Good old times!quote:
Ongekendquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OMG, Jerney K.Ze bewoog!
Tomaat met koetjesreep?quote:
Ranzig zijn die dingen!!quote:
ik vind ze heerlijk, doet me denken aan mijn jeugd...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
schrale smaak vind i kdaar aan zitten.
Amper chocola
Chocola
Ral voer vind ik het maar.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ik vind ze heerlijk, doet me denken aan mijn jeugd...![]()
![]()
enne papier ; het is Tmaatje geen Tomaatje da's mijn debiele broertje...![]()
Het was ook meer dat het mij deed denken aan vroeger. We kregen die dingen altijd bij mijn oma.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ral voer vind ik het maar.
Maar goed, ieder z'n smaak he
kreeg het ook altijd mee, maar ik vind ze wel smerig.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:54 schreef OA het volgende:
[..]
Het was ook meer dat het mij deed denken aan vroeger. We kregen die dingen altijd bij mijn oma.
Later is ze overgestapt op milkyways
Wat jij zegt: amper chocola... Geef mij maar een lekkere dikke reep chocola. Liefst wit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef eer-ik het volgende:
Ik
[..]
kreeg het ook altijd mee, maar ik vind ze wel smerig.
Ik zag ze net verschijnen in MyAT.. althans, het topic.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
Ik had gisteren wat zonsondergangsfoto's beloofd. Hier staan er dus een paar: Zons-ondergang / opkomst: deel 5
In Zwitserland hadden ze vorig jaar Milka met aardbeienyoghurt erinquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:57 schreef OA het volgende:
[..]
Wat jij zegt: amper chocola... Geef mij maar een lekkere dikke reep chocola. Liefst wit.
Leuk topicquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
Ik had gisteren wat zonsondergangsfoto's beloofd. Hier staan er dus een paar: Zons-ondergang / opkomst: deel 5
Oh! Ik vond tomaat met chocolade al zo'n rare combiquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ik vind ze heerlijk, doet me denken aan mijn jeugd...![]()
![]()
enne papier ; het is Tmaatje geen Tomaatje da's mijn debiele broertje...![]()
Wit is ook geen chocola manquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:57 schreef OA het volgende:
[..]
Wat jij zegt: amper chocola... Geef mij maar een lekkere dikke reep chocola. Liefst wit.
witte tolberone is hemelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wit is ook geen chocola man
Geef mij maar Butterscotch, hazelnoot of puur.
Liefst puur
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
quote:
wat doe jij hierquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Houniet gaat op jacht?
Ik zit hier anders wel vakerquote:
Puur is ook lekker ja!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wit is ook geen chocola man
Geef mij maar Butterscotch, hazelnoot of puur.
Liefst puur
Toblerone is wat mij betreft echt overhyped. Ranzige zooi, voor een schandalig hoge prijs!quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:12 schreef OA het volgende:
[..]
Puur is ook lekker ja!![]()
[..]
Toblerone is wat mij betreft echt overhyped. Ranzige zooi, voor een schandalig hoge prijs!
Mooi !!! vooral die zonsondergang bij Karnak; symbolisch....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
baggeruh like duhquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe denk je dat ik anders aan zo'n gezonde postcount kom?
Oh, dat verandert de zaak deels; het blijft echter goor.quote:
ik droom van een goede nachtbagger reeks zoals vroegerquote:
ik vind het beter dan het merendeel van de nlse chocalaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dat verandert de zaak deels; het blijft echter goor.
Met al die kut newbies is dat niet meer mogelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik droom van een goede nachtbagger reeks zoals vroeger
Baggerbaggeraars?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met al die kut newbies is dat niet meer mogelijk![]()
![]()
newbie mods of al die kutusers?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met al die kut newbies is dat niet meer mogelijk![]()
![]()
Vanavond ga ik weer een hoop vrouwen zienquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Houniet gaat op jacht?
quote:
jatochquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:14 schreef Tmaatje het volgende:
Houniet op jacht ??? Alarmfase rood in uitgaansland..![]()
Wij wel, de mensen die S-F bedoelde nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij zijn wel vh kwaliteits baggereraars gilde heh![]()
ooh ja zal eens tjekken of er nog meer animo is hierquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:18 schreef Houniet het volgende:
PeZu_MEN ga jij nou ook nog de 23ste?
Geel! de 23ste is roodquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:14 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Mooi !!! vooral die zonsondergang bij Karnak; symbolisch....![]()
Houniet op jacht ??? Alarmfase rood in uitgaansland..![]()
vannacht hebben we wel aardig gebaggerd hier...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik droom van een goede nachtbagger reeks zoals vroeger
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geel! de 23ste is rood
Moet je wel ff een leuk shirtje regelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja zal eens tjekken of er nog meer animo is hier_!
j heeft me er al 2x aan herinnerd maar mijn geheugen is om eea reden een vergiet soms
dat valt reuze, de officieéle nachtbaggerreeks in onz van een eeuwigheid terug nuquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vannacht hebben we wel aardig gebaggerd hier...
Ja, dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat valt reuze, de officieéle nachtbaggerreeks in onz van een eeuwigheid terug nu![]()
maja
dat mocht niet meeren eerlijk gezegd fok is er ook te dood voor
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet je wel ff een leuk shirtje regelen.
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:32 schreef Houniet het volgende:
ik ga fase 1 van me haar doen
Beiden tochquote:
schiet nou maar op, je chick komt zoquote:
ik buzz der net naar binnenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
schiet nou maar op, je chick komt zo
Nee, voor waxeren.quote:
plaatsgenootquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Heuj
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:40 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YQXiew-DQH4
Wát een held
Toetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Heuj
al gedaanquote:
Dat van mij ook... heb weer 3 van de 5 cm af laten halen... werd veel te langquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:13 schreef Houniet het volgende:
Me haar zit goed,
Ja, allemaal van die klote valenonsens troepquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, allemaal van die klote valenonse troep![]()
.
Valenonsens ja...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ja waar is de romantiek gebleven...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Wel typisch, welke twee letters met vertraging in die post terecht zijn gekomenquote:
Whehe. Iddquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel typisch, welke twee letters met vertraging in die post terecht zijn gekomen.
Net als 2 paasdag, 2e kerstdag, koninginnedag, etc...quote:Maar die onzin van 14 februari mogen ze best een keer gewoon afschaffen. Is niets meer dan commerciële baggerdag, zonder enige betekenis.
Ergens in de vorige eeuw.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:33 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ja waar is de romantiek gebleven...![]()
Net als moeder- en vaderdag. Net als Valenneinsdag gewoon hypocriete onzin, slechts bedoeld om de kas van de commercie te spekken. Waarom nou specifiek 1 dag per jaar aardig zijn voor je geliefde, je moeder of je vader, als er nog 364 of 365 andere dagen zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:39 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Idd![]()
[..]
Net als 2 paasdag, 2e kerstdag, koninginnedag, etc...![]()
Het 'vrije' karakter van de dagen moet echter wel behouden blijven...
Spijker op den kop!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als moeder- en vaderdag. Net als Valenneinsdag gewoon hypocriete onzin, slechts bedoeld om de kas van de commercie te spekken. Waarom nou specifiek 1 dag per jaar aardig zijn voor je geliefde, je moeder of je vader, als er nog 364 of 365 andere dagen zijn.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als moeder- en vaderdag. Net als Valenneinsdag gewoon hypocriete onzin, slechts bedoeld om de kas van de commercie te spekken. Waarom nou specifiek 1 dag per jaar aardig zijn voor je geliefde, je moeder of je vader, als er nog 364 of 365 andere dagen zijn.
Preciesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:51 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
gewoon altijd lief zijn voor elkaar, als het van die dagen af moet hangen is er iets niet goed...
![]()
![]()
Allemaal van die klotehypes ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk maken dat je niet wenst mee te werken aan die onzin...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Allemaal van die klotehypes ja.
Enige probleem is wel dat ik in het verleden gemerkt heb dat ik er niet altijd zo gemakkelijk vanaf kom
Ja, het kan wel een verwachting wekken, die onzin. Maar ja, gewoon negerenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Allemaal van die klotehypes ja.
Enige probleem is wel dat ik in het verleden gemerkt heb dat ik er niet altijd zo gemakkelijk vanaf kom
Ik heb er een keer een echt boos mee gemaaktquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:07 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk maken dat je niet wenst mee te werken aan die onzin...
Ja, dan krijg je ff zure gezichten... so what!?![]()
Wennen ze vanzelf aan!
Ja, er wordt altijd maar vanuit gegaan dat je 'er aan meewerkt'.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het kan wel een verwachting wekken, die onzin. Maar ja, gewoon negeren.
Hmm hoe los je dat op met Moederdag ??quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het kan wel een verwachting wekken, die onzin. Maar ja, gewoon negeren.
Ik had het even over Valentijnsdag... dat is wat makkelijker te negerenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:10 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hmm hoe los je dat op met Moederdag ??![]()
Mijn moeder vond het toch wat fijn als we er aan dachten....
Ontbijt op bed.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:10 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hmm hoe los je dat op met Moederdag ??![]()
Mijn moeder vond het toch wat fijn als we er aan dachten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |