ik buzz der net naar binnenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
schiet nou maar op, je chick komt zo
Nee, voor waxeren.quote:
plaatsgenootquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Heuj
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:40 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YQXiew-DQH4
Wát een held
Toetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Heuj
al gedaanquote:
Dat van mij ook... heb weer 3 van de 5 cm af laten halen... werd veel te langquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:13 schreef Houniet het volgende:
Me haar zit goed,
Ja, allemaal van die klote valenonsens troepquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, allemaal van die klote valenonse troep![]()
.
Valenonsens ja...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ja waar is de romantiek gebleven...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Wel typisch, welke twee letters met vertraging in die post terecht zijn gekomenquote:
Whehe. Iddquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel typisch, welke twee letters met vertraging in die post terecht zijn gekomen.
Net als 2 paasdag, 2e kerstdag, koninginnedag, etc...quote:Maar die onzin van 14 februari mogen ze best een keer gewoon afschaffen. Is niets meer dan commerciële baggerdag, zonder enige betekenis.
Ergens in de vorige eeuw.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:33 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ja waar is de romantiek gebleven...![]()
Net als moeder- en vaderdag. Net als Valenneinsdag gewoon hypocriete onzin, slechts bedoeld om de kas van de commercie te spekken. Waarom nou specifiek 1 dag per jaar aardig zijn voor je geliefde, je moeder of je vader, als er nog 364 of 365 andere dagen zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:39 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Idd![]()
[..]
Net als 2 paasdag, 2e kerstdag, koninginnedag, etc...![]()
Het 'vrije' karakter van de dagen moet echter wel behouden blijven...
Spijker op den kop!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als moeder- en vaderdag. Net als Valenneinsdag gewoon hypocriete onzin, slechts bedoeld om de kas van de commercie te spekken. Waarom nou specifiek 1 dag per jaar aardig zijn voor je geliefde, je moeder of je vader, als er nog 364 of 365 andere dagen zijn.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als moeder- en vaderdag. Net als Valenneinsdag gewoon hypocriete onzin, slechts bedoeld om de kas van de commercie te spekken. Waarom nou specifiek 1 dag per jaar aardig zijn voor je geliefde, je moeder of je vader, als er nog 364 of 365 andere dagen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |