Ben heel trots op je!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wor zwak als ik alcohol op heb. Voor de rest gaat het me nu goed af, maar het loslaten van de gewoonte om aan roken te denken is zo moeilijk. Je bent voorgeprogrammeerd op zin hebben in een sigaret. Wat ik nu doe als ik dat idee krijg, is me de asbaksmaak indenken. Roken is na 2 dagen "clean" zijn al heel goor namelijk. En als ik denk aan die muffe smaak hoef ik al niet meer
Jekkie, nasi!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
tnx Levi
Ik heb veel te lekkere nasi goreng gemaakt... 2 borden op
die stof die ik vorige week binnenkreeg, krijg je ook binnen als je rookt kwam ik vandaag achter.. Alleen dan dus in iets minder grote heoveelheden.. Maarja, uiteindelijk mol je dus je lever en nieren ermee...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:13 schreef freecell het volgende:
Ik ben onder protest gestopt hoor
Ik wilde helemaal niet stoppen, ik vond roken heerlijk en gezellig en lekker en leuk.
Maar het is niet gezond schijntEn TARA vond het héél goor. Om die 2 redenen uiteindelijk maar gestopt.
De keren daarvoor stond ik er vaak wél helemaal achter. Ik dacht ook altijd dat je alleen kon stoppen als je er écht achter stond, maar blijkbaar niet dus
Sporadisch loop ik een les van Evy. Vandaag hoorde ik dat het 30 minuten achtereen hardlopen was, dus dan ga ik niet op evymuziek lopenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:54 schreef Liejannuh het volgende:
Veiligheidsspeldje, waar ben jij nu met Evy? 5-10 km gok ik?
Ik ben ook niet weg van de muziek, maar lekker boeiend.Ik ga voor het schema.
Ik ga met Isa een wedstrijd lopen in Hoogeveen van 8 km. Dus die moet ik natuurlijk wel in een fatsoenlijke tijd kunnen lopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Sporadisch loop ik een les van Evy. Vandaag hoorde ik dat het 30 minuten achtereen hardlopen was, dus dan ga ik niet op evymuziek lopenHet ging wel goed: 5,8 km in 30 min.
![]()
Ik loop gewoon 30-45 minuten een rondje, ik hoef ook niet per sé voor de 10 km te gaan.
Maar om mee te beginnen vind ik Evy perfect: ik denk dat ik er anders niet genoeg discipline voor gehad zou hebben; maar op de een of andere manier werkt het wel als ze zegt 'tot (over)morgen'!
Binnen de 50 min. moet wel lukken als je op het Evy schema loopt tochquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga met Isa een wedstrijd lopen in Hoogeveen van 8 km. Dus die moet ik natuurlijk wel in een fatsoenlijke tijd kunnen lopen.Vandaar dat ik ook ineens aan Evy doe. Hopelijk gaat mijn snelheid er ook van omhoog, want 5,8 km in 30 minuten red ik echt niet!
Ik loop 2 keer per week in mijn lunchpauze en verder zitten hier nogal wat studenten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 06:40 schreef Stout het volgende:
HOi hoi !
Wat schrijven jullie veel zeg ! Heb eigenlijk alleen in het weekend en op woensdag tijd om even achter de pc te hangen. Verder ben ik altijd druk of onderweg.
Wat knap dat jullie zoveel lopen, dat lukt mij echt niet met 2 zwakke enkels en dit overgewicht. Ik hou het voorlopig nog even bij fietsen en cardio.
Het afvallen gaat prima, wie het wil weten moet maar even op de linkjes hieronder klikken
Succes allemaal !
Groetjes Stout
Wat fijn dat het afvallen goed gaat!quote:Op woensdag 23 januari 2008 06:40 schreef Stout het volgende:
Het afvallen gaat prima, wie het wil weten moet maar even op de linkjes hieronder klikken
Succes allemaal !
Groetjes Stout
Hardlopen doe ik niet ivm mijn gewrichten, maar doe wel veel oefeningen en fietsen inderdaad. En ik voel me daar erg prettig bij moet ik zeggenquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:10 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik loop 2 keer per week in mijn lunchpauze en verder zitten hier nogal wat studenten.Ik moet er ook niet aan denken om na mijn werk nog een keer hard te gaan lopen. Alhoewel dat nu wel in de planning zit voor de vrijdagen.
Fietsen is trouwens ook heel goed voor. Alle beweging is goed voor je!
Fijn dat het nog zo goed gaat met afvallen.
Goedemorgen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:40 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen![]()
![]()
-knip-
vond dat ik er goed uitzag vandaag..![]()
lijkt alsof je het begint te zien.. maar dat kan ook mijn verbeelding zijn
't valt wel mee hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Ik weet niet hoeveel je bent afgevallen, maar als je al even "onderweg" bent is het vast te zien!
hè getsquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:54 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen! Gisteren had ik er flink de balen van, de sollicitatie is op niks uitgelopen, maar we moeten door. (meer info in het hormonentopic in OUD). Vandaag kan ik niet gaan sporten, maar ik heb net wel een wandeling gemaakt met Anna en vanmiddag tijdens de lunchpauze ga ik post bezorgen heb ik al aangeboden. Dat betekent een half uur (minimaal) wandelen. Altijd goed.
Ik ben gewoon een raar meisje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:07 schreef Isabeau het volgende:
LevitationIk moest wel een beetje grinniken toen ik las dat je toen je in bed lag wilde dansen, dat heb ik nou nooit
![]()
Ja, dat denk ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:21 schreef teigan het volgende:
Isa, ik denk dat ik het wel weet.. De afgelopen weken is het avondeten niet altijd even gezond geweest, en ik denk dat dat toch wel meespeelt, plus dat ik toch vaker chips en snoep heb gehad(en bier en wijn..)
Ik neem aan dat als ik dat nu even niet meer doe, dat het wel weer omlaag zal gaan met mijn gewicht..
Ik schommel met gemak 2kg in een week... Teigan, diep adem halen... niet schrikken...quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Hoe vaak weeg je jezelf momenteel dan? En je weet dat 1 tot 1,5 kilo schommeling niet gek is?
Je weet dat ik om 15:00 een sollicitatie in Veghel heb en dus niet op tijd in de Tongelreep kan zijn?quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:24 schreef Levitation het volgende:
Vanmiddag weer zwemmen! En vandaag weer op de fiets naar mijn werk.![]()
Ben 2 dagen met de auto geweest, écht vreselijk! Voel me zo lui en lamlendig als ik niet kan fietsen op een dag. Ben gewend aan meer dan een uur beweging per dag en als ik dan een paar dagen niets doe word ik chagrijnig.![]()
Kon gisteren ook slecht slapen, wilde ontzettend graag dansen... maar ik lag in bed en moest écht slapen. Dat ik niet gewoon een paar uur eerder had verzonnen om mijn energie er uit te dansen.![]()
Heerlijk dat ik vandaag weer een normale dag heb.
Oja...quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet dat ik om 15:00 een sollicitatie in Veghel heb en dus niet op tijd in de Tongelreep kan zijn?
Dat soort dingen doe ik altijd op mijn werk als ik iets moet doen waar ik geen zin in hebquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:17 schreef omearos het volgende:
Ik had net, in een SOG-bui, een grafiek gemaakt van mijn gewicht van afgelopen jaar om te zien hoe het mijn schommelingen zat per week, en als ik het zo in een grafiek zie valt het me ineens heel erg mee. Ik had steeds het idee dat ik stilstond en langzaam afviel, maar als je het zo bij elkaar ziet ga ik eigenlijk best hard
Ik ga heel hard voor je duimen vanmiddag!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet dat ik om 15:00 een sollicitatie in Veghel heb en dus niet op tijd in de Tongelreep kan zijn?
Nee, want ik leen de auto van mijn moeder, dwz dat ik van tevoren nog 2 uur koffie bij mijn mama moet inplannen enzoquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oja...Dan moet Levi in haar uppie gaan zwemmen...
Maar ik ga wel!
![]()
Ga jij eerder op de dag zwemmen, of sla je vandaag over?
Alvast muchos succes in Veghel!
ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga heel hard voor je duimen vanmiddag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |