Good old times!quote:
Ongekendquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OMG, Jerney K.Ze bewoog!
Tomaat met koetjesreep?quote:
Ranzig zijn die dingen!!quote:
ik vind ze heerlijk, doet me denken aan mijn jeugd...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
schrale smaak vind i kdaar aan zitten.
Amper chocola
Chocola
Ral voer vind ik het maar.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ik vind ze heerlijk, doet me denken aan mijn jeugd...![]()
![]()
enne papier ; het is Tmaatje geen Tomaatje da's mijn debiele broertje...![]()
Het was ook meer dat het mij deed denken aan vroeger. We kregen die dingen altijd bij mijn oma.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ral voer vind ik het maar.
Maar goed, ieder z'n smaak he
kreeg het ook altijd mee, maar ik vind ze wel smerig.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:54 schreef OA het volgende:
[..]
Het was ook meer dat het mij deed denken aan vroeger. We kregen die dingen altijd bij mijn oma.
Later is ze overgestapt op milkyways
Wat jij zegt: amper chocola... Geef mij maar een lekkere dikke reep chocola. Liefst wit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef eer-ik het volgende:
Ik
[..]
kreeg het ook altijd mee, maar ik vind ze wel smerig.
Ik zag ze net verschijnen in MyAT.. althans, het topic.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
Ik had gisteren wat zonsondergangsfoto's beloofd. Hier staan er dus een paar: Zons-ondergang / opkomst: deel 5
In Zwitserland hadden ze vorig jaar Milka met aardbeienyoghurt erinquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:57 schreef OA het volgende:
[..]
Wat jij zegt: amper chocola... Geef mij maar een lekkere dikke reep chocola. Liefst wit.
Leuk topicquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
Ik had gisteren wat zonsondergangsfoto's beloofd. Hier staan er dus een paar: Zons-ondergang / opkomst: deel 5
Oh! Ik vond tomaat met chocolade al zo'n rare combiquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:46 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ik vind ze heerlijk, doet me denken aan mijn jeugd...![]()
![]()
enne papier ; het is Tmaatje geen Tomaatje da's mijn debiele broertje...![]()
Wit is ook geen chocola manquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:57 schreef OA het volgende:
[..]
Wat jij zegt: amper chocola... Geef mij maar een lekkere dikke reep chocola. Liefst wit.
witte tolberone is hemelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wit is ook geen chocola man
Geef mij maar Butterscotch, hazelnoot of puur.
Liefst puur
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
quote:
wat doe jij hierquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Houniet gaat op jacht?
Ik zit hier anders wel vakerquote:
Puur is ook lekker ja!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wit is ook geen chocola man
Geef mij maar Butterscotch, hazelnoot of puur.
Liefst puur
Toblerone is wat mij betreft echt overhyped. Ranzige zooi, voor een schandalig hoge prijs!quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:12 schreef OA het volgende:
[..]
Puur is ook lekker ja!![]()
[..]
Toblerone is wat mij betreft echt overhyped. Ranzige zooi, voor een schandalig hoge prijs!
Mooi !!! vooral die zonsondergang bij Karnak; symbolisch....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
baggeruh like duhquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe denk je dat ik anders aan zo'n gezonde postcount kom?
Oh, dat verandert de zaak deels; het blijft echter goor.quote:
ik droom van een goede nachtbagger reeks zoals vroegerquote:
ik vind het beter dan het merendeel van de nlse chocalaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dat verandert de zaak deels; het blijft echter goor.
Met al die kut newbies is dat niet meer mogelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik droom van een goede nachtbagger reeks zoals vroeger
Baggerbaggeraars?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met al die kut newbies is dat niet meer mogelijk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |