Hasselt -> Zwolle is dan ook wat anders dan Apeldoorn -> Zwolle en daarbij, ik heb het hier nog veel teveel naar mijn zin!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:15 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
En mag ik vragen waarom je hier niet woont?
Toen ik nog studeerde, vond ik het op en neer reizen maar niks. Eenmaal op kamers was die vrijheid heerlijk, en ik kon een stukkie langer blijven liggen, 's ochtends vroeg
Eerst word ik aangesproken met U, en vervolgens met jequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:01 schreef navvy het volgende:
[..]
Mijn zegen heeft U!! ........maar of je daar wat aan hebt.
ik woon al jaren in Zwolle hoor en ik bedoelde dus ook Zwollequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:37 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Hasselt -> Zwolle is dan ook wat anders dan Apeldoorn -> Zwolle en daarbij, ik heb het hier nog veel teveel naar mijn zin!
welkom....quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:40 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Eerst word ik aangesproken met U, en vervolgens met je![]()
enfin, ik ben zeer blij met uw zegen.
Mits het antwoord bevredigend isquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
welkom....
maar 1 vraag: Wie is Sylvana?
Als je dat weet, ben je erbij!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
welkom....
maar 1 vraag: Wie is Sylvana?
Als je dat weet, ben je erbij!
Mascotte? Gelukkig niet!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:16 schreef D-Mon het volgende:
[..]
thats a negative...
is het de topic mascotte?
Ik krijg nu sterk het gevoel dat ik die Sylvana niet wil zien/meemaken.. Toch moest ik haar/het kennen van tenminste 1 persoon..quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
Mascotte? Gelukkig niet!![]()
![]()
![]()
Wees blij dat je het niet weet en ga ook maar niet zoeken, nu ben je nog onverdorven
Natuurlijk ben je welkom!quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:05 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Ik krijg nu sterk het gevoel dat ik die Sylvana niet wil zien/meemaken.. Toch moest ik haar/het kennen van tenminste 1 persoon..Ben ik niet welkom?
Of is men van mening dat ik zaken moet zien die ik liever niet zie?
verwarrend..
p.s. ik denk dat PaRaR bij mij in de klas zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tuurlijk ben je welkom...quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:37 schreef D-Mon het volgende:
[..]
yay! ik ben welkom!
ik vraag me ook af of ik me had laten tegenhouden!
nou ja.. als ik voor de keuze stond.. apeldoorn of zwolle had ik ook niet lang hoeven na te denken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:15 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
En mag ik vragen waarom je hier (=Zwolle) niet woont?
Toen ik nog studeerde, vond ik het op en neer reizen maar niks. Eenmaal op kamers was die vrijheid heerlijk, en ik kon een stukkie langer blijven liggen, 's ochtends vroeg
Je hebt hem opgezochtquote:
Niet opgezocht, weet uit mijn hoofd joh. Het is tenslotte een klassiekerquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Je hebt hem opgezocht![]()
Verder: Kreeg jij toen geen ban???
Memorabel stukje beelz is dat inderdaad!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:13 schreef beelz het volgende:
[..]
(keej dat zijn alleen die labiele mods in F&F waar het schijnbaar verboten ist um ein Panda zu backen) maar verder niets.
Altijd goedquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:18 schreef beelz het volgende:
Hehehe de rel is trouwens volgende week donderdag een jaar geleden. Feestje?
Gedenkwaardig topic:quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef beelz het volgende:
Zo... dat was weer een interessante dag in Zwolle
Eerst lekker uitgeslapen, daarna naar de stad geweest, ff koffie gedaan bij de V&D. Zat lekkere appeltaart bij met vanillesaus.
Toen besloten dat we gaan samenwonen.
Het samenwonen maakt je nu al rancuneus.......quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef beelz het volgende:
Ow ik haat stagiars trouwens. Stom tuig wat niets kan en ook niets wil leren. En dan klagen als ik ze aan het poetsen zet. Wat mij betreft al dat hersenloze tuig een enkele reis Siberie, of ander koud en droog land waar ze dood gaan.
Ben altijd al een misantroop geweestquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef navvy het volgende:
[..]
Het samenwonen maakt je nu al rancuneus.......![]()
Hmm ik ken het ik heb vandaag thuis gewerkt. Ik ben veel productiever zonder mensen om me heen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Ben altijd al een misantroop geweest
Weet je wel wat je zegt??? Dit dus:quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Ben altijd al een misantroop geweest
Oh DIE rel!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:18 schreef beelz het volgende:
Hehehe de rel is trouwens volgende week donderdag een jaar geleden. Feestje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |