Dankje!quote:Op zondag 20 januari 2008 12:45 schreef Jojogirl het volgende:
Welkom Stout en Marijkezwolle
Hier stond de weegschaalvanochtend weer net boven de 80, dus nog maar even geen update.
Dankjequote:
Nou! Je negeert me gewoon!quote:Op zondag 20 januari 2008 16:08 schreef Miss_S het volgende:
Evy en eieren?
En het was behoorlijk lekker het eitje op dat knackerbrod. Heb er zelfs nog een likje mayonaise op gedaan.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:50 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb volgens de eetmeter 3400 calorieen nodig.
En van Evy mag ik geen eieren meer eten.
Nou, mooi pech, want ik ga lekker een gekookt eitje op mn knackerbrod doen.
Melkquote:Op zondag 20 januari 2008 16:05 schreef YPPY het volgende:
Dat van die eieren zei Evy inderdaad, maar zo slecht is dat toch niet? Nog bizarder vond ik dat ze wil dat ik drie glazen melk per dag ga drinken. Dat gaat me echt te ver.
Aha, ik wou al zeggen ik heb in de 1e serie nooit iets over eieren gehoordquote:Op zondag 20 januari 2008 16:16 schreef YPPY het volgende:
Geen idee waarom Evy dat zegt Liejannuh. Het lijkt me niet ongezond.
Miss_S, dat zegt ze tijdens de tweede serie lessen, les 3 of 4 geloof ik.
Ikzelf zit niet bij de weight watchers, heb het een tijdje thuis gedaan met een cd-rom. Heb wel bij een andere groep gezeten, maar dit waren voornamelijk ongemotiveerde oude dames. Hierdoor voelde ik me daar niet echt op m'n plek...quote:Op zondag 20 januari 2008 14:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het Weight Watchers dieet overigens erg verantwoord en de steun van een groep is perfect!![]()
Ze leren je daar echt goede eetgewoontes en als je die vasthoudt moet het helemaal goed komen, Marijkezwolle!
Ja, dat heeft inderdaad niets met genieten te maken, maar voor mij iets proberen op te vullen/op te lossen wat helemaal niet gaat met voedsel...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
MZ: welkom.
Ik herken t wel, wat je zegt, over snoepen en je rot voelen, maar je moet goed onderscheid maken tussen lekker eten en snoepen!!
Een snoepje of een stuk appeltaart is heerlijk, ja. Maar een pak gevulde koeken of een halve zak drop is niet lekker, dat heeft (iig voor mij) niets meer met genieten te maken.
Doseren is the magic word. En gewoon lekker blijven eten, dat vind ik heel belangrijk (en daarom val ik zo niet echt snel af). Een keer per maand patat van de goeie patatboer in de straat, en nooit meer van die vieze vette smullersfriet op het station, etc.
Lessen? Ik ben nieuw hier, dus was even nieuwsgierig, wat voor lessen?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:16 schreef YPPY het volgende:
Geen idee waarom Evy dat zegt Liejannuh. Het lijkt me niet ongezond.
Miss_S, dat zegt ze tijdens de tweede serie lessen, les 3 of 4 geloof ik.
Tweequote:Op zondag 20 januari 2008 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat heeft inderdaad niets met genieten te maken, maar voor mij iets proberen op te vullen/op te lossen wat helemaal niet gaat met voedsel...
Maar inderdaad, af en toe een stukje/beetje/portie, das genieten en ook verstandig
Hoeveel kilo ben jij inmiddels kwijt?
Dat zijn 2 pakken suiker, of een enorme zak aardappelenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Twee![]()
Ik moet zeggen, het gaat hier echt met vallen en opstaan. Eten heb ik inmiddels redelijk onder controle, dus ik kom niet meer aan, dat is al iets.
Maar ik zal toch meer moeten gaan sporten wil ik echt afvallen; ik wil namelijk 'gewoon' blijven eten en niet rond moeten komen op 1200 kcal/dag.
Ik ben ook begonnen met gesprekken met een psycholoog, want ik wil ook het onderliggende probleem - een negatief zelfbeeld/lichaamsbeeld grondig aanpakken
* ColdFeet steekt een honingdropje in haar mond... Zo nog even appeltjes kopen!
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben ook begonnen met gesprekken met een psycholoog, want ik wil ook het onderliggende/bijkomende probleem - een negatief zelfbeeld/lichaamsbeeld - grondig aanpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |