Heb je alweer uitzicht op nieuw werk? Deed je je laatste baan via een uitzendbureau of niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:47 schreef ymme het volgende:
Ik heb al gedweilt in huis.
En als ontbijt een lekker kopje thee en een beschuitje met jam.
Als lunch ga ik maar eens lekker 2 boterhammen gezond eten (kaas, ham en komkommer).
En vanavond hebben we vis uit de oven, en wat d'r bij weet ik nog niet
ik had het ook noooooooooit verwachtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:43 schreef YPPY het volgende:
Wat ben je lekker enthousiast over het lopen MoBlo.
Vanochtend heb ik Anna wandelend naar het kinderdagverblijf gebracht en daarna ben ik gaan steppen voor de tv. Arme buren, de tv stond best hard, maar wel motiverend.
Ik ook, moet eigenlijk bezig met 2 papers, maar heb zo geen zin...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:23 schreef omearos het volgende:
[..]
en ook aan het soggen terwijl ik een verslag moet maken
Goed inderdaad dat je zo consequent aan het hardlopen bent!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had het ook noooooooooit verwacht![]()
-knip-
zit hier met een wrsch zieke kat
kreeg net smsje van René dat Cato waar hij bij was op de deurmat was gaan poepen (flinke diarree)en dat we misschien maar 's naar de dierenarts moesten
dus vanavond maar even langs
![]()
Ik sluit me nu al sinds de kerstvakantie elke dag op in de bieb, vanaf ongeveer half 9 tot iets van 5 uur, en tussendoor lunchen op het werk vanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, moet eigenlijk bezig met 2 papers, maar heb zo geen zin...![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef Troel het volgende:
BMI van 27
Misschien moet ik mijn streefgewicht eens bij gaan stellen
Misschien moet je in het Slank-topic gaan postenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef Troel het volgende:
BMI van 27
Ja zou wel interessant zijn iemand die afgevallen is door operatie en een kind krijgen in het Slanke topicquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien moet je in het Slank-topic gaan posten
Wel tof trouwens
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef Troel het volgende:
BMI van 27
Ik mag niet meer teveel afvallen, anders is mijn jurk te groot.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga voor slank voor de lente 2011
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
Als Levi zoveel afvalt schop ik d'r naar een dokter
ik zette er ook bij 'voor als je Evy zat bent'quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
De markt hier op het dorp is helemaal niet zo tof eigenlijk5 kraampjes en komkommers zijn 2 euro per 2, die kan je dus beter in de supermarkt halen
![]()
Fartlek is uhh een beetje vreemde naam. Je wordt er vast vies van en er staat dat je het liefst het 45+ minuten moet doen, dat is mij een beetje te lang. Ik hou het wel bij mn 30-45 minuten hardlopen
Dan zullen ze ook wel naar een glas water smakenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:45 schreef freecell het volgende:
En de aardbeien waren 90 cent per bak![]()
In Januari
Nou ik ben Evy al behoorlijk zat hoor!! Wat een &*^%$@ muziekquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik zette er ook bij 'voor als je Evy zat bent'
dus als je dat wel aankunt![]()
Dan kunnen ze in de yoghurt, de fruitsalade of in de smoothiequote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zullen ze ook wel naar een glas water smaken
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens net 2 lellen van blaren doorgeprikt, van een uur wandelen. Ik zou willen dat ik niet zo blaargevoelig was, want het is behoorlijk pijnlijk
Jep, dat heb ik altijd. Ik zit ook altijd onder de blauwe plekken. En je zou wel verwachten dat ik een dikke huid zou hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:21 schreef freecell het volgende:
[..]Van een uur wandelen? Dat is inderdaad behoorlijk blaargevoelig! Ligt het aan je schoenen, of heb je dat altijd?
ik vind 't juist wel grappig, die knullige muziek, en zing keihard meequote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nou ik ben Evy al behoorlijk zat hoor!! Wat een &*^%$@ muziek![]()
Vanochtend hoorde ik 'jealousy' op de radio en ik kreeg echt agressieve neigingen
quote:
Oh, ik ben nu ongeveer voor de zesde keer aan het stoppen, ik ben daar niet zo consequent inquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Ja en dat doe ik ook maar 1 x, mocht ik weer beginnen dan stop ik echt nooit meer
SQ, ai blaren dat is niet echt motiverend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |