abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56231390
Tja, misschien werkt het net als bij dieten: je moet er eerst 100% achterstaan om te willen veranderen. Ik ken mensen die roepen dat ze willen stoppen met roken, maar eigenlijk liefst niet hun gewoonte opgeven. Dan werkt het dus gewoon niet.

Aan de andere kent ken ik ook een aantal mensen (ao MoBlo) die succesvol gestopt zijn met roken. Dat vind ik heel bewonderenswaardig
pi_56231448
Ik ben onder protest gestopt hoor
Ik wilde helemaal niet stoppen, ik vond roken heerlijk en gezellig en lekker en leuk.
Maar het is niet gezond schijnt En TARA vond het héél goor. Om die 2 redenen uiteindelijk maar gestopt.

De keren daarvoor stond ik er vaak wél helemaal achter. Ik dacht ook altijd dat je alleen kon stoppen als je er écht achter stond, maar blijkbaar niet dus
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:22:01 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_56231644
Ik wor zwak als ik alcohol op heb. Voor de rest gaat het me nu goed af, maar het loslaten van de gewoonte om aan roken te denken is zo moeilijk. Je bent voorgeprogrammeerd op zin hebben in een sigaret. Wat ik nu doe als ik dat idee krijg, is me de asbaksmaak indenken. Roken is na 2 dagen "clean" zijn al heel goor namelijk. En als ik denk aan die muffe smaak hoef ik al niet meer
disclaimer
pi_56232045
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wor zwak als ik alcohol op heb. Voor de rest gaat het me nu goed af, maar het loslaten van de gewoonte om aan roken te denken is zo moeilijk. Je bent voorgeprogrammeerd op zin hebben in een sigaret. Wat ik nu doe als ik dat idee krijg, is me de asbaksmaak indenken. Roken is na 2 dagen "clean" zijn al heel goor namelijk. En als ik denk aan die muffe smaak hoef ik al niet meer
Ben heel trots op je!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:39:08 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_56232098
tnx Levi

Ik heb veel te lekkere nasi goreng gemaakt... 2 borden op
disclaimer
pi_56232149
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
tnx Levi

Ik heb veel te lekkere nasi goreng gemaakt... 2 borden op
Jekkie, nasi! Als je 2 dagen clean bent vind je het vanzelf goor!
***Levi was here***
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:44:35 #257
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56232243
hellow allemaal

veel mensen hier die (Evy) hardlopen zeg! is dat nou echt zo verslavend als ze altijd zeggen? (misschien dat ik ook maar eens een poging moet doen, alleen heb ik geen tijd om meerdere malen per week te lopen. (aangezien ik al fanatiek volleybal en daarnaast onregelmatige diensten draai enzo.). )

en stoppen met roken schijnt erg moeilijk te zijn, misschien wel moeilijker als definitief stoppen met verkeerd eten (beide een verslaving). Klasse als je beide tegelijk gaat doen!

verder weinig te melden. nog steeds niet gewogen, wel gezond aan het eten. Gister op verjaardag van schoonmams 1 klein puntje vruchtenvlaai gehad, en verder geen hapjes ofzo, geen alcohol. Dus al met al nog keurig gedragen.
Net lekker rundertartaar en een groentemix met pijnboompitten gegeten.
vanavond nog ff appeltje en dan is het wel weer prima voor vandaag
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56232520
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:13 schreef freecell het volgende:
Ik ben onder protest gestopt hoor
Ik wilde helemaal niet stoppen, ik vond roken heerlijk en gezellig en lekker en leuk.
Maar het is niet gezond schijnt En TARA vond het héél goor. Om die 2 redenen uiteindelijk maar gestopt.

De keren daarvoor stond ik er vaak wél helemaal achter. Ik dacht ook altijd dat je alleen kon stoppen als je er écht achter stond, maar blijkbaar niet dus
die stof die ik vorige week binnenkreeg, krijg je ook binnen als je rookt kwam ik vandaag achter.. Alleen dan dus in iets minder grote heoveelheden.. Maarja, uiteindelijk mol je dus je lever en nieren ermee...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 22 januari 2008 @ 20:03:04 #259
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56232772
Evy hardlopen is toch die atletiekschema? Ik vind hem mooi maar nog niet voor mij, moet echt veel lopen en fietsen.
Roken.. tja ik zag een dieet met sport, en sport met roken en ik rookte van uit bed tot naar bed, zo'n 35 peuken.
Die sigaretten hoef ik niet maar dan kan ik me toch niet toe zetten aan sporten terwijl het zo lekker is, en dit juist de periode is om conditie op te bouwen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_56234084
Veiligheidsspeldje, waar ben jij nu met Evy? 5-10 km gok ik?
Ik ben ook niet weg van de muziek, maar lekker boeiend. Ik ga voor het schema.

Stoppen met roken is trouwens niet zo moeilijk hoor. Tenminste, dat vond ik.
10 jaar geleden gestopt, nog 1 keer een sigaret geprobeerd en ik heb 'm na 3 hijsen uitgemaakt. Smerig!
Maar afijn, je moet het echt willen. Dan lukt het wel. Zelfde als met afvallen. Als je echt wilt, dan lukt het je. En dat is ook niet altijd makkelijk.
pi_56235425
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:54 schreef Liejannuh het volgende:
Veiligheidsspeldje, waar ben jij nu met Evy? 5-10 km gok ik?
Ik ben ook niet weg van de muziek, maar lekker boeiend. Ik ga voor het schema.
Sporadisch loop ik een les van Evy. Vandaag hoorde ik dat het 30 minuten achtereen hardlopen was, dus dan ga ik niet op evymuziek lopen Het ging wel goed: 5,8 km in 30 min.
Ik loop gewoon 30-45 minuten een rondje, ik hoef ook niet per sé voor de 10 km te gaan.

Maar om mee te beginnen vind ik Evy perfect: ik denk dat ik er anders niet genoeg discipline voor gehad zou hebben; maar op de een of andere manier werkt het wel als ze zegt 'tot (over)morgen'!
Het mooi kotsende meisje.
pi_56235440
Ik wil ook weer hardlopen, maar ik heb al dagen bij de minste inspanning hoofdpijn... hopelijk is 't snel weer over.
***Levi was here***
pi_56235528
Ik heb zondag een date
pi_56235587
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:50 schreef Riann het volgende:
Ik heb zondag een date
Cool! Spannend!
***Levi was here***
pi_56235588
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Sporadisch loop ik een les van Evy. Vandaag hoorde ik dat het 30 minuten achtereen hardlopen was, dus dan ga ik niet op evymuziek lopen Het ging wel goed: 5,8 km in 30 min.
Ik loop gewoon 30-45 minuten een rondje, ik hoef ook niet per sé voor de 10 km te gaan.

Maar om mee te beginnen vind ik Evy perfect: ik denk dat ik er anders niet genoeg discipline voor gehad zou hebben; maar op de een of andere manier werkt het wel als ze zegt 'tot (over)morgen'!
Ik ga met Isa een wedstrijd lopen in Hoogeveen van 8 km. Dus die moet ik natuurlijk wel in een fatsoenlijke tijd kunnen lopen. Vandaar dat ik ook ineens aan Evy doe. Hopelijk gaat mijn snelheid er ook van omhoog, want 5,8 km in 30 minuten red ik echt niet!
pi_56235816
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:51 schreef Levitation het volgende:

[..]

Cool! Spannend!
idd spannend
pi_56236025
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 21:52 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ga met Isa een wedstrijd lopen in Hoogeveen van 8 km. Dus die moet ik natuurlijk wel in een fatsoenlijke tijd kunnen lopen. Vandaar dat ik ook ineens aan Evy doe. Hopelijk gaat mijn snelheid er ook van omhoog, want 5,8 km in 30 minuten red ik echt niet!
Binnen de 50 min. moet wel lukken als je op het Evy schema loopt toch
Als ik met zo'n wedstrijd mee zou doen zou ik het wel heel erg vinden om als laatste ofzo te eindigen... Maar op zich lijkt het me wel leuk. Misschien doe ik wel mee met de ladies' run in r'dam (dan kan ik ook nog goed oefenen )
Het mooi kotsende meisje.
pi_56236173
Ik ben vorig jaar bij een estafette als allerlangzaamste deelnemer geeindigd. Had ik mijn tijd geweten dan had ik echt wel 20 seconden sneller kunnen lopen en was ik 1 na laatste geworden.

Maar ik ga idd voor een tijd binnen de 50 minuten. En dan zijn we volgens mij nog bij de snellere lopers daar!
pi_56242034
HOi hoi !
Wat schrijven jullie veel zeg ! Heb eigenlijk alleen in het weekend en op woensdag tijd om even achter de pc te hangen. Verder ben ik altijd druk of onderweg.
Wat knap dat jullie zoveel lopen, dat lukt mij echt niet met 2 zwakke enkels en dit overgewicht. Ik hou het voorlopig nog even bij fietsen en cardio.
Het afvallen gaat prima, wie het wil weten moet maar even op de linkjes hieronder klikken
Succes allemaal !
Groetjes Stout
pi_56242252
goedemorgen

wat is 't vroeg zeg

maarjah, hoef maar tot half 1 of 1 uur vandaag

heeft vandaag een spannende presentatie, dus de helft van de dag gaat op aan duimen

vond dat ik er goed uitzag vandaag.. lijkt alsof je het begint te zien.. maar dat kan ook mijn verbeelding zijn
Ja doei.
pi_56242406
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 06:40 schreef Stout het volgende:
HOi hoi !
Wat schrijven jullie veel zeg ! Heb eigenlijk alleen in het weekend en op woensdag tijd om even achter de pc te hangen. Verder ben ik altijd druk of onderweg.
Wat knap dat jullie zoveel lopen, dat lukt mij echt niet met 2 zwakke enkels en dit overgewicht. Ik hou het voorlopig nog even bij fietsen en cardio.
Het afvallen gaat prima, wie het wil weten moet maar even op de linkjes hieronder klikken
Succes allemaal !
Groetjes Stout
Ik loop 2 keer per week in mijn lunchpauze en verder zitten hier nogal wat studenten. Ik moet er ook niet aan denken om na mijn werk nog een keer hard te gaan lopen. Alhoewel dat nu wel in de planning zit voor de vrijdagen.
Fietsen is trouwens ook heel goed voor. Alle beweging is goed voor je!
Fijn dat het nog zo goed gaat met afvallen.
  woensdag 23 januari 2008 @ 08:18:11 #272
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56242462
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 06:40 schreef Stout het volgende:
Succes allemaal !
Groetjes Stout
Wat fijn dat het afvallen goed gaat! Nu volhouden!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 23 januari 2008 @ 08:18:57 #273
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56242468
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 08:10 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik loop 2 keer per week in mijn lunchpauze en verder zitten hier nogal wat studenten. Ik moet er ook niet aan denken om na mijn werk nog een keer hard te gaan lopen. Alhoewel dat nu wel in de planning zit voor de vrijdagen.
Fietsen is trouwens ook heel goed voor. Alle beweging is goed voor je!
Fijn dat het nog zo goed gaat met afvallen.
Hardlopen doe ik niet ivm mijn gewrichten, maar doe wel veel oefeningen en fietsen inderdaad. En ik voel me daar erg prettig bij moet ik zeggen
Ik merk dat ik er actiever en fitter van wordt! (en het is natuurlijk erg goed voor de lijn )
  woensdag 23 januari 2008 @ 08:20:25 #274
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56242479
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 07:40 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen
-knip-
vond dat ik er goed uitzag vandaag.. lijkt alsof je het begint te zien.. maar dat kan ook mijn verbeelding zijn
Goedemorgen!
Ik weet niet hoeveel je bent afgevallen, maar als je al even "onderweg" bent is het vast te zien!
pi_56242505
Vanmiddag weer zwemmen! En vandaag weer op de fiets naar mijn werk.
Ben 2 dagen met de auto geweest, écht vreselijk! Voel me zo lui en lamlendig als ik niet kan fietsen op een dag. Ben gewend aan meer dan een uur beweging per dag en als ik dan een paar dagen niets doe word ik chagrijnig.

Kon gisteren ook slecht slapen, wilde ontzettend graag dansen... maar ik lag in bed en moest écht slapen. Dat ik niet gewoon een paar uur eerder had verzonnen om mijn energie er uit te dansen.
Heerlijk dat ik vandaag weer een normale dag heb.
***Levi was here***
pi_56242682
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 08:20 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Goedemorgen!
Ik weet niet hoeveel je bent afgevallen, maar als je al even "onderweg" bent is het vast te zien!
't valt wel mee hoor zit nog zo rond de 83 kilo maar ben ook aan het sporten, dus ook spieropbouw

merk wel dat mijn broeken losser gaan zitten etc. dus dat is een goed teken

ben nu 3 weken 'echt' bezig ongeveer, dus mag wel een béétje: 3 keer per week hardlopen en echt 3 keer per dag eten:

ontbijt: yoghurt met muesli en melk
lunch: 2 boterhammen met kaas oid
diner: 'gewoon eten' en nooit een toetje

tussendoor soms wel eens een stuk fruit, maar verder eigenlijk niet en het gaat me best goed af
Ja doei.
pi_56242781
Goedemorgen! Gisteren had ik er flink de balen van, de sollicitatie is op niks uitgelopen, maar we moeten door. (meer info in het hormonentopic in OUD). Vandaag kan ik niet gaan sporten, maar ik heb net wel een wandeling gemaakt met Anna en vanmiddag tijdens de lunchpauze ga ik post bezorgen heb ik al aangeboden. Dat betekent een half uur (minimaal) wandelen. Altijd goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56242839
Ik had het al gelezen YPPY, wat vreselijk jammer zeg...

Goed dat je nog even lekker gaat wandelen vandaag, beweging is goed voor de mens..

Mijn gewicht lijkt terug te gaan naar het niveau van voor het practicum assisteren.. Reden voor paniek bij mij, maar het gaat vast wel weer omlaag straks..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56242861
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 08:54 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen! Gisteren had ik er flink de balen van, de sollicitatie is op niks uitgelopen, maar we moeten door. (meer info in het hormonentopic in OUD). Vandaag kan ik niet gaan sporten, maar ik heb net wel een wandeling gemaakt met Anna en vanmiddag tijdens de lunchpauze ga ik post bezorgen heb ik al aangeboden. Dat betekent een half uur (minimaal) wandelen. Altijd goed.
hè gets balen YPPY

we duimen (ik in ieder geval) voor een snelle nieuwe sollicitatiemogelijkheid

het gaat wel regenen vandaag, dus neem je paraplu mee
Ja doei.
pi_56242879
Er staat nog een halfgecrashte paraplu van toen ik vorige week ging wandelen. Nu ben ik echt weg, anders ben ik te laat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56242918
Dikke knuffel, Yppy. Klote zeg, het leek je zo'n leuke functie Weet je ook waarom ze niet voor jou kiezen?

En teigan ook een knuf, weet je ook waarom je weer een beetje aankomt?

Levitation Ik moest wel een beetje grinniken toen ik las dat je toen je in bed lag wilde dansen, dat heb ik nou nooit

Moblo, je kan best na 3 weken al verbeteringen zien hoor, zelfs als de weegschaal amper beweegt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56242932
Balen Yp Maar wandelen is goed

Goedemorgen trouwens allemaal
pi_56243019
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Levitation Ik moest wel een beetje grinniken toen ik las dat je toen je in bed lag wilde dansen, dat heb ik nou nooit
Ik ben gewoon een raar meisje.
Ik had zo'n zin om te dansen dat ik echt moeite had om stil te blijven liggen. Ik heb wel vaker dat er dingen door mijn hoofd spoken die mij wakker houden, vroeger had ik altijd een rekenmachine en kladblok naast mijn bed liggen... omdat ik altijd dingen wilde uitrekenen als ik niet kon slapen.
Toen ik eindelijk mezelf had overtuigd dat ik écht niet kon gaan dansen en moest slapen, droomde ik onrustig over mijn jurk... ik was DE jurk kwijt... Maar gelukkig hangt die in werkelijkheid gewoon veilig bij mijn schoonouders. Wel lastig, dat slechte slapen...
***Levi was here***
pi_56243082
Isa, ik denk dat ik het wel weet.. De afgelopen weken is het avondeten niet altijd even gezond geweest, en ik denk dat dat toch wel meespeelt, plus dat ik toch vaker chips en snoep heb gehad(en bier en wijn.. )

Ik neem aan dat als ik dat nu even niet meer doe, dat het wel weer omlaag zal gaan met mijn gewicht..
pi_56243208
Goedemorgen

Gisteren heb ik 1,5 uur gewandeld Door het bos een modderpoel Wel 3 reeën gezien En 1 dode ree Nou ja, dat is de natuur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56243245
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:21 schreef teigan het volgende:
Isa, ik denk dat ik het wel weet.. De afgelopen weken is het avondeten niet altijd even gezond geweest, en ik denk dat dat toch wel meespeelt, plus dat ik toch vaker chips en snoep heb gehad(en bier en wijn.. )

Ik neem aan dat als ik dat nu even niet meer doe, dat het wel weer omlaag zal gaan met mijn gewicht..
Ja, dat denk ik ook Gewoon weer wat meer aandacht voor je avondeten. En af en toe een wijntje of biertje moet kunnen hoor!
pi_56243339
Die aandacht voor het avondeten is er weer hoor, dat gaat nu wel weer lukken..

maar op zo'n moment merk ik dat mijn eetstoornis er nog een beetje is, die paniekgedachten omdat de weegschaal weer een hoger getalletje aangeeft..
pi_56243369
Hoe vaak weeg je jezelf momenteel dan? En je weet dat 1 tot 1,5 kilo schommeling niet gek is?
pi_56243483
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Hoe vaak weeg je jezelf momenteel dan? En je weet dat 1 tot 1,5 kilo schommeling niet gek is?
Ik schommel met gemak 2kg in een week... Teigan, diep adem halen... niet schrikken...
***Levi was here***
pi_56243489
ik weeg 's ochtends, en ik probeer het nu weer verder af te bouwen, dus ik sla af en toe een dag over..

En ik zit nu iets meer dan een kilo boven wat ik de afgelopen weken meestal zag staan, dus het kan inderdaad nog wel onder schommelingen vallen, maar het mag van mij nu wel weer wat naar beneden.
pi_56243898
Vandaag weegdag, en wat gaf de weegschaal aan -0,3

Ik ben weer op de goede weg
  woensdag 23 januari 2008 @ 10:17:15 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_56244125
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 08:24 schreef Levitation het volgende:
Vanmiddag weer zwemmen! En vandaag weer op de fiets naar mijn werk.
Ben 2 dagen met de auto geweest, écht vreselijk! Voel me zo lui en lamlendig als ik niet kan fietsen op een dag. Ben gewend aan meer dan een uur beweging per dag en als ik dan een paar dagen niets doe word ik chagrijnig.

Kon gisteren ook slecht slapen, wilde ontzettend graag dansen... maar ik lag in bed en moest écht slapen. Dat ik niet gewoon een paar uur eerder had verzonnen om mijn energie er uit te dansen.
Heerlijk dat ik vandaag weer een normale dag heb.
Je weet dat ik om 15:00 een sollicitatie in Veghel heb en dus niet op tijd in de Tongelreep kan zijn?
disclaimer
pi_56244128
Ik had net, in een SOG-bui , een grafiek gemaakt van mijn gewicht van afgelopen jaar om te zien hoe het mijn schommelingen zat per week, en als ik het zo in een grafiek zie valt het me ineens heel erg mee. Ik had steeds het idee dat ik stilstond en langzaam afviel, maar als je het zo bij elkaar ziet ga ik eigenlijk best hard
pi_56244386
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je weet dat ik om 15:00 een sollicitatie in Veghel heb en dus niet op tijd in de Tongelreep kan zijn?
Oja... Dan moet Levi in haar uppie gaan zwemmen... Maar ik ga wel!
Ga jij eerder op de dag zwemmen, of sla je vandaag over?

Alvast muchos succes in Veghel!
***Levi was here***
pi_56244415
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:17 schreef omearos het volgende:
Ik had net, in een SOG-bui , een grafiek gemaakt van mijn gewicht van afgelopen jaar om te zien hoe het mijn schommelingen zat per week, en als ik het zo in een grafiek zie valt het me ineens heel erg mee. Ik had steeds het idee dat ik stilstond en langzaam afviel, maar als je het zo bij elkaar ziet ga ik eigenlijk best hard
Dat soort dingen doe ik altijd op mijn werk als ik iets moet doen waar ik geen zin in heb
Maar het is een indrukwekkende grafiek!!
***Levi was here***
pi_56244487
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ga heel hard voor je duimen vanmiddag!
  woensdag 23 januari 2008 @ 10:43:10 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_56244697
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:29 schreef Levitation het volgende:

[..]

Oja... Dan moet Levi in haar uppie gaan zwemmen... Maar ik ga wel!
Ga jij eerder op de dag zwemmen, of sla je vandaag over?

Alvast muchos succes in Veghel!
Nee, want ik leen de auto van mijn moeder, dwz dat ik van tevoren nog 2 uur koffie bij mijn mama moet inplannen enzo
Misschien later vnaaf

En thanks voor de succeswensen iedereen
disclaimer
pi_56244723
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:33 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ga heel hard voor je duimen vanmiddag!
ik ook
Ja doei.
pi_56245125
In wat voor programma maak je die grafiek? Ik ben ook wel eens benieuwd
pi_56245694
het lijkt mij een excelgrafiek freecell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')