Bah carnavalquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:34 schreef Devlinsect het volgende:
En weer bijna carnaval in Zwolle!
We hebben weer goede onderwepen zoals dierlijke scheten, carnaval en zuipenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:12 schreef swollywood het volgende:
13 replies in 13 uur tijd in het Zwolle-topic, das ff terug dat dat voorgekomen is
Onderzoek heeft aangetoond dat vrouwenscheten meer stinken, mannen produceren meer volume.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:15 schreef beelz het volgende:
[..]
We hebben weer goede onderwepen zoals dierlijke scheten, carnaval en zuipen
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:15 schreef beelz het volgende:
[..]
We hebben weer goede onderwepen zoals dierlijke scheten, carnaval en zuipen
Dag buurman! Hoe ist 2 blokken verder?quote:
Earl Grey is niet voor mietjes, dat drinkt Picard ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:27 schreef beelz het volgende:
Vanavond tanken in Popfront
Vanaf half 8 is er koffie en bier. Ook is er thee voor de mietjes
Picard? Die homo uit Star Trek?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Earl Grey is niet voor mietjes, dat drinkt Picard ook
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:43 schreef swollywood het volgende:
In dat tempo wordt het eerder zondagmorgen 6.00 uur voor je klaar bent
Huh? Waar moet je op wachten dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:23 schreef Sitethief het volgende:
En zit op het UWV te wachten tot dat ik mag gaan werken...........
Shit, straal vergeten...quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:52 schreef Ps2K het volgende:
Lage opkomst, mnaar het was wel weer gezellig gisteravond!
nog een stuk of wat te gaan.... denk ongeveer 250...quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:03 schreef Devlinsect het volgende:
En nog gelukt met de foto's?
En dat is leraar........tsssssquote:
Correctquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:19 schreef MM-Luna het volgende:
Popfront YAY
Kontneukenquote:
Hmm en niet te groot. Wanneer is het?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:17 schreef MM-Luna het volgende:
Voor Hoogeveen wel ja.
En inderdaad, ieder zo z'n ding. Ik vind het organiseren van een jaarlijks festival wel een leuke hobby.
Op 5 september pre party met vier bandjes, 6 september spelen er veertien bands.. deels open air, met grote schuiltent en een camping op het terrein. Gratis entree festivalterrein bij reservering.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmm en niet te groot. Wanneer is het?
Was het bier op in Zwolle? Of ging je daar carnaval vieren?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:28 schreef beelz het volgende:
Zo, ik heb Duitsland weer overleefd
Het was awesome.
Welcome back oud- collega, hoeist met U?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:01 schreef Integrity het volgende:
JA! Ik doe weer mee met Zwolle!!!!!!!!!!!!!!!!! Hallo iedereen!
Carnavalquote:Op zondag 3 februari 2008 16:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Was het bier op in Zwolle? Of ging je daar carnaval vieren?
Had ik al gezegd: carnaval
Zijn er nog pics gemaakt?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:43 schreef beelz het volgende:
[..]
CarnavalTuurlijk vier ik geen carnaval... ik moest worstelen daar.
Ja pics or it didn't happenquote:
Yep, maar heb ze nog niet ontvangen. Zodra er wat is zie je zequote:
Goed! Ik heb nog steeds ergens een filmpje van jou, geloof ik. Dat je op straat rolt met een meisje. Hoest met jou?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:19 schreef navvy het volgende:
[..]
Welcome back oud- collega, hoeist met U?
Ow ja, gegroet iedereen.....vanuit Groningen welliswaar. Vanavond kom ik jullie kant weer op!
Hmm, dat doe ik alleen op een 3e date.........maar hier alles oke, druk maar okequote:Op maandag 4 februari 2008 18:31 schreef Integrity het volgende:
[..]
Goed! Ik heb nog steeds ergens een filmpje van jou, geloof ik. Dat je op straat rolt met een meisje. Hoest met jou?
Utrecht bij een grote verzekeraar. Doe daar iets met pensioenen en verslaglegging. Héérlijk elke dag op en neer van Zwolle naar Utrecht en 5 keer in de week train in bij Vital Palace. Voorheen shape up. Zit een nieuwe eigenaar in.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:36 schreef navvy het volgende:
[..]
Hmm, dat doe ik alleen op een 3e date.........maar hier alles oke, druk maar oke. Waar werk jij tegenwoordig?
Dus geen mensen meer voor de sportschool die je aanmoedigen te gaan trainen met een spuit in hun handen?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:19 schreef Integrity het volgende:
[..]
Utrecht bij een grote verzekeraar. Doe daar iets met pensioenen en verslaglegging. Héérlijk elke dag op en neer van Zwolle naar Utrecht en 5 keer in de week train in bij Vital Palace. Voorheen shape up. Zit een nieuwe eigenaar in.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:26 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus geen mensen meer voor de sportschool die je aanmoedigen te gaan trainen met een spuit in hun handen?
Vital PalaceDie naam.
Shape Up staat/stond inderdaad bekend om het anabole steroïden gebruik onder de leden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:26 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus geen mensen meer voor de sportschool die je aanmoedigen te gaan trainen met een spuit in hun handen?
Vital PalaceDie naam.
Een goede baan gevonden dus, goede zaak! Je hebt wel lang genoeg bij TNT gewerkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:19 schreef Integrity het volgende:
[..]
Utrecht bij een grote verzekeraar. Doe daar iets met pensioenen en verslaglegging. Héérlijk elke dag op en neer van Zwolle naar Utrecht en 5 keer in de week train in bij Vital Palace. Voorheen shape up. Zit een nieuwe eigenaar in.
Daar moet jij je niet mee bezig houden, haal nu eerst je rijbewijs maar!! Wanneer ga je afrijden?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:09 schreef swollywood het volgende:
[..]
teruggedraaide kilometertellers
Er is wel roze en paars bijgekomen, dus wat dat betreft... Die baan is wel relax hè? Verdient ook goedquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:53 schreef navvy het volgende:
[..]
Een goede baan gevonden dus, goede zaak! Je hebt wel lang genoeg bij TNT gewerkt.
En wat de rest ook zegt, Vital Palace klinkt goed.......een beetje bordeelachtig, met griekse pilaren en rode vloerbedekking en een glas champagne kost 50 euro. Maar wordt je nu niet een beetje te breed dan als je zoveel "sport"?
LOL ik heb geen idee waarom maar ik dacht to 2 minuten geleden dat je een vrouw was maar je fobo spreekt dit toch tegenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:55 schreef Integrity het volgende:
[..]
Er is wel roze en paars bijgekomen, dus wat dat betreft... Die baan is wel relax hè? Verdient ook goed. En of ik te breed word... ach, ik was eerst een stuk dikker. Heb liever tietspieren dan vettieten. Het is nu 1 vd 2, omdat ik hiervoor ook al 5 jaar getraind had. En 1,5 jaar gestopt was. Het gaat de goede kant op.
Laatst vroeg er wel 1 of ik uitsmijter was, maar ik vind het nog wel meevallen.
PS ik gebruik dus geen steroiden. Er zijn wel jongens die dat doen. Ik vind het niet slim.
Als je de hele dag last wilt hebben van bejaarden die de cardio apparaten bezet houden en als je liever niet met losse gewichten traint wel ja. Medisport is een kansloos clubje mongolen waar je de hele tijd wordt lastig gevallen door de "trainers". Hoewel die ene met die geile ogen en enorme jetsers wel puik is natuurlijk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:18 schreef Devlinsect het volgende:
Medisport FTW!
Loekie's Gymquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je de hele dag last wilt hebben van bejaarden die de cardio apparaten bezet houden en als je liever niet met losse gewichten traint wel ja. Medisport is een kansloos clubje mongolen waar je de hele tijd wordt lastig gevallen door de "trainers". Hoewel die ene met die geile ogen en enorme jetsers wel puik is natuurlijk.
Gelukkig train ik daar niet meer.
Train er al jaaaaaaren en kan me niet vinden in je verhaal. Weet zelfs niet wie je bedoelt met geile ogen en jetsers.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je de hele dag last wilt hebben van bejaarden die de cardio apparaten bezet houden en als je liever niet met losse gewichten traint wel ja. Medisport is een kansloos clubje mongolen waar je de hele tijd wordt lastig gevallen door de "trainers". Hoewel die ene met die geile ogen en enorme jetsers wel puik is natuurlijk.
Gelukkig train ik daar niet meer.
Met bejaarden bedoel ik mensen die ouder dan 30 zijn... En ik weet niet meer hoe ze heet, geloof dat ze stage liep daar, was wel lekker wijf opzich. Ik train er al jaren niet meer omdat ze er geen losse gewichten hebben , of hebben ze die nu wel? Toen ik er daar naar vroeg zeiden ze dat er dan figuren op af kwamen die ze daar niet wilden hebben en dat Achmea Health Center voor het gezin was en niet voor bodybuilders. Toen voelde ik mij genoodzaakt om te vertellen dat ik prowrestler ben en dat ik een net persoon ben en mijn maten ook enzo. Ik vind het maar een paupertent, ik train wel thuisquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Train er al jaaaaaaren en kan me niet vinden in je verhaal. Weet zelfs niet wie je bedoelt met geile ogen en jetsers.
Eens met paupertent. In zin van veel paupers lopen er rond. En hoofddoeken. Lekker warm wanneer je traint.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Met bejaarden bedoel ik mensen die ouder dan 30 zijn... En ik weet niet meer hoe ze heet, geloof dat ze stage liep daar, was wel lekker wijf opzich. Ik train er al jaren niet meer omdat ze er geen losse gewichten hebben , of hebben ze die nu wel? Toen ik er daar naar vroeg zeiden ze dat er dan figuren op af kwamen die ze daar niet wilden hebben en dat Achmea Health Center voor het gezin was en niet voor bodybuilders. Toen voelde ik mij genoodzaakt om te vertellen dat ik prowrestler ben en dat ik een net persoon ben en mijn maten ook enzo. Ik vind het maar een paupertent, ik train wel thuis
Hehe je hebt gelijk ik haal die 2 door elkaar. Ik heb ook een hekel aan medisport maar das meer omdat daar ook fysiotherapeuten rondlopen die manuele therapie doen. En das engquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Eens met paupertent. In zin van veel paupers lopen er rond. En hoofddoeken. Lekker warm wanneer je traint.![]()
Losse gewichten hebben ze altijd al gehad. Dumbells tot 20 kg. Barbells tot 300 kg.
En Achmea Health Center is heul wat anders. Die zit bij het FC Zwolle stadion Oosterenk of in Stadshagen. Misschien haal je wat sportscholen door elkaar?
Ik ben ooit eens geweest bij een AHC. Daar hebben ze geen losse gewichten, want "hahahaahah, dat was ouderwets. Wij doen alles met machines."
Ps2K is een tijdje referee geweest bij ons maar hij mag niet meerquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:06 schreef Devlinsect het volgende:
Ik dacht al, geen gewichten. Dat kan alleen maar AHC zijn!![]()
Je rug laten kraken bij die enge therapeut waar ik de naam ff ben vergeten? Kan me voorstellen dat je dan een Medisport fobie hebt.
ZIjn hier nog meer sporters en of fitnessers aanwezig.
Is dat achter bij de rabobank? Dat heette toch eerst Ruud's fitness?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:17 schreef swollywood het volgende:
Welness Centrum in Zwolle Zuid
Maar ben er dit jaar nog niet geweest
Klopt! 35 euro per maand (onbeperkt).quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Is dat achter bij de rabobank? Dat heette toch eerst Ruud's fitness?
Ik heb een stapel fitnessapparatuur gekocht en losse dumbells enzo. Dat geld heb ik alweer terugverdiend inmiddelsquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:36 schreef swollywood het volgende:
[..]
Klopt! 35 euro per maand (onbeperkt).
Het zij je vergeven.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:28 schreef beelz het volgende:
[..]
LOL ik heb geen idee waarom maar ik dacht to 2 minuten geleden dat je een vrouw was maar je fobo spreekt dit toch tegen
Geniaal zijn ze pas als er bier uit komt!quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:07 schreef DenFranscheSlag het volgende:
Geniale cola-automaten op jullie centraal station!!
Hebben ze nog werknemers nodig daar?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:49 schreef navvy het volgende:
[..]
Geniaal zijn ze pas als er bier uit komt!
Enne, om ff over fitness mee te lullen. Ik ga er ook aan beginnen binnenkort, mjin werkgever betaalt 25 euro per maand mee als ik bij Medi Sport ga...........principes of niet, dat scheelt veel doekoeMet een beetje geluk kan ik jetsers gaan liften
![]()
Het gemiddelde IQ in Rotterdam gaat dus weer iets stijgenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:
ik mag van het kaartje in de op afik ga namelijk VERHUIZEN
!!
naar rotterdam voor de geinteresseerden
Squash en cardiofitcentrum aan de Aa-landen rulez!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Met bejaarden bedoel ik mensen die ouder dan 30 zijn... En ik weet niet meer hoe ze heet, geloof dat ze stage liep daar, was wel lekker wijf opzich. Ik train er al jaren niet meer omdat ze er geen losse gewichten hebben , of hebben ze die nu wel? Toen ik er daar naar vroeg zeiden ze dat er dan figuren op af kwamen die ze daar niet wilden hebben en dat Achmea Health Center voor het gezin was en niet voor bodybuilders. Toen voelde ik mij genoodzaakt om te vertellen dat ik prowrestler ben en dat ik een net persoon ben en mijn maten ook enzo. Ik vind het maar een paupertent, ik train wel thuis
Matjesturken gooi ik door tafelsquote:Op zondag 10 februari 2008 13:05 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Squash en cardiofitcentrum aan de Aa-landen rulez!!
ga meestal 2 keer per week, maar niet op maandagmorgen want dan zit het vol met trage lelijke verlepte bejaarden.Verder gezellig sfeertje daar, weinig patsertjes, op de onvermijdelijke matjesturk na dan...
Jij bent heul geen Turkquote:
Wel mooi dat de Ikea ook op zondag open is dan. K1 op locatie!quote:
Precies, want alleen dan hoor ik erbijquote:Op zondag 10 februari 2008 15:19 schreef swollywood het volgende:
[..]
Vandaar dat je bij Shape Up traint
Interesse tonen? Je geeft een beknopte samenvatting van 46 delen Zwolle en je vraagt hoe het met ons gaat.....in dit geval is het geen nieuws, goed nieuws......................en ja ik sta nog regelmatig in de file op de A50quote:Op zondag 10 februari 2008 16:35 schreef ghizzer het volgende:
kom ik hier weer eens, toon ik interesse, word ik gewoon straal genegeerd. :|
Nee ik ben nog niet verhuisd maar wel druk bezigquote:Op zondag 10 februari 2008 22:32 schreef navvy het volgende:
[..]
Interesse tonen? Je geeft een beknopte samenvatting van 46 delen Zwolle en je vraagt hoe het met ons gaat.....in dit geval is het geen nieuws, goed nieuws......................en ja ik sta nog regelmatig in de file op de A50Maar m'n salarisstrookje maakt veel goed!
Jij al verhuisd?
Haha jij gaat in een tokkie buurt wonenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee ik ben nog niet verhuisd maar wel druk bezig
Yep, sinds jij er bent komen wonen is de kwaliteit van leven daar een stuk naar beneden gegaanquote:Op maandag 11 februari 2008 11:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Haha jij gaat in een tokkie buurt wonen
Voor al die christelijke bejaarden in die flat waar ie woont wel jaquote:Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Yep, sinds jij er bent komen wonen is de kwaliteit van leven daar een stuk naar beneden gegaan
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:54 schreef beelz het volgende:
Net telefoon gehad van de makelaar.... Morgen mogen we huurcontract ondertekenen
Per 1 maart kunnen we er dan in
En mooi dicht bij. Hoef ik niet meer met de auto om te komen zuipenquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:54 schreef beelz het volgende:
Net telefoon gehad van de makelaar.... Morgen mogen we huurcontract ondertekenen
Per 1 maart kunnen we er dan in
Holtenbronx FTWquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En mooi dicht bij. Hoef ik niet meer met de auto om te komen zuipen
Met een beetje geluk zit je ook nog lekker!quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En mooi dicht bij. Hoef ik niet meer met de auto om te komen zuipen
Gaat "de stoel" naar het help beelz de winter door fonds?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:54 schreef navvy het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zit je ook nog lekker!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:09 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Gaat "de stoel" naar het help beelz de winter door fonds?
Holtenbroek 1 is bijna in z'n geheel afgebroken en de tokkies zijn verscheeptquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:13 schreef Devlinsect het volgende:
Hoor ik daar Holtenbroek weg?
Ik kom niet meer in Holtenbronx. Schijnt wel veel veranderd te zijn. Iesch da zo?
Bijna gratis, bijna..................................................http://www.alfa-bier.nl/quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:25 schreef beelz het volgende:
en eethoeken daarentegen zijn spotgoedkoop
Wacht maar tot je gordijnen/ lamellen gaat kopen. Die dingen zijn duur.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:25 schreef beelz het volgende:
Pfff daar gaat nog best een boel geregel inzitten, dat verhuizen op korte termijn.
Vloerbedekking is trouwens asociaal duur, stoelen en eethoeken daarentegen zijn spotgoedkoop
Lamellen hebben we al dus dat valt meequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:27 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wacht maar tot je gordijnen/ lamellen gaat kopen. Die dingen zijn duur.
Kwantum op de woonboulevard heeft wel goedkopere stukken vloerbedekking. Laminaat / vinyl gaat wel langer mee en is makkelijker schoon te houden.
Of je hebt fokking duur tapijt of een cheap ass wasmachine.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Lamellen hebben we al dus dat valt mee
Nooit gedacht dat een stukje vloerbedekking duurder zou zijn dan een wasmachine.
Wat dacht je van een grote woonkamer en een grote slaapkamer? Ik wil er wel fatsoenlijk spul in hebben wat en tijd meegaat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:52 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Of je hebt fokking duur tapijt of een cheap ass wasmachine.
Hmm ja ik moet eigenlijk ook vandaag die kant op...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:26 schreef MM-Luna het volgende:
Morgen weer Popfront, leeeeuk zeg.
quote:Friday 15 February 2008
Met grote verslagenheid moeten we helaas meedelen dat na een wel heel kort ziekbed onze directeur Pascal Bouma is overleden. Slechts een week geleden hoorde hij dat hij ernstig ziek was en dat hem een zware strijd stond te wachten. Achteraf was die kansloos. Pascal was een bevlogen directeur met een geweldige dosis humor. Met strakke hand wist hij ons te stimuleren en motiveren om van Hedon een goeddraaiende en bruisende tent te maken. Hij was nog zoveel mooie dingen van plan. Tot onze grote spijt heeft hij de kans daarvoor niet gekregen. Onze gedachten gaan uit naar zijn vriendin, moeder, broer, zus, overige familie en vele vrienden. De producties in Hedon gaan dit weekeinde gewoon door
Hij had uitzaaingen, 6 tumoren in zijn hersenen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:32 schreef Devlinsect het volgende:
Dan vraag ik me af of de ziekte hem heeft doen overlijden of hij zelf hierin een hand heeft gehad. Een week tijd.
Ah, dank u. Ik zie hem binnenkort wel weer achter het station...........in de kroegquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:59 schreef Croli het volgende:
Oja navy, groeten van Lars:P jij ziet hem waarschijnlijk eerder dan dat ik jou weer zie, maar goed.. gaat om het idee he.
Zoon!quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:21 schreef navvy het volgende:
[..]
Ah, dank u. Ik zie hem binnenkort wel weer achter het station...........in de kroeg![]()
Binnenkort verhuizen dus, kost allemaal veel centjes maar dan heb je ook wat!
Mja ik heb gewoon alles weg gegooid, verhuizen is idd kutquote:Op maandag 25 februari 2008 21:22 schreef navvy het volgende:
Verhuizen is een crime, doe als mij.....laat alles achter en begin met een schone lei
Geef maar een gil als je De Stoel op wilt halen, komend weekend ben ik in Zwolle. Ik kan m eventueel wel langsbrengen.
En waar ga jij heen verhuizen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:26 schreef navvy het volgende:
Beelz! Vrijdag 29 februari is een mooie dag om te verhuizen....tis een extra dag die niet extra wordt uitbetaald dus ik heb maar vrij genomen. Zo zinloos om te werken die dag.
Spulletjes nu al wel ingepakt?
Heulemaal nergens heen! Ik zit hier voorlopig wel ff goed!quote:
Werken is sowieso zinloosquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:26 schreef navvy het volgende:
Beelz! Vrijdag 29 februari is een mooie dag om te verhuizen....tis een extra dag die niet extra wordt uitbetaald dus ik heb maar vrij genomen. Zo zinloos om te werken die dag.
Spulletjes nu al wel ingepakt?
Gaat helemaal goed komen, vrijdagmiddag kan ik eventueel en zaterdag bijna de hele dag (op de ochtend na......want dan slaap ik). Ik heb je nr. dus we houden contact! Veel succes morgen en vrijdag!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Werken is sowieso zinloos
Zo'n beetje alles wat meegaat is ingepakt, spul wat niet meegaat zit in puinzakken.Schiet mooi op, morgenochtend om 1 uur kijgen we sleutels al en dan gaan we meteen beginnen met behangen en schilderen enzo. Als je vrijdag overdag niets te doen hebt en je hebt zin en tjdom De Stoel dan langs te brengen dan zou da zeer puick ende prima zijn. Ik heb dan koffie, thee (earl grey) en waarschijk pils en fris in de aanbieding dan
Weakling!quote:
Veel, heel veel! Feestje bij de voetbal gister, jezus wat een ode aan bacchus..............kga m'n nestje weer in!quote:
Helemaal zwart, zo sterk mogelijkquote:
waarheid als een koequote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:43 schreef swollywood het volgende:
Ach, een kater op 29 februari lukt je maar 1x in de 4 jaar
Supermarkten niet, maar het was vandaag wel koopzondag van 12.00-17.00 uurquote:Op zondag 2 maart 2008 15:16 schreef frame-saw het volgende:
Is er werkelijk geen enkele supermarkt open op zondag in Zwolle? Ik heb honger.
aah juistem. eej.. hoe bevalt trouwens je nieuwe baan en hoe gaat het met de rijlessen?!!?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:32 schreef swollywood het volgende:
[..]
Supermarkten niet, maar het was vandaag wel koopzondag van 12.00-17.00 uur
Maar dan is er altijd nog Manesh!
Vandaag open van 16:00-0:00 uur.
De nieuwe baan bevalt prima! En van mijn rijinstructeur moet ik z.s.m. mijn theorie zien te halen zodat ie een tussentijdse toets aan kan vragenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:09 schreef ghizzer het volgende:
[..]
aah juistem. eej.. hoe bevalt trouwens je nieuwe baan en hoe gaat het met de rijlessen?!!?
relaxt! goeie zaak! theorie halen is een eitje.. goed het boekje een keer doorlezen en gefocust blijven op instinkers.. (vaak staan er wel proefexamens in, daar heb ik persoonlijk goeie ervaringen mee die te maken). dan komt dat sowieso goed. hoeveel lessen heb je inmiddels voor praktijk gehad?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:42 schreef swollywood het volgende:
[..]
De nieuwe baan bevalt prima! En van mijn rijinstructeur moet ik z.s.m. mijn theorie zien te halen zodat ie een tussentijdse toets aan kan vragen
Hoe is het met jou dan?
Met slechte mensen gaat het altijd goedquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:02 schreef navvy het volgende:
Zo Beelz! Mooi dat het huisje (bijna) klaar is, kzal binnenkort een kijkje nemen......kunnen we de stoel ritueel verbrandenEn werk ook lekker....je zal wel een goede karma hebben in 2008.
Ja hallo, weet je hoe vroeg het is! Laat me slapen ja!quote:Op zondag 9 maart 2008 13:57 schreef beelz het volgende:
Uitgestorven hier... Iedereen dood van het weekend ofzo?
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:22 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja hallo, weet je hoe vroeg het is! Laat me slapen ja!![]()
OT: Gister vrijgezellenfeest van vriendjes gehad wat erg, erg laat werd maar welwas.
(voor als jullie gister nog door de stad liepen en je afvroegen wat die rare kwast in dat roze pak met zn blokfluit en tamboerijn daar nu te zoeken had....die gaat dus het bootje in binnenkort
)
Niet van, wel tijdens. Dit was ff 3 dagen bijslapen, halleluja wat lekker! Paar filmpies gekeken en biertjes gedronken, life can be good!quote:Op zondag 9 maart 2008 13:57 schreef beelz het volgende:
Mijn bek doet nog steeds zeerquote:Op zondag 9 maart 2008 13:57 schreef beelz het volgende:
Zoiets jaquote:Op zondag 9 maart 2008 13:57 schreef beelz het volgende:
Wat voor bizarre hobby's houd jij er op na? Enne, wil ik dit wel weten eigenlijk........quote:
en ik leef weer... ben gereanimeerd door het kloteweerquote:Op zondag 9 maart 2008 13:57 schreef beelz het volgende:
Paar maanden geleden bij de tandarts:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:07 schreef navvy het volgende:
[..]
Wat voor bizarre hobby's houd jij er op na? Enne, wil ik dit wel weten eigenlijk........
Mijn zegen heeft U!! ........maar of je daar wat aan hebt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:00 schreef D-Mon het volgende:
Ik woon niet in Zwolle, maar studeer er wel (naja, bezoek er een onderwijs instelling met zekere regelmaat).
is dit topic dan ook voor mij?
Groeten van D-Mon
En mag ik vragen waarom je hier (=Zwolle) niet woont?quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:00 schreef D-Mon het volgende:
Ik woon niet in Zwolle, maar studeer er wel (naja, bezoek er een onderwijs instelling met zekere regelmaat).
is dit topic dan ook voor mij?
Groeten van D-Mon
Hasselt -> Zwolle is dan ook wat anders dan Apeldoorn -> Zwolle en daarbij, ik heb het hier nog veel teveel naar mijn zin!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:15 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
En mag ik vragen waarom je hier niet woont?
Toen ik nog studeerde, vond ik het op en neer reizen maar niks. Eenmaal op kamers was die vrijheid heerlijk, en ik kon een stukkie langer blijven liggen, 's ochtends vroeg
Eerst word ik aangesproken met U, en vervolgens met jequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:01 schreef navvy het volgende:
[..]
Mijn zegen heeft U!! ........maar of je daar wat aan hebt.
ik woon al jaren in Zwolle hoor en ik bedoelde dus ook Zwollequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:37 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Hasselt -> Zwolle is dan ook wat anders dan Apeldoorn -> Zwolle en daarbij, ik heb het hier nog veel teveel naar mijn zin!
welkom....quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:40 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Eerst word ik aangesproken met U, en vervolgens met je![]()
enfin, ik ben zeer blij met uw zegen.
Mits het antwoord bevredigend isquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
welkom....
maar 1 vraag: Wie is Sylvana?
Als je dat weet, ben je erbij!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
welkom....
maar 1 vraag: Wie is Sylvana?
Als je dat weet, ben je erbij!
Mascotte? Gelukkig niet!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:16 schreef D-Mon het volgende:
[..]
thats a negative...
is het de topic mascotte?
Ik krijg nu sterk het gevoel dat ik die Sylvana niet wil zien/meemaken.. Toch moest ik haar/het kennen van tenminste 1 persoon..quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
Mascotte? Gelukkig niet!![]()
![]()
![]()
Wees blij dat je het niet weet en ga ook maar niet zoeken, nu ben je nog onverdorven
Natuurlijk ben je welkom!quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:05 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Ik krijg nu sterk het gevoel dat ik die Sylvana niet wil zien/meemaken.. Toch moest ik haar/het kennen van tenminste 1 persoon..Ben ik niet welkom?
Of is men van mening dat ik zaken moet zien die ik liever niet zie?
verwarrend..
p.s. ik denk dat PaRaR bij mij in de klas zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tuurlijk ben je welkom...quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:37 schreef D-Mon het volgende:
[..]
yay! ik ben welkom!
ik vraag me ook af of ik me had laten tegenhouden!
nou ja.. als ik voor de keuze stond.. apeldoorn of zwolle had ik ook niet lang hoeven na te denken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:15 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
En mag ik vragen waarom je hier (=Zwolle) niet woont?
Toen ik nog studeerde, vond ik het op en neer reizen maar niks. Eenmaal op kamers was die vrijheid heerlijk, en ik kon een stukkie langer blijven liggen, 's ochtends vroeg
Je hebt hem opgezochtquote:
Niet opgezocht, weet uit mijn hoofd joh. Het is tenslotte een klassiekerquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Je hebt hem opgezocht![]()
Verder: Kreeg jij toen geen ban???
Memorabel stukje beelz is dat inderdaad!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:13 schreef beelz het volgende:
[..]
(keej dat zijn alleen die labiele mods in F&F waar het schijnbaar verboten ist um ein Panda zu backen) maar verder niets.
Altijd goedquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:18 schreef beelz het volgende:
Hehehe de rel is trouwens volgende week donderdag een jaar geleden. Feestje?
Gedenkwaardig topic:quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef beelz het volgende:
Zo... dat was weer een interessante dag in Zwolle
Eerst lekker uitgeslapen, daarna naar de stad geweest, ff koffie gedaan bij de V&D. Zat lekkere appeltaart bij met vanillesaus.
Toen besloten dat we gaan samenwonen.
Het samenwonen maakt je nu al rancuneus.......quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef beelz het volgende:
Ow ik haat stagiars trouwens. Stom tuig wat niets kan en ook niets wil leren. En dan klagen als ik ze aan het poetsen zet. Wat mij betreft al dat hersenloze tuig een enkele reis Siberie, of ander koud en droog land waar ze dood gaan.
Ben altijd al een misantroop geweestquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef navvy het volgende:
[..]
Het samenwonen maakt je nu al rancuneus.......![]()
Hmm ik ken het ik heb vandaag thuis gewerkt. Ik ben veel productiever zonder mensen om me heen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Ben altijd al een misantroop geweest
Weet je wel wat je zegt??? Dit dus:quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Ben altijd al een misantroop geweest
Oh DIE rel!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:18 schreef beelz het volgende:
Maar er zitten geen ongewenste factoren in de topicreeks meerquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oh DIE rel!Was m haast al weer vergeten...
moeten we snel eens overdoen; vergeleke met nr 34 zijn de huidige reeksen wat saai aan t worden..
Hey weet je wat ik heb gedaan laatst??quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Maar er zitten geen ongewenste factoren in de topicreeks meer
had ie een zwarte fiets?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hey weet je wat ik heb gedaan laatst??
Nou, er was een goeie vriend van mij en daar was ik dus een avond en ineens begint ie me te zoenen; nou ja, van t één kwam t ander. De volgende ochtend trapte ie me er zomaar uit en nu voel ik me gebruikt en... en... en WIL IK HIER AANDACHT KOMEN HOEREN!!! vind ik m heul stom enzo.
Oh ja; en Beelz: Je bent ook heul zzztom!!!![]()
Een goed begin om snel tot persona non grata te worden verklaard lijkt me.
Neuh, laat dat maar achterwege. Ik word een beetje moe van het oprakelen van die episode. Zoals gezegd is het een jaar geleden bijna, get over it already.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:18 schreef beelz het volgende:
Ik vind jou 1 van de weinige mods die wel prima zijn/haar werk doet, het is alleen jammer dat elke keer dat het hierover gaat je moeilijk gaat lopen doen. Wij geven er hier een positieve draai aan door er met een flinke knipoog een geintje van te maken, jij bent een prima mod dus je edit niets weg (waarvoor hulde) maar dan vind ik persoonlijk zulke reacties een beetje jammer. Dat het is gebeurd is gewoon een feit en dat mensen het er nog over hebben blijf je gewoon houden en daar doe je niets aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh, laat dat maar achterwege. Ik word een beetje moe van het oprakelen van die episode. Zoals gezegd is het een jaar geleden bijna, get over it already.
Kijk maar uit of ik stuur je een dreig PM..quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:57 schreef beelz het volgende:
Ik weet niet wat grappiger is... Een wanhopige schreeuw om aandacht of dat je zo labiel bent om het nog eens 2 keer te posten ook
Zoiets? Is dit de nieuwe rel in het Zwolle topic? Kijk de volgende keer weer naar een nieuwe aflevering van.... Paupers op het net.
* helemaal mee eenschquote:Op vrijdag 14 maart 2008 02:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik vind jou 1 van de weinige mods die wel prima zijn/haar werk doet, het is alleen jammer dat elke keer dat het hierover gaat je moeilijk gaat lopen doen. Wij geven er hier een positieve draai aan door er met een flinke knipoog een geintje van te maken, jij bent een prima mod dus je edit niets weg (waarvoor hulde) maar dan vind ik persoonlijk zulke reacties een beetje jammer. Dat het is gebeurd is gewoon een feit en dat mensen het er nog over hebben blijf je gewoon houden en daar doe je niets aan.
Dank je voor het compliment ten eerste, ik ben idd geen fan van lukraak reacties wegeditten cq verwijderen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 02:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik vind jou 1 van de weinige mods die wel prima zijn/haar werk doet, het is alleen jammer dat elke keer dat het hierover gaat je moeilijk gaat lopen doen. Wij geven er hier een positieve draai aan door er met een flinke knipoog een geintje van te maken, jij bent een prima mod dus je edit niets weg (waarvoor hulde) maar dan vind ik persoonlijk zulke reacties een beetje jammer.
Als het vervelend wordt of als ik er klachten over krijg, dan doe ik er wel wat aan, maar dat begrijp jij ook wel.quote:Dat het is gebeurd is gewoon een feit en dat mensen het er nog over hebben blijf je gewoon houden en daar doe je niets aan.
Maar er gebeurt verder zo weinig in ons levenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:24 schreef Misstique het volgende:
Als het vervelend wordt of als ik er klachten over krijg, dan doe ik er wel wat aan, maar dat begrijp jij ook wel.
Ik wil hier ook geen halszaak van gaan maken, maar er hoeft ook geen jaarlijks feestje gegeven te worden om het te gedenken, zó bij zonder was het nou ook alweer niet, toch?.
Daar geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:28 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Maar er gebeurt verder zo weinig in ons leven
Nou vooruit. Ik heb gisteren mijn nieuwe auto gekregenquote:
Om er dan nog éven op terug te komen:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:24 schreef Misstique het volgende:
Als het vervelend wordt of als ik er klachten over krijg, dan doe ik er wel wat aan, maar dat begrijp jij ook wel.
Ik wil hier ook geen halszaak van gaan maken, maar er hoeft ook geen jaarlijks feestje gegeven te worden om het te gedenken, zó bij zonder was het nou ook alweer niet, toch?.
toch wel een zwarte he?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:35 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik heb gisteren mijn nieuwe auto gekregenMooie zwarte grande punto 1.3jtd. Had wel een beetje medelijden met die gast die de oude auto weer naar de dealer moest rijden... er is nogal zwaar in gerookt
Voor de 'slachtoffers' was het niet een geintje, getuige het feit dat ze sindsdien niet meer posten hier. En laat dat soort 'gevalletjes' zoals jij het benoemt nou net de reden zijn dat ik destijds ingreep, het is namelijk mijn taak om het hier gezellig en leuk te houden voor íedereen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Om er dan nog éven op terug te komen:
De hele "rel" was een geintje. Voor een aantal mensen die "rel" een echte rel geworden omdat ze alles serieus namen wat er gezegd werd. Volgens mij is bij (bijna) heel Fok bekend dat je dit soort reacties gewoon links moet laten liggen,want als je er serieus op in gaat.... nou ja... dan krijg je gevalletjes als een jaar geleden.
Misschien wel. Of er was weer uitentreuren over geouwehoerd. Dat laatste wilde ik voorkomen, vandaar mijn reactie. Niets meer, niets minder.quote:En zo nu ook weer: De reden tot een feestje is weer een geintje, als je die opmerking nou links had laten liggen, was iedereen die opmerking nu weer vergeten.
Doe mij maar wijn en piem0ls.quote:Maar goed nu we het toch over feest hebben: Bier und tetten?
Gelukkig niet zo'n wijven kleur als wat ik had: Azuro Lagoonquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
toch wel een zwarte he?
Wel een mooie reden voor een feestje... whehe...
Dat klinkt wel heel exotisch.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo'n wijven kleur als wat ik had: Azuro Lagoon
Nou, dan neem ik bij wijze van uitzondering ook maar een keer ein wein und ein piem0l.quote:
tikje lichter dan dat jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:56 schreef rudedeltadude het volgende:
was dat deze kleur?
[ afbeelding ]
Het leven van een pro-wrestler is vrij saai hoorquote:
chique karretjequote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:01 schreef Ps2K het volgende:
[..]
tikje lichter dan dat ja
Nu zoiets maar dan zonder schade:
[ afbeelding ]
sowieso...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Het leven van een pro-wrestler is vrij saai hoor
Oeh darmspoeling! Alcohol ontsmet tenslotte!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Nou, dan neem ik bij wijze van uitzondering ook maar een keer ein wein und ein piem0l.
Dan drink ik de piem0l und doe ik de wein wel in ein gat ok?
Ik ga zo werken.. .als dat niet het spannendste is wat ik ooit heb gedaan weet ik het niet meer. Ow ha dik al verteld dat 22 maart (dat is volgende week zaterdag) een show is van FCW in Leek? Ome beelz zal daar ook aanwezig zijn om konten te schoppen en kauwgum te kauwen maar ik heb geen kauwgum meer.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oeh darmspoeling! Alcohol ontsmet tenslotte!![]()
Ik ga zo cadeautjes kopen enzo; spannend hé! Mén, ben ik nou de enige met een spannend leven hier??
Ik had de bioscoopversie van Rambo, het werd pas irritant toen er iemand door het beeld liep, zeiken doe je maar in je eigen tijd en zeker niet in die van John Rambo!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:48 schreef beelz het volgende:
Voor het eerst sinds tijden helemaal geen plannen voor het weekend
Lekker rustig aan doen dus, beetje bank hangen, filmpje erbij (Rambo 4 nog een keer kijken), pilsje en schelden op dingen die kut zijn. Weekend is puick, maar eerst morgen nog even werken.
Hm ga even poepen en hamburgers bakken denk ik. Best wel veel koppijn na het legen van een fles mezcal, (damn wat dat spul smerig) Verder de nieuwe auto even ingereden (hij is langzamer max. 170 gehaaldquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:26 schreef navvy het volgende:
Goh, er is zowaar gepost vandaag....en hoe. Gaat weer net zo als een jaar geleden....![]()
Eindelijk weekend!! Ik blijf zelfs in Zwolle dit keer, best een grappige stad! Iemand nog spannende plannen dit weekend?
Je traint ook bij Shape-up? Ik heb je volgens mij nog nooit gezien, maar dat kan kloppen aangezien ik dit jaar maar paar keer ben geweest.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:19 schreef Integrity het volgende:
[..]
Uitkijken met dit soort teksten. Persoonlijk kan ik ze zeer waarderen maar "Zwollenaartopicposter Modaal" kan dergelijke citaten erg slecht waarderen!quote:Op maandag 17 maart 2008 00:15 schreef AryaMehr het volgende:
Zwolle! Hoeissnou! Te ver, te ver om je fiets te pakken!
Aangezien het ghizzer is die dat zegt, zal het wel een quote van eenquote:
Leef jij nog? Heb je 23 uur rijles per dag? Of word je opgehaald met een busje?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:11 schreef swollywood het volgende:
[..]
Aangezien het ghizzer is die dat zegt, zal het wel een quote van eenOpgezwolle
songtekst zijn
Ja, ik leef nog en rijles beperkt zich tot 1 uur per week op donderdag.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:41 schreef navvy het volgende:
[..]
Leef jij nog? Heb je 23 uur rijles per dag? Of word je opgehaald met een busje?
Je komt uit Zwolle en durft zo denigrerend te praten over Opgezwolle? Ken je helden!quote:Op maandag 17 maart 2008 23:11 schreef swollywood het volgende:
[..]
Aangezien het ghizzer is die dat zegt, zal het wel een quote van eenOpgezwolle
songtekst zijn
www.harrievanhelden.nlquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je komt uit Zwolle en durft zo denigrerend te praten over Opgezwolle? Ken je helden!
Bullshit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:53 schreef stbabylon het volgende:
Of je Opgezwolle nou wel of niet leuk vindt maakt geen ene donder uit. Die jongens hebben er voor gezorgd dat er veel meer rappers zijn bekend geworden uit Zwolle in Nederland. Daardoor hebben ze Zwolle meer op de kaart gezet en dat zorgt weer voor meer inkomsten voor de gehele stad. Waardering voor de muziek hoef je niet te hebben, maar wat ze voor de stad betekenen mag toch wel wat waardering krijgen.
quote:
danku mijnheer beelz, nu kan ik lucnhenquote:
Heldenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
www.harrievanhelden.nl![]()
Helden... Wat voor heldendaad hebben de rappertjes vanOpgezwolle
verricht dan?
![]()
Dat ze uit Zwolle komen betekent niet heel Zwolle daar trots op is.![]()
Sterker nog, er zijn zat zwollenaren die er een pesthekel aan hebben.
Als je Opgezwolle fans zoekt: Opgezwolle 24: Ga je boek niet te buiten!
Duidelijk onderbouwdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:59 schreef beelz het volgende:Bullshit.
Iemand een klap voor zijn bek geven omdat hij vervelend is is niet heldhaftig, maar gewoon dom.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:05 schreef beelz het volgende:Helden
Ik heb een keer 1 van die idioten een knal voor zijn bek verkoch tomdattie vervelend isIk ben een grotere held
Je moeder is duidelijk onderbouwdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duidelijk onderbouwd
Goede argumenten
Jij weet hoe je een discussie voert
Jah, beelz jij bent zo stoer en klapt iedereen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Helden
Ik heb een keer 1 van die idioten een knal voor zijn bek verkoch tomdattie vervelend isIk ben een grotere held
Je wil een discussie voeren over smaak? Succes.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Duidelijk onderbouwd
Goede argumenten
Jij weet hoe je een discussie voert
Neuh, ik vind Opgezwolle zelf ook niet geweldige muziek maken. Neemt niet weg dat ze geld en bekendheid binnen brengen. Hij vindt dat niet, alleen geeft hij niet echt aan waarom niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:42 schreef Misstique het volgende:Je wil een discussie voeren over smaak? Succes..
Errugh volwassen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:20 schreef beelz het volgende:Je moeder is duidelijk onderbouwd
Errughquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Errugh
Iemand beschuldigen van onvolwassen gedrag en dan zelf errugh schrijven... VMBO'er
1) Zwolsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Errugh
Iemand beschuldigen van onvolwassen gedrag en dan zelf errugh schrijven... VMBO'er
het spoor zelf heeft niks bijgedragen, hooguit de mensen die dat spoor betaald hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Als je zo begint denk ik dat het spoor nog meer heeft bijgedragen
En het OV sucksquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:37 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
het spoor zelf heeft niks bijgedragen, hooguit de mensen die dat spoor betaald hebben.
Of de mensen die het spoor er neer hebben gelegd
Is dat niet een beetje de sfeer op heel Fok?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom het nodig is om mijn origineel heel normale opmerking meteen zo neer proberen te sabellen en daarna te blijven kutten. Vind je dat leuk of zo?
Wat jij wil... denk eens andersom anders.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:51 schreef stbabylon het volgende:
*zucht*
Ik begrijp de hint. Dit topic is alleen voor zeer specifieke Zwollenaren (een stuk of 5). Ik blijf wel weg.
Ja, klopt, het is hier gezellig ja. Alleen moet je jouw eigen smaak niet als wet opleggen.quote:Gezellig.
alweer zo een....quote:Mods? Misschien iets om aan te werken in de toekomst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door rudedeltadude op 18-03-2008 16:02:15 ]Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Ja, ik kom die sfeer vaker tegen, belachelijk vind ik het, dat je je eerst door de balotage comissie moet vechten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:56 schreef rudedeltadude het volgende:Is dat niet een beetje de sfeer op heel Fok?
En over het algemeen wordt dat leuk gevonden door de users ja. Anders zou niemand hier nog komen.
Je moet het allemaal gewoon niet zo persoonlijk nemen, deze wereld heet Fok, die wereld draait tegen
de normale wereld in
Ik wil geen discussie over smaak, maar over welk effect Opgezwolle, los van de muziek heeft op Zwolle. Als antwoord krijg ik een paar zeer vreemde reacties. Dat is inderdaad geen discussie. Daarbij zei ik dat ze Zwolle meer op de kaart hebben gezet.quote:Wat jij wil... denk eens andersom anders.
Jij wil een discussie over smaak aangaan en alleen jouw smaak is goed.... ook niet echt slim toch?
Verder vind je dat Opgezwolle Zwolle op de kaart heeft gezet, naja... ieder zijn ding, maar Zwolle had ook zonder die achterbuurtjochies bestaan hoor
Smaken verschillen nou eenmaal... maar goed... als je denkt dat hier wegblijven slimmer is, moet je dat doen...
Over 2 topics zijn we je weer vergeten.
Ja, klopt, het is hier gezellig ja. Alleen moet je jouw eigen smaak niet als wet opleggen.
quote:alweer zo een....
Geloof me: Er wordt aan gewerkt
Verder: Tot ziensOh, dus dit is een normaal iets in de Zwolle reeks? Gelukkig maak ik dat in het echte Zwolle eigenlijk nooit mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op fok...quote:Ja, ik kom die sfeer vaker tegen, belachelijk vind ik het, dat je je eerst door de balotage comissie moet vechten.
Als je echt denkt dat ze ook maar IETS veranderd hebben in Zwolle door toedoen van Opgezwolle, dan zit je er naast hoor... Ze hebben voor Zwolle echt niks betekend. Prima hoor, dat rapliefhebbers de muziek waarderen. Maar ze hebben echt helemaal geen sporen nagelaten in cultureel erfgoed, geen financiele impuls voor de regio Zwolle en ook geen beleid weten te veranderen.quote:Ik wil geen discussie over smaak, maar over welk effect Opgezwolle, los van de muziek heeft op Zwolle. Als antwoord krijg ik een paar zeer vreemde reacties. Dat is inderdaad geen discussie. Daarbij zei ik dat ze Zwolle meer op de kaart hebben gezet.
Duidelijk.quote:Nogmaals: smaak heeft er niks mee te maken. Ik hou niet eens van rap.
Nee meer..... traditie?quote:Oh, dus dit is een normaal iets in de Zwolle reeks?
Dus een fiks aantal ongefundeerde 'meningen/stellingen' deponeren is wel discusieren?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:14 schreef rudedeltadude het volgende:
Als je echt denkt dat ze ook maar IETS veranderd hebben in Zwolle door toedoen van Opgezwolle, dan zit je er naast hoor... Ze hebben voor Zwolle echt niks betekend. Prima hoor, dat rapliefhebbers de muziek waarderen. Maar ze hebben echt helemaal geen sporen nagelaten in cultureel erfgoed, geen financiele impuls voor de regio Zwolle en ook geen beleid weten te veranderen.
Kortom: Ze hebben echt niks gedaan voor Zwolle en ze hebben Zwolle al helemaal niet meer op de kaart gezet hoor.
Iedereen is welkom in het Zwolle topic om gezellig over Zwolle te praten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:06 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ik kom die sfeer vaker tegen, belachelijk vind ik het, dat je je eerst door de balotage comissie moet vechten.
De huizenprijs in Zwolle is idd echt niet gestegen bij elk nieuw album van Opgezwollequote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:14 schreef rudedeltadude het volgende:
Als je echt denkt dat ze ook maar IETS veranderd hebben in Zwolle door toedoen van Opgezwolle, dan zit je er naast hoor... Ze hebben voor Zwolle echt niks betekend. Prima hoor, dat rapliefhebbers de muziek waarderen. Maar ze hebben echt helemaal geen sporen nagelaten in cultureel erfgoed, geen financiele impuls voor de regio Zwolle en ook geen beleid weten te veranderen.
Kortom: Ze hebben echt niks gedaan voor Zwolle en ze hebben Zwolle al helemaal niet meer op de kaart gezet hoor.
Ik drink meestal even een pilsje in popfront, lekker rustig, redelijke muziek en goedkoop bierquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:38 schreef Canisfire het volgende:
Weet iemand nog een leuke café in Zwolle?.
Ik woon er nu al meer dan een halfjaar en het enige wat ik echt leuk vind en waar ik ook inkom dat is De dokter.
Verder vind ik het uitgaan in Zwolle echt zwaar matig. Of je moet van goedkoop bier en kut muziek houden dan is de Joffer natuurlijk nog een optie. Met als grote nadeel dat je daar op de Dinsdag en Donderdag je kont niet kan keren omdat het altijd veel te vol zit.
En mochten die er wel komen dan worden die vakkundig weggewerktquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:35 schreef swollywood het volgende:
In het Zwolle-topic zul je weinig Opgezwolle fans vinden (waar ghizzer dan weer een uitzondering op is)
Naamsbekendheid van Zwolle door Opgezwolle???quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat wel invloed heeft is naamsbekendheid van de stad en dat heeft Opgezwolle zeker geleverd.
Is het niet zo dat je voor popfront, net zo als voor Hedon een toegangs prijs moet betalen ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik drink meestal even een pilsje in popfront, lekker rustig, redelijke muziek en goedkoop bier
De keren dat ik daar geweest ben, hoefde er geen toegang betaald te worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je voor popfront, net zo als voor Hedon een toegangs prijs moet betalen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |