Je kan er ook beter een half jaar over doenquote:Op zondag 20 januari 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Lol. Daar kom ik dan met m'n 10 kilo in een half jaar.
10 kg in 2 weken is echt extreem veel. Zo bont maken zelfs de sonjabakkeraars het niet. Nu maar even afwachten of die 10 kg er over een half jaar nog af is hè.
En bij de vorige dieeten dacht je niet precies hetzelfde?quote:Op zondag 20 januari 2008 10:27 schreef Stout het volgende:
Even antwoord op de vraag is het wel verstandig.
Waarschijnlijk niet maar..........
Na alle andere bestaande/niet bestaande/gezonde/ongezonde dieeten geprobeerd te hebben en niets tot weinig te zijn afgevallen maar meestal aankomen, is dit voor MIJ een goede oplossing.
Mijn huisarts geeft het volgende aan : ""op deze manier afvallen is beter, gezien de overige methoden die niet werken. Nu zorg je ervoor dat je BMI naar een gezond niveau gaat, al is de manier wellicht niet de beste. ""
Zo voorkom ik dat ik nu en later ernstige gezondheidsklachten krijg, die er voor zorgen dat ik de maatschappij enorm veel geld gaan kosten. (bijv diabetes, hartklachten etc etc)
Als ik de resultaten zie (vriendin die al 60 !! kilo kwijt is) denk ik dat dit voor MIJ de goede oplossing is.
Ik krijg in elk geval voldoende groente en fruit (volgens voedingscentrum) binnen en voldoende eiwitten.
Daarnaast een voedingssuplement voorgeschreven door mijn huisarts en hij staat achter me !!
Ik merk bovendien dat ik me beter voel dan voorheen, mijn suikerspiegel schommelt niet meer, ik heb meer energie, voel me fitter en heb minder last van ander kwaaltjes die ik hier niet zal benoemen (smerig)
Dus verstandig ? Voor mij wel !
Spijker op z'n kop. Afvallen kan iedereen wel. Dit is het probleem voor de meeste mensen!! En met zo'n dieet leer je geen goede eetgewoontes en je lichaam raakt in paniek. Huisartsen hebben bar weinig verstand van goede voeding en lijnen, dus om iets als 'mijn huisarts staat achter mij' kan ik alleen maar glimlachen.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:29 schreef Miss_S het volgende:
Want afvallen is meestal niet het probleem, maar het eraf houden en dat gaat meestal handiger als je niet te snel afvalt
Nee helaas niet... Sonja beviel me kwa eten goed maar ik kwam aan... Mevrouw Bakker wist ook niet waarom, ik zou me niet goed aan de hoeveelheden houden......wel dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En bij de vorige dieeten dacht je niet precies hetzelfde?
En ik bedoel er niets mee, hoop echt dat het voor je werkt
Want afvallen is meestal niet het probleem, maar het eraf houden en dat gaat meestal handiger als je niet te snel afvalt
Glimlach gezellig meid !! Ik ga dit gewoon volhouden !!quote:Op zondag 20 januari 2008 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop. Afvallen kan iedereen wel. Dit is het probleem voor de meeste mensen!! En met zo'n dieet leer je geen goede eetgewoontes en je lichaam raakt in paniek. Huisartsen hebben bar weinig verstand van goede voeding en lijnen, dus om iets als 'mijn huisarts staat achter mij' kan ik alleen maar glimlachen.
Klinkt alsof je stofwisseling al in een behoorlijke spaarstand staat of je hebt geen geduld gehad of je idd niet aan de hoeveelheden gehouden. En nu verniel je je stofwisseling nog meer, heel handig voor later. Dag spierenquote:Op zondag 20 januari 2008 10:36 schreef Stout het volgende:
Nee helaas niet... Sonja beviel me kwa eten goed maar ik kwam aan... Mevrouw Bakker wist ook niet waarom, ik zou me niet goed aan de hoeveelheden houden......wel dus.
Ik denk dat de meesten hier zo reageren vanuit de ervaring: been there, done that, got all the weight back (and more)quote:
nu ?quote:Op zondag 20 januari 2008 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
Wat eet je dan zoal op een dag Stout?
Ow! Nou, dat klinkt niet eens zo heel erg idioot eigenlijk!quote:Op zondag 20 januari 2008 10:46 schreef Stout het volgende:
[..]
nu ?
smorgens yohurt met fruit, tussendoor fruit, smiddags 2 crackers met vleeswaar (100gram) en een salade, tussendoor weer fruit, savonds vis/kip of vlees en groenten en 2 crackers en dan voor ik ga sport en nog een cracker met bijv. mango.
Ik sport bijna elke dag, ik fiets dagelijks naar mijn werk (30 minuten heen, 30 minuten terug, het is 12 km) 1x per week pilatus en ik ga nog 2x naar cardio. Verder doe ik dagelijks thuis buikspieroefeningen en ga ik in het weekend bewust erop uit met de fiets.
10 kilo in 3 maanden. En het zat er binnen 3 maanden ook weer aan!quote:Op zondag 20 januari 2008 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Met SouthBeach was jij ook zoveel afgevallen toch, Liejannuh?
t maffe is dat ik het nu nog niet misquote:Op zondag 20 januari 2008 10:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
10 kilo in 3 maanden. En het zat er binnen 3 maanden ook weer aan!
Nouja, iets langer denk. Maar ik was na 3 maanden het totale gebrek aan brood, pasta, rijst en aardappelen toch wel een beetje zat.
En dit zie je jezelf de komende 10 (20, 30) jaar doen?quote:Op zondag 20 januari 2008 10:46 schreef Stout het volgende:
[..]
nu ?
smorgens yohurt met fruit, tussendoor fruit, smiddags 2 crackers met vleeswaar (100gram) en een salade, tussendoor weer fruit, savonds vis/kip of vlees en groenten en 2 crackers en dan voor ik ga sport en nog een cracker met bijv. mango.
Ik sport bijna elke dag, ik fiets dagelijks naar mijn werk (30 minuten heen, 30 minuten terug, het is 12 km) 1x per week pilatus en ik ga nog 2x naar cardio. Verder doe ik dagelijks thuis buikspieroefeningen en ga ik in het weekend bewust erop uit met de fiets.
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik val op dit moment ook niet af maar dat is ook niet de bedoeling. Ik moet aansterken.
Drinken gaat goed op dit moment vanochtend al bijna een beker slimpiewater op
Jaren geleden zat ik bij een club (Ega, misschien al eens eerder van gehoord) en dat beviel goed, maar dat was ook de eerste keer dat ik bewust gezonder ging leven en eten om af te vallen. Dat was oa helemaal zonder suiker en de bereiding van het eten zonder vet, en dat is erg onhandig als je nog wel eens bij iemand anders/met iemand anders wil eten. Daarna weight watchers thuis geprobeerd, maar dat punten tellen werd ik kriegel van, dat eeuwige gereken paste niet echt bij me. De laatste keer (vanaf de zomer vorig jaar) was gewoon door gezond te eten: niet/heel weinig snoepen, veel fruit en groentes, 3 maaltijden op een dag en gezonde/magere tussendoortjes waar nodig, veel bewegen, dat soort dingen. En dat beviel eigenlijk het allerbeste, af en toe wat extra en verder heel gezond. Dus dat wil ik nu eigenlijk weer gaan doen, omdat ik dat ook wel goed vol hield.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:12 schreef omearos het volgende:
Welkom MarijkeZwolle
Heb je al een idee wat je wilt gaan doen? Concrete stappen zijn vaak ook al een steuk bij het afvallen
Het probleem zit em inderdaad voornamelijk in dat emotie-eten, door wat tegenslagen kan ik heel moeilijk van vreselijk ongezond/veel eten afblijven. Ik heb van een vriendin een "motivatieboekje" gekregen (gisteren per post) waarin concrete tips zouden staan en je een plan kan opstellen inderdaad. Dat wil ik vanmiddag gaan doen (eerst even poetsen in huis, moest nodig, dat is nog iets wat er gebeurd wanneer ik niet lekker in mijn vel zit: m'n huis verslonst...) Ik zat in ieder geval te denken aan sport (yoga, is ontspannend of fietsen vind ik ook heerlijk), een vriendin bellen en een lekker kop thee met een stuk fruit (dat vind ik eigenlijk heerlijk, maar doe dat te weinig op zo'n moment) en tandenpoetsen had ik nog niet aan gedacht, dat is een goede! (en zal m'n tandarts ook fijn vindenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Welkom Marijke! Afvallen en op gewicht blijven is ook heel erg moeilijkProbeer je nu ook een beetje om te gaan met dat emotie-eten, want dat maakt het extra moeilijk natuurlijk. Kan je bij jezelf nagaan wanneer je gaat eten (verveling, verdriet, frustratie?) en heb je bepaalde strategieën om dat tegen te gaan? (snel een vriendin opzoeken, stuk wandelen, tanden poetsen dat soort dingen helpen soms goed)
Misschien een idee voor een nieuw dieet?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben afgevallenNa 2 stukken appeltaart
Valsquote:Op zondag 20 januari 2008 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben afgevallenNa 2 stukken appeltaart
Ze is weight watchers coach geworden na zelf 20 kg te zijn kwijtgeraakt met weight watchers, daardoor heeft ze ook dat soort boekjesquote:Op zondag 20 januari 2008 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, dat van dat motivatieboekje is heel lief en klinkt als een goed boek om eens door te lezenAls je briljante tips leest hoor ik die ook graag
En tanden poetsen is soms handig omdat bepaalde dingen ook echt niet meer lekker zijn als je je tanden hebt gepoetst, bij mij werkt het wel!
quote:Ik ben nu 30 kilo afgevallen
Dat is precies wat ik ook altijd heb, ik weet gewoon dat zodra ik die kilo's er af heb, ik de rest van mijn leven er op zal moeten blijven letten... En dan wil ik niet op (bij wijze van) droog brood en water willen leven, ik wil ervan kunnen genieten, maar dan van gezonde voedingquote:Ik word altijd een beetje verdrietig van mensen die op van die treurige dieten proberen te leven... je bent te dik geworden en dus neem ik maar aan dat je van lekker eten houdt. Dan is het toch wel allertreurigst om mensen dan met lange tanden Sonja Bakker of shakes te zien proberen. Je moet vooral iets gaan doen wat je de rest van je leven kan volhouden
Dankje!quote:Op zondag 20 januari 2008 12:45 schreef Jojogirl het volgende:
Welkom Stout en Marijkezwolle
Hier stond de weegschaalvanochtend weer net boven de 80, dus nog maar even geen update.
Dankjequote:
Nou! Je negeert me gewoon!quote:Op zondag 20 januari 2008 16:08 schreef Miss_S het volgende:
Evy en eieren?
En het was behoorlijk lekker het eitje op dat knackerbrod. Heb er zelfs nog een likje mayonaise op gedaan.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:50 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb volgens de eetmeter 3400 calorieen nodig.
En van Evy mag ik geen eieren meer eten.
Nou, mooi pech, want ik ga lekker een gekookt eitje op mn knackerbrod doen.
Melkquote:Op zondag 20 januari 2008 16:05 schreef YPPY het volgende:
Dat van die eieren zei Evy inderdaad, maar zo slecht is dat toch niet? Nog bizarder vond ik dat ze wil dat ik drie glazen melk per dag ga drinken. Dat gaat me echt te ver.
Aha, ik wou al zeggen ik heb in de 1e serie nooit iets over eieren gehoordquote:Op zondag 20 januari 2008 16:16 schreef YPPY het volgende:
Geen idee waarom Evy dat zegt Liejannuh. Het lijkt me niet ongezond.
Miss_S, dat zegt ze tijdens de tweede serie lessen, les 3 of 4 geloof ik.
Ikzelf zit niet bij de weight watchers, heb het een tijdje thuis gedaan met een cd-rom. Heb wel bij een andere groep gezeten, maar dit waren voornamelijk ongemotiveerde oude dames. Hierdoor voelde ik me daar niet echt op m'n plek...quote:Op zondag 20 januari 2008 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het Weight Watchers dieet overigens erg verantwoord en de steun van een groep is perfect!![]()
Ze leren je daar echt goede eetgewoontes en als je die vasthoudt moet het helemaal goed komen, Marijkezwolle!
Ja, dat heeft inderdaad niets met genieten te maken, maar voor mij iets proberen op te vullen/op te lossen wat helemaal niet gaat met voedsel...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
MZ: welkom.
Ik herken t wel, wat je zegt, over snoepen en je rot voelen, maar je moet goed onderscheid maken tussen lekker eten en snoepen!!
Een snoepje of een stuk appeltaart is heerlijk, ja. Maar een pak gevulde koeken of een halve zak drop is niet lekker, dat heeft (iig voor mij) niets meer met genieten te maken.
Doseren is the magic word. En gewoon lekker blijven eten, dat vind ik heel belangrijk (en daarom val ik zo niet echt snel af). Een keer per maand patat van de goeie patatboer in de straat, en nooit meer van die vieze vette smullersfriet op het station, etc.
Lessen? Ik ben nieuw hier, dus was even nieuwsgierig, wat voor lessen?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:16 schreef YPPY het volgende:
Geen idee waarom Evy dat zegt Liejannuh. Het lijkt me niet ongezond.
Miss_S, dat zegt ze tijdens de tweede serie lessen, les 3 of 4 geloof ik.
Tweequote:Op zondag 20 januari 2008 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat heeft inderdaad niets met genieten te maken, maar voor mij iets proberen op te vullen/op te lossen wat helemaal niet gaat met voedsel...
Maar inderdaad, af en toe een stukje/beetje/portie, das genieten en ook verstandig
Hoeveel kilo ben jij inmiddels kwijt?
Dat zijn 2 pakken suiker, of een enorme zak aardappelenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Twee![]()
Ik moet zeggen, het gaat hier echt met vallen en opstaan. Eten heb ik inmiddels redelijk onder controle, dus ik kom niet meer aan, dat is al iets.
Maar ik zal toch meer moeten gaan sporten wil ik echt afvallen; ik wil namelijk 'gewoon' blijven eten en niet rond moeten komen op 1200 kcal/dag.
Ik ben ook begonnen met gesprekken met een psycholoog, want ik wil ook het onderliggende probleem - een negatief zelfbeeld/lichaamsbeeld grondig aanpakken
* ColdFeet steekt een honingdropje in haar mond... Zo nog even appeltjes kopen!
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben ook begonnen met gesprekken met een psycholoog, want ik wil ook het onderliggende/bijkomende probleem - een negatief zelfbeeld/lichaamsbeeld - grondig aanpakken
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
MZ: welkom.
Ik herken t wel, wat je zegt, over snoepen en je rot voelen, maar je moet goed onderscheid maken tussen lekker eten en snoepen!!
Een snoepje of een stuk appeltaart is heerlijk, ja. Maar een pak gevulde koeken of een halve zak drop is niet lekker, dat heeft (iig voor mij) niets meer met genieten te maken.
Doseren is the magic word. En gewoon lekker blijven eten, dat vind ik heel belangrijk (en daarom val ik zo niet echt snel af). Een keer per maand patat van de goeie patatboer in de straat, en nooit meer van die vieze vette smullersfriet op het station, etc.
* ColdFeet klust twee lekkere meergranenpistoletjes rosbief/ augurk/ grove mosterd.
Supersmakelijk en gezondachtig en dat soort dingen
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
En een frikandel speciaal, een kroket en een kipcorn
Maar wel met Yofresh
euhm ik moet me al weer gaan dwingen om naar de sportschool te gaanquote:Op zondag 20 januari 2008 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
![]()
Morgen weer sonjabakkeren?
@gothicblackie: ga je binnenkort een keertje mee aquarobicen met Octo en mij? Rotterdam-Delft is helemaal niet zo ver!
Sonjabakkeren doe ik al maanden niet meer, waarom denk je dat ik zo ongans vet ben geworden lately?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
![]()
Morgen weer sonjabakkeren?
@gothicblackie: ga je binnenkort een keertje mee aquarobicen met Octo en mij? Rotterdam-Delft is helemaal niet zo ver!
En cola light?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
En een frikandel speciaal, een kroket en een kipcorn
Maar wel met Yofresh
krolse poezenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
Dat kutbeest hier loopt nog steeds non-stop te mauwen
Morgen zal ze wel anders piepen
Idd zeg, dat je gillend over straat loopt: neem me, neem me!quote:Op zondag 20 januari 2008 18:55 schreef octopussy het volgende:
[..]
krolse poezen![]()
maar ja, je zal maar zo'n wandelende hormonenbom zijn
Van de friet?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sonjabakkeren doe ik al maanden niet meer, waarom denk je dat ik zo ongans vet ben geworden lately?
Beetje lekker?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, die Yofresh stond er nog van mijn SonjaBakkermaandje
Nee, dat eet ik 6 keer per jaar ofzo. Meer de werkloosheid enzoquote:Op zondag 20 januari 2008 18:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van de friet?
Ik ga zo, heel erg Sonja, afwegen hoeveel pasta ik neem (75 g denk ik) want ik ga vanavond naar een feestje en de gastvrouw daar maakt ont-zet-tend lekkere taarten, weet ik dan. Niet teveel carbs vantevoren, dus!
Awww. Jammer, vooral jammer dat je je zo kut voelt. Hopelijk lukt het snel om een echt leuke baan te vinden en dan weer wat meer regelmaat op te bouwenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat eet ik 6 keer per jaar ofzo. Meer de werkloosheid enzo
Pff, veel meegemaakt idd, top dat je je nu weer goed in je vel voeltquote:Op zondag 20 januari 2008 20:12 schreef Stout het volgende:
Iemand vroeg hoe het kan dat je het weet en toch dik word :
* aanleg (zie familie)
* op jezelf gaan wonen
* zwangerschappen (en dan heb ik het niet over 10 kg aankomen, maar 40 kg, zonder dat ik iets bijzonders at !)
* borstvoeding geven en niet afvallen maar aankomen
* veel stress
* in korte tijd veel overlijdens en ziektes binnen je familie/vrienden
* en zo kan ik nog wel even doorgaan
Nu eindelijk na jaren rustig vaarwater, ik zit goed in mijn vel, nu tijd om mijn lijf aan te pakken.
Hou ik dit mijn leven vol ? Kwa sport waarschijnlijk niet maar dat hoeft ook niet, ik doe wel cardio maar heel matig intensief (mag niet ivm gewrichten), kwa voeding zeker ! Het is voor mij geen opgaaf wat iedereen lijkt te denken. Ik heb genoeg gegeten, ben verzadigd en heb echt geen trek.
Ik hoop dat ik vanaf nu ook gewoon gezien wordt als mens .... niet als "die -daar-die weer wat bijzonders moet"
40 kilo aan komen zonder iets bijzonders te eten, heb je je daarna laten onderzoeken? Want dat is volgens mij toch niet gezond (ook niet als je zwanger bent)quote:Op zondag 20 januari 2008 20:12 schreef Stout het volgende:
* aanleg (zie familie)
* op jezelf gaan wonen
* zwangerschappen (en dan heb ik het niet over 10 kg aankomen, maar 40 kg, zonder dat ik iets bijzonders at !)
* veel stress
Nu eindelijk na jaren rustig vaarwater, ik zit goed in mijn vel, nu tijd om mijn lijf aan te pakken.
Hou ik dit mijn leven vol ? Kwa sport waarschijnlijk niet maar dat hoeft ook niet, ik doe wel cardio maar heel matig intensief (mag niet ivm gewrichten), kwa voeding zeker ! Het is voor mij geen opgaaf wat iedereen lijkt te denken. Ik heb genoeg gegeten, ben verzadigd en heb echt geen trek.
Ik hoop dat ik vanaf nu ook gewoon gezien wordt als mens .... niet als "die -daar-die weer wat bijzonders moet"
Duidelijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:12 schreef Stout het volgende:
* aanleg (zie familie)
* op jezelf gaan wonen
* veel stress
Alsof ik niet mijn portie jojo'en heb gehadquote:Op zondag 20 januari 2008 21:08 schreef Maeghan het volgende:
Isabeau, als ik lees dat je zo afgevallen bent, ben ik stiekem wel jaloers. Niet afgunstig, maar ik let altijd een beetje extra op hoe het bij jou gaat, omdat wij even lang zijn en wij op een gegeven moment hetzelfde gewicht en nagenoeg hetzelfde figuur hadden. Dan voel ik me wel dom dat ik gewoon wéér boven de 90 kilo ben gekomen.
Ik denk dat je pas over een paar jaar kan kijken of je jaloers moet zijn op Isaquote:Op zondag 20 januari 2008 21:08 schreef Maeghan het volgende:
Isabeau, als ik lees dat je zo afgevallen bent, ben ik stiekem wel jaloers. Niet afgunstig, maar ik let altijd een beetje extra op hoe het bij jou gaat, omdat wij even lang zijn en wij op een gegeven moment hetzelfde gewicht en nagenoeg hetzelfde figuur hadden. Dan voel ik me wel dom dat ik gewoon wéér boven de 90 kilo ben gekomen.
Ik ben sinds 2 januari wel afgevallen van 92 naar 89, maar dat zal ook wel vocht zijn en ik zat verstopt dankzij al het ongezonde eten met de feestdagen. Nu hoop ik maar dat ik het op z'n minst gelijk kan houden. Sinds mijn vriend naar Irak is, vind ik het moeilijk de lege dagen niet in te vullen met bonbons en chocoladetaart. Ik ben geen emotie-eter, ik ben een leegte-opvuller, een gebrek-aan-emotie-eter. Het vervelende is dat je ergens wel weet dat je die leegte ook op zou kunnen vullen met een activiteit, maar ik heb ook nergens zin in, niets interesseert me, ik kan me nergens toe zetten, dus die activiteiten komen ook niet van de grond tenzij iemand anders me op sleeptouw neemt. Nou ja, en toen ik vorige week op sleeptouw genomen ben naar de bios heb ik een liter cola op, een bak popcorn en een halve zak m&m's. Als ik op sleeptouw genomen word door dunne mensen die niet aan de lijn doen, helpt het blijkbaar nog niet
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik had al gereageerd, maar bericht kon niet afgeleverd worden
Ja natuurlijk, dat soort dingen wéét ik ook wel. Nou ja, niet dat je vriend er vandoor was trouwens, dat vind ik wel weer schokkend nieuws. Maar afgezien daarvan, op een gegeven moment zink je zo laag dat je denkt 'het maakt niet meer uit hoe, als het maar gebeurt' of herken je dat niet?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsof ik niet mijn portie jojo'en heb gehadEn op mij hoef je niet jaloers te zijn, de bron van mijn huidige gewichtsverlies was het feit dat mijn vriend me verlaten heeft. Niet iets om jaloers op te zijn hoor
Ik kon gewoon niets meer eten (alcohol ging prima overigens
).
En ik herken het 'leegte opvullen'-eten wel. Dat is heel erg moeilijk te weerstaan omdat het je en op dat moment niet echt interesseert en omdat je jezelf voor de gek houdt door tegen jezelf te zeggen dat het vandaag wel even kan/magMaar dat moet je dan niet dagelijks zeggen zoals ik deed. En daarna voel je je weer heel stom en maakt het allemaal al helemaal niets uit. Welkom kilo's!
Ben het ook helemaal met je eens hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef Miss_S het volgende:
Ik denk dat je pas over een paar jaar kan kijken of je jaloers moet zijn op Isa
Niet lullig bedoelt trouwensmaar Isa had het er zelf al over dat het er af houden het moeilijkste is
En in de aanbieding bij de Dekamarkt deze week. Niet dat ik daar iets aan heb, maar andere mensen misschien wel.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:39 schreef freecell het volgende:
Pfff, dan lees je even bij 's morgens en meteen allemaal heftige verhalen
Even iets luchtigs: pickwich "water" is lekkere thee
Maakt niet uit hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:uitgerekend Troel heeft een zoon gekregen hoor
Gefeliciteerd met Ruben en misschien ooit met je dochtertje (sorry)
Ik vind de vuur-versie erg lekkerquote:Op maandag 21 januari 2008 08:39 schreef freecell het volgende:
Pfff, dan lees je even bij 's morgens en meteen allemaal heftige verhalen
Even iets luchtigs: 'pickwick elements; water' is lekkere thee
Ik wil een dekamarktquote:Op maandag 21 januari 2008 09:44 schreef Isabeau het volgende:
En zoals Liejannuh al zei: bij de dekamarkt deze week allerlei soorten thee waaronder pick wick elements en de lipton soorten 2 halen 1 betalen
En die Garfield is hilarisch
Absoluut! Die zijn echt heerlijk! zag ze bij de C1000 zaterdag voor een euro per bakje, kon ze niet laten staanquote:Op maandag 21 januari 2008 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
MZ: verse frambozen zijn nou echt van die prima 'geniet-dingen' (ook als je er veel van eet). Dat je echt het gevoel van een lekkere zoete snack hebt. Met helemaal niet zoveel caloriën natuurlijk!
Het is echt zonde dat dat soort verrukkelijk fruit duur en moeilijk te krijgen is! Dat zijn zulke fijne snacks voor lijnende mensenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:21 schreef octopussy het volgende:
MMmmm...door die dat gepraat over zoet fruit moest ik even denken aan een vakantie in Kroatie een paar jaar terug waar we zulke heerlijke rijpe zoete vijgen uit de bomen konden halen
Ga naar de markt, daar is van alles en behoorlijk goedkoopquote:Op maandag 21 januari 2008 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is echt zonde dat dat soort verrukkelijk fruit duur en moeilijk te krijgen is! Dat zijn zulke fijne snacks voor lijnende mensen
Sharonfruit vind ik niet lekker, ze zijn zo kweer! Brrr.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Absoluut! Die zijn echt heerlijk! zag ze bij de C1000 zaterdag voor een euro per bakje, kon ze niet laten staanIk vind sharon fruit (of kaki vruchten) ook heerlijk! Ze hebben een beetje een mango achtige structuur, maar dan een iets minder sterke maar lekker zoete smaak
Doe ik, doe ik. Maar dat betekent dat je je in het weekend helemaal ongans moet eten aan fruit om het allemaal op te krijgen. Meestal is het niet zo lang houdbaar.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ga naar de markt, daar is van alles en behoorlijk goedkoop
Misschien dat je doordat het zo laat geworden is en je inderdaad de hele avond gestaan hebt toch wat vocht vasthoudt. Kan ook te maken hebben met de tijd van de maand of je hormoonhuishoudingquote:Op maandag 21 januari 2008 12:17 schreef Sjeen het volgende:
OK... vraagje, ik heb zaterdag van zeven tot drie staan tappen. Klinkt het logisch dat je door dat staan misschien vocht vasthoudt? (ik weet dat ik na een dag wandelen tijdens 4daagse ook vocht vast hou...)
Dit is toch helemaal niet verkeerd, deze "schade"!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
en na een weekje gezonderen, merk ik al dat mijn buik een stuk minder bol is, een beetje minder opgeblazen gevoel. Zoals al eerder vermeld mag ik van mezelf in het weekend wat extra hebben, de schade dit weekend:
* zakje snack a jacks
* 2 toastjes selerij-salade
* handje pinda;s
verder heb ik gewoon veel fruit gegeten savonds... elke avond 2 appels werkt heel goed tegen lekkere trek...;)
nee dat valt ook nog wel mee, en bedankt voor de tip...quote:Op maandag 21 januari 2008 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is toch helemaal niet verkeerd, deze "schade"!
Wat ik nog wel eens doe is een appel schillen, kaneel en zoetstof erover en dan in de oven/magnetron, dat si zo lekker! Of een banaan met een heel klein beetje cacao in aluminiumfolie in de oven
Anders deel je ook nog even he geniaal dat werkt?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:22 schreef freecell het volgende:
Ik wil trouwens nog even Isa openlijk bedanken voor haar manier om paprika's te snijden, echt geniaal!
Das balen ja! Ik vind dat zelf ook zo vreselijk irritant als dat gebeurd met groente en fruit...quote:Op maandag 21 januari 2008 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
de markt hier is écht pauper5 kramen, en de groentekraam verkoopt niet meer houdbare paprika's van de Appie
heb de helft weg kunnen flikkeren
![]()
helaas was ook de zak sperziebonen die ik vorige week dinsdag bij de aldi had gehaald beschimmeldgrom.. gewoon weg moeten gooien
Ik kan het niet zo goed uitleggenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Anders deel je ook nog even he geniaal dat werkt?
Of je maakt een fotoreportage?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo goed uitleggen
Maar je maakt hem in ieder geval niet zoals normaal eerst open
Misschien kan Isa het uitleggen?
Jamaar ik ga er zometeen ook een paar snijden... Het zou zo handig zijn....quote:Op maandag 21 januari 2008 13:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar mijn paprika is nu al gesneden
Wees creatiefquote:Op maandag 21 januari 2008 13:56 schreef freecell het volgende:
Maar ik heb geen paprika meer, hoe moet ik dan een fotoreportage maken?
minder drinken, regelmatig eten (dus ontbijt, lunch, avondeten) en tussendoortjes voor het grootste gedeelte beperkten tot fruitquote:Op maandag 21 januari 2008 14:08 schreef Lyzio het volgende:
Ik moet ook echt gaan afvallen. Want het loopt de spuigaten uit. Ik ben 21 jaar, weeg 84 kilo en ben 1.74.
Het begon eigenlijk allemaal toen ik mijn rijbewijs haalde. Je fietst dan dus totaal niet meer. Mijn toenmalige vriendin woonde zo een 10 kilometer van mij af. Ik ging altijd met de fiets, omdat je niks anders had om daar te komen. Verder fietste ik altijd naar school, dat was zo'n 5 kilometer en voetbalde ik 3x per week. Twee keer trainen, en in het weekend wedstrijd.
Inmiddels ben ik gestopt met voetballen, omdat ik daar totaal geen animo meer voor had. Ook zit ik momenteel (eigenlijk al anderhalf jaar) zonder school en werk. Maar ik heb een baantje gevonden en begin in augustus (?) weer met school. Je zou kunnen zeggen dat de afgelopen anderhalf jaar de zwartste uit mijn leven waren. Ik deed niks, had nergens zin in, at zeer onregelmatig en meestal vettig. Soms at ik alleen 'savonds, had totaal geen trek. Om vervolgens 'savonds een pizza d'rin te proppen in recordtijd.
Ook drink ik teveel, dat weet ik. Iedere avond wordt er wel een biertje gevat met vrienden. Ook zij zien dat 't dikker worden redelijk extreem word en ik wil d'r wat aan gaan doen. Want ik voel me zelf ook niet lekker in dit lijf. Mijn streefgewicht houd ik op 75 kilo.
Iemand nog tips?
Ik heb gehoord dat iedere dag 10 kilometer lopen erg bevorderlijk is voor het afvallen.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
minder drinken, regelmatig eten (dus ontbijt, lunch, avondeten) en tussendoortjes voor het grootste gedeelte beperkten tot fruitdrink minder frisdrank, meer thee
en ga wat bewegen: hardlopen, fitness, tennis, whatever
En heel slecht voor je gewrichten, ook als je slank bent.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:26 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb gehoord dat iedere dag 10 kilometer lopen erg bevorderlijk is voor het afvallen.
I know. Gewoon eens een vast ritme krijgen, deed ik al een moord voor. En gewoon iedere dag bewegen, that's it.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:31 schreef teigan het volgende:
Lyzio, dat zal vast wel helpen, maar ik denk dat je dat niet zomaar even vanuit het niets doet, 10 km hardlopen op een dag..
Begin met kleine stappen, en leg de lat niet te hoog voor jezelf..
Mijn vader heeft dat ook. Die hoeft maar ergens aan te komen en het wordt blauw. Volgens de dokter is het niets. Ook hij heeft het al jarenquote:Op maandag 21 januari 2008 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, dat had ik je zaterdag nog willen vragen, misschien weet jij het zo uit je hoofd: Ik krijg echt enorm snel blauwe plekken. Hoef me helemaal niet hard te stoten om weer een mooie shiner te pakken te krijgen...
Is dat gewoon erfelijk, of kan het duiden op een tekort aan een bepaalde vitamine oid?
Als je erop googelt, blijkt het een symptoom te zijn van allerlei vreselijk enge ziektes, maar ik ben tamelijk gezond en heb het al jaren
Gewoon lopen. Zoals je ook met je hond looptquote:Op maandag 21 januari 2008 14:55 schreef freecell het volgende:
Lyzio: lopen of hárdlopen? Gewoon lopen is natuurlijk heel erg gezond en niet belastend
gewoon lopen of ook hardlopen?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En heel slecht voor je gewrichten, ook als je slank bent.
Wat goed dat je ondanks de onheilspellende lucht wel gegaan bent!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
net hardgelopen
de lucht was zo donker als het donkerblauw van de FA'smaar ik heb het droog gehouden
was best zwaar eigenlijk, terwijl het hetzelfde was als vrijdag... woensdag is het een les van 24 minuten, met elke keer 2 minuten, met maar een pauze van een minuut er tussenben benieuwd hoe ik dat ga doen
hoop goed
eigenlijk
zo verder met het huishouden (lijk wel een burgertrut) en dan lekker filmpje kijken denk ik
was ook wel een beetje 'fier' op mezelfquote:Op maandag 21 januari 2008 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat goed dat je ondanks de onheilspellende lucht wel gegaan bent!![]()
Hoeveel heb je gelopen?
Hahaha, niets burgelijks aan hoor, helaas hoort dat erbij(heb vandaag ook gepoetst...)
oh ok! Ik dacht hardlopenquote:Op maandag 21 januari 2008 14:57 schreef Lyzio het volgende:
Gewoon lopen. Zoals je ook met je hond loopt
Ja bij lopen denk ik ook meteen aan hardlopenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh ok! Ik dacht hardlopenKomt door Evy, die zegt lopen als ze hardlopen bedoelt
Elke dag wandelen is niet zo belastend voor je gewrichten, Miss S.
Heb wel een sonde voor je overquote:Op maandag 21 januari 2008 17:46 schreef Troel het volgende:
Ik moet haast nog steeds bijvoeding gebruiken, gewicht is weeeer omlaag
Als je er nu op terug kijkt heb je dan geen spijt van je operatie?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb wel een sonde voor je over![]()
Eten en drinken gaat weer bijna 'normaal'. Kom vandaag wel aan de 1,5 liter water/slimpie.
Heb vandaag een beschuit en een vitalu cracker op met kaas. En nu eet ik een babypotje.
Volgens mij is Sushi -in dit geval- een kat.quote:
die maakt een verpletterende indrukquote:Op maandag 21 januari 2008 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog buikdansen?
schijnt goed voor de lijn te zijn![]()
een daverend slot was dat zeg!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog buikdansen?
Je meent hetquote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij is Sushi -in dit geval- een kat.![]()
quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:40 schreef teigan het volgende:
[..]
een daverend slot was dat zeg!
Ik zit hier nu met links een flesje water, en rechts een mok thee..
Dat zou toch goed moeten komen met de hoeveelheid vocht vandaag..
ik meer aan het WOGgen..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik zit met een thermoskan thee aan een verslag te werken en te SOGgen.
Ja hoor, helemaal de oude alweer. Ging dat bij mensen ook maar zo snelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Is Noortje al weer helemaal opgeknapt?
Wat een doos!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog buikdansen?
Hier een 1,5l-fles water, en ook aan het soggen terwijl ik een verslag moet makenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik zit met een thermoskan thee aan een verslag te werken en te SOGgen.
Heb je alweer uitzicht op nieuw werk? Deed je je laatste baan via een uitzendbureau of niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:47 schreef ymme het volgende:
Ik heb al gedweilt in huis.
En als ontbijt een lekker kopje thee en een beschuitje met jam.
Als lunch ga ik maar eens lekker 2 boterhammen gezond eten (kaas, ham en komkommer).
En vanavond hebben we vis uit de oven, en wat d'r bij weet ik nog niet
ik had het ook noooooooooit verwachtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:43 schreef YPPY het volgende:
Wat ben je lekker enthousiast over het lopen MoBlo.
Vanochtend heb ik Anna wandelend naar het kinderdagverblijf gebracht en daarna ben ik gaan steppen voor de tv. Arme buren, de tv stond best hard, maar wel motiverend.
Ik ook, moet eigenlijk bezig met 2 papers, maar heb zo geen zin...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:23 schreef omearos het volgende:
[..]
en ook aan het soggen terwijl ik een verslag moet maken
Goed inderdaad dat je zo consequent aan het hardlopen bent!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had het ook noooooooooit verwacht![]()
-knip-
zit hier met een wrsch zieke kat
kreeg net smsje van René dat Cato waar hij bij was op de deurmat was gaan poepen (flinke diarree)en dat we misschien maar 's naar de dierenarts moesten
dus vanavond maar even langs
![]()
Ik sluit me nu al sinds de kerstvakantie elke dag op in de bieb, vanaf ongeveer half 9 tot iets van 5 uur, en tussendoor lunchen op het werk vanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, moet eigenlijk bezig met 2 papers, maar heb zo geen zin...![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef Troel het volgende:
BMI van 27
Misschien moet ik mijn streefgewicht eens bij gaan stellen
Misschien moet je in het Slank-topic gaan postenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef Troel het volgende:
BMI van 27
Ja zou wel interessant zijn iemand die afgevallen is door operatie en een kind krijgen in het Slanke topicquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien moet je in het Slank-topic gaan posten
Wel tof trouwens
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef Troel het volgende:
BMI van 27
Ik mag niet meer teveel afvallen, anders is mijn jurk te groot.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga voor slank voor de lente 2011
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Als Levi zoveel afvalt schop ik d'r naar een dokter
ik zette er ook bij 'voor als je Evy zat bent'quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
De markt hier op het dorp is helemaal niet zo tof eigenlijk5 kraampjes en komkommers zijn 2 euro per 2, die kan je dus beter in de supermarkt halen
![]()
Fartlek is uhh een beetje vreemde naam. Je wordt er vast vies van en er staat dat je het liefst het 45+ minuten moet doen, dat is mij een beetje te lang. Ik hou het wel bij mn 30-45 minuten hardlopen
Dan zullen ze ook wel naar een glas water smakenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:45 schreef freecell het volgende:
En de aardbeien waren 90 cent per bak![]()
In Januari
Nou ik ben Evy al behoorlijk zat hoor!! Wat een &*^%$@ muziekquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik zette er ook bij 'voor als je Evy zat bent'
dus als je dat wel aankunt![]()
Dan kunnen ze in de yoghurt, de fruitsalade of in de smoothiequote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zullen ze ook wel naar een glas water smaken
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens net 2 lellen van blaren doorgeprikt, van een uur wandelen. Ik zou willen dat ik niet zo blaargevoelig was, want het is behoorlijk pijnlijk
Jep, dat heb ik altijd. Ik zit ook altijd onder de blauwe plekken. En je zou wel verwachten dat ik een dikke huid zou hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:21 schreef freecell het volgende:
[..]Van een uur wandelen? Dat is inderdaad behoorlijk blaargevoelig! Ligt het aan je schoenen, of heb je dat altijd?
ik vind 't juist wel grappig, die knullige muziek, en zing keihard meequote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nou ik ben Evy al behoorlijk zat hoor!! Wat een &*^%$@ muziek![]()
Vanochtend hoorde ik 'jealousy' op de radio en ik kreeg echt agressieve neigingen
quote:
Oh, ik ben nu ongeveer voor de zesde keer aan het stoppen, ik ben daar niet zo consequent inquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Ja en dat doe ik ook maar 1 x, mocht ik weer beginnen dan stop ik echt nooit meer
SQ, ai blaren dat is niet echt motiverend
Ben heel trots op je!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wor zwak als ik alcohol op heb. Voor de rest gaat het me nu goed af, maar het loslaten van de gewoonte om aan roken te denken is zo moeilijk. Je bent voorgeprogrammeerd op zin hebben in een sigaret. Wat ik nu doe als ik dat idee krijg, is me de asbaksmaak indenken. Roken is na 2 dagen "clean" zijn al heel goor namelijk. En als ik denk aan die muffe smaak hoef ik al niet meer
Jekkie, nasi!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
tnx Levi
Ik heb veel te lekkere nasi goreng gemaakt... 2 borden op
die stof die ik vorige week binnenkreeg, krijg je ook binnen als je rookt kwam ik vandaag achter.. Alleen dan dus in iets minder grote heoveelheden.. Maarja, uiteindelijk mol je dus je lever en nieren ermee...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:13 schreef freecell het volgende:
Ik ben onder protest gestopt hoor
Ik wilde helemaal niet stoppen, ik vond roken heerlijk en gezellig en lekker en leuk.
Maar het is niet gezond schijntEn TARA vond het héél goor. Om die 2 redenen uiteindelijk maar gestopt.
De keren daarvoor stond ik er vaak wél helemaal achter. Ik dacht ook altijd dat je alleen kon stoppen als je er écht achter stond, maar blijkbaar niet dus
Sporadisch loop ik een les van Evy. Vandaag hoorde ik dat het 30 minuten achtereen hardlopen was, dus dan ga ik niet op evymuziek lopenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:54 schreef Liejannuh het volgende:
Veiligheidsspeldje, waar ben jij nu met Evy? 5-10 km gok ik?
Ik ben ook niet weg van de muziek, maar lekker boeiend.Ik ga voor het schema.
Ik ga met Isa een wedstrijd lopen in Hoogeveen van 8 km. Dus die moet ik natuurlijk wel in een fatsoenlijke tijd kunnen lopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Sporadisch loop ik een les van Evy. Vandaag hoorde ik dat het 30 minuten achtereen hardlopen was, dus dan ga ik niet op evymuziek lopenHet ging wel goed: 5,8 km in 30 min.
![]()
Ik loop gewoon 30-45 minuten een rondje, ik hoef ook niet per sé voor de 10 km te gaan.
Maar om mee te beginnen vind ik Evy perfect: ik denk dat ik er anders niet genoeg discipline voor gehad zou hebben; maar op de een of andere manier werkt het wel als ze zegt 'tot (over)morgen'!
Binnen de 50 min. moet wel lukken als je op het Evy schema loopt tochquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga met Isa een wedstrijd lopen in Hoogeveen van 8 km. Dus die moet ik natuurlijk wel in een fatsoenlijke tijd kunnen lopen.Vandaar dat ik ook ineens aan Evy doe. Hopelijk gaat mijn snelheid er ook van omhoog, want 5,8 km in 30 minuten red ik echt niet!
Ik loop 2 keer per week in mijn lunchpauze en verder zitten hier nogal wat studenten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 06:40 schreef Stout het volgende:
HOi hoi !
Wat schrijven jullie veel zeg ! Heb eigenlijk alleen in het weekend en op woensdag tijd om even achter de pc te hangen. Verder ben ik altijd druk of onderweg.
Wat knap dat jullie zoveel lopen, dat lukt mij echt niet met 2 zwakke enkels en dit overgewicht. Ik hou het voorlopig nog even bij fietsen en cardio.
Het afvallen gaat prima, wie het wil weten moet maar even op de linkjes hieronder klikken
Succes allemaal !
Groetjes Stout
Wat fijn dat het afvallen goed gaat!quote:Op woensdag 23 januari 2008 06:40 schreef Stout het volgende:
Het afvallen gaat prima, wie het wil weten moet maar even op de linkjes hieronder klikken
Succes allemaal !
Groetjes Stout
Hardlopen doe ik niet ivm mijn gewrichten, maar doe wel veel oefeningen en fietsen inderdaad. En ik voel me daar erg prettig bij moet ik zeggenquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik loop 2 keer per week in mijn lunchpauze en verder zitten hier nogal wat studenten.Ik moet er ook niet aan denken om na mijn werk nog een keer hard te gaan lopen. Alhoewel dat nu wel in de planning zit voor de vrijdagen.
Fietsen is trouwens ook heel goed voor. Alle beweging is goed voor je!
Fijn dat het nog zo goed gaat met afvallen.
Goedemorgen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:40 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen![]()
![]()
-knip-
vond dat ik er goed uitzag vandaag..![]()
lijkt alsof je het begint te zien.. maar dat kan ook mijn verbeelding zijn
't valt wel mee hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Ik weet niet hoeveel je bent afgevallen, maar als je al even "onderweg" bent is het vast te zien!
hè getsquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:54 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen! Gisteren had ik er flink de balen van, de sollicitatie is op niks uitgelopen, maar we moeten door. (meer info in het hormonentopic in OUD). Vandaag kan ik niet gaan sporten, maar ik heb net wel een wandeling gemaakt met Anna en vanmiddag tijdens de lunchpauze ga ik post bezorgen heb ik al aangeboden. Dat betekent een half uur (minimaal) wandelen. Altijd goed.
Ik ben gewoon een raar meisje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:07 schreef Isabeau het volgende:
LevitationIk moest wel een beetje grinniken toen ik las dat je toen je in bed lag wilde dansen, dat heb ik nou nooit
![]()
Ja, dat denk ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:21 schreef teigan het volgende:
Isa, ik denk dat ik het wel weet.. De afgelopen weken is het avondeten niet altijd even gezond geweest, en ik denk dat dat toch wel meespeelt, plus dat ik toch vaker chips en snoep heb gehad(en bier en wijn..)
Ik neem aan dat als ik dat nu even niet meer doe, dat het wel weer omlaag zal gaan met mijn gewicht..
Ik schommel met gemak 2kg in een week... Teigan, diep adem halen... niet schrikken...quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Hoe vaak weeg je jezelf momenteel dan? En je weet dat 1 tot 1,5 kilo schommeling niet gek is?
Je weet dat ik om 15:00 een sollicitatie in Veghel heb en dus niet op tijd in de Tongelreep kan zijn?quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:24 schreef Levitation het volgende:
Vanmiddag weer zwemmen! En vandaag weer op de fiets naar mijn werk.![]()
Ben 2 dagen met de auto geweest, écht vreselijk! Voel me zo lui en lamlendig als ik niet kan fietsen op een dag. Ben gewend aan meer dan een uur beweging per dag en als ik dan een paar dagen niets doe word ik chagrijnig.![]()
Kon gisteren ook slecht slapen, wilde ontzettend graag dansen... maar ik lag in bed en moest écht slapen. Dat ik niet gewoon een paar uur eerder had verzonnen om mijn energie er uit te dansen.![]()
Heerlijk dat ik vandaag weer een normale dag heb.
Oja...quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet dat ik om 15:00 een sollicitatie in Veghel heb en dus niet op tijd in de Tongelreep kan zijn?
Dat soort dingen doe ik altijd op mijn werk als ik iets moet doen waar ik geen zin in hebquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:17 schreef omearos het volgende:
Ik had net, in een SOG-bui, een grafiek gemaakt van mijn gewicht van afgelopen jaar om te zien hoe het mijn schommelingen zat per week, en als ik het zo in een grafiek zie valt het me ineens heel erg mee. Ik had steeds het idee dat ik stilstond en langzaam afviel, maar als je het zo bij elkaar ziet ga ik eigenlijk best hard
Ik ga heel hard voor je duimen vanmiddag!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet dat ik om 15:00 een sollicitatie in Veghel heb en dus niet op tijd in de Tongelreep kan zijn?
Nee, want ik leen de auto van mijn moeder, dwz dat ik van tevoren nog 2 uur koffie bij mijn mama moet inplannen enzoquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oja...Dan moet Levi in haar uppie gaan zwemmen...
Maar ik ga wel!
![]()
Ga jij eerder op de dag zwemmen, of sla je vandaag over?
Alvast muchos succes in Veghel!
ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga heel hard voor je duimen vanmiddag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |