Jamaar ik ga er zometeen ook een paar snijden... Het zou zo handig zijn....quote:Op maandag 21 januari 2008 13:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar mijn paprika is nu al gesneden
Wees creatiefquote:Op maandag 21 januari 2008 13:56 schreef freecell het volgende:
Maar ik heb geen paprika meer, hoe moet ik dan een fotoreportage maken?
minder drinken, regelmatig eten (dus ontbijt, lunch, avondeten) en tussendoortjes voor het grootste gedeelte beperkten tot fruitquote:Op maandag 21 januari 2008 14:08 schreef Lyzio het volgende:
Ik moet ook echt gaan afvallen. Want het loopt de spuigaten uit. Ik ben 21 jaar, weeg 84 kilo en ben 1.74.
Het begon eigenlijk allemaal toen ik mijn rijbewijs haalde. Je fietst dan dus totaal niet meer. Mijn toenmalige vriendin woonde zo een 10 kilometer van mij af. Ik ging altijd met de fiets, omdat je niks anders had om daar te komen. Verder fietste ik altijd naar school, dat was zo'n 5 kilometer en voetbalde ik 3x per week. Twee keer trainen, en in het weekend wedstrijd.
Inmiddels ben ik gestopt met voetballen, omdat ik daar totaal geen animo meer voor had. Ook zit ik momenteel (eigenlijk al anderhalf jaar) zonder school en werk. Maar ik heb een baantje gevonden en begin in augustus (?) weer met school. Je zou kunnen zeggen dat de afgelopen anderhalf jaar de zwartste uit mijn leven waren. Ik deed niks, had nergens zin in, at zeer onregelmatig en meestal vettig. Soms at ik alleen 'savonds, had totaal geen trek. Om vervolgens 'savonds een pizza d'rin te proppen in recordtijd.
Ook drink ik teveel, dat weet ik. Iedere avond wordt er wel een biertje gevat met vrienden. Ook zij zien dat 't dikker worden redelijk extreem word en ik wil d'r wat aan gaan doen. Want ik voel me zelf ook niet lekker in dit lijf. Mijn streefgewicht houd ik op 75 kilo.
Iemand nog tips?
Ik heb gehoord dat iedere dag 10 kilometer lopen erg bevorderlijk is voor het afvallen.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
minder drinken, regelmatig eten (dus ontbijt, lunch, avondeten) en tussendoortjes voor het grootste gedeelte beperkten tot fruitdrink minder frisdrank, meer thee
en ga wat bewegen: hardlopen, fitness, tennis, whatever
En heel slecht voor je gewrichten, ook als je slank bent.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:26 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb gehoord dat iedere dag 10 kilometer lopen erg bevorderlijk is voor het afvallen.
I know. Gewoon eens een vast ritme krijgen, deed ik al een moord voor. En gewoon iedere dag bewegen, that's it.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:31 schreef teigan het volgende:
Lyzio, dat zal vast wel helpen, maar ik denk dat je dat niet zomaar even vanuit het niets doet, 10 km hardlopen op een dag..
Begin met kleine stappen, en leg de lat niet te hoog voor jezelf..
Mijn vader heeft dat ook. Die hoeft maar ergens aan te komen en het wordt blauw. Volgens de dokter is het niets. Ook hij heeft het al jarenquote:Op maandag 21 januari 2008 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, dat had ik je zaterdag nog willen vragen, misschien weet jij het zo uit je hoofd: Ik krijg echt enorm snel blauwe plekken. Hoef me helemaal niet hard te stoten om weer een mooie shiner te pakken te krijgen...
Is dat gewoon erfelijk, of kan het duiden op een tekort aan een bepaalde vitamine oid?
Als je erop googelt, blijkt het een symptoom te zijn van allerlei vreselijk enge ziektes, maar ik ben tamelijk gezond en heb het al jaren
Gewoon lopen. Zoals je ook met je hond looptquote:Op maandag 21 januari 2008 14:55 schreef freecell het volgende:
Lyzio: lopen of hárdlopen? Gewoon lopen is natuurlijk heel erg gezond en niet belastend
gewoon lopen of ook hardlopen?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En heel slecht voor je gewrichten, ook als je slank bent.
Wat goed dat je ondanks de onheilspellende lucht wel gegaan bent!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
net hardgelopen
de lucht was zo donker als het donkerblauw van de FA'smaar ik heb het droog gehouden
was best zwaar eigenlijk, terwijl het hetzelfde was als vrijdag... woensdag is het een les van 24 minuten, met elke keer 2 minuten, met maar een pauze van een minuut er tussenben benieuwd hoe ik dat ga doen
hoop goed
eigenlijk
zo verder met het huishouden (lijk wel een burgertrut) en dan lekker filmpje kijken denk ik
was ook wel een beetje 'fier' op mezelfquote:Op maandag 21 januari 2008 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat goed dat je ondanks de onheilspellende lucht wel gegaan bent!![]()
Hoeveel heb je gelopen?
Hahaha, niets burgelijks aan hoor, helaas hoort dat erbij(heb vandaag ook gepoetst...)
oh ok! Ik dacht hardlopenquote:Op maandag 21 januari 2008 14:57 schreef Lyzio het volgende:
Gewoon lopen. Zoals je ook met je hond loopt
Ja bij lopen denk ik ook meteen aan hardlopenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh ok! Ik dacht hardlopenKomt door Evy, die zegt lopen als ze hardlopen bedoelt
Elke dag wandelen is niet zo belastend voor je gewrichten, Miss S.
Heb wel een sonde voor je overquote:Op maandag 21 januari 2008 17:46 schreef Troel het volgende:
Ik moet haast nog steeds bijvoeding gebruiken, gewicht is weeeer omlaag
Als je er nu op terug kijkt heb je dan geen spijt van je operatie?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb wel een sonde voor je over![]()
Eten en drinken gaat weer bijna 'normaal'. Kom vandaag wel aan de 1,5 liter water/slimpie.
Heb vandaag een beschuit en een vitalu cracker op met kaas. En nu eet ik een babypotje.
Volgens mij is Sushi -in dit geval- een kat.quote:
die maakt een verpletterende indrukquote:Op maandag 21 januari 2008 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog buikdansen?
schijnt goed voor de lijn te zijn![]()
een daverend slot was dat zeg!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog buikdansen?
Je meent hetquote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij is Sushi -in dit geval- een kat.![]()
quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:40 schreef teigan het volgende:
[..]
een daverend slot was dat zeg!
Ik zit hier nu met links een flesje water, en rechts een mok thee..
Dat zou toch goed moeten komen met de hoeveelheid vocht vandaag..
ik meer aan het WOGgen..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik zit met een thermoskan thee aan een verslag te werken en te SOGgen.
Ja hoor, helemaal de oude alweer. Ging dat bij mensen ook maar zo snelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Is Noortje al weer helemaal opgeknapt?
Wat een doos!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog buikdansen?
Hier een 1,5l-fles water, en ook aan het soggen terwijl ik een verslag moet makenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik zit met een thermoskan thee aan een verslag te werken en te SOGgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |