Hasselt -> Zwolle is dan ook wat anders dan Apeldoorn -> Zwolle en daarbij, ik heb het hier nog veel teveel naar mijn zin!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:15 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
En mag ik vragen waarom je hier niet woont?
Toen ik nog studeerde, vond ik het op en neer reizen maar niks. Eenmaal op kamers was die vrijheid heerlijk, en ik kon een stukkie langer blijven liggen, 's ochtends vroeg
Eerst word ik aangesproken met U, en vervolgens met jequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:01 schreef navvy het volgende:
[..]
Mijn zegen heeft U!! ........maar of je daar wat aan hebt.
ik woon al jaren in Zwolle hoor en ik bedoelde dus ook Zwollequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:37 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Hasselt -> Zwolle is dan ook wat anders dan Apeldoorn -> Zwolle en daarbij, ik heb het hier nog veel teveel naar mijn zin!
welkom....quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:40 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Eerst word ik aangesproken met U, en vervolgens met je![]()
enfin, ik ben zeer blij met uw zegen.
Mits het antwoord bevredigend isquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
welkom....
maar 1 vraag: Wie is Sylvana?
Als je dat weet, ben je erbij!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
welkom....
maar 1 vraag: Wie is Sylvana?
Als je dat weet, ben je erbij!
Mascotte? Gelukkig niet!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:16 schreef D-Mon het volgende:
[..]
thats a negative...
is het de topic mascotte?
Ik krijg nu sterk het gevoel dat ik die Sylvana niet wil zien/meemaken.. Toch moest ik haar/het kennen van tenminste 1 persoon..quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
Mascotte? Gelukkig niet!![]()
![]()
![]()
Wees blij dat je het niet weet en ga ook maar niet zoeken, nu ben je nog onverdorven
Natuurlijk ben je welkom!quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:05 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Ik krijg nu sterk het gevoel dat ik die Sylvana niet wil zien/meemaken.. Toch moest ik haar/het kennen van tenminste 1 persoon..Ben ik niet welkom?
Of is men van mening dat ik zaken moet zien die ik liever niet zie?
verwarrend..
p.s. ik denk dat PaRaR bij mij in de klas zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tuurlijk ben je welkom...quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:37 schreef D-Mon het volgende:
[..]
yay! ik ben welkom!
ik vraag me ook af of ik me had laten tegenhouden!
nou ja.. als ik voor de keuze stond.. apeldoorn of zwolle had ik ook niet lang hoeven na te denken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:15 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
En mag ik vragen waarom je hier (=Zwolle) niet woont?
Toen ik nog studeerde, vond ik het op en neer reizen maar niks. Eenmaal op kamers was die vrijheid heerlijk, en ik kon een stukkie langer blijven liggen, 's ochtends vroeg
Je hebt hem opgezochtquote:
Niet opgezocht, weet uit mijn hoofd joh. Het is tenslotte een klassiekerquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Je hebt hem opgezocht![]()
Verder: Kreeg jij toen geen ban???
Memorabel stukje beelz is dat inderdaad!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:13 schreef beelz het volgende:
[..]
(keej dat zijn alleen die labiele mods in F&F waar het schijnbaar verboten ist um ein Panda zu backen) maar verder niets.
Altijd goedquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:18 schreef beelz het volgende:
Hehehe de rel is trouwens volgende week donderdag een jaar geleden. Feestje?
Gedenkwaardig topic:quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef beelz het volgende:
Zo... dat was weer een interessante dag in Zwolle
Eerst lekker uitgeslapen, daarna naar de stad geweest, ff koffie gedaan bij de V&D. Zat lekkere appeltaart bij met vanillesaus.
Toen besloten dat we gaan samenwonen.
Het samenwonen maakt je nu al rancuneus.......quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:24 schreef beelz het volgende:
Ow ik haat stagiars trouwens. Stom tuig wat niets kan en ook niets wil leren. En dan klagen als ik ze aan het poetsen zet. Wat mij betreft al dat hersenloze tuig een enkele reis Siberie, of ander koud en droog land waar ze dood gaan.
Ben altijd al een misantroop geweestquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef navvy het volgende:
[..]
Het samenwonen maakt je nu al rancuneus.......![]()
Hmm ik ken het ik heb vandaag thuis gewerkt. Ik ben veel productiever zonder mensen om me heen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Ben altijd al een misantroop geweest
Weet je wel wat je zegt??? Dit dus:quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Ben altijd al een misantroop geweest
Oh DIE rel!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:18 schreef beelz het volgende:
Maar er zitten geen ongewenste factoren in de topicreeks meerquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oh DIE rel!Was m haast al weer vergeten...
moeten we snel eens overdoen; vergeleke met nr 34 zijn de huidige reeksen wat saai aan t worden..
Hey weet je wat ik heb gedaan laatst??quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Maar er zitten geen ongewenste factoren in de topicreeks meer
had ie een zwarte fiets?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hey weet je wat ik heb gedaan laatst??
Nou, er was een goeie vriend van mij en daar was ik dus een avond en ineens begint ie me te zoenen; nou ja, van t één kwam t ander. De volgende ochtend trapte ie me er zomaar uit en nu voel ik me gebruikt en... en... en WIL IK HIER AANDACHT KOMEN HOEREN!!! vind ik m heul stom enzo.
Oh ja; en Beelz: Je bent ook heul zzztom!!!![]()
Een goed begin om snel tot persona non grata te worden verklaard lijkt me.
Neuh, laat dat maar achterwege. Ik word een beetje moe van het oprakelen van die episode. Zoals gezegd is het een jaar geleden bijna, get over it already.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:18 schreef beelz het volgende:
Ik vind jou 1 van de weinige mods die wel prima zijn/haar werk doet, het is alleen jammer dat elke keer dat het hierover gaat je moeilijk gaat lopen doen. Wij geven er hier een positieve draai aan door er met een flinke knipoog een geintje van te maken, jij bent een prima mod dus je edit niets weg (waarvoor hulde) maar dan vind ik persoonlijk zulke reacties een beetje jammer. Dat het is gebeurd is gewoon een feit en dat mensen het er nog over hebben blijf je gewoon houden en daar doe je niets aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh, laat dat maar achterwege. Ik word een beetje moe van het oprakelen van die episode. Zoals gezegd is het een jaar geleden bijna, get over it already.
Kijk maar uit of ik stuur je een dreig PM..quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:57 schreef beelz het volgende:
Ik weet niet wat grappiger is... Een wanhopige schreeuw om aandacht of dat je zo labiel bent om het nog eens 2 keer te posten ook
Zoiets? Is dit de nieuwe rel in het Zwolle topic? Kijk de volgende keer weer naar een nieuwe aflevering van.... Paupers op het net.
* helemaal mee eenschquote:Op vrijdag 14 maart 2008 02:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik vind jou 1 van de weinige mods die wel prima zijn/haar werk doet, het is alleen jammer dat elke keer dat het hierover gaat je moeilijk gaat lopen doen. Wij geven er hier een positieve draai aan door er met een flinke knipoog een geintje van te maken, jij bent een prima mod dus je edit niets weg (waarvoor hulde) maar dan vind ik persoonlijk zulke reacties een beetje jammer. Dat het is gebeurd is gewoon een feit en dat mensen het er nog over hebben blijf je gewoon houden en daar doe je niets aan.
Dank je voor het compliment ten eerste, ik ben idd geen fan van lukraak reacties wegeditten cq verwijderen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 02:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik vind jou 1 van de weinige mods die wel prima zijn/haar werk doet, het is alleen jammer dat elke keer dat het hierover gaat je moeilijk gaat lopen doen. Wij geven er hier een positieve draai aan door er met een flinke knipoog een geintje van te maken, jij bent een prima mod dus je edit niets weg (waarvoor hulde) maar dan vind ik persoonlijk zulke reacties een beetje jammer.
Als het vervelend wordt of als ik er klachten over krijg, dan doe ik er wel wat aan, maar dat begrijp jij ook wel.quote:Dat het is gebeurd is gewoon een feit en dat mensen het er nog over hebben blijf je gewoon houden en daar doe je niets aan.
Maar er gebeurt verder zo weinig in ons levenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:24 schreef Misstique het volgende:
Als het vervelend wordt of als ik er klachten over krijg, dan doe ik er wel wat aan, maar dat begrijp jij ook wel.
Ik wil hier ook geen halszaak van gaan maken, maar er hoeft ook geen jaarlijks feestje gegeven te worden om het te gedenken, zó bij zonder was het nou ook alweer niet, toch?.
Daar geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:28 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Maar er gebeurt verder zo weinig in ons leven
Nou vooruit. Ik heb gisteren mijn nieuwe auto gekregenquote:
Om er dan nog éven op terug te komen:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:24 schreef Misstique het volgende:
Als het vervelend wordt of als ik er klachten over krijg, dan doe ik er wel wat aan, maar dat begrijp jij ook wel.
Ik wil hier ook geen halszaak van gaan maken, maar er hoeft ook geen jaarlijks feestje gegeven te worden om het te gedenken, zó bij zonder was het nou ook alweer niet, toch?.
toch wel een zwarte he?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:35 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik heb gisteren mijn nieuwe auto gekregenMooie zwarte grande punto 1.3jtd. Had wel een beetje medelijden met die gast die de oude auto weer naar de dealer moest rijden... er is nogal zwaar in gerookt
Voor de 'slachtoffers' was het niet een geintje, getuige het feit dat ze sindsdien niet meer posten hier. En laat dat soort 'gevalletjes' zoals jij het benoemt nou net de reden zijn dat ik destijds ingreep, het is namelijk mijn taak om het hier gezellig en leuk te houden voor íedereen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Om er dan nog éven op terug te komen:
De hele "rel" was een geintje. Voor een aantal mensen die "rel" een echte rel geworden omdat ze alles serieus namen wat er gezegd werd. Volgens mij is bij (bijna) heel Fok bekend dat je dit soort reacties gewoon links moet laten liggen,want als je er serieus op in gaat.... nou ja... dan krijg je gevalletjes als een jaar geleden.
Misschien wel. Of er was weer uitentreuren over geouwehoerd. Dat laatste wilde ik voorkomen, vandaar mijn reactie. Niets meer, niets minder.quote:En zo nu ook weer: De reden tot een feestje is weer een geintje, als je die opmerking nou links had laten liggen, was iedereen die opmerking nu weer vergeten.
Doe mij maar wijn en piem0ls.quote:Maar goed nu we het toch over feest hebben: Bier und tetten?
Gelukkig niet zo'n wijven kleur als wat ik had: Azuro Lagoonquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
toch wel een zwarte he?
Wel een mooie reden voor een feestje... whehe...
Dat klinkt wel heel exotisch.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo'n wijven kleur als wat ik had: Azuro Lagoon
Nou, dan neem ik bij wijze van uitzondering ook maar een keer ein wein und ein piem0l.quote:
tikje lichter dan dat jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:56 schreef rudedeltadude het volgende:
was dat deze kleur?
[ afbeelding ]
Het leven van een pro-wrestler is vrij saai hoorquote:
chique karretjequote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:01 schreef Ps2K het volgende:
[..]
tikje lichter dan dat ja
Nu zoiets maar dan zonder schade:
[ afbeelding ]
sowieso...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Het leven van een pro-wrestler is vrij saai hoor
Oeh darmspoeling! Alcohol ontsmet tenslotte!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Nou, dan neem ik bij wijze van uitzondering ook maar een keer ein wein und ein piem0l.
Dan drink ik de piem0l und doe ik de wein wel in ein gat ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |