Ik ga zo werken.. .als dat niet het spannendste is wat ik ooit heb gedaan weet ik het niet meer. Ow ha dik al verteld dat 22 maart (dat is volgende week zaterdag) een show is van FCW in Leek? Ome beelz zal daar ook aanwezig zijn om konten te schoppen en kauwgum te kauwen maar ik heb geen kauwgum meer.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oeh darmspoeling! Alcohol ontsmet tenslotte!![]()
Ik ga zo cadeautjes kopen enzo; spannend hé! Mén, ben ik nou de enige met een spannend leven hier??
Ik had de bioscoopversie van Rambo, het werd pas irritant toen er iemand door het beeld liep, zeiken doe je maar in je eigen tijd en zeker niet in die van John Rambo!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:48 schreef beelz het volgende:
Voor het eerst sinds tijden helemaal geen plannen voor het weekend
Lekker rustig aan doen dus, beetje bank hangen, filmpje erbij (Rambo 4 nog een keer kijken), pilsje en schelden op dingen die kut zijn. Weekend is puick, maar eerst morgen nog even werken.
Hm ga even poepen en hamburgers bakken denk ik. Best wel veel koppijn na het legen van een fles mezcal, (damn wat dat spul smerig) Verder de nieuwe auto even ingereden (hij is langzamer max. 170 gehaaldquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:26 schreef navvy het volgende:
Goh, er is zowaar gepost vandaag....en hoe. Gaat weer net zo als een jaar geleden....![]()
Eindelijk weekend!! Ik blijf zelfs in Zwolle dit keer, best een grappige stad! Iemand nog spannende plannen dit weekend?
Je traint ook bij Shape-up? Ik heb je volgens mij nog nooit gezien, maar dat kan kloppen aangezien ik dit jaar maar paar keer ben geweest.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:19 schreef Integrity het volgende:
[..]
Utrecht bij een grote verzekeraar. Doe daar iets met pensioenen en verslaglegging. Héérlijk elke dag op en neer van Zwolle naar Utrecht en 5 keer in de week train in bij Vital Palace. Voorheen shape up. Zit een nieuwe eigenaar in.
Uitkijken met dit soort teksten. Persoonlijk kan ik ze zeer waarderen maar "Zwollenaartopicposter Modaal" kan dergelijke citaten erg slecht waarderen!quote:Op maandag 17 maart 2008 00:15 schreef AryaMehr het volgende:
Zwolle! Hoeissnou! Te ver, te ver om je fiets te pakken!
Aangezien het ghizzer is die dat zegt, zal het wel een quote van eenquote:
Leef jij nog? Heb je 23 uur rijles per dag? Of word je opgehaald met een busje?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:11 schreef swollywood het volgende:
[..]
Aangezien het ghizzer is die dat zegt, zal het wel een quote van eenOpgezwolle
songtekst zijn
Ja, ik leef nog en rijles beperkt zich tot 1 uur per week op donderdag.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:41 schreef navvy het volgende:
[..]
Leef jij nog? Heb je 23 uur rijles per dag? Of word je opgehaald met een busje?
Je komt uit Zwolle en durft zo denigrerend te praten over Opgezwolle? Ken je helden!quote:Op maandag 17 maart 2008 23:11 schreef swollywood het volgende:
[..]
Aangezien het ghizzer is die dat zegt, zal het wel een quote van eenOpgezwolle
songtekst zijn
www.harrievanhelden.nlquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je komt uit Zwolle en durft zo denigrerend te praten over Opgezwolle? Ken je helden!
Bullshit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:53 schreef stbabylon het volgende:
Of je Opgezwolle nou wel of niet leuk vindt maakt geen ene donder uit. Die jongens hebben er voor gezorgd dat er veel meer rappers zijn bekend geworden uit Zwolle in Nederland. Daardoor hebben ze Zwolle meer op de kaart gezet en dat zorgt weer voor meer inkomsten voor de gehele stad. Waardering voor de muziek hoef je niet te hebben, maar wat ze voor de stad betekenen mag toch wel wat waardering krijgen.
quote:
danku mijnheer beelz, nu kan ik lucnhenquote:
Heldenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
www.harrievanhelden.nl![]()
Helden... Wat voor heldendaad hebben de rappertjes vanOpgezwolle
verricht dan?
![]()
Dat ze uit Zwolle komen betekent niet heel Zwolle daar trots op is.![]()
Sterker nog, er zijn zat zwollenaren die er een pesthekel aan hebben.
Als je Opgezwolle fans zoekt: Opgezwolle 24: Ga je boek niet te buiten!
Duidelijk onderbouwdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:59 schreef beelz het volgende:Bullshit.
Iemand een klap voor zijn bek geven omdat hij vervelend is is niet heldhaftig, maar gewoon dom.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:05 schreef beelz het volgende:Helden
Ik heb een keer 1 van die idioten een knal voor zijn bek verkoch tomdattie vervelend isIk ben een grotere held
Je moeder is duidelijk onderbouwdquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duidelijk onderbouwd
Goede argumenten
Jij weet hoe je een discussie voert
Jah, beelz jij bent zo stoer en klapt iedereen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Helden
Ik heb een keer 1 van die idioten een knal voor zijn bek verkoch tomdattie vervelend isIk ben een grotere held
Je wil een discussie voeren over smaak? Succes.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Duidelijk onderbouwd
Goede argumenten
Jij weet hoe je een discussie voert
Neuh, ik vind Opgezwolle zelf ook niet geweldige muziek maken. Neemt niet weg dat ze geld en bekendheid binnen brengen. Hij vindt dat niet, alleen geeft hij niet echt aan waarom niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:42 schreef Misstique het volgende:Je wil een discussie voeren over smaak? Succes..
Errugh volwassen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:20 schreef beelz het volgende:Je moeder is duidelijk onderbouwd
Errughquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Errugh
Iemand beschuldigen van onvolwassen gedrag en dan zelf errugh schrijven... VMBO'er
1) Zwolsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Errugh
Iemand beschuldigen van onvolwassen gedrag en dan zelf errugh schrijven... VMBO'er
het spoor zelf heeft niks bijgedragen, hooguit de mensen die dat spoor betaald hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Als je zo begint denk ik dat het spoor nog meer heeft bijgedragen
En het OV sucksquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:37 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
het spoor zelf heeft niks bijgedragen, hooguit de mensen die dat spoor betaald hebben.
Of de mensen die het spoor er neer hebben gelegd
Is dat niet een beetje de sfeer op heel Fok?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom het nodig is om mijn origineel heel normale opmerking meteen zo neer proberen te sabellen en daarna te blijven kutten. Vind je dat leuk of zo?
Wat jij wil... denk eens andersom anders.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:51 schreef stbabylon het volgende:
*zucht*
Ik begrijp de hint. Dit topic is alleen voor zeer specifieke Zwollenaren (een stuk of 5). Ik blijf wel weg.
Ja, klopt, het is hier gezellig ja. Alleen moet je jouw eigen smaak niet als wet opleggen.quote:Gezellig.
alweer zo een....quote:Mods? Misschien iets om aan te werken in de toekomst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door rudedeltadude op 18-03-2008 16:02:15 ]Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Ja, ik kom die sfeer vaker tegen, belachelijk vind ik het, dat je je eerst door de balotage comissie moet vechten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:56 schreef rudedeltadude het volgende:Is dat niet een beetje de sfeer op heel Fok?
En over het algemeen wordt dat leuk gevonden door de users ja. Anders zou niemand hier nog komen.
Je moet het allemaal gewoon niet zo persoonlijk nemen, deze wereld heet Fok, die wereld draait tegen
de normale wereld in
Ik wil geen discussie over smaak, maar over welk effect Opgezwolle, los van de muziek heeft op Zwolle. Als antwoord krijg ik een paar zeer vreemde reacties. Dat is inderdaad geen discussie. Daarbij zei ik dat ze Zwolle meer op de kaart hebben gezet.quote:Wat jij wil... denk eens andersom anders.
Jij wil een discussie over smaak aangaan en alleen jouw smaak is goed.... ook niet echt slim toch?
Verder vind je dat Opgezwolle Zwolle op de kaart heeft gezet, naja... ieder zijn ding, maar Zwolle had ook zonder die achterbuurtjochies bestaan hoor
Smaken verschillen nou eenmaal... maar goed... als je denkt dat hier wegblijven slimmer is, moet je dat doen...
Over 2 topics zijn we je weer vergeten.
Ja, klopt, het is hier gezellig ja. Alleen moet je jouw eigen smaak niet als wet opleggen.
quote:alweer zo een....
Geloof me: Er wordt aan gewerkt
Verder: Tot ziensOh, dus dit is een normaal iets in de Zwolle reeks? Gelukkig maak ik dat in het echte Zwolle eigenlijk nooit mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op fok...quote:Ja, ik kom die sfeer vaker tegen, belachelijk vind ik het, dat je je eerst door de balotage comissie moet vechten.
Als je echt denkt dat ze ook maar IETS veranderd hebben in Zwolle door toedoen van Opgezwolle, dan zit je er naast hoor... Ze hebben voor Zwolle echt niks betekend. Prima hoor, dat rapliefhebbers de muziek waarderen. Maar ze hebben echt helemaal geen sporen nagelaten in cultureel erfgoed, geen financiele impuls voor de regio Zwolle en ook geen beleid weten te veranderen.quote:Ik wil geen discussie over smaak, maar over welk effect Opgezwolle, los van de muziek heeft op Zwolle. Als antwoord krijg ik een paar zeer vreemde reacties. Dat is inderdaad geen discussie. Daarbij zei ik dat ze Zwolle meer op de kaart hebben gezet.
Duidelijk.quote:Nogmaals: smaak heeft er niks mee te maken. Ik hou niet eens van rap.
Nee meer..... traditie?quote:Oh, dus dit is een normaal iets in de Zwolle reeks?
Dus een fiks aantal ongefundeerde 'meningen/stellingen' deponeren is wel discusieren?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:14 schreef rudedeltadude het volgende:
Als je echt denkt dat ze ook maar IETS veranderd hebben in Zwolle door toedoen van Opgezwolle, dan zit je er naast hoor... Ze hebben voor Zwolle echt niks betekend. Prima hoor, dat rapliefhebbers de muziek waarderen. Maar ze hebben echt helemaal geen sporen nagelaten in cultureel erfgoed, geen financiele impuls voor de regio Zwolle en ook geen beleid weten te veranderen.
Kortom: Ze hebben echt niks gedaan voor Zwolle en ze hebben Zwolle al helemaal niet meer op de kaart gezet hoor.
Iedereen is welkom in het Zwolle topic om gezellig over Zwolle te praten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:06 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ik kom die sfeer vaker tegen, belachelijk vind ik het, dat je je eerst door de balotage comissie moet vechten.
De huizenprijs in Zwolle is idd echt niet gestegen bij elk nieuw album van Opgezwollequote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:14 schreef rudedeltadude het volgende:
Als je echt denkt dat ze ook maar IETS veranderd hebben in Zwolle door toedoen van Opgezwolle, dan zit je er naast hoor... Ze hebben voor Zwolle echt niks betekend. Prima hoor, dat rapliefhebbers de muziek waarderen. Maar ze hebben echt helemaal geen sporen nagelaten in cultureel erfgoed, geen financiele impuls voor de regio Zwolle en ook geen beleid weten te veranderen.
Kortom: Ze hebben echt niks gedaan voor Zwolle en ze hebben Zwolle al helemaal niet meer op de kaart gezet hoor.
Ik drink meestal even een pilsje in popfront, lekker rustig, redelijke muziek en goedkoop bierquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:38 schreef Canisfire het volgende:
Weet iemand nog een leuke café in Zwolle?.
Ik woon er nu al meer dan een halfjaar en het enige wat ik echt leuk vind en waar ik ook inkom dat is De dokter.
Verder vind ik het uitgaan in Zwolle echt zwaar matig. Of je moet van goedkoop bier en kut muziek houden dan is de Joffer natuurlijk nog een optie. Met als grote nadeel dat je daar op de Dinsdag en Donderdag je kont niet kan keren omdat het altijd veel te vol zit.
En mochten die er wel komen dan worden die vakkundig weggewerktquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:35 schreef swollywood het volgende:
In het Zwolle-topic zul je weinig Opgezwolle fans vinden (waar ghizzer dan weer een uitzondering op is)
Naamsbekendheid van Zwolle door Opgezwolle???quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat wel invloed heeft is naamsbekendheid van de stad en dat heeft Opgezwolle zeker geleverd.
Is het niet zo dat je voor popfront, net zo als voor Hedon een toegangs prijs moet betalen ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik drink meestal even een pilsje in popfront, lekker rustig, redelijke muziek en goedkoop bier
De keren dat ik daar geweest ben, hoefde er geen toegang betaald te worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je voor popfront, net zo als voor Hedon een toegangs prijs moet betalen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |