Oh, dat verandert de zaak deels; het blijft echter goor.quote:
ik droom van een goede nachtbagger reeks zoals vroegerquote:
ik vind het beter dan het merendeel van de nlse chocalaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dat verandert de zaak deels; het blijft echter goor.
Met al die kut newbies is dat niet meer mogelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik droom van een goede nachtbagger reeks zoals vroeger
Baggerbaggeraars?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met al die kut newbies is dat niet meer mogelijk![]()
![]()
newbie mods of al die kutusers?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met al die kut newbies is dat niet meer mogelijk![]()
![]()
Vanavond ga ik weer een hoop vrouwen zienquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Houniet gaat op jacht?
quote:
jatochquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:14 schreef Tmaatje het volgende:
Houniet op jacht ??? Alarmfase rood in uitgaansland..![]()
Wij wel, de mensen die S-F bedoelde nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij zijn wel vh kwaliteits baggereraars gilde heh![]()
ooh ja zal eens tjekken of er nog meer animo is hierquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef Houniet het volgende:
PeZu_MEN ga jij nou ook nog de 23ste?
Geel! de 23ste is roodquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:14 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Mooi !!! vooral die zonsondergang bij Karnak; symbolisch....![]()
Houniet op jacht ??? Alarmfase rood in uitgaansland..![]()
vannacht hebben we wel aardig gebaggerd hier...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik droom van een goede nachtbagger reeks zoals vroeger
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geel! de 23ste is rood
Moet je wel ff een leuk shirtje regelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja zal eens tjekken of er nog meer animo is hier_!
j heeft me er al 2x aan herinnerd maar mijn geheugen is om eea reden een vergiet soms
dat valt reuze, de officieéle nachtbaggerreeks in onz van een eeuwigheid terug nuquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vannacht hebben we wel aardig gebaggerd hier...
Ja, dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat valt reuze, de officieéle nachtbaggerreeks in onz van een eeuwigheid terug nu![]()
maja
dat mocht niet meeren eerlijk gezegd fok is er ook te dood voor
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet je wel ff een leuk shirtje regelen.
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:32 schreef Houniet het volgende:
ik ga fase 1 van me haar doen
Beiden tochquote:
schiet nou maar op, je chick komt zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |