Bah carnavalquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:34 schreef Devlinsect het volgende:
En weer bijna carnaval in Zwolle!
We hebben weer goede onderwepen zoals dierlijke scheten, carnaval en zuipenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:12 schreef swollywood het volgende:
13 replies in 13 uur tijd in het Zwolle-topic, das ff terug dat dat voorgekomen is
Onderzoek heeft aangetoond dat vrouwenscheten meer stinken, mannen produceren meer volume.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:15 schreef beelz het volgende:
[..]
We hebben weer goede onderwepen zoals dierlijke scheten, carnaval en zuipen
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:15 schreef beelz het volgende:
[..]
We hebben weer goede onderwepen zoals dierlijke scheten, carnaval en zuipen
Dag buurman! Hoe ist 2 blokken verder?quote:
Earl Grey is niet voor mietjes, dat drinkt Picard ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:27 schreef beelz het volgende:
Vanavond tanken in Popfront
Vanaf half 8 is er koffie en bier. Ook is er thee voor de mietjes
Picard? Die homo uit Star Trek?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Earl Grey is niet voor mietjes, dat drinkt Picard ook
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:43 schreef swollywood het volgende:
In dat tempo wordt het eerder zondagmorgen 6.00 uur voor je klaar bent
Huh? Waar moet je op wachten dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 02:23 schreef Sitethief het volgende:
En zit op het UWV te wachten tot dat ik mag gaan werken...........
Shit, straal vergeten...quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:52 schreef Ps2K het volgende:
Lage opkomst, mnaar het was wel weer gezellig gisteravond!
nog een stuk of wat te gaan.... denk ongeveer 250...quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:03 schreef Devlinsect het volgende:
En nog gelukt met de foto's?
En dat is leraar........tsssssquote:
Correctquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:19 schreef MM-Luna het volgende:
Popfront YAY
Kontneukenquote:
Hmm en niet te groot. Wanneer is het?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:17 schreef MM-Luna het volgende:
Voor Hoogeveen wel ja.
En inderdaad, ieder zo z'n ding. Ik vind het organiseren van een jaarlijks festival wel een leuke hobby.
Op 5 september pre party met vier bandjes, 6 september spelen er veertien bands.. deels open air, met grote schuiltent en een camping op het terrein. Gratis entree festivalterrein bij reservering.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmm en niet te groot. Wanneer is het?
Was het bier op in Zwolle? Of ging je daar carnaval vieren?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:28 schreef beelz het volgende:
Zo, ik heb Duitsland weer overleefd
Het was awesome.
Welcome back oud- collega, hoeist met U?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:01 schreef Integrity het volgende:
JA! Ik doe weer mee met Zwolle!!!!!!!!!!!!!!!!! Hallo iedereen!
Carnavalquote:Op zondag 3 februari 2008 16:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Was het bier op in Zwolle? Of ging je daar carnaval vieren?
Had ik al gezegd: carnaval
Zijn er nog pics gemaakt?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:43 schreef beelz het volgende:
[..]
CarnavalTuurlijk vier ik geen carnaval... ik moest worstelen daar.
Ja pics or it didn't happenquote:
Yep, maar heb ze nog niet ontvangen. Zodra er wat is zie je zequote:
Goed! Ik heb nog steeds ergens een filmpje van jou, geloof ik. Dat je op straat rolt met een meisje. Hoest met jou?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:19 schreef navvy het volgende:
[..]
Welcome back oud- collega, hoeist met U?
Ow ja, gegroet iedereen.....vanuit Groningen welliswaar. Vanavond kom ik jullie kant weer op!
Hmm, dat doe ik alleen op een 3e date.........maar hier alles oke, druk maar okequote:Op maandag 4 februari 2008 18:31 schreef Integrity het volgende:
[..]
Goed! Ik heb nog steeds ergens een filmpje van jou, geloof ik. Dat je op straat rolt met een meisje. Hoest met jou?
Utrecht bij een grote verzekeraar. Doe daar iets met pensioenen en verslaglegging. Héérlijk elke dag op en neer van Zwolle naar Utrecht en 5 keer in de week train in bij Vital Palace. Voorheen shape up. Zit een nieuwe eigenaar in.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:36 schreef navvy het volgende:
[..]
Hmm, dat doe ik alleen op een 3e date.........maar hier alles oke, druk maar oke. Waar werk jij tegenwoordig?
Dus geen mensen meer voor de sportschool die je aanmoedigen te gaan trainen met een spuit in hun handen?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:19 schreef Integrity het volgende:
[..]
Utrecht bij een grote verzekeraar. Doe daar iets met pensioenen en verslaglegging. Héérlijk elke dag op en neer van Zwolle naar Utrecht en 5 keer in de week train in bij Vital Palace. Voorheen shape up. Zit een nieuwe eigenaar in.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:26 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus geen mensen meer voor de sportschool die je aanmoedigen te gaan trainen met een spuit in hun handen?
Vital PalaceDie naam.
Shape Up staat/stond inderdaad bekend om het anabole steroïden gebruik onder de leden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:26 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus geen mensen meer voor de sportschool die je aanmoedigen te gaan trainen met een spuit in hun handen?
Vital PalaceDie naam.
Een goede baan gevonden dus, goede zaak! Je hebt wel lang genoeg bij TNT gewerkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:19 schreef Integrity het volgende:
[..]
Utrecht bij een grote verzekeraar. Doe daar iets met pensioenen en verslaglegging. Héérlijk elke dag op en neer van Zwolle naar Utrecht en 5 keer in de week train in bij Vital Palace. Voorheen shape up. Zit een nieuwe eigenaar in.
Daar moet jij je niet mee bezig houden, haal nu eerst je rijbewijs maar!! Wanneer ga je afrijden?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:09 schreef swollywood het volgende:
[..]
teruggedraaide kilometertellers
Er is wel roze en paars bijgekomen, dus wat dat betreft... Die baan is wel relax hè? Verdient ook goedquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:53 schreef navvy het volgende:
[..]
Een goede baan gevonden dus, goede zaak! Je hebt wel lang genoeg bij TNT gewerkt.
En wat de rest ook zegt, Vital Palace klinkt goed.......een beetje bordeelachtig, met griekse pilaren en rode vloerbedekking en een glas champagne kost 50 euro. Maar wordt je nu niet een beetje te breed dan als je zoveel "sport"?
LOL ik heb geen idee waarom maar ik dacht to 2 minuten geleden dat je een vrouw was maar je fobo spreekt dit toch tegenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:55 schreef Integrity het volgende:
[..]
Er is wel roze en paars bijgekomen, dus wat dat betreft... Die baan is wel relax hè? Verdient ook goed. En of ik te breed word... ach, ik was eerst een stuk dikker. Heb liever tietspieren dan vettieten. Het is nu 1 vd 2, omdat ik hiervoor ook al 5 jaar getraind had. En 1,5 jaar gestopt was. Het gaat de goede kant op.
Laatst vroeg er wel 1 of ik uitsmijter was, maar ik vind het nog wel meevallen.
PS ik gebruik dus geen steroiden. Er zijn wel jongens die dat doen. Ik vind het niet slim.
Als je de hele dag last wilt hebben van bejaarden die de cardio apparaten bezet houden en als je liever niet met losse gewichten traint wel ja. Medisport is een kansloos clubje mongolen waar je de hele tijd wordt lastig gevallen door de "trainers". Hoewel die ene met die geile ogen en enorme jetsers wel puik is natuurlijk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:18 schreef Devlinsect het volgende:
Medisport FTW!
Loekie's Gymquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je de hele dag last wilt hebben van bejaarden die de cardio apparaten bezet houden en als je liever niet met losse gewichten traint wel ja. Medisport is een kansloos clubje mongolen waar je de hele tijd wordt lastig gevallen door de "trainers". Hoewel die ene met die geile ogen en enorme jetsers wel puik is natuurlijk.
Gelukkig train ik daar niet meer.
Train er al jaaaaaaren en kan me niet vinden in je verhaal. Weet zelfs niet wie je bedoelt met geile ogen en jetsers.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je de hele dag last wilt hebben van bejaarden die de cardio apparaten bezet houden en als je liever niet met losse gewichten traint wel ja. Medisport is een kansloos clubje mongolen waar je de hele tijd wordt lastig gevallen door de "trainers". Hoewel die ene met die geile ogen en enorme jetsers wel puik is natuurlijk.
Gelukkig train ik daar niet meer.
Met bejaarden bedoel ik mensen die ouder dan 30 zijn... En ik weet niet meer hoe ze heet, geloof dat ze stage liep daar, was wel lekker wijf opzich. Ik train er al jaren niet meer omdat ze er geen losse gewichten hebben , of hebben ze die nu wel? Toen ik er daar naar vroeg zeiden ze dat er dan figuren op af kwamen die ze daar niet wilden hebben en dat Achmea Health Center voor het gezin was en niet voor bodybuilders. Toen voelde ik mij genoodzaakt om te vertellen dat ik prowrestler ben en dat ik een net persoon ben en mijn maten ook enzo. Ik vind het maar een paupertent, ik train wel thuisquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Train er al jaaaaaaren en kan me niet vinden in je verhaal. Weet zelfs niet wie je bedoelt met geile ogen en jetsers.
Eens met paupertent. In zin van veel paupers lopen er rond. En hoofddoeken. Lekker warm wanneer je traint.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Met bejaarden bedoel ik mensen die ouder dan 30 zijn... En ik weet niet meer hoe ze heet, geloof dat ze stage liep daar, was wel lekker wijf opzich. Ik train er al jaren niet meer omdat ze er geen losse gewichten hebben , of hebben ze die nu wel? Toen ik er daar naar vroeg zeiden ze dat er dan figuren op af kwamen die ze daar niet wilden hebben en dat Achmea Health Center voor het gezin was en niet voor bodybuilders. Toen voelde ik mij genoodzaakt om te vertellen dat ik prowrestler ben en dat ik een net persoon ben en mijn maten ook enzo. Ik vind het maar een paupertent, ik train wel thuis
Hehe je hebt gelijk ik haal die 2 door elkaar. Ik heb ook een hekel aan medisport maar das meer omdat daar ook fysiotherapeuten rondlopen die manuele therapie doen. En das engquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Eens met paupertent. In zin van veel paupers lopen er rond. En hoofddoeken. Lekker warm wanneer je traint.![]()
Losse gewichten hebben ze altijd al gehad. Dumbells tot 20 kg. Barbells tot 300 kg.
En Achmea Health Center is heul wat anders. Die zit bij het FC Zwolle stadion Oosterenk of in Stadshagen. Misschien haal je wat sportscholen door elkaar?
Ik ben ooit eens geweest bij een AHC. Daar hebben ze geen losse gewichten, want "hahahaahah, dat was ouderwets. Wij doen alles met machines."
Ps2K is een tijdje referee geweest bij ons maar hij mag niet meerquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:06 schreef Devlinsect het volgende:
Ik dacht al, geen gewichten. Dat kan alleen maar AHC zijn!![]()
Je rug laten kraken bij die enge therapeut waar ik de naam ff ben vergeten? Kan me voorstellen dat je dan een Medisport fobie hebt.
ZIjn hier nog meer sporters en of fitnessers aanwezig.
Is dat achter bij de rabobank? Dat heette toch eerst Ruud's fitness?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:17 schreef swollywood het volgende:
Welness Centrum in Zwolle Zuid
Maar ben er dit jaar nog niet geweest
Klopt! 35 euro per maand (onbeperkt).quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Is dat achter bij de rabobank? Dat heette toch eerst Ruud's fitness?
Ik heb een stapel fitnessapparatuur gekocht en losse dumbells enzo. Dat geld heb ik alweer terugverdiend inmiddelsquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:36 schreef swollywood het volgende:
[..]
Klopt! 35 euro per maand (onbeperkt).
Het zij je vergeven.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:28 schreef beelz het volgende:
[..]
LOL ik heb geen idee waarom maar ik dacht to 2 minuten geleden dat je een vrouw was maar je fobo spreekt dit toch tegen
Geniaal zijn ze pas als er bier uit komt!quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:07 schreef DenFranscheSlag het volgende:
Geniale cola-automaten op jullie centraal station!!
Hebben ze nog werknemers nodig daar?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:49 schreef navvy het volgende:
[..]
Geniaal zijn ze pas als er bier uit komt!
Enne, om ff over fitness mee te lullen. Ik ga er ook aan beginnen binnenkort, mjin werkgever betaalt 25 euro per maand mee als ik bij Medi Sport ga...........principes of niet, dat scheelt veel doekoeMet een beetje geluk kan ik jetsers gaan liften
![]()
Het gemiddelde IQ in Rotterdam gaat dus weer iets stijgenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:
ik mag van het kaartje in de op afik ga namelijk VERHUIZEN
!!
naar rotterdam voor de geinteresseerden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |