oh ok! Ik dacht hardlopenquote:Op maandag 21 januari 2008 14:57 schreef Lyzio het volgende:
Gewoon lopen. Zoals je ook met je hond loopt
Ja bij lopen denk ik ook meteen aan hardlopenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh ok! Ik dacht hardlopenKomt door Evy, die zegt lopen als ze hardlopen bedoelt
Elke dag wandelen is niet zo belastend voor je gewrichten, Miss S.
Heb wel een sonde voor je overquote:Op maandag 21 januari 2008 17:46 schreef Troel het volgende:
Ik moet haast nog steeds bijvoeding gebruiken, gewicht is weeeer omlaag
Als je er nu op terug kijkt heb je dan geen spijt van je operatie?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb wel een sonde voor je over![]()
Eten en drinken gaat weer bijna 'normaal'. Kom vandaag wel aan de 1,5 liter water/slimpie.
Heb vandaag een beschuit en een vitalu cracker op met kaas. En nu eet ik een babypotje.
Volgens mij is Sushi -in dit geval- een kat.quote:
die maakt een verpletterende indrukquote:Op maandag 21 januari 2008 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog buikdansen?
schijnt goed voor de lijn te zijn![]()
een daverend slot was dat zeg!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog buikdansen?
Je meent hetquote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij is Sushi -in dit geval- een kat.![]()
quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:40 schreef teigan het volgende:
[..]
een daverend slot was dat zeg!
Ik zit hier nu met links een flesje water, en rechts een mok thee..
Dat zou toch goed moeten komen met de hoeveelheid vocht vandaag..
ik meer aan het WOGgen..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik zit met een thermoskan thee aan een verslag te werken en te SOGgen.
Ja hoor, helemaal de oude alweer. Ging dat bij mensen ook maar zo snelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Is Noortje al weer helemaal opgeknapt?
Wat een doos!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog buikdansen?
Hier een 1,5l-fles water, en ook aan het soggen terwijl ik een verslag moet makenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik zit met een thermoskan thee aan een verslag te werken en te SOGgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |