fritsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kom jij niet in de knel met je studiefinanciering dan? Of krijg je dat al niet meer? Hoe zit dat?
edit: oh ja, eigen bedrijf natuurlijk![]()
LAMZAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111quote:
Hoezoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
LAMZAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111 [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:24 schreef Muck het volgende:
whehehe, ik hoor het duitse volkslied bij het schaatsen en ik denk gelijk aan F1
100quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:34 schreef eer-ik het volgende:
Kijken naar een paar auto's die 100? rondjes rijden zwaar ftl.
nee, die paar bochten erin maken het echt leukquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
100
je bent in de war met ChampCar denk ik.....
Of Indy... dan rijden ze rustig 200 rondjes over die ovals, en dat vind ik dan wel weer saai
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:44 schreef Muck het volgende:
maarre, ik ga me zo eens omkleden en dan zal MPG wel onderhand voor de deur staan![]()
paar bochten?!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, die paar bochten erin maken het echt leuk
Hoeveel rondjes rijden ze dan?
ja tot straks!quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja tot straks!
ik heb lekkere taart bij me trouwens
quote:
quote:
Ik denk dat je dan beter nakend kunt blijven!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:44 schreef Muck het volgende:
maarre, ik ga me zo eens omkleden en dan zal MPG wel onderhand voor de deur staan![]()
België telt slechts 45 rondjes en Monaco 78...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
paar bochten?!
ik vraag me ineens af of je weleens een wedstrijd gezien hebt....
en hoeveel rondjes ze rijden hangt af van het circuit he, het ene parcours is langer dan het andere
Ik weet echt wel wat F1 is hoor, heb het wel eens geprobeerd te kijken, maar ik vind het echt zwáár ftl.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
paar bochten?!
ik vraag me ineens af of je weleens een wedstrijd gezien hebt....
en hoeveel rondjes ze rijden hangt af van het circuit he, het ene parcours is langer dan het andere
fucking lekker weerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:53 schreef Houniet het volgende:
WAT EEEN WEER CONJO !!!!!!!@@!@!#$@![]()
![]()
!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~!111
en jij ligt in je mandquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
Ik denk dat je dan beter nakend kunt blijven!
precies!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
België telt slechts 45 rondjes en Monaco 78...
echt focking lekker weer ja!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:53 schreef Houniet het volgende:
WAT EEEN WEER CONJO !!!!!!!@@!@!#$@![]()
![]()
!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~!111
ik vind F1 vaak echt kei-spannend!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet echt wel wat F1 is hoor, heb het wel eens geprobeerd te kijken, maar ik vind het echt zwáár ftl.
Nee, ik kan het zelf niet zo snel, maar ik kan ook niet zo snel schaatsen.
ccl.
Ik vind van die shit waarbij je een hoop rondjes moet rennen/rijden/bewegen echt kut om te kijken
Saaiheid ten top.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
met alle ramen open en zon in de bek ja
Succes Brandjuhhhquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:20 schreef BrandX het volgende:
* BrandXafzwaait, over een kwartier de auto in stapt
ik weet het ook niet....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:20 schreef eer-ik het volgende:
Ik snap nooit zo goed wat daar spannend aan is.
De samenvatting kan je toch net zoveel 'genoegen' uit halen
tot straksquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:20 schreef BrandX het volgende:
* BrandXafzwaait, over een kwartier de auto in stapt
geniet ervan!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:37 schreef OA het volgende:
Ik ga even wat eten en daarna kijken op ik uit de wind en in de zon op balkon kan zitten! [afbeelding]
geniet ervan!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:55 schreef Houniet het volgende:
Nog 2 uur, daarna weekend [afbeelding].
En vanavond lekker housenquote:
met Irene Moors?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
En vanavond lekker housen [afbeelding]!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Live vanuit de tractor! [afbeelding]
verdomd lekker weer, sta nu ergens in een weilandje, nog 2uurtjes ploegen.quote:
haha... wel cool dat dat allemaal kan he.. tegenwoordig.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
verdomd lekker weer, sta nu ergens in een weilandje, nog 2uurtjes ploegen.
Neeeeheeee, met me mattiesquote:
Toch een kaartje gaan kopen indaquote:Indonesië bespuit illegale treinpassagiers
Uitgegeven: 9 februari 2008 12:35
Laatst gewijzigd: 9 februari 2008 12:35
JAKARTA - Indonesische forenzen die meerijden op daken van treinen, zullen worden bespoten met een gekleurde vloeistof opdat de spoorwegpolitie ze makkelijker kan arresteren. Dat heeft dagblad Jakarta Post zaterdag gemeld.
Inertia Stock
Een woordvoerder van de staatsspoorwegen sprak van een "unieke maatregel".
Meerijden op het dak is illegaal, maar komt veel voor in en rond de hoofdstad Jakarta omdat treinen vaak overvol zijn. De afgelopen twee jaar zijn zeker 53 reizigers op daken van treinen omgekomen.
Luie donder.quote:
Die mensen denken: het is februari dus het zal wel te koud zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:36 schreef DaMart het volgende:
Potver, was is het toch lekker weer vandaag.
Net even de stad in geweest, en ik had qua temperatuur niet eens in de gaten dat ik mijn jas open had op de fiets... terwijl er mensen met sjaals en oorwarmers rondliepen.
ik weet trouwens wel weer waarom ik zo'n hekel aan winkelen heb... die mensenmenigte voor je, die met een lskakengang voortbeweegt en bij elke etalage stopt is gewoon erg irritant...
quote:
Waar is dat?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Best een hele mooie boekenwinkel. Jammer dat het er vandaag zo druk was
.
ik dus ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Boodschappen wezen doen zonder jas.![]()
Jullie mogen me aanraken.
Maastrichtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar is dat?
ziet er goed uit inderdaad.
Doet me denken aan de bibliotheek die je ziet in zoeen Indiana Jones film.
Als ik een snelle i-net verbinding heb.quote:
KSC.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik een snelle i-net verbinding heb.
Maar waarvan moet ik mod worden eigenlijk?
Kan ik dan de helft een ban geven als ik het tempo niet bij kan houden?quote:
Openlijke sollicitatie?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:39 schreef Sebasser het volgende:
Zou wel tof zijn als elke reeks met meer dan 1000 topics een eigen mod kon aanstellen.
jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ik weettog, maar die uitspraak is![]()
buksquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:02 schreef Houniet het volgende:
jeweetzelf mattie eer-ik, boks
Nu heb ik koffie, straks stappenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In de zondagmiddag?, of het bakje koffie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |