hij eraf geschopt werd... maar ik was al te laatquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic
en zie FA
Ik ben nu echt out!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:15 schreef DaMart het volgende:
Het is weer een mooie dag, deze zaterdag. De zon schijnt, de lucht is blauw en het geluid van vogels is toch een stuk aangenamer om bij wakker te worden dan zo'n schreeuwende wekker. Goedemorgen dus.
Vind je dat niet lastig dan? Dat je echt tot een aantal sporten bent verwezen, en dat je niet eens wat anders kan proberen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, geen astma. Ik heb als vierjarige een virus opgelopen die op mijn luchtwegen sloeg. Ik schijn toen kantje boord te zijn geweest (kan me dat niet herinneren) maar sindsdien heb ik dat er een slijmlaag + ondoordringbare afdekkende slijmvlies in mijn longen heb, die er voor zorgen dat ik maar minimaal diep kan inademen.
Ik heb een longcapaciteit van max. 2,7ltr. Een gezond niet sportend persoon heeft ong. 4,5ltr en iemand die zo veel sport en doet als ik komt met gemak boven de 5 ltr. Topsporters hebben doorgaans rond de 5,5ltr.
Kortom: ik kan geen duursporten doen. En daarom is boksen zo ideaal voor mij. 3 minuten knallen, 1 minuut rust enz.
quote:
Succes!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:17 schreef BrandX het volgende:
maar goed, mijn koffie is op, ik ga eens kijken of ik mijn tuut kan fixen. Ik houd u allen op de hoogte.![]()
laters
Bloodhound Gangquote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss baby Uhn Tiss lalala.
zaterdag ja? weet je het zeker?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:15 schreef DaMart het volgende:
Het is weer een mooie dag, deze zaterdag. De zon schijnt, de lucht is blauw en het geluid van vogels is toch een stuk aangenamer om bij wakker te worden dan zo'n schreeuwende wekker. Goedemorgen dus [afbeelding].
Ja, hier wel. Jij woont zover weg dat je al een ruime dag verder bent!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zaterdag ja? weet je het zeker?
nee hoor, ik weet niet beter. Het is wel frusti dat ik nauweljks kan hardlopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vind je dat niet lastig dan? Dat je echt tot een aantal sporten bent verwezen, en dat je niet eens wat anders kan proberen?
gatverdammer, de provocator.. en Nederlanders in het buitenland zijn hun leven straks niet meer veilig..quote:De film, die ongeveer vijftien minuten zal duren, zou zich geleidelijk toespitsen op de situatie in Nederland en zou eindigen met een prent van de profeet Mohammed. "Met die prent gebeurt iets. Ik zeg nog niet wat", aldus Wilders.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hier wel. Jij woont zover weg dat je al een ruime dag verder bent!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het al gezien, en wilde even een beetje spelen met de spammer voordat hij eraf geschopt werd... maar ik was al te laat.
probleem opgelost dus!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
Heb ik waarschijnlijk zo maar een koper voor mijn auto, een maat heeft zijn micra stuk gereden (hoge reparatiekosten vw kabels en onderdelen) en wil mijne overkopen [afbeelding]
Zo kom je er wel vanaf jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
Heb ik waarschijnlijk zo maar een koper voor mijn auto, een maat heeft zijn micra stuk gereden (hoge reparatiekosten vw kabels en onderdelen) en wil mijne overkopen
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:15 schreef DaMart het volgende:
Het is weer een mooie dag, deze zaterdag. De zon schijnt, de lucht is blauw en het geluid van vogels is toch een stuk aangenamer om bij wakker te worden dan zo'n schreeuwende wekker. Goedemorgen dus.
Goed planquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mooie TT![]()
Ik ga lekker studeren vandaag
Al 2 dagen fiets, al 2 dagenquote:
Ja maar nu is het ook nog eens weekendquote:
Preies. Ideaal weer om eens een lekker stukje te gaan fietsenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar nu is het ook nog eens weekend![]()
Jahp. Ga jij morgen maar weer werkenquote:
Awwww... BX toch....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:55 schreef BrandX het volgende:
Dinkie kwijt (met vreselijk onduidelijke paint)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed plan.quote:
jawel, maar dus met de oude spiegelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Jahp. Ga jij morgen maar weer werken
[..]
Awwww... BX toch....
Je kunt toch wel nog rijden met tuut vanmiddag he?
Joah! En nog verdomd goeie ookquote:
Die staan ook op Groez toch.quote:
Zo een beetje vreemde band zijn voor op Groez, maar eens kijken.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:55 schreef BrandX het volgende:
Dinkie kwijt (met vreselijk onduidelijke paint)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt gelijk, Horse the Band staat op Groezrock. Verwarrend.quote:
Jup!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Horse the Band staat op Groezrock. Verwarrend.
Ja ik krijg ¤2300,- terug. Dus invullen maarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zometeen even belastingaangifte doen![]()
Hoop werk voor een boel centenDus het is het waard
Moet ik ook nog doen jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zometeen even belastingaangifte doen![]()
Hoop werk voor een boel centenDus het is het waard
2300quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik krijg ¤2300,- terug. Dus invullen maar
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen ja. Maargoed, pap is hier om laminaat uit de keuken te slopen voor de wasmachine, dus ben er weer vandoor
Daar gaan we mijn vakantie naar Brazilië van sponsoren.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2300![]()
![]()
Best bedrag nog wel
krijg je dat van de belasting terug?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar gaan we mijn vakantie naar Brazilië van sponsoren.
Jupquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
krijg je dat van de belasting terug?
Hehe, werken jong, werkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jezus, ik mag altijd al blij zijn met 100 euro
Kom jij niet in de knel met je studiefinanciering dan? Of krijg je dat al niet meer? Hoe zit dat?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik krijg ¤2300,- terug. Dus invullen maar
fritsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kom jij niet in de knel met je studiefinanciering dan? Of krijg je dat al niet meer? Hoe zit dat?
edit: oh ja, eigen bedrijf natuurlijk![]()
LAMZAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111quote:
Hoezoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
LAMZAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111 [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:24 schreef Muck het volgende:
whehehe, ik hoor het duitse volkslied bij het schaatsen en ik denk gelijk aan F1
100quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:34 schreef eer-ik het volgende:
Kijken naar een paar auto's die 100? rondjes rijden zwaar ftl.
nee, die paar bochten erin maken het echt leukquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
100
je bent in de war met ChampCar denk ik.....
Of Indy... dan rijden ze rustig 200 rondjes over die ovals, en dat vind ik dan wel weer saai
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:44 schreef Muck het volgende:
maarre, ik ga me zo eens omkleden en dan zal MPG wel onderhand voor de deur staan![]()
paar bochten?!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, die paar bochten erin maken het echt leuk
Hoeveel rondjes rijden ze dan?
ja tot straks!quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja tot straks!
ik heb lekkere taart bij me trouwens
quote:
quote:
Ik denk dat je dan beter nakend kunt blijven!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:44 schreef Muck het volgende:
maarre, ik ga me zo eens omkleden en dan zal MPG wel onderhand voor de deur staan![]()
België telt slechts 45 rondjes en Monaco 78...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
paar bochten?!
ik vraag me ineens af of je weleens een wedstrijd gezien hebt....
en hoeveel rondjes ze rijden hangt af van het circuit he, het ene parcours is langer dan het andere
Ik weet echt wel wat F1 is hoor, heb het wel eens geprobeerd te kijken, maar ik vind het echt zwáár ftl.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
paar bochten?!
ik vraag me ineens af of je weleens een wedstrijd gezien hebt....
en hoeveel rondjes ze rijden hangt af van het circuit he, het ene parcours is langer dan het andere
fucking lekker weerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:53 schreef Houniet het volgende:
WAT EEEN WEER CONJO !!!!!!!@@!@!#$@![]()
![]()
!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~!111
en jij ligt in je mandquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
Ik denk dat je dan beter nakend kunt blijven!
precies!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
België telt slechts 45 rondjes en Monaco 78...
echt focking lekker weer ja!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:53 schreef Houniet het volgende:
WAT EEEN WEER CONJO !!!!!!!@@!@!#$@![]()
![]()
!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~!111
ik vind F1 vaak echt kei-spannend!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet echt wel wat F1 is hoor, heb het wel eens geprobeerd te kijken, maar ik vind het echt zwáár ftl.
Nee, ik kan het zelf niet zo snel, maar ik kan ook niet zo snel schaatsen.
ccl.
Ik vind van die shit waarbij je een hoop rondjes moet rennen/rijden/bewegen echt kut om te kijken
Saaiheid ten top.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
met alle ramen open en zon in de bek ja
Succes Brandjuhhhquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:20 schreef BrandX het volgende:
* BrandXafzwaait, over een kwartier de auto in stapt
ik weet het ook niet....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:20 schreef eer-ik het volgende:
Ik snap nooit zo goed wat daar spannend aan is.
De samenvatting kan je toch net zoveel 'genoegen' uit halen
tot straksquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:20 schreef BrandX het volgende:
* BrandXafzwaait, over een kwartier de auto in stapt
geniet ervan!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:37 schreef OA het volgende:
Ik ga even wat eten en daarna kijken op ik uit de wind en in de zon op balkon kan zitten! [afbeelding]
geniet ervan!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:55 schreef Houniet het volgende:
Nog 2 uur, daarna weekend [afbeelding].
En vanavond lekker housenquote:
met Irene Moors?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
En vanavond lekker housen [afbeelding]!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Live vanuit de tractor! [afbeelding]
verdomd lekker weer, sta nu ergens in een weilandje, nog 2uurtjes ploegen.quote:
haha... wel cool dat dat allemaal kan he.. tegenwoordig.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
verdomd lekker weer, sta nu ergens in een weilandje, nog 2uurtjes ploegen.
Neeeeheeee, met me mattiesquote:
Toch een kaartje gaan kopen indaquote:Indonesië bespuit illegale treinpassagiers
Uitgegeven: 9 februari 2008 12:35
Laatst gewijzigd: 9 februari 2008 12:35
JAKARTA - Indonesische forenzen die meerijden op daken van treinen, zullen worden bespoten met een gekleurde vloeistof opdat de spoorwegpolitie ze makkelijker kan arresteren. Dat heeft dagblad Jakarta Post zaterdag gemeld.
Inertia Stock
Een woordvoerder van de staatsspoorwegen sprak van een "unieke maatregel".
Meerijden op het dak is illegaal, maar komt veel voor in en rond de hoofdstad Jakarta omdat treinen vaak overvol zijn. De afgelopen twee jaar zijn zeker 53 reizigers op daken van treinen omgekomen.
Luie donder.quote:
Die mensen denken: het is februari dus het zal wel te koud zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:36 schreef DaMart het volgende:
Potver, was is het toch lekker weer vandaag.
Net even de stad in geweest, en ik had qua temperatuur niet eens in de gaten dat ik mijn jas open had op de fiets... terwijl er mensen met sjaals en oorwarmers rondliepen.
ik weet trouwens wel weer waarom ik zo'n hekel aan winkelen heb... die mensenmenigte voor je, die met een lskakengang voortbeweegt en bij elke etalage stopt is gewoon erg irritant...
quote:
Waar is dat?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Best een hele mooie boekenwinkel. Jammer dat het er vandaag zo druk was
.
ik dus ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Boodschappen wezen doen zonder jas.![]()
Jullie mogen me aanraken.
Maastrichtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar is dat?
ziet er goed uit inderdaad.
Doet me denken aan de bibliotheek die je ziet in zoeen Indiana Jones film.
Als ik een snelle i-net verbinding heb.quote:
KSC.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik een snelle i-net verbinding heb.
Maar waarvan moet ik mod worden eigenlijk?
Kan ik dan de helft een ban geven als ik het tempo niet bij kan houden?quote:
Openlijke sollicitatie?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:39 schreef Sebasser het volgende:
Zou wel tof zijn als elke reeks met meer dan 1000 topics een eigen mod kon aanstellen.
jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ik weettog, maar die uitspraak is![]()
buksquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:02 schreef Houniet het volgende:
jeweetzelf mattie eer-ik, boks
Nu heb ik koffie, straks stappenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In de zondagmiddag?, of het bakje koffie?
Good old times!quote:
Ongekendquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OMG, Jerney K.Ze bewoog!
Tomaat met koetjesreep?quote:
Ranzig zijn die dingen!!quote:
ik vind ze heerlijk, doet me denken aan mijn jeugd...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
schrale smaak vind i kdaar aan zitten.
Amper chocola
Chocola
Ral voer vind ik het maar.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ik vind ze heerlijk, doet me denken aan mijn jeugd...![]()
![]()
enne papier ; het is Tmaatje geen Tomaatje da's mijn debiele broertje...![]()
Het was ook meer dat het mij deed denken aan vroeger. We kregen die dingen altijd bij mijn oma.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ral voer vind ik het maar.
Maar goed, ieder z'n smaak he
kreeg het ook altijd mee, maar ik vind ze wel smerig.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:54 schreef OA het volgende:
[..]
Het was ook meer dat het mij deed denken aan vroeger. We kregen die dingen altijd bij mijn oma.
Later is ze overgestapt op milkyways
Wat jij zegt: amper chocola... Geef mij maar een lekkere dikke reep chocola. Liefst wit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef eer-ik het volgende:
Ik
[..]
kreeg het ook altijd mee, maar ik vind ze wel smerig.
Ik zag ze net verschijnen in MyAT.. althans, het topic.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
Ik had gisteren wat zonsondergangsfoto's beloofd. Hier staan er dus een paar: Zons-ondergang / opkomst: deel 5
In Zwitserland hadden ze vorig jaar Milka met aardbeienyoghurt erinquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:57 schreef OA het volgende:
[..]
Wat jij zegt: amper chocola... Geef mij maar een lekkere dikke reep chocola. Liefst wit.
Leuk topicquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
Ik had gisteren wat zonsondergangsfoto's beloofd. Hier staan er dus een paar: Zons-ondergang / opkomst: deel 5
Oh! Ik vond tomaat met chocolade al zo'n rare combiquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ik vind ze heerlijk, doet me denken aan mijn jeugd...![]()
![]()
enne papier ; het is Tmaatje geen Tomaatje da's mijn debiele broertje...![]()
Wit is ook geen chocola manquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:57 schreef OA het volgende:
[..]
Wat jij zegt: amper chocola... Geef mij maar een lekkere dikke reep chocola. Liefst wit.
witte tolberone is hemelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wit is ook geen chocola man
Geef mij maar Butterscotch, hazelnoot of puur.
Liefst puur
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
quote:
wat doe jij hierquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Houniet gaat op jacht?
Ik zit hier anders wel vakerquote:
Puur is ook lekker ja!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wit is ook geen chocola man
Geef mij maar Butterscotch, hazelnoot of puur.
Liefst puur
Toblerone is wat mij betreft echt overhyped. Ranzige zooi, voor een schandalig hoge prijs!quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:12 schreef OA het volgende:
[..]
Puur is ook lekker ja!![]()
[..]
Toblerone is wat mij betreft echt overhyped. Ranzige zooi, voor een schandalig hoge prijs!
Mooi !!! vooral die zonsondergang bij Karnak; symbolisch....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
baggeruh like duhquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe denk je dat ik anders aan zo'n gezonde postcount kom?
Oh, dat verandert de zaak deels; het blijft echter goor.quote:
ik droom van een goede nachtbagger reeks zoals vroegerquote:
ik vind het beter dan het merendeel van de nlse chocalaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dat verandert de zaak deels; het blijft echter goor.
Met al die kut newbies is dat niet meer mogelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik droom van een goede nachtbagger reeks zoals vroeger
Baggerbaggeraars?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met al die kut newbies is dat niet meer mogelijk![]()
![]()
newbie mods of al die kutusers?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met al die kut newbies is dat niet meer mogelijk![]()
![]()
Vanavond ga ik weer een hoop vrouwen zienquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Houniet gaat op jacht?
quote:
jatochquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:14 schreef Tmaatje het volgende:
Houniet op jacht ??? Alarmfase rood in uitgaansland..![]()
Wij wel, de mensen die S-F bedoelde nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij zijn wel vh kwaliteits baggereraars gilde heh![]()
ooh ja zal eens tjekken of er nog meer animo is hierquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef Houniet het volgende:
PeZu_MEN ga jij nou ook nog de 23ste?
Geel! de 23ste is roodquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:14 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Mooi !!! vooral die zonsondergang bij Karnak; symbolisch....![]()
Houniet op jacht ??? Alarmfase rood in uitgaansland..![]()
vannacht hebben we wel aardig gebaggerd hier...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik droom van een goede nachtbagger reeks zoals vroeger
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geel! de 23ste is rood
Moet je wel ff een leuk shirtje regelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja zal eens tjekken of er nog meer animo is hier_!
j heeft me er al 2x aan herinnerd maar mijn geheugen is om eea reden een vergiet soms
dat valt reuze, de officieéle nachtbaggerreeks in onz van een eeuwigheid terug nuquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vannacht hebben we wel aardig gebaggerd hier...
Ja, dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat valt reuze, de officieéle nachtbaggerreeks in onz van een eeuwigheid terug nu![]()
maja
dat mocht niet meeren eerlijk gezegd fok is er ook te dood voor
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet je wel ff een leuk shirtje regelen.
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:32 schreef Houniet het volgende:
ik ga fase 1 van me haar doen
Beiden tochquote:
schiet nou maar op, je chick komt zoquote:
ik buzz der net naar binnenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
schiet nou maar op, je chick komt zo
Nee, voor waxeren.quote:
plaatsgenootquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Heuj
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:40 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YQXiew-DQH4
Wát een held
Toetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Heuj
al gedaanquote:
Dat van mij ook... heb weer 3 van de 5 cm af laten halen... werd veel te langquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:13 schreef Houniet het volgende:
Me haar zit goed,
Ja, allemaal van die klote valenonsens troepquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, allemaal van die klote valenonse troep![]()
.
Valenonsens ja...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ja waar is de romantiek gebleven...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Wel typisch, welke twee letters met vertraging in die post terecht zijn gekomenquote:
Whehe. Iddquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel typisch, welke twee letters met vertraging in die post terecht zijn gekomen.
Net als 2 paasdag, 2e kerstdag, koninginnedag, etc...quote:Maar die onzin van 14 februari mogen ze best een keer gewoon afschaffen. Is niets meer dan commerciële baggerdag, zonder enige betekenis.
Ergens in de vorige eeuw.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:33 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ja waar is de romantiek gebleven...![]()
Net als moeder- en vaderdag. Net als Valenneinsdag gewoon hypocriete onzin, slechts bedoeld om de kas van de commercie te spekken. Waarom nou specifiek 1 dag per jaar aardig zijn voor je geliefde, je moeder of je vader, als er nog 364 of 365 andere dagen zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:39 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Idd![]()
[..]
Net als 2 paasdag, 2e kerstdag, koninginnedag, etc...![]()
Het 'vrije' karakter van de dagen moet echter wel behouden blijven...
Spijker op den kop!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als moeder- en vaderdag. Net als Valenneinsdag gewoon hypocriete onzin, slechts bedoeld om de kas van de commercie te spekken. Waarom nou specifiek 1 dag per jaar aardig zijn voor je geliefde, je moeder of je vader, als er nog 364 of 365 andere dagen zijn.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als moeder- en vaderdag. Net als Valenneinsdag gewoon hypocriete onzin, slechts bedoeld om de kas van de commercie te spekken. Waarom nou specifiek 1 dag per jaar aardig zijn voor je geliefde, je moeder of je vader, als er nog 364 of 365 andere dagen zijn.
Preciesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:51 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
gewoon altijd lief zijn voor elkaar, als het van die dagen af moet hangen is er iets niet goed...
![]()
![]()
Allemaal van die klotehypes ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk maken dat je niet wenst mee te werken aan die onzin...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Allemaal van die klotehypes ja.
Enige probleem is wel dat ik in het verleden gemerkt heb dat ik er niet altijd zo gemakkelijk vanaf kom
Ja, het kan wel een verwachting wekken, die onzin. Maar ja, gewoon negerenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Allemaal van die klotehypes ja.
Enige probleem is wel dat ik in het verleden gemerkt heb dat ik er niet altijd zo gemakkelijk vanaf kom
Ik heb er een keer een echt boos mee gemaaktquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:07 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk maken dat je niet wenst mee te werken aan die onzin...
Ja, dan krijg je ff zure gezichten... so what!?![]()
Wennen ze vanzelf aan!
Ja, er wordt altijd maar vanuit gegaan dat je 'er aan meewerkt'.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het kan wel een verwachting wekken, die onzin. Maar ja, gewoon negeren.
Hmm hoe los je dat op met Moederdag ??quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het kan wel een verwachting wekken, die onzin. Maar ja, gewoon negeren.
Ik had het even over Valentijnsdag... dat is wat makkelijker te negerenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:10 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hmm hoe los je dat op met Moederdag ??![]()
Mijn moeder vond het toch wat fijn als we er aan dachten....
Ontbijt op bed.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:10 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hmm hoe los je dat op met Moederdag ??![]()
Mijn moeder vond het toch wat fijn als we er aan dachten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |