abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:54:53 #76
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_56567701
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:09 schreef swollywood het volgende:

[..]

teruggedraaide kilometertellers
Daar moet jij je niet mee bezig houden, haal nu eerst je rijbewijs maar!! Wanneer ga je afrijden?
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_56572095
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:53 schreef navvy het volgende:

[..]

Een goede baan gevonden dus, goede zaak! Je hebt wel lang genoeg bij TNT gewerkt.

En wat de rest ook zegt, Vital Palace klinkt goed.......een beetje bordeelachtig, met griekse pilaren en rode vloerbedekking en een glas champagne kost 50 euro. Maar wordt je nu niet een beetje te breed dan als je zoveel "sport"?
Er is wel roze en paars bijgekomen, dus wat dat betreft... Die baan is wel relax hè? Verdient ook goed . En of ik te breed word... ach, ik was eerst een stuk dikker. Heb liever tietspieren dan vettieten. Het is nu 1 vd 2, omdat ik hiervoor ook al 5 jaar getraind had. En 1,5 jaar gestopt was. Het gaat de goede kant op.

Laatst vroeg er wel 1 of ik uitsmijter was, maar ik vind het nog wel meevallen.

PS ik gebruik dus geen steroiden. Er zijn wel jongens die dat doen. Ik vind het niet slim.
  woensdag 6 februari 2008 @ 23:28:48 #78
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_56572858
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:55 schreef Integrity het volgende:

[..]

Er is wel roze en paars bijgekomen, dus wat dat betreft... Die baan is wel relax hè? Verdient ook goed . En of ik te breed word... ach, ik was eerst een stuk dikker. Heb liever tietspieren dan vettieten. Het is nu 1 vd 2, omdat ik hiervoor ook al 5 jaar getraind had. En 1,5 jaar gestopt was. Het gaat de goede kant op.

Laatst vroeg er wel 1 of ik uitsmijter was, maar ik vind het nog wel meevallen.

PS ik gebruik dus geen steroiden. Er zijn wel jongens die dat doen. Ik vind het niet slim.
LOL ik heb geen idee waarom maar ik dacht to 2 minuten geleden dat je een vrouw was maar je fobo spreekt dit toch tegen
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 7 februari 2008 @ 10:17:25 #80
44649 beelz
pi_56577503
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:18 schreef Devlinsect het volgende:
Medisport FTW!
Als je de hele dag last wilt hebben van bejaarden die de cardio apparaten bezet houden en als je liever niet met losse gewichten traint wel ja. Medisport is een kansloos clubje mongolen waar je de hele tijd wordt lastig gevallen door de "trainers". Hoewel die ene met die geile ogen en enorme jetsers wel puik is natuurlijk.
Gelukkig train ik daar niet meer.
Besef Regulier!
  donderdag 7 februari 2008 @ 10:32:55 #81
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_56577773
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:17 schreef beelz het volgende:

[..]

Als je de hele dag last wilt hebben van bejaarden die de cardio apparaten bezet houden en als je liever niet met losse gewichten traint wel ja. Medisport is een kansloos clubje mongolen waar je de hele tijd wordt lastig gevallen door de "trainers". Hoewel die ene met die geile ogen en enorme jetsers wel puik is natuurlijk.
Loekie's Gym
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_56578764
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:17 schreef beelz het volgende:

[..]

Train er al jaaaaaaren en kan me niet vinden in je verhaal. Weet zelfs niet wie je bedoelt met geile ogen en jetsers.
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:29:23 #83
44649 beelz
pi_56578886
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:24 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Train er al jaaaaaaren en kan me niet vinden in je verhaal. Weet zelfs niet wie je bedoelt met geile ogen en jetsers.
Met bejaarden bedoel ik mensen die ouder dan 30 zijn... En ik weet niet meer hoe ze heet, geloof dat ze stage liep daar, was wel lekker wijf opzich. Ik train er al jaren niet meer omdat ze er geen losse gewichten hebben , of hebben ze die nu wel? Toen ik er daar naar vroeg zeiden ze dat er dan figuren op af kwamen die ze daar niet wilden hebben en dat Achmea Health Center voor het gezin was en niet voor bodybuilders. Toen voelde ik mij genoodzaakt om te vertellen dat ik prowrestler ben en dat ik een net persoon ben en mijn maten ook enzo. Ik vind het maar een paupertent, ik train wel thuis
Besef Regulier!
pi_56579704
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:29 schreef beelz het volgende:

[..]

Met bejaarden bedoel ik mensen die ouder dan 30 zijn... En ik weet niet meer hoe ze heet, geloof dat ze stage liep daar, was wel lekker wijf opzich. Ik train er al jaren niet meer omdat ze er geen losse gewichten hebben , of hebben ze die nu wel? Toen ik er daar naar vroeg zeiden ze dat er dan figuren op af kwamen die ze daar niet wilden hebben en dat Achmea Health Center voor het gezin was en niet voor bodybuilders. Toen voelde ik mij genoodzaakt om te vertellen dat ik prowrestler ben en dat ik een net persoon ben en mijn maten ook enzo. Ik vind het maar een paupertent, ik train wel thuis
Eens met paupertent. In zin van veel paupers lopen er rond. En hoofddoeken. Lekker warm wanneer je traint.

Losse gewichten hebben ze altijd al gehad. Dumbells tot 20 kg. Barbells tot 300 kg.

En Achmea Health Center is heul wat anders. Die zit bij het FC Zwolle stadion Oosterenk of in Stadshagen. Misschien haal je wat sportscholen door elkaar?

Ik ben ooit eens geweest bij een AHC. Daar hebben ze geen losse gewichten, want "hahahaahah, dat was ouderwets. Wij doen alles met machines."
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:56:51 #85
44649 beelz
pi_56580889
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:07 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Eens met paupertent. In zin van veel paupers lopen er rond. En hoofddoeken. Lekker warm wanneer je traint.

Losse gewichten hebben ze altijd al gehad. Dumbells tot 20 kg. Barbells tot 300 kg.

En Achmea Health Center is heul wat anders. Die zit bij het FC Zwolle stadion Oosterenk of in Stadshagen. Misschien haal je wat sportscholen door elkaar?

Ik ben ooit eens geweest bij een AHC. Daar hebben ze geen losse gewichten, want "hahahaahah, dat was ouderwets. Wij doen alles met machines."
Hehe je hebt gelijk ik haal die 2 door elkaar. Ik heb ook een hekel aan medisport maar das meer omdat daar ook fysiotherapeuten rondlopen die manuele therapie doen. En das eng Moest mijn rug tijd terug laten rechtzetten omdat ik een verschoven ruggewervel had. Dat kraken wat ze dan doen is echt niet leuk.
Besef Regulier!
pi_56581059
Ik dacht al, geen gewichten. Dat kan alleen maar AHC zijn!

Je rug laten kraken bij die enge therapeut waar ik de naam ff ben vergeten? Kan me voorstellen dat je dan een Medisport fobie hebt.

ZIjn hier nog meer sporters en of fitnessers aanwezig.
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:12:22 #87
44649 beelz
pi_56581202
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:06 schreef Devlinsect het volgende:
Ik dacht al, geen gewichten. Dat kan alleen maar AHC zijn!

Je rug laten kraken bij die enge therapeut waar ik de naam ff ben vergeten? Kan me voorstellen dat je dan een Medisport fobie hebt.

ZIjn hier nog meer sporters en of fitnessers aanwezig.
Ps2K is een tijdje referee geweest bij ons maar hij mag niet meer
Besef Regulier!
pi_56583601
Welness Centrum in Zwolle Zuid

Maar ben er dit jaar nog niet geweest
  donderdag 7 februari 2008 @ 15:25:13 #89
44649 beelz
pi_56583743
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:17 schreef swollywood het volgende:
Welness Centrum in Zwolle Zuid

Maar ben er dit jaar nog niet geweest
Is dat achter bij de rabobank? Dat heette toch eerst Ruud's fitness?
Besef Regulier!
pi_56583976
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:25 schreef beelz het volgende:

[..]

Is dat achter bij de rabobank? Dat heette toch eerst Ruud's fitness?
Klopt! 35 euro per maand (onbeperkt).
  donderdag 7 februari 2008 @ 15:44:39 #91
44649 beelz
pi_56584118
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:36 schreef swollywood het volgende:

[..]

Klopt! 35 euro per maand (onbeperkt).
Ik heb een stapel fitnessapparatuur gekocht en losse dumbells enzo. Dat geld heb ik alweer terugverdiend inmiddels
Plus grote voordeel dat ik op elk apparaat kan waar ik op wil op elk moment van de dag dat ik wil. En geen vieze dikzakken die mijn trainingsplezier verminderen.
Besef Regulier!
pi_56586642
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 23:28 schreef beelz het volgende:

[..]

LOL ik heb geen idee waarom maar ik dacht to 2 minuten geleden dat je een vrouw was maar je fobo spreekt dit toch tegen
Het zij je vergeven.
pi_56586687
Zullen we onze schema's ff naast elkaar leggen, anders?
pi_56587474
Jeetje wat is Zwolle groot. Vandaag ging ik een rondje fietsen (lekker weer ook) en het is een wonder dat ik terug ben gekomen.
pi_56587880
Geniale cola-automaten op jullie centraal station!!
Housemuziek maakt jongeren kapot
  donderdag 7 februari 2008 @ 20:49:32 #96
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_56590073
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:07 schreef DenFranscheSlag het volgende:
Geniale cola-automaten op jullie centraal station!!
Geniaal zijn ze pas als er bier uit komt!

Enne, om ff over fitness mee te lullen. Ik ga er ook aan beginnen binnenkort, mjin werkgever betaalt 25 euro per maand mee als ik bij Medi Sport ga...........principes of niet, dat scheelt veel doekoe Met een beetje geluk kan ik jetsers gaan liften

[ Bericht 10% gewijzigd door navvy op 07-02-2008 22:30:32 ]
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_56598435
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:49 schreef navvy het volgende:

[..]

Geniaal zijn ze pas als er bier uit komt!

Enne, om ff over fitness mee te lullen. Ik ga er ook aan beginnen binnenkort, mjin werkgever betaalt 25 euro per maand mee als ik bij Medi Sport ga...........principes of niet, dat scheelt veel doekoe Met een beetje geluk kan ik jetsers gaan liften
Hebben ze nog werknemers nodig daar?

Fitness schema's naast elkaar leggen
pi_56604360
ik mag van het kaartje in de op af ik ga namelijk VERHUIZEN !!

naar rotterdam voor de geinteresseerden
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_56605772
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:
ik mag van het kaartje in de op af ik ga namelijk VERHUIZEN !!

naar rotterdam voor de geinteresseerden
Het gemiddelde IQ in Rotterdam gaat dus weer iets stijgen

Rotterdammers leven anderhalf jaar korter

Maar wat ga je daar doen (naast samenwonen met LHO)?
Weer aan de studie of heb je die ondertussen afgerond?
pi_56606131
ik ga de economie daar even boosten ja

Ik ga daar weer studeren ja ( in september dan, eerst even werken ) ik ben gestopt met mn vorige studie, was niet echt mn ding meer, en ga nu waarschijnlijk iets heeeeel anders doen Iets met psychologie en kids ofzo denk ik althans.
pi_56624248
Joooooooooooooooow Zwolle! Wazzzaaaaaap! Ik ben eindelijk verlost van Deventer. de 21ste mn diploma ophalen. Nog niet in Tilburg gevestigd, maar ben druk op zoek. Als ik dan weer een OV heb, staat er zeker nog eens flink pilsen in het Popfront in de planning! Hoe is het met iedereen? Met rijlessen en nieuwe jobs? Filerijden op de A50, avonturen in Groningen en ergernissen door Puinland? Is het geschiedenis geven ook nog een beetje relaxt en hoe zit het met de journalisten in spé? Al de 'meet-vrees' overwonnen? Ben benieuwd naar de antwoorden op de vragen!
  zondag 10 februari 2008 @ 13:05:19 #102
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_56641512
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:29 schreef beelz het volgende:

[..]

Squash en cardiofitcentrum aan de Aa-landen rulez!!
ga meestal 2 keer per week, maar niet op maandagmorgen want dan zit het vol met trage lelijke verlepte bejaarden. Verder gezellig sfeertje daar, weinig patsertjes, op de onvermijdelijke matjesturk na dan...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  zondag 10 februari 2008 @ 13:16:49 #103
44649 beelz
pi_56641770
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:05 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Squash en cardiofitcentrum aan de Aa-landen rulez!!
ga meestal 2 keer per week, maar niet op maandagmorgen want dan zit het vol met trage lelijke verlepte bejaarden. Verder gezellig sfeertje daar, weinig patsertjes, op de onvermijdelijke matjesturk na dan...
Matjesturken gooi ik door tafels
Besef Regulier!
pi_56641879
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:16 schreef beelz het volgende:

[..]

Hey! Ik ben zo'n matjesturk!
  zondag 10 februari 2008 @ 15:16:25 #105
120304 descendent1
pi_56644821
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:21 schreef Integrity het volgende:

[..]

Jij bent heul geen Turk
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  zondag 10 februari 2008 @ 15:17:30 #106
120304 descendent1
pi_56644853
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:16 schreef beelz het volgende:

[..]

Wel mooi dat de Ikea ook op zondag open is dan. K1 op locatie!
pi_56644899
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:21 schreef Integrity het volgende:

[..]

Vandaar dat je bij Shape Up traint
pi_56646453
kom ik hier weer eens, toon ik interesse, word ik gewoon straal genegeerd. :|
pi_56649865
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:16 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Jij bent heul geen Turk
Oh nee, toch niet.
pi_56649876
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:19 schreef swollywood het volgende:

[..]

Vandaar dat je bij Shape Up traint
Precies, want alleen dan hoor ik erbij
  zondag 10 februari 2008 @ 22:32:24 #111
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_56654560
quote:
Op zondag 10 februari 2008 16:35 schreef ghizzer het volgende:
kom ik hier weer eens, toon ik interesse, word ik gewoon straal genegeerd. :|
Interesse tonen? Je geeft een beknopte samenvatting van 46 delen Zwolle en je vraagt hoe het met ons gaat.....in dit geval is het geen nieuws, goed nieuws......................en ja ik sta nog regelmatig in de file op de A50 Maar m'n salarisstrookje maakt veel goed!

Jij al verhuisd?
  maandag 11 februari 2008 @ 00:09:48 #112
44649 beelz
pi_56656974
quote:
Op zondag 10 februari 2008 22:32 schreef navvy het volgende:

[..]

Interesse tonen? Je geeft een beknopte samenvatting van 46 delen Zwolle en je vraagt hoe het met ons gaat.....in dit geval is het geen nieuws, goed nieuws......................en ja ik sta nog regelmatig in de file op de A50 Maar m'n salarisstrookje maakt veel goed!

Jij al verhuisd?
Nee ik ben nog niet verhuisd maar wel druk bezig
Besef Regulier!
pi_56661212
en ik ga verhuizen
  maandag 11 februari 2008 @ 11:12:45 #114
94617 Ps2K
pi_56661484
quote:
Op maandag 11 februari 2008 00:09 schreef beelz het volgende:

[..]

Nee ik ben nog niet verhuisd maar wel druk bezig
Haha jij gaat in een tokkie buurt wonen
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 11 februari 2008 @ 11:15:23 #115
44649 beelz
pi_56661546
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:12 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Haha jij gaat in een tokkie buurt wonen
Yep, sinds jij er bent komen wonen is de kwaliteit van leven daar een stuk naar beneden gegaan
Besef Regulier!
pi_56665753
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:15 schreef beelz het volgende:

[..]

Yep, sinds jij er bent komen wonen is de kwaliteit van leven daar een stuk naar beneden gegaan
Voor al die christelijke bejaarden in die flat waar ie woont wel ja
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:54:33 #117
44649 beelz
pi_56706818
Net telefoon gehad van de makelaar.... Morgen mogen we huurcontract ondertekenen
Per 1 maart kunnen we er dan in
Besef Regulier!
pi_56713882
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:54 schreef beelz het volgende:
Net telefoon gehad van de makelaar.... Morgen mogen we huurcontract ondertekenen
Gefeliciteerd!
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:06:44 #119
94617 Ps2K
pi_56716413
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:54 schreef beelz het volgende:
En mooi dicht bij. Hoef ik niet meer met de auto om te komen zuipen
pi_56716752
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:06 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Holtenbronx FTW
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:54:43 #121
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_56717691
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:06 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Met een beetje geluk zit je ook nog lekker!
pi_56717748
De dood aan zwolle!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  donderdag 14 februari 2008 @ 00:09:04 #123
94617 Ps2K
pi_56717960
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:54 schreef navvy het volgende:

[..]

Met een beetje geluk zit je ook nog lekker!
Gaat "de stoel" naar het help beelz de winter door fonds?
  donderdag 14 februari 2008 @ 09:00:43 #124
44649 beelz
pi_56720692
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 00:09 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Gaat "de stoel" naar het help beelz de winter door fonds?
Besef Regulier!
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:44:09 #125
44649 beelz
pi_56726327
Zo we komen net uit Holtenbroek weg. 28 Februari krijgen we de sleutel al
Besef Regulier!
pi_56726994
Hoor ik daar Holtenbroek weg?

Ik kom niet meer in Holtenbronx. Schijnt wel veel veranderd te zijn. Iesch da zo?
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:17:10 #127
94617 Ps2K
pi_56727070
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:13 schreef Devlinsect het volgende:
Hoor ik daar Holtenbroek weg?

Ik kom niet meer in Holtenbronx. Schijnt wel veel veranderd te zijn. Iesch da zo?
Holtenbroek 1 is bijna in z'n geheel afgebroken en de tokkies zijn verscheept
pi_56729618
Ik heb nog geen levensgevaarlijke situaties veroorzaakt in de auto. Het gaat nog goed hoor, ghizzer. En nee ik ben nog niet naar een meeting gekomen.
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:25:22 #130
44649 beelz
pi_56738707
Pfff daar gaat nog best een boel geregel inzitten, dat verhuizen op korte termijn.
Vloerbedekking is trouwens asociaal duur, stoelen en eethoeken daarentegen zijn spotgoedkoop
Besef Regulier!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 00:13:29 #131
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_56739580
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:25 schreef beelz het volgende:
en eethoeken daarentegen zijn spotgoedkoop
Bijna gratis, bijna..................................................http://www.alfa-bier.nl/
pi_56742504
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:25 schreef beelz het volgende:
Pfff daar gaat nog best een boel geregel inzitten, dat verhuizen op korte termijn.
Vloerbedekking is trouwens asociaal duur, stoelen en eethoeken daarentegen zijn spotgoedkoop
Wacht maar tot je gordijnen/ lamellen gaat kopen. Die dingen zijn duur.

Kwantum op de woonboulevard heeft wel goedkopere stukken vloerbedekking. Laminaat / vinyl gaat wel langer mee en is makkelijker schoon te houden.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:12:21 #133
44649 beelz
pi_56744876
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:27 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Wacht maar tot je gordijnen/ lamellen gaat kopen. Die dingen zijn duur.

Kwantum op de woonboulevard heeft wel goedkopere stukken vloerbedekking. Laminaat / vinyl gaat wel langer mee en is makkelijker schoon te houden.
Lamellen hebben we al dus dat valt mee
Nooit gedacht dat een stukje vloerbedekking duurder zou zijn dan een wasmachine.
Besef Regulier!
pi_56745972
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:12 schreef beelz het volgende:

[..]

Lamellen hebben we al dus dat valt mee
Nooit gedacht dat een stukje vloerbedekking duurder zou zijn dan een wasmachine.
Of je hebt fokking duur tapijt of een cheap ass wasmachine.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:55:11 #135
44649 beelz
pi_56746049
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:52 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Of je hebt fokking duur tapijt of een cheap ass wasmachine.
Wat dacht je van een grote woonkamer en een grote slaapkamer? Ik wil er wel fatsoenlijk spul in hebben wat en tijd meegaat.
Besef Regulier!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 19:19:39 #136
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_56756070
Weekend!!!!! Helaas niet uitslapen maar ff 2 dagen niet werken.....halleluja! Nu een biertje openploppen.

Gegroet!
pi_56759665
Hallo kabouter plop
pi_56762352
Morgen weer Popfront, leeeeuk zeg.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 11:54:18 #139
44649 beelz
pi_56767856
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:26 schreef MM-Luna het volgende:
Morgen weer Popfront, leeeeuk zeg.
Hmm ja ik moet eigenlijk ook vandaag die kant op...
Besef Regulier!
pi_56821641
Met diepe rauw hebben wij Vrijdag 16 Februari te horen
gekregen dat Pascal Bouma van 't Heden te Zwolle is overleden.
Geschokt, door zijn heen gaan, zouden wij hier graag een kleine condoleance beginne.

Pascal moge je ziel in vrede rusten.
Ook in moeilijke tijden.
pi_56822174
quote:
Friday 15 February 2008
Met grote verslagenheid moeten we helaas meedelen dat na een wel heel kort ziekbed onze directeur Pascal Bouma is overleden. Slechts een week geleden hoorde hij dat hij ernstig ziek was en dat hem een zware strijd stond te wachten. Achteraf was die kansloos. Pascal was een bevlogen directeur met een geweldige dosis humor. Met strakke hand wist hij ons te stimuleren en motiveren om van Hedon een goeddraaiende en bruisende tent te maken. Hij was nog zoveel mooie dingen van plan. Tot onze grote spijt heeft hij de kans daarvoor niet gekregen. Onze gedachten gaan uit naar zijn vriendin, moeder, broer, zus, overige familie en vele vrienden. De producties in Hedon gaan dit weekeinde gewoon door
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_56832761
Ik las het.

Vandaag krijg je wat te horen dat je iets hebt en twee weken later ben je er niet meer.
pi_56835222
Sterker nog het was binnen een week. :N
Fucking gvd niet eerlijk. Nog maar 37, en een gigantisch toffe gozer
met een gigantisch hart. Hij zal erg gemist worden
Ook in moeilijke tijden.
pi_56836612
Erg sneu zeg..
pi_56837059
Dan vraag ik me af of de ziekte hem heeft doen overlijden of hij zelf hierin een hand heeft gehad. Een week tijd.
pi_56854480
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 14:32 schreef Devlinsect het volgende:
Dan vraag ik me af of de ziekte hem heeft doen overlijden of hij zelf hierin een hand heeft gehad. Een week tijd.
Hij had uitzaaingen, 6 tumoren in zijn hersenen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_56863696
Dat is wel heftig ja. Wel raar dan dat ie zo'n kort ziektebed heeft gehad. Zoiets merk je toch wel eerder? Maarja ik ben geen medicijnenvrouw.

Anyways ik denk laat ik ook eens wat van me laten horen. *loopt naar deur. laat krolse poekie eruit, weer trug op stoel*

Veel zin om te gaan verhuizen. Wel even hecktisch maar goed dat hebben we er maar voor over.

Oja navy, groeten van Lars:P jij ziet hem waarschijnlijk eerder dan dat ik jou weer zie, maar goed.. gaat om het idee he.
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
  donderdag 21 februari 2008 @ 20:21:00 #148
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_56891695
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:59 schreef Croli het volgende:

Oja navy, groeten van Lars:P jij ziet hem waarschijnlijk eerder dan dat ik jou weer zie, maar goed.. gaat om het idee he.
Ah, dank u. Ik zie hem binnenkort wel weer achter het station...........in de kroeg

Binnenkort verhuizen dus, kost allemaal veel centjes maar dan heb je ook wat!
pi_56910926
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 20:21 schreef navvy het volgende:

[..]

Ah, dank u. Ik zie hem binnenkort wel weer achter het station...........in de kroeg

Binnenkort verhuizen dus, kost allemaal veel centjes maar dan heb je ook wat!
Zoon!
pi_56942631
Goodmorning peepz.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')