abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56186471
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:12 schreef Stout het volgende:
Iemand vroeg hoe het kan dat je het weet en toch dik word :

* aanleg (zie familie)
* op jezelf gaan wonen
* zwangerschappen (en dan heb ik het niet over 10 kg aankomen, maar 40 kg, zonder dat ik iets bijzonders at !)
* borstvoeding geven en niet afvallen maar aankomen
* veel stress
* in korte tijd veel overlijdens en ziektes binnen je familie/vrienden
* en zo kan ik nog wel even doorgaan

Nu eindelijk na jaren rustig vaarwater, ik zit goed in mijn vel, nu tijd om mijn lijf aan te pakken.

Hou ik dit mijn leven vol ? Kwa sport waarschijnlijk niet maar dat hoeft ook niet, ik doe wel cardio maar heel matig intensief (mag niet ivm gewrichten), kwa voeding zeker ! Het is voor mij geen opgaaf wat iedereen lijkt te denken. Ik heb genoeg gegeten, ben verzadigd en heb echt geen trek.

Ik hoop dat ik vanaf nu ook gewoon gezien wordt als mens .... niet als "die -daar-die weer wat bijzonders moet"
40 kilo aan komen zonder iets bijzonders te eten, heb je je daarna laten onderzoeken? Want dat is volgens mij toch niet gezond (ook niet als je zwanger bent)
pi_56186743
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:12 schreef Stout het volgende:
Iemand vroeg hoe het kan dat je het weet en toch dik word :

* aanleg (zie familie)
* op jezelf gaan wonen
* zwangerschappen (en dan heb ik het niet over 10 kg aankomen, maar 40 kg, zonder dat ik iets bijzonders at !)
* borstvoeding geven en niet afvallen maar aankomen
* veel stress
* in korte tijd veel overlijdens en ziektes binnen je familie/vrienden
* en zo kan ik nog wel even doorgaan

Nu eindelijk na jaren rustig vaarwater, ik zit goed in mijn vel, nu tijd om mijn lijf aan te pakken.

Hou ik dit mijn leven vol ? Kwa sport waarschijnlijk niet maar dat hoeft ook niet, ik doe wel cardio maar heel matig intensief (mag niet ivm gewrichten), kwa voeding zeker ! Het is voor mij geen opgaaf wat iedereen lijkt te denken. Ik heb genoeg gegeten, ben verzadigd en heb echt geen trek.

Ik hoop dat ik vanaf nu ook gewoon gezien wordt als mens .... niet als "die -daar-die weer wat bijzonders moet"
Duidelijk. Vette hihi, ze zei vette pech en emotie eten en dan ben je de pineut.
Ik hoop heel erg voor je dat het lukt om af te vallen. Al was het alleen maar om in een kledingwinkle gewoon een leuk kledingstuk uit het rek te kunnen pakken en dat het dan gewoon past! Daar wordt je namelijk echt heel blij van.
Leuk dat je meepost!
  zondag 20 januari 2008 @ 20:50:54 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_56186931
Turkish Apple thee
disclaimer
pi_56187016
gewone thee heb ik nu

maar Turkse Appel Thee klinkt ook wel goed...

Nu ik écht toch zo'n twee weken écht bezig ben (hardlopen, écht letten op eten (één bord avondeten, dat soort dingen)) merk ik dat mijn broeken/motorbroek wel wat losser gaan zitten toffe shit
Ja doei.
pi_56187328
Isabeau, als ik lees dat je zo afgevallen bent, ben ik stiekem wel jaloers. Niet afgunstig, maar ik let altijd een beetje extra op hoe het bij jou gaat, omdat wij even lang zijn en wij op een gegeven moment hetzelfde gewicht en nagenoeg hetzelfde figuur hadden. Dan voel ik me wel dom dat ik gewoon wéér boven de 90 kilo ben gekomen.

Ik ben sinds 2 januari wel afgevallen van 92 naar 89, maar dat zal ook wel vocht zijn en ik zat verstopt dankzij al het ongezonde eten met de feestdagen. Nu hoop ik maar dat ik het op z'n minst gelijk kan houden. Sinds mijn vriend naar Irak is, vind ik het moeilijk de lege dagen niet in te vullen met bonbons en chocoladetaart. Ik ben geen emotie-eter, ik ben een leegte-opvuller, een gebrek-aan-emotie-eter. Het vervelende is dat je ergens wel weet dat je die leegte ook op zou kunnen vullen met een activiteit, maar ik heb ook nergens zin in, niets interesseert me, ik kan me nergens toe zetten, dus die activiteiten komen ook niet van de grond tenzij iemand anders me op sleeptouw neemt. Nou ja, en toen ik vorige week op sleeptouw genomen ben naar de bios heb ik een liter cola op, een bak popcorn en een halve zak m&m's. Als ik op sleeptouw genomen word door dunne mensen die niet aan de lijn doen, helpt het blijkbaar nog niet
Sanity is (not) statistical
pi_56187516
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:08 schreef Maeghan het volgende:
Isabeau, als ik lees dat je zo afgevallen bent, ben ik stiekem wel jaloers. Niet afgunstig, maar ik let altijd een beetje extra op hoe het bij jou gaat, omdat wij even lang zijn en wij op een gegeven moment hetzelfde gewicht en nagenoeg hetzelfde figuur hadden. Dan voel ik me wel dom dat ik gewoon wéér boven de 90 kilo ben gekomen.
Alsof ik niet mijn portie jojo'en heb gehad En op mij hoef je niet jaloers te zijn, de bron van mijn huidige gewichtsverlies was het feit dat mijn vriend me verlaten heeft. Niet iets om jaloers op te zijn hoor Ik kon gewoon niets meer eten (alcohol ging prima overigens ).

En ik herken het 'leegte opvullen'-eten wel. Dat is heel erg moeilijk te weerstaan omdat het je en op dat moment niet echt interesseert en omdat je jezelf voor de gek houdt door tegen jezelf te zeggen dat het vandaag wel even kan/mag Maar dat moet je dan niet dagelijks zeggen zoals ik deed. En daarna voel je je weer heel stom en maakt het allemaal al helemaal niets uit. Welkom kilo's!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56187536
Isa!

MSN
Ja doei.
pi_56187593
Ja, ik had al gereageerd, maar bericht kon niet afgeleverd worden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56187638
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:08 schreef Maeghan het volgende:

Ik ben sinds 2 januari wel afgevallen van 92 naar 89, maar dat zal ook wel vocht zijn en ik zat verstopt dankzij al het ongezonde eten met de feestdagen. Nu hoop ik maar dat ik het op z'n minst gelijk kan houden. Sinds mijn vriend naar Irak is, vind ik het moeilijk de lege dagen niet in te vullen met bonbons en chocoladetaart. Ik ben geen emotie-eter, ik ben een leegte-opvuller, een gebrek-aan-emotie-eter. Het vervelende is dat je ergens wel weet dat je die leegte ook op zou kunnen vullen met een activiteit, maar ik heb ook nergens zin in, niets interesseert me, ik kan me nergens toe zetten, dus die activiteiten komen ook niet van de grond tenzij iemand anders me op sleeptouw neemt. Nou ja, en toen ik vorige week op sleeptouw genomen ben naar de bios heb ik een liter cola op, een bak popcorn en een halve zak m&m's. Als ik op sleeptouw genomen word door dunne mensen die niet aan de lijn doen, helpt het blijkbaar nog niet
Ik denk dat je pas over een paar jaar kan kijken of je jaloers moet zijn op Isa
Niet lullig bedoelt trouwens maar Isa had het er zelf al over dat het er af houden het moeilijkste is
pi_56187729
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik had al gereageerd, maar bericht kon niet afgeleverd worden

ja, gets
Ja doei.
pi_56187860
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Alsof ik niet mijn portie jojo'en heb gehad En op mij hoef je niet jaloers te zijn, de bron van mijn huidige gewichtsverlies was het feit dat mijn vriend me verlaten heeft. Niet iets om jaloers op te zijn hoor Ik kon gewoon niets meer eten (alcohol ging prima overigens ).

En ik herken het 'leegte opvullen'-eten wel. Dat is heel erg moeilijk te weerstaan omdat het je en op dat moment niet echt interesseert en omdat je jezelf voor de gek houdt door tegen jezelf te zeggen dat het vandaag wel even kan/mag Maar dat moet je dan niet dagelijks zeggen zoals ik deed. En daarna voel je je weer heel stom en maakt het allemaal al helemaal niets uit. Welkom kilo's!
Ja natuurlijk, dat soort dingen wéét ik ook wel. Nou ja, niet dat je vriend er vandoor was trouwens, dat vind ik wel weer schokkend nieuws. Maar afgezien daarvan, op een gegeven moment zink je zo laag dat je denkt 'het maakt niet meer uit hoe, als het maar gebeurt' of herken je dat niet?

Dat is inderdaad het moeilijke aan die buien. Het interesseert je niet, dus je hebt niets om jezelf ervan te weerhouden. Alcohol gaat bij mij ook altijd goed als ik me leeg voel, daar word je natuurlijk ook niet slank van. En daarnaast word ik daar nog eens enorm melancholiek van, dus dan kan er nog wel wat bij die borrel ook.

Ik heb sinds mijn vriend weg is gegaan (7 jan) hetvolgende gesnoept:
6 ons bonbons
een doos petit fours
2 glazen baileys
3 glazen dessertwijn
1 glas claerkampster kloosterbitter
een medium zoete popcorn
1 liter cola
een halve zak m&m's
een zak chips
een halve zak kerstspekkies
een blik gezouten cashewnoten
een zakje macadamia's
een stuk brie
een halve chocoladetaart met chocoladeslagroom
een beker chocomel
drie koppen koffie met slagroom

Ok, ook een halve kilo wortelbolletjes en een paar potten augurken, maar over het algemeen kan ik me gewoon niet zo heel goed inhouden. Overdag wel, op m'n werk, daar heb ik afleiding en een soort van controle van collega's. Ik kan daar niet zomaar gaan lopen janken en vreten natuurlijk. Maar dan gaat het de hele dag goed, ik eet netjes een paar bruine boterhammen of twee schaaltjes all-bran, een glaasje vruchtensap, een thee zonder suiker, een stuk fruit, en dan 's avonds ben ik alleen, heb ik niets te doen en mis ik m'n vriend zo erg dat het voelt of ik platgedrukt word tussen twee olifanten, en dan gaat het mis.

Ik vind het ook erg om te horen dat het over is tussen jullie. Ik word nu al gek, laat staan als m'n vriend er definitief vandoor gaat.

Nou ja, het enige voordeel van dat ie weg is, is dat we dalijk samen kunnen afvallen. Hij wordt door z'n familie zo verwend en door kennissen zo volgepropt (en weigeren is niet beleefd), dat ie al 8 kilo aangekomen zegt te zijn in deze twee weken, en we hebben er nog 3 1/2 te gaan.
pi_56190553
Jee, Maeghan, ik krijg gewoon zin in lekkers van dat lijstje van je Knap dat je dat nog allemaal zo goed weet, maar het is wel heel herkenbaar hoor, dat gewoon volproppen en dat het niets uitmaakt. Heel gevaarlijk gedrag voor je lijn. En dan zei ik hier ook gewoon dat ik dat deed en dan vroegen mensen heel lief of het wel lekker was En ik paste dan mijn gedrag totaal niet aan, at gewoon maar door. Kon me ook ineen sniet voorstellen dat ik géén chocolademouse voor op de bank zou meenemen uit de supermarkt. Nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik dat wel meeneem Het werkt soms echt als een knop en ik heb geen flauw idee hoe die knop werkt. Kan je denk ik rijk mee worden als je dat ontdekt

En ik ben heel erg kapot geweest van verdriet. We zouden dit jaar trouwen en oip het moment dat hij me inruilde voor een jonger en slanker exemplaar was ik al gestopt met de pil omdat hij (ik ook wel hoor) zo graag kinderen wilde. Ach ja, wat kan je toekomst ineens veranderen. Maar ik kreeg dus letterlijk van de acute shock geen hap meer door mijn keel. Heb niets doorgehad en niets zien aankomen. Ik voelde me wel heel stom Maar ben gelukkig niet gaat verdriet-eten. En ik ben lid geworden van de sportschool uit sociale redenen, ik vond het fijn om mensen om me heen te hebben 's avonds. Alleen op de bank zitten is ook maar niks natuurlijk. Dus zowel mijn gezonde eetpatroon nu al smijn vele sporten komen beiden door mijn ex. Heeft hij tenminst enog iets goeds gedaan
pi_56190602
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef Miss_S het volgende:
Ik denk dat je pas over een paar jaar kan kijken of je jaloers moet zijn op Isa
Niet lullig bedoelt trouwens maar Isa had het er zelf al over dat het er af houden het moeilijkste is
Ben het ook helemaal met je eens hoor
pi_56191235
Dat is echt heel erg verrot. En voel je niet dom, want het kan iedereen overkomen. Je bent de eerste niet. Een exklasgenote van me woonde net samen en toen bleek dat haar vriend ondertussen met een andere vrouw een huis had gekocht. Zoiets verwacht je gewoon niet en dat moet je ook niet verwachten in een gezonde relatie.

De laatste tijd voel ik me toch al zo rot, omdat ik aan de ene kant het gevoel heb dat ik met m'n vriend echt oud ga worden, maar aan de andere kant zijn er dan dit soort verhalen, waardoor je beseft dat dingen altijd anders kunnen lopen. Daarnaast is een half jaar geleden de vriend van een collega overleden, en een paar dagen geleden is de vriend van een vriendin overleden op 31-jarige leeftijd. Het is voor het eerst in m'n leven dat ik iemand heb waar ik echt gelukkig mee ben en die ik helemaal vertrouw en ik ben zo verschrikkelijk bang dat er iets mis gaat. Als ik dan jouw verhaal lees komt er zo'n golf van misselijkheid over me heen en zo'n gevoel dat je uiteindelijk toch niemand kan vertrouwen en dat je het altijd allemaal maar alleen moet opknappen.

Ik ben wel blij voor je dat je de goede kant in ieder geval bent opgeslagen. Ik vind dat echt knap. Ik heb ook bewondering voor die meiden die hun vriend dood hebben zien gaan (een was erbij toen hij dood ging, de ander heeft haar vriend onder de douche gevonden... ze hadden ook trouwplannen volgens mij). Mijn collega was na een week weer aan het werk. Over hoe het dat andere meisje zal vergaan valt natuurlijk nog niet zo veel te zeggen. Behalve dat ik bang ben dat er iets met m'n vriend zou gebeuren, of dat onze relatie een illusie blijkt (ok, dit klinkt vreemd omdat ik net zei dat ik hem vertrouw, maar ik heb na jarenlange psychische klachten nog steeds in lichte mate last van paranoide gedachten en ik twijfel altijd over alles en iedereen, inclusief mijn eigen oordeel omdat ik van mezelf wéét dat ik die gedachten heb, en dit soort verhalen bevestigt die twijfel natuurlijk weer), ben ik als de dood dat ik er zelf ook niet veel meer van zou maken. Je kan wel zeggen dat het gewoon een reactie is of zo, dat je het niet zelf doet, maar dat het een knop is, maar je maakt wel weer iedere keer die keuze om naar de sportschool te gaan, je maakt wel de keuze om wat te gaan doen terwijl een ander gewoon lamlendig op de bank blijft hangen. Als ik me niet lekker voel, trek ik me terug, verwaarloos iedereen, ga niet naar buiten en blijf gewoon de halve dag in bed liggen en de rest van de dag op de bank.

Over die knoppen, die werken bij mij per productgroep. Wat ik momenteel absoluut niet koop: afgebakken brood en snacks, ijs, vla, yoghurt, chips, fastfood en suikerwerk (die spekkies kwamen uit het kerstpakket). Maar om een of andere reden heb ik die remming nooit met chocola. Het is nog nooit in mijn hoofd opgekomen om geen chocola te eten. Ik probeer het af en toe weleens, terwijl ik ondertussen nergens anders aan denk dan aan chocola, maar na een dag of twee, drie houd ik het echt niet meer vol.

Ik wil gewoon afvallen met chocola, kaas en rode wijn. Waarom kan dat nou niet?
pi_56192055
Pfff, dan lees je even bij 's morgens en meteen allemaal heftige verhalen

Even iets luchtigs: 'pickwick elements; water' is lekkere thee
pi_56192076
quote:
Op maandag 21 januari 2008 08:39 schreef freecell het volgende:

Even iets luchtigs: pickwich "water" is lekkere thee
En in de aanbieding bij de Dekamarkt deze week. Niet dat ik daar iets aan heb, maar andere mensen misschien wel.

Owja, Maeghan, je mag best chocolade eten hoor. Je moet alleen niet alles tegelijk willen eten. Dus een stukje van een reep en geen hele reep. Na een paar stukjes eet je toch alleen nog maar om te eten, niet omdat het zo lekker is.
* Liejannuh geeft er nog even een dikke knuffel bij!
pi_56192179
Ik geloof niet dat wij een dekamarkt hebben!
Volgens mij mag ik echt in mn handjes knijpen dat ik chocola wel lekker vind, maar ook weer niet zo lekker dat ik het echt af en toe moet eten
  maandag 21 januari 2008 @ 09:13:14 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_56192401
quote:
Op zondag 20 januari 2008 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
uitgerekend Troel heeft een zoon gekregen hoor
Gefeliciteerd met Ruben en misschien ooit met je dochtertje (sorry)
Maakt niet uit hoor

Toen ik mijn opa feliciteerde met zijn eerste achterkleinzoon werd ik ook al met mijn dochter gefeliciteerd, dus je was niet de eerste

Overigens, voor de mensen die willen weten waarom je geen eieren mag van Evy:
In het ziekenhuis kreeg ik bij het ontbijt en de lunch een gekookt ei en dat alle dagen voor de bevalling. Tijdens een ruggeprik heb je echt je darmen niet meer onder controle. Arme verpleegster vroeg of het raam open mocht en we riepen allemaal in koor dat ze allemaal open mochten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56192475
quote:
Op maandag 21 januari 2008 08:39 schreef freecell het volgende:

Even iets luchtigs: 'pickwick elements; water' is lekkere thee
Ik vind de vuur-versie erg lekker Ik heb ze alle 4, als echte theeverslaafde.
pi_56192794
pi_56192821
Maeghan, dat je nu ineens twijfelt aan je eigen relatie kan ik me wel voorstellen, dat heb ik de afgelopen maanden helaas bij wel meer mensen om me heen veroorzaakt. Mijn vriend en ik hadden in mijn ogen de beste relatie uit vrienden en kennissenkring en dan nòg gaat het kapot. Nooit gedacht dat ik me zo in iemand kon vergissen. Belangrijke les die ik eruit heb gehaald is: geniet van elk moment met je partner en neem het allemaal niet voor vanzelfsprekend. Ook al zou het dat wel moeten zijn. Voor mij was onze relatie heel vanzelfsprekend.

Momenteel is mijn huidige lifestyle wel degelijk van mij. Ik ga naar de sportschool op m'n fietsje ook al regent en stormt het en als ik me heel rot voel ga ik hardlopen en geen chocolade eten. Allemaal nieuwe gewoontes waarvan ik hoop dat ik ze vast kan houden. Gezond eten is overigens een stuk eenvoudiger als je niet met iemand samenwoont Mijn ex kocht dagelijks een nieuwe fles cola en dingen als koek en chips en ik at en dronk dan gewoon mee. Nu eet ik dat allemaal niet meer, terwijl het wel in huis is. Ik geloof dat ik nog 6 zakken chips heb liggen, al heel erg lang.

En ja, je kan best lijnen met chocolade, kaas en rode wijn. Maar je kan het alleen met mate eten. Eén glas rode wijn: niets mis mee. Zes glazen? Niet handig Een lekker stukje dure pure chocolade: yummie. Het naar binnen werken van een hele reep goedkope zooi? Tsja, heb je niets aan, word je alleen dikker van. En bij kaas ook denken in dobbelsteentjes en niet in hompen. Leer genieten van je eten en dingen als een lekkere feestelijke tractatie te zien en niet als troostvoedsel. Moeilijk? Absoluut. Het opschrijven is heel makkelijk, maar het uitvoeren is een heel proces waar je door moet.

Nieuwe gewoontes kan je leren. En het kan je even aan komen waaien zoals bij mij, of je moet het zelf in gang zetten. Soms heb je een wake-up call nodig en zonder acute noodzaak is het gewoon heel erg moeilijk om dingen te veranderen aan jezelf. Denk in babystapjes, niet in alles moet NU anders.
pi_56192879
En zoals Liejannuh al zei: bij de dekamarkt deze week allerlei soorten thee waaronder pick wick elements en de lipton soorten 2 halen 1 betalen

En die Garfield is hilarisch
pi_56192975
Die Garfields zijn inderdaad leuk!!

Ik heb het gelukkig wat rustiger op mijn werk nu, vandaag maar even wat dingen bijwerken, en nog wat cijfers uit gaan delen...

Qua eten gaat het wat minder, ik eet toch weer wat ongezonder de laatste weken, maar nu het allemaal wat minder hectisch lijkt zal ook dat wel weer goedkomen hoop ik..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56193228
quote:
Op maandag 21 januari 2008 09:44 schreef Isabeau het volgende:
En zoals Liejannuh al zei: bij de dekamarkt deze week allerlei soorten thee waaronder pick wick elements en de lipton soorten 2 halen 1 betalen

En die Garfield is hilarisch
Ik wil een dekamarkt
Nuja, ik heb vanmorgen een heleboel (houdbare) vruchtenkwark gekocht voor een kwartje per bak, dus ik ben ook al wel happy
pi_56194488
goedemorgen

kom dus echt NET mijn bed uit

heerlijk

zo maar eens ontbijten, boodschapjes doen en dan hardlopen het is gode zij dank droog terwijl het de hele nacht hoosde van de regen had al geen zin om 'af te zeggen' maar ik heb al zo'n paupere weerstand, dat ik meteen zit te snotteren als ik in de regen ga hardlopen

Garfield
Ja doei.
pi_56195252
Ik heb 2 cursussen bij de LOI.

En hierbij krijg je nu dus gratis een snelstudie, gezond en fit.
Dit boek is erg interesant, je leert er alles over eten, voedingswaarden etc.

Hier gaat het kwa lijnen al 2 dagen goed.
Ik eet een beetje te weinig door alle stress weer, maar goed, komt goed
pi_56195312
Oh ja, per vandaag ga ik een dagboek bijhouden.
Er ligt een schrift bij het aanrecht, hierin schrijf ik dus alles op wat ik eet en/of driink.
  maandag 21 januari 2008 @ 11:41:40 #128
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56195524
Goedemorgen allemaal! Vandaag dag 1 voor mijn "nieuwe tijdperk" Ben begonnen met een schaaltje havermoutpap en frambozen (mjum ) en dan strakjes nog wat oefeningen op de fitness bal

Wat een vreselijk naar verhaal Isabeau! Helaas ben je niet de enige, gruwel verhalen genoeg gehoord (vriendin die net een huis kocht met partner, nog geen 2 weken later was ze al hun spaargeld kwijt en was ie er met een ander vandoor... sta je dan na 10 jaar samen geweest te zijn..) Heel veel sterkte in ieder geval!!

En Maeghan, dat herken ik, die leegte willen opvullen... Hopelijk kun je daar toch een weg in vinden! Hoe lang blijft je vriend weg?

Ik ben nu erg benieuwd naar de water-thee van Pickwick, had em in de aanbieding gekocht laatst, dan vandaag maar eens proberen Ik drink al wel een tijd Nan Yu thee, dat zou helpen vet te verbranden (vanuit chinese geneeskunst), weet niet of ie dat ook daadwerkelijk doet, maar hij is gewoon erg lekker

En Ymme, een dagboek bijhouden werkt voor mij altijd erg goed, ik ben er ook weer mee begonnen. Heb een mooi boekje gekocht bij de Action, en die gaat overal mee naar toe .

[edit] Garfield leuk begin van de dag!

[ Bericht 2% gewijzigd door Marijkezwolle op 21-01-2008 11:50:51 ]
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_56195664
MZ: verse frambozen zijn nou echt van die prima 'geniet-dingen' (ook als je er veel van eet ). Dat je echt het gevoel van een lekkere zoete snack hebt. Met helemaal niet zoveel caloriën natuurlijk!
  maandag 21 januari 2008 @ 11:50:40 #130
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56195753
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
MZ: verse frambozen zijn nou echt van die prima 'geniet-dingen' (ook als je er veel van eet ). Dat je echt het gevoel van een lekkere zoete snack hebt. Met helemaal niet zoveel caloriën natuurlijk!
Absoluut! Die zijn echt heerlijk! zag ze bij de C1000 zaterdag voor een euro per bakje, kon ze niet laten staan Ik vind sharon fruit (of kaki vruchten) ook heerlijk! Ze hebben een beetje een mango achtige structuur, maar dan een iets minder sterke maar lekker zoete smaak
  Licht Ontvlambaar maandag 21 januari 2008 @ 12:17:30 #131
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56196429
OK... vraagje, ik heb zaterdag van zeven tot drie staan tappen. Klinkt het logisch dat je door dat staan misschien vocht vasthoudt? (ik weet dat ik na een dag wandelen tijdens 4daagse ook vocht vast hou...)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_56196540
MMmmm...door die dat gepraat over zoet fruit moest ik even denken aan een vakantie in Kroatie een paar jaar terug waar we zulke heerlijke rijpe zoete vijgen uit de bomen konden halen
pi_56196677
quote:
Op maandag 21 januari 2008 12:21 schreef octopussy het volgende:
MMmmm...door die dat gepraat over zoet fruit moest ik even denken aan een vakantie in Kroatie een paar jaar terug waar we zulke heerlijke rijpe zoete vijgen uit de bomen konden halen
Het is echt zonde dat dat soort verrukkelijk fruit duur en moeilijk te krijgen is! Dat zijn zulke fijne snacks voor lijnende mensen
pi_56196854
quote:
Op maandag 21 januari 2008 12:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het is echt zonde dat dat soort verrukkelijk fruit duur en moeilijk te krijgen is! Dat zijn zulke fijne snacks voor lijnende mensen
Ga naar de markt, daar is van alles en behoorlijk goedkoop
Het mooi kotsende meisje.
pi_56196964
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Absoluut! Die zijn echt heerlijk! zag ze bij de C1000 zaterdag voor een euro per bakje, kon ze niet laten staan Ik vind sharon fruit (of kaki vruchten) ook heerlijk! Ze hebben een beetje een mango achtige structuur, maar dan een iets minder sterke maar lekker zoete smaak
Sharonfruit vind ik niet lekker, ze zijn zo kweer! Brrr.
  maandag 21 januari 2008 @ 12:42:08 #136
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56197013
hmmm pickwick elements... ik heb ook alle 4 smaken en ik vind ze heerlijk straks maar ff een paar kopjes maken, krijg er acuut zin in na jullie verhalen

en na een weekje gezonderen, merk ik al dat mijn buik een stuk minder bol is, een beetje minder opgeblazen gevoel. Zoals al eerder vermeld mag ik van mezelf in het weekend wat extra hebben, de schade dit weekend:

* zakje snack a jacks
* 2 toastjes selerij-salade
* handje pinda;s

verder heb ik gewoon veel fruit gegeten savonds... elke avond 2 appels werkt heel goed tegen lekkere trek...;)

vandaag gaan we op bezoek bij mijn schoonouders, want mijn schoonmoeder is 50 geworden... hoop dat ze niet al te slecht eten kookt..
en de oranjekoek maar een keertje overslaan ook al is dat zoooooo lekker....
verder maar ff kijken... geen wijn ofzo, want moet ook nog terug rijden.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56197037
quote:
Op maandag 21 januari 2008 12:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ga naar de markt, daar is van alles en behoorlijk goedkoop
Doe ik, doe ik. Maar dat betekent dat je je in het weekend helemaal ongans moet eten aan fruit om het allemaal op te krijgen. Meestal is het niet zo lang houdbaar.

Vorige week: 4 bakjes blauwe bessen voor een euro
  maandag 21 januari 2008 @ 12:43:35 #138
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56197052
quote:
Op maandag 21 januari 2008 12:17 schreef Sjeen het volgende:
OK... vraagje, ik heb zaterdag van zeven tot drie staan tappen. Klinkt het logisch dat je door dat staan misschien vocht vasthoudt? (ik weet dat ik na een dag wandelen tijdens 4daagse ook vocht vast hou...)
Misschien dat je doordat het zo laat geworden is en je inderdaad de hele avond gestaan hebt toch wat vocht vasthoudt. Kan ook te maken hebben met de tijd van de maand of je hormoonhuishouding Ik gok dat als het inderdaad zo is dat je wat vocht vasthoudt dat het een dezer dagen wel weer weg is.
  maandag 21 januari 2008 @ 12:46:03 #139
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56197124
quote:
Op maandag 21 januari 2008 12:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
en na een weekje gezonderen, merk ik al dat mijn buik een stuk minder bol is, een beetje minder opgeblazen gevoel. Zoals al eerder vermeld mag ik van mezelf in het weekend wat extra hebben, de schade dit weekend:

* zakje snack a jacks
* 2 toastjes selerij-salade
* handje pinda;s

verder heb ik gewoon veel fruit gegeten savonds... elke avond 2 appels werkt heel goed tegen lekkere trek...;)
Dit is toch helemaal niet verkeerd, deze "schade"!
Wat ik nog wel eens doe is een appel schillen, kaneel en zoetstof erover en dan in de oven/magnetron, dat si zo lekker! Of een banaan met een heel klein beetje cacao in aluminiumfolie in de oven
  maandag 21 januari 2008 @ 12:53:09 #140
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56197274
quote:
Op maandag 21 januari 2008 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dit is toch helemaal niet verkeerd, deze "schade"!
Wat ik nog wel eens doe is een appel schillen, kaneel en zoetstof erover en dan in de oven/magnetron, dat si zo lekker! Of een banaan met een heel klein beetje cacao in aluminiumfolie in de oven
nee dat valt ook nog wel mee, en bedankt voor de tip...
ik vind een appel gewoon fris gesneden ook erg lekker, maar die banaan zal ik eens proberen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56197733
Ik ga ook maar eens naar de markt zaterdag of misschien morgen
Goed idee
pi_56198040
Ik wil trouwens nog even Isa openlijk bedanken voor haar manier om paprika's te snijden, echt geniaal!
  maandag 21 januari 2008 @ 13:23:50 #143
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56198074
Ik wilde vrijdag weer eens naar de markt gaan, op zaterdag is het altijd zo druk

En de water-variant van Pickwick is heeeerlijk!
pi_56198185
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:22 schreef freecell het volgende:
Ik wil trouwens nog even Isa openlijk bedanken voor haar manier om paprika's te snijden, echt geniaal!
Anders deel je ook nog even he geniaal dat werkt?
pi_56198247
de markt hier is écht pauper 5 kramen, en de groentekraam verkoopt niet meer houdbare paprika's van de Appie heb de helft weg kunnen flikkeren

helaas was ook de zak sperziebonen die ik vorige week dinsdag bij de aldi had gehaald beschimmeld grom.. gewoon weg moeten gooien
Ja doei.
  maandag 21 januari 2008 @ 13:32:13 #146
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56198299
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
de markt hier is écht pauper 5 kramen, en de groentekraam verkoopt niet meer houdbare paprika's van de Appie heb de helft weg kunnen flikkeren

helaas was ook de zak sperziebonen die ik vorige week dinsdag bij de aldi had gehaald beschimmeld grom.. gewoon weg moeten gooien
Das balen ja! Ik vind dat zelf ook zo vreselijk irritant als dat gebeurd met groente en fruit...
Ik haal paprika en sperziebonen tegenwoordig uit de vriezer (bij de C1000), dat is goedkoper dan "ontdooit vers" en langer houdbaar, bovendien heb ik dat altijd in huis, mocht ik het nodig hebben
pi_56198338
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Anders deel je ook nog even he geniaal dat werkt?
Ik kan het niet zo goed uitleggen
Maar je maakt hem in ieder geval niet zoals normaal eerst open

Misschien kan Isa het uitleggen?
pi_56198357
Ik heb bergen smaken in de kast staan, kwa thee..
Maar ik vergeet 't gewoon. Zie nu wel dat ik niets over heb voormezelf. Zelfs geen thee zetten

Ik ga ff een bammetje smeren, en de waterkoker uit de kast trekken
pi_56198394
het is qua, en niet kwa....

wij hebben hier meestal gewoon engelse thee van de Marks & Spencer en soms wat kaneelthee...

we doen ook aardig wat zuinig aan de laatste tijd.. dus leven we vooral daar op.. de sap is ook al dagen niet aangeraakt
Ja doei.
pi_56198488
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik kan het niet zo goed uitleggen
Maar je maakt hem in ieder geval niet zoals normaal eerst open

Misschien kan Isa het uitleggen?
Of je maakt een fotoreportage?
pi_56198741
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Of je maakt een fotoreportage?
Maar mijn paprika is nu al gesneden
pi_56198776
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar mijn paprika is nu al gesneden
Jamaar ik ga er zometeen ook een paar snijden... Het zou zo handig zijn....

Ik ga vandaag vast lekker rundvlees stoven voor morgen. Op z'n provencaals. Met liefde
pi_56198811
Maar ik heb geen paprika meer, hoe moet ik dan een fotoreportage maken?
pi_56198859
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:56 schreef freecell het volgende:
Maar ik heb geen paprika meer, hoe moet ik dan een fotoreportage maken?
Wees creatief

Wat maak je, met de paprika?
pi_56198893
Ik heb hier even geen fototoestel, maar ik zal een fotoreportage maken over paprika's snijden De manier van snijden heb ik trouwens van Jamie Oliver, dus ik heb het ook gejat.

En Ymme, wat een goed idee, zo'n dagboekje
pi_56198899
Mexicaanse wraps
Met kidneybonen en gehakt en mais. Ruikt goed. Is voor vanavond, maar vanmiddag komt er iemand op bezoek en dan heb ik geen zin om te koken
  maandag 21 januari 2008 @ 14:08:47 #157
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56199058
Ik moet ook echt gaan afvallen. Want het loopt de spuigaten uit. Ik ben 21 jaar, weeg 84 kilo en ben 1.74.

Het begon eigenlijk allemaal toen ik mijn rijbewijs haalde. Je fietst dan dus totaal niet meer. Mijn toenmalige vriendin woonde zo een 10 kilometer van mij af. Ik ging altijd met de fiets, omdat je niks anders had om daar te komen. Verder fietste ik altijd naar school, dat was zo'n 5 kilometer en voetbalde ik 3x per week. Twee keer trainen, en in het weekend wedstrijd.

Inmiddels ben ik gestopt met voetballen, omdat ik daar totaal geen animo meer voor had. Ook zit ik momenteel (eigenlijk al anderhalf jaar) zonder school en werk. Maar ik heb een baantje gevonden en begin in augustus (?) weer met school. Je zou kunnen zeggen dat de afgelopen anderhalf jaar de zwartste uit mijn leven waren. Ik deed niks, had nergens zin in, at zeer onregelmatig en meestal vettig. Soms at ik alleen 'savonds, had totaal geen trek. Om vervolgens 'savonds een pizza d'rin te proppen in recordtijd.

Ook drink ik teveel, dat weet ik. Iedere avond wordt er wel een biertje gevat met vrienden. Ook zij zien dat 't dikker worden redelijk extreem word en ik wil d'r wat aan gaan doen. Want ik voel me zelf ook niet lekker in dit lijf. Mijn streefgewicht houd ik op 75 kilo.

Iemand nog tips?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_56199114
Klinkt lekker freecell..

wij krijgen vanavond een eter, mooie gelegenheid om die tegrootvoortweepersonen-bloemkool te verwerken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56199274
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:08 schreef Lyzio het volgende:
Ik moet ook echt gaan afvallen. Want het loopt de spuigaten uit. Ik ben 21 jaar, weeg 84 kilo en ben 1.74.

Het begon eigenlijk allemaal toen ik mijn rijbewijs haalde. Je fietst dan dus totaal niet meer. Mijn toenmalige vriendin woonde zo een 10 kilometer van mij af. Ik ging altijd met de fiets, omdat je niks anders had om daar te komen. Verder fietste ik altijd naar school, dat was zo'n 5 kilometer en voetbalde ik 3x per week. Twee keer trainen, en in het weekend wedstrijd.

Inmiddels ben ik gestopt met voetballen, omdat ik daar totaal geen animo meer voor had. Ook zit ik momenteel (eigenlijk al anderhalf jaar) zonder school en werk. Maar ik heb een baantje gevonden en begin in augustus (?) weer met school. Je zou kunnen zeggen dat de afgelopen anderhalf jaar de zwartste uit mijn leven waren. Ik deed niks, had nergens zin in, at zeer onregelmatig en meestal vettig. Soms at ik alleen 'savonds, had totaal geen trek. Om vervolgens 'savonds een pizza d'rin te proppen in recordtijd.

Ook drink ik teveel, dat weet ik. Iedere avond wordt er wel een biertje gevat met vrienden. Ook zij zien dat 't dikker worden redelijk extreem word en ik wil d'r wat aan gaan doen. Want ik voel me zelf ook niet lekker in dit lijf. Mijn streefgewicht houd ik op 75 kilo.

Iemand nog tips?
minder drinken, regelmatig eten (dus ontbijt, lunch, avondeten) en tussendoortjes voor het grootste gedeelte beperkten tot fruit drink minder frisdrank, meer thee

en ga wat bewegen: hardlopen, fitness, tennis, whatever
Ja doei.
pi_56199283
ik ga vanavond iets met pittige mie maken

en nu: hardlopen
Ja doei.
  maandag 21 januari 2008 @ 14:26:15 #161
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56199418
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

minder drinken, regelmatig eten (dus ontbijt, lunch, avondeten) en tussendoortjes voor het grootste gedeelte beperkten tot fruit drink minder frisdrank, meer thee

en ga wat bewegen: hardlopen, fitness, tennis, whatever
Ik heb gehoord dat iedere dag 10 kilometer lopen erg bevorderlijk is voor het afvallen.
- james 'jimmy' dean
pi_56199534
Lyzio, dat zal vast wel helpen, maar ik denk dat je dat niet zomaar even vanuit het niets doet, 10 km hardlopen op een dag..

Begin met kleine stappen, en leg de lat niet te hoog voor jezelf..
pi_56199597
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:26 schreef Lyzio het volgende:

Ik heb gehoord dat iedere dag 10 kilometer lopen erg bevorderlijk is voor het afvallen.
En heel slecht voor je gewrichten, ook als je slank bent.
  maandag 21 januari 2008 @ 14:35:38 #164
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56199605
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:31 schreef teigan het volgende:
Lyzio, dat zal vast wel helpen, maar ik denk dat je dat niet zomaar even vanuit het niets doet, 10 km hardlopen op een dag..

Begin met kleine stappen, en leg de lat niet te hoog voor jezelf..
I know. Gewoon eens een vast ritme krijgen, deed ik al een moord voor. En gewoon iedere dag bewegen, that's it.
- james 'jimmy' dean
pi_56199710
Isa, dat had ik je zaterdag nog willen vragen, misschien weet jij het zo uit je hoofd: Ik krijg echt enorm snel blauwe plekken. Hoef me helemaal niet hard te stoten om weer een mooie shiner te pakken te krijgen...

Is dat gewoon erfelijk, of kan het duiden op een tekort aan een bepaalde vitamine oid?

Als je erop googelt, blijkt het een symptoom te zijn van allerlei vreselijk enge ziektes, maar ik ben tamelijk gezond en heb het al jaren
  maandag 21 januari 2008 @ 14:42:23 #166
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56199742
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, dat had ik je zaterdag nog willen vragen, misschien weet jij het zo uit je hoofd: Ik krijg echt enorm snel blauwe plekken. Hoef me helemaal niet hard te stoten om weer een mooie shiner te pakken te krijgen...

Is dat gewoon erfelijk, of kan het duiden op een tekort aan een bepaalde vitamine oid?

Als je erop googelt, blijkt het een symptoom te zijn van allerlei vreselijk enge ziektes, maar ik ben tamelijk gezond en heb het al jaren
Mijn vader heeft dat ook. Die hoeft maar ergens aan te komen en het wordt blauw. Volgens de dokter is het niets. Ook hij heeft het al jaren
- james 'jimmy' dean
pi_56200066
Lyzio: lopen of hárdlopen? Gewoon lopen is natuurlijk heel erg gezond en niet belastend
pi_56200101
Ben er weer... nog steeds niet fit.
Vanmorgen een begrafenis (moeder van een goede vriend, 59 jaar) en was dus pas om 14.15 op mijn werk. Maar ik moet vanavond nog wat installeren als iedereen weg is, dus dan maak ik weer wat extra uurtjes.

Heb al 2 dagen koppijn alsof ik een kater heb, maar ik heb geen slok alcohol op. Misschien ben ik gewoon een beetje ziekjes, wie weet... Ik wil ontzettend graag slapen, uren en uren slapen. Hopelijk is het morgen weer over.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 21 januari 2008 @ 14:57:28 #169
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56200127
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:55 schreef freecell het volgende:
Lyzio: lopen of hárdlopen? Gewoon lopen is natuurlijk heel erg gezond en niet belastend
Gewoon lopen. Zoals je ook met je hond loopt
- james 'jimmy' dean
pi_56200158
opbeurknuffel(virtueel ) voor Levi
Ja doei.
pi_56200199
net hardgelopen

de lucht was zo donker als het donkerblauw van de FA's maar ik heb het droog gehouden

was best zwaar eigenlijk, terwijl het hetzelfde was als vrijdag... woensdag is het een les van 24 minuten, met elke keer 2 minuten, met maar een pauze van een minuut er tussen ben benieuwd hoe ik dat ga doen hoop goed eigenlijk

zo verder met het huishouden (lijk wel een burgertrut ) en dan lekker filmpje kijken denk ik
Ja doei.
pi_56201518
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En heel slecht voor je gewrichten, ook als je slank bent.
gewoon lopen of ook hardlopen?
  maandag 21 januari 2008 @ 17:31:13 #173
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56203283
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
net hardgelopen

de lucht was zo donker als het donkerblauw van de FA's maar ik heb het droog gehouden

was best zwaar eigenlijk, terwijl het hetzelfde was als vrijdag... woensdag is het een les van 24 minuten, met elke keer 2 minuten, met maar een pauze van een minuut er tussen ben benieuwd hoe ik dat ga doen hoop goed eigenlijk

zo verder met het huishouden (lijk wel een burgertrut ) en dan lekker filmpje kijken denk ik
Wat goed dat je ondanks de onheilspellende lucht wel gegaan bent!
Hoeveel heb je gelopen?

Hahaha, niets burgelijks aan hoor, helaas hoort dat erbij (heb vandaag ook gepoetst...)
  maandag 21 januari 2008 @ 17:46:54 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_56203606
Ik moet haast nog steeds bijvoeding gebruiken, gewicht is weeeer omlaag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56204013
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Wat goed dat je ondanks de onheilspellende lucht wel gegaan bent!
Hoeveel heb je gelopen?

Hahaha, niets burgelijks aan hoor, helaas hoort dat erbij (heb vandaag ook gepoetst...)
was ook wel een beetje 'fier' op mezelf

Ik loop ook de Evy-lessen (die onder deze link zijn te vinden en heb vandaag les 7 gelopen. De les 7 uit de van 0 naar 5 km overigens..

Les 7 bestond uit:

1 minuut hardlopen, 1 minuut wandelen
2 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen
3 minuten hardlopen, 3 minuten wandelen

morgen wordt de les 24 minuten lang
2 minuten hardlopen, 1 minuut wandelen

ben benieuwd

ga zo lekker koken vriendlief zit in zijn tentamenweek, dus ik neem het héle huishouden voor mijn rekening deze 2 weken: heb vandaag boodschappen gedaan, 3 wassen gedraaid, in de droger/opgehangen, opgevouwen van gisteren wat droog was, de kattenbak uitgemest en geFok!t druk schema, vast veel verbrand
Ja doei.
pi_56204283
quote:
Op maandag 21 januari 2008 14:57 schreef Lyzio het volgende:

Gewoon lopen. Zoals je ook met je hond loopt
oh ok! Ik dacht hardlopen Komt door Evy, die zegt lopen als ze hardlopen bedoelt
Elke dag wandelen is niet zo belastend voor je gewrichten, Miss S.

En Coldfeet, snel blauwe plekken krijgen is heel vrouwelijk en heeft zèlden iets te betekenen. Tenzij je constant blauwe plekken krijgt zonder dat je je kan herinneren dat je je ergens aan hebt gestoten... Maar dat kan ook dementie zijn Als het echt heel erg is en al heel snel en je maakt je zorgen dan kan je huisarts je testen op allerlei stollingsfactoren.
pi_56204786
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oh ok! Ik dacht hardlopen Komt door Evy, die zegt lopen als ze hardlopen bedoelt
Elke dag wandelen is niet zo belastend voor je gewrichten, Miss S.
Ja bij lopen denk ik ook meteen aan hardlopen
Maar ik toen ik jouw reacties las begon ik me af te vragen of gewoon wandelen ookal slecht is
  maandag 21 januari 2008 @ 19:57:16 #178
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56206601
quote:
Op maandag 21 januari 2008 17:46 schreef Troel het volgende:
Ik moet haast nog steeds bijvoeding gebruiken, gewicht is weeeer omlaag
Heb wel een sonde voor je over

Eten en drinken gaat weer bijna 'normaal' . Kom vandaag wel aan de 1,5 liter water/slimpie.
Heb vandaag een beschuit en een vitalu cracker op met kaas. En nu eet ik een babypotje .
pi_56208725
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Heb wel een sonde voor je over

Eten en drinken gaat weer bijna 'normaal' . Kom vandaag wel aan de 1,5 liter water/slimpie.
Heb vandaag een beschuit en een vitalu cracker op met kaas. En nu eet ik een babypotje .
Als je er nu op terug kijkt heb je dan geen spijt van je operatie?
Of sowieso spijt dat je het zover hebt laten komen?

(en als dit weer verkeerd word opgevat verwijder ik het wel weer maar vraag me gewoon af wat dit met je doet)
  maandag 21 januari 2008 @ 21:38:45 #180
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56209042
Ik heb op dit moment behoorlijke spijt maar goed dat komt omdat ik pech op pech heb op dit moment. De dokter kwam niet voor niets binnen met he pechvogel

En ja ik had eerder ingegrepen als ik alles had over kunnen doen . Maar achteraf kijk je een koe in zijn ... en ik zal het ermee moeten doen.
pi_56209923
Er breekt hier net een noodweer los!
Onweer, hagel, regen... lijkt wel of het een warme zomerdag is!
Ik blij dat ik niet aan het hardlopen ben.
***Levi was here***
pi_56210172
noodweer

als je binnenzit met een kop thee, that is

ik heb net Sushi mogen aaien
Ja doei.
  maandag 21 januari 2008 @ 22:41:15 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_56210714
Sushi
disclaimer
  maandag 21 januari 2008 @ 22:43:26 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_56210786
Mijn Noortje heeft nu een kale plek en een scar. Ze was heel stoer geweest, maar heeft echt kansloos hard liggen mauwen in de draagkooi terwijl ik naar de dierenarts liep Mensen zullen wel gedacht hebben...

Toen ze thuis kwam zwalkte ze, maar heeft wel meteen voor 2 dagen gevroten, dus die is binnen no time weer de oude
disclaimer
pi_56211009
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
Sushi
Volgens mij is Sushi -in dit geval- een kat.
Dus minstens zo smakelijk als Noortje.
***Levi was here***
pi_56211419
Sushi over 2 weken Sushi maken met Isa

en nee, we gaan niet de kat in een matje rollen
Ja doei.
pi_56212711
iemand nog buikdansen?

schijnt goed voor de lijn te zijn
Ja doei.
pi_56214059
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog buikdansen?

die maakt een verpletterende indruk
pi_56216358
Auwe
pi_56217306
quote:
iemand nog buikdansen?

een daverend slot was dat zeg!

Ik zit hier nu met links een flesje water, en rechts een mok thee..
Dat zou toch goed moeten komen met de hoeveelheid vocht vandaag..
pi_56217524
Ik heb eigenlijk zelden moeite om genoeg te drinken, drink zelfs veel. Vind het al weinig als ik maar 2 liter op een dag drink. Alleen soms in het weekend als ik op stap ben drink ik wel eens wat minder, maar daar krijg ik ook meteen last van.
***Levi was here***
  dinsdag 22 januari 2008 @ 09:54:07 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_56217554
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef Levitation het volgende:

[..]

Volgens mij is Sushi -in dit geval- een kat.
Je meent het
disclaimer
pi_56217630
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 09:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je meent het

Is Noortje al weer helemaal opgeknapt?
***Levi was here***
pi_56217663
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 09:40 schreef teigan het volgende:

[..]

een daverend slot was dat zeg!

Ik zit hier nu met links een flesje water, en rechts een mok thee..
Dat zou toch goed moeten komen met de hoeveelheid vocht vandaag..
Klinkt goed
Ik zit met een thermoskan thee aan een verslag te werken en te SOGgen.
pi_56217692
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Klinkt goed
ik meer aan het WOGgen..
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:04:33 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_56217739
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 09:58 schreef Levitation het volgende:

[..]

Is Noortje al weer helemaal opgeknapt?
Ja hoor, helemaal de oude alweer. Ging dat bij mensen ook maar zo snel
disclaimer
pi_56217805
quote:
iemand nog buikdansen?

Wat een doos!
Daarbij wil ik nog even aantekenen dat buikdansen -normaal gesproken- niet per definitie goed voor de lijn is... anders was ik al wel slank...
Wat natuurlijk wel weer ego-strelend is, is dat ik beter dans dan die doos... ... en zo slim ben nooit aan een kast te gaan hangen.
***Levi was here***
pi_56218088
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Klinkt goed
Hier een 1,5l-fles water, en ook aan het soggen terwijl ik een verslag moet maken
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:30:35 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_56218204
Donker pistoletje geitenkaas, als ik al iets kan ontwijken is het de was, dus dan dat maar
disclaimer
pi_56218388
yoghurt met muesli

en dan zo even met m'n handen in 't vet: motorketting spannen

en dan hardlopen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')