Preciesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:51 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
gewoon altijd lief zijn voor elkaar, als het van die dagen af moet hangen is er iets niet goed...
![]()
![]()
Allemaal van die klotehypes ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als moeder- en vaderdag. Net als Valenneinsdag gewoon hypocriete onzin, slechts bedoeld om de kas van de commercie te spekken. Waarom nou specifiek 1 dag per jaar aardig zijn voor je geliefde, je moeder of je vader, als er nog 364 of 365 andere dagen zijn.
Gewoon duidelijk maken dat je niet wenst mee te werken aan die onzin...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Allemaal van die klotehypes ja.
Enige probleem is wel dat ik in het verleden gemerkt heb dat ik er niet altijd zo gemakkelijk vanaf kom
Ja, het kan wel een verwachting wekken, die onzin. Maar ja, gewoon negerenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Allemaal van die klotehypes ja.
Enige probleem is wel dat ik in het verleden gemerkt heb dat ik er niet altijd zo gemakkelijk vanaf kom
Ik heb er een keer een echt boos mee gemaaktquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:07 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk maken dat je niet wenst mee te werken aan die onzin...
Ja, dan krijg je ff zure gezichten... so what!?![]()
Wennen ze vanzelf aan!
Ja, er wordt altijd maar vanuit gegaan dat je 'er aan meewerkt'.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het kan wel een verwachting wekken, die onzin. Maar ja, gewoon negeren.
Hmm hoe los je dat op met Moederdag ??quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het kan wel een verwachting wekken, die onzin. Maar ja, gewoon negeren.
Ik had het even over Valentijnsdag... dat is wat makkelijker te negerenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:10 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hmm hoe los je dat op met Moederdag ??![]()
Mijn moeder vond het toch wat fijn als we er aan dachten....
Ontbijt op bed.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:10 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hmm hoe los je dat op met Moederdag ??![]()
Mijn moeder vond het toch wat fijn als we er aan dachten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |