quote:Op zondag 20 januari 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
MZ: welkom.
Ik herken t wel, wat je zegt, over snoepen en je rot voelen, maar je moet goed onderscheid maken tussen lekker eten en snoepen!!
Een snoepje of een stuk appeltaart is heerlijk, ja. Maar een pak gevulde koeken of een halve zak drop is niet lekker, dat heeft (iig voor mij) niets meer met genieten te maken.
Doseren is the magic word. En gewoon lekker blijven eten, dat vind ik heel belangrijk (en daarom val ik zo niet echt snel af). Een keer per maand patat van de goeie patatboer in de straat, en nooit meer van die vieze vette smullersfriet op het station, etc.
* ColdFeet klust twee lekkere meergranenpistoletjes rosbief/ augurk/ grove mosterd.
Supersmakelijk en gezondachtig en dat soort dingen
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
En een frikandel speciaal, een kroket en een kipcorn
Maar wel met Yofresh
euhm ik moet me al weer gaan dwingen om naar de sportschool te gaanquote:Op zondag 20 januari 2008 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
![]()
Morgen weer sonjabakkeren?
@gothicblackie: ga je binnenkort een keertje mee aquarobicen met Octo en mij? Rotterdam-Delft is helemaal niet zo ver!
Sonjabakkeren doe ik al maanden niet meer, waarom denk je dat ik zo ongans vet ben geworden lately?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
![]()
Morgen weer sonjabakkeren?
@gothicblackie: ga je binnenkort een keertje mee aquarobicen met Octo en mij? Rotterdam-Delft is helemaal niet zo ver!
En cola light?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
En een frikandel speciaal, een kroket en een kipcorn
Maar wel met Yofresh
krolse poezenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
Dat kutbeest hier loopt nog steeds non-stop te mauwen
Morgen zal ze wel anders piepen
Idd zeg, dat je gillend over straat loopt: neem me, neem me!quote:Op zondag 20 januari 2008 18:55 schreef octopussy het volgende:
[..]
krolse poezen![]()
maar ja, je zal maar zo'n wandelende hormonenbom zijn
Van de friet?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sonjabakkeren doe ik al maanden niet meer, waarom denk je dat ik zo ongans vet ben geworden lately?
Beetje lekker?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, die Yofresh stond er nog van mijn SonjaBakkermaandje
Nee, dat eet ik 6 keer per jaar ofzo. Meer de werkloosheid enzoquote:Op zondag 20 januari 2008 18:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van de friet?
Ik ga zo, heel erg Sonja, afwegen hoeveel pasta ik neem (75 g denk ik) want ik ga vanavond naar een feestje en de gastvrouw daar maakt ont-zet-tend lekkere taarten, weet ik dan. Niet teveel carbs vantevoren, dus!
Awww. Jammer, vooral jammer dat je je zo kut voelt. Hopelijk lukt het snel om een echt leuke baan te vinden en dan weer wat meer regelmaat op te bouwenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat eet ik 6 keer per jaar ofzo. Meer de werkloosheid enzo
Pff, veel meegemaakt idd, top dat je je nu weer goed in je vel voeltquote:Op zondag 20 januari 2008 20:12 schreef Stout het volgende:
Iemand vroeg hoe het kan dat je het weet en toch dik word :
* aanleg (zie familie)
* op jezelf gaan wonen
* zwangerschappen (en dan heb ik het niet over 10 kg aankomen, maar 40 kg, zonder dat ik iets bijzonders at !)
* borstvoeding geven en niet afvallen maar aankomen
* veel stress
* in korte tijd veel overlijdens en ziektes binnen je familie/vrienden
* en zo kan ik nog wel even doorgaan
Nu eindelijk na jaren rustig vaarwater, ik zit goed in mijn vel, nu tijd om mijn lijf aan te pakken.
Hou ik dit mijn leven vol ? Kwa sport waarschijnlijk niet maar dat hoeft ook niet, ik doe wel cardio maar heel matig intensief (mag niet ivm gewrichten), kwa voeding zeker ! Het is voor mij geen opgaaf wat iedereen lijkt te denken. Ik heb genoeg gegeten, ben verzadigd en heb echt geen trek.
Ik hoop dat ik vanaf nu ook gewoon gezien wordt als mens .... niet als "die -daar-die weer wat bijzonders moet"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |