quote:Monday 17 December 2007
METALLICA EINDELIJK OP PINKPOP
De kogel is door de kerk. Na jaren onderhandelen heeft Pinkpop eindelijk METALLICA kunnen contracteren, de grootste en populairste rockband ooit op Pinkpop. METALLICA wordt de afsluiter op de eerste festivaldag, vrijdag 30 mei 2008.
Dat betekent dat Pinkpop drie Amerikaanse headliners van wereldformaat kan presenteren t.w. METALLICA op vrijdag 30 mei, FOO FIGHTERS op zaterdag 31 mei en op zondag 1 juni RAGE AGAINST THE MACHINE. Een ongekende weelde. Daarmee evenaart Pinkpop met gemak qua programmering de editie van 2002 toen het festival voor het eerst in de geschiedenis zeven weken op voorhand was uitverkocht.
Pinkpop zal nu 40.000 weekendkaarten en 20.000 dagkaarten in de voorverkoop brengen. Onder voorbehoud worden weekendkaarten inclusief kamperen 129 euro (dat betekent een passe-partout van 43 euro per dag) en dagkaarten voor dezelfde entreeprijs als vorig jaar n.l. 69 euro. Uiteraard exclusief de bespreekkosten. Daarmee loopt Pinkpop qua entreeprijzen eindelijk in de pas met de andere festivals. Vorig jaar verkocht Rock Werchter in een paar dagen 20.000 dagkaarten voor METALLICA en dat wordt ook bij Pinkpop verwacht. Dat overkwam Pinkpop namelijk ook in 2002 bij de bekendmaking van Rammstein.
METALLICA
METALLICA is de bekendste metalband in dit genre. James Hetfield, Lars Ulrich, Kirk Hammett en Robert Trujillo komen uit San Francisco USA en staan sinds hun "Black Album" aan de wereldtop. De band ontving in totaal 11 awards en tal van andere onderscheidingen. Hun recente CD "St Anger" was er weer een van wereldklasse. Het laatste optreden in Nederland dateert uit 2006 in een bomvolle Gelredome. METALLICA komt in het voorjaar 2008 met een nieuwe CD en de eerste single maakt zijn debuut in de rocksimulator Rock Band, een game waar intussen 1.3 miljoen stuks van zijn verkocht.
Landgraaf, 17 december 2007
Jan Smeets
Maar D_A zal me wel weer overhalenquote:Op maandag 14 januari 2008 16:42 schreef booo het volgende:
Beter komen er nog wat leuke bands, anders ga ik niet denk ik.
Hoi!quote:Op maandag 14 januari 2008 16:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar D_A zal me wel weer overhalen.
Naja, ik heb besloten dat ik in ieder geval niet 'zomaar' ga.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar D_A zal me wel weer overhalen.
Ga er maar niet van uit. Metro is weer eens te snel geweest met publiceren. Gister was al bekend gemaakt dat er een fake tourschema van Paramore ronddwarreld over het internet. Daar staat Pinkpop op.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:46 schreef Reddiablo het volgende:
zo, als Paramore komt word ik nog gelukkiger met de nu al fijne line-up
NOFX speelt 24 juni in de melkweg te Adam. Dus als je ze echt wilt zien, heb je daar zeker de mogelijk toe. Dat gezegd zou NOFX het pinkpop programma wel weer een stuk interessanter maken.quote:
Melkweg is uitverkocht, en ik heb geen kaartje. Vandoar!quote:Op maandag 14 januari 2008 18:18 schreef skyrebel het volgende:
[..]
NOFX speelt 24 juni in de melkweg te Adam. Dus als je ze echt wilt zien, heb je daar zeker de mogelijk toe. Dat gezegd zou NOFX het pinkpop programma wel weer een stuk interessanter maken.
Doe eens gek... ga tochquote:Op maandag 14 januari 2008 17:47 schreef MrFl0ppY het volgende:
Flogging Molly is wel erg gaaf om een keer te zien. Jammer dat Pinkpop niet echt mijn festival is want de line-up ziet er tot nu wel goed uit
Ik ga sowiesoquote:Op maandag 14 januari 2008 15:39 schreef RudolfRockem het volgende:
[ afbeelding ]
datum onbekend:
*Counting Crows* (metro)![]()
Anouk (3FM, maar in gesprek wat minder bevestigend dan de andere acts hier onder)![]()
*Editors* (idem)![]()
*Racoon* (idem)![]()
Incubus![]()
![]()
![]()
Queens Of The Stone Age![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:04 schreef snopprinses het volgende:
ik heb volgens mij echt een slechte muzieksmaak
http://www.youtube.com/watch?v=QR0vBpSbaaYquote:Op maandag 14 januari 2008 23:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh hier zijn we.
QOTSA is zo vet live.
Ik denk dat wij gewoon behoorlijk verzadigd zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 23:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Counting Crows is wel leuk ook. Dat is van die chillmuziek. Voor de rest, serieus bijna alleen maar bands die ik al gezien heb, meerdere keren sommige zelfs.Ben ik dan zo'n festivalhoer?
Idemquote:Op maandag 14 januari 2008 23:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh hier zijn we.
QOTSA is zo vet live.
huhuhu zaad huhuhuquote:Op maandag 14 januari 2008 23:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik denk dat wij gewoon behoorlijk verzadigd zijn
Misschien staan die wel op Lowlands dit jaar, lijkt me voor Smeets nog iets te gewaagd. Ontzettend gave plaat welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:19 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
huhuhu zaad huhuhu
ik wil fixkes op pinkpop! fixkes fixkes! iedereen aan de fixkes
Ik ook!quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:29 schreef Pink_Floyd het volgende:
Coole (concert)foto's heb je trouwens gemaakt BloodyLotte, petje af
Zoek je nog werk?quote:
Ik neem alleen olijke dames aanquote:
Maar ik heb ook een cameraquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik neem alleen olijke dames aan
PM.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar ik heb ook een cameraStaan plaatjes op van olijke dames
Heb je nog wat danquote:
De daadwerkelijke verdeling is een week of 2 voor het festival. Je aanvragen zou ik gewoon gaan insturen na de officiële bekend makingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Heb je nog wat dan
wanneer begint de accreditatie voor Pinkpop dit eigenlijk, weet jij dat D_A?
Dat kun je doen, dan krijg je t.z.t. een linkje gemaild waarop je je dan moet aanmelden voor de aanvraag. Dit is altijd vrij kort vantevoren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De daadwerkelijke verdeling is een week of 2 voor het festival. Je aanvragen zou ik gewoon gaan insturen na de officiële bekend making
Ik doe het al een jaar of 8 hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:59 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat kun je doen, dan krijg je t.z.t. een linkje gemaild waarop je je dan moet aanmelden voor de aanvraag. Dit is altijd vrij kort vantevoren.
Ik heb nog steeds geen idee wat je precies bedoelt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:38 schreef snopprinses het volgende:
alles voor zijn festivals, maar moet iemand iets van hem dan is het mopperen
een paar keer met Jan staan babbelen op Pinkpopquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:54 schreef peaceman het volgende:
Ik mag m wel hoor. Hij moet altijd schipperen tussen allerlei belangen om 'zijn' festival door te laten gaan. Dat is zeker niet gemakkelijk. In het geval van The Cult had het te maken met de vergunningen zoals die verleend zijn door de gemeente. Als een band zich daar dan niet aan houdt, komt het bestaan van het festival in gevaar. Dat hij dan boos wordt, snap ik heel goed.
Het is daarbij aan Jan te danken dat de prijzen voor PP heel lang niet gestegen zijn.
z'n toespraakjes aan het einde van de dagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vind 'm zeker wel aardig, die paar keer dat ik met 'm op stap ben geweest.
En ik vind het altijd zo cute als de dag van pinkpop voorbij is dat 'ie zo schattig iedereen opdraagt een trui aan te doen in de tent "want het wordt koud vannacht jongens! en jullie moeten niet ziek worden" en meer van die zorgzaamheid.op welk festival heb je dat nou nog?
Truequote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:10 schreef BloodyLotte het volgende:
En ik vind het altijd zo cute als de dag van pinkpop voorbij is dat 'ie zo schattig iedereen opdraagt een trui aan te doen in de tent "want het wordt koud vannacht jongens! en jullie moeten niet ziek worden" en meer van die zorgzaamheid.op welk festival heb je dat nou nog?
Je hebt nog maanden om te sparen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:04 schreef Lethe het volgende:
Fuck ik wil echt naar Pinkpop dit jaar... !!! Alleen beetje weinig geld...
zou perfect in de tent kunnen, afgelopen Lowlands moet het werkelijk briljant geweest zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:07 schreef n0r het volgende:
[..]
TrueVind het wel een gave kerel, weet practisch elk jaar weer een zeer succesvol festival neer te zetten.
Armand heeft net een nieuwe plaat uit, is dat niks voor Pinkpop?
Ik ben al me kratten bier aan t opsparen om er naartoe te kunnenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:04 schreef Lethe het volgende:
Fuck ik wil echt naar Pinkpop dit jaar... !!! Alleen beetje weinig geld...
En daardoor extra hard zuipen zeker?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ben al me kratten bier aan t opsparen om er naartoe te kunnen
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En daardoor extra hard zuipen zeker?
En jij denkt dat ze dat heeft voor komende Pinkpop-editie?quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:54 schreef staticdata het volgende:
Misschien even een gekke stap. Maar zou Amy whinehouse geen potentiele kandidaat zijn voor PP?
moet ze wel alle shit weer een beetje op de rit hebben, maar het kan wel.
he, gelukkig nog een normale reactiequote:Op donderdag 17 januari 2008 09:37 schreef Reddiablo het volgende:
Amy WHinehouse ook echt, heh
zou haar graag live willen zien, maar pas als ze weer 'normaal'
I'm afraid it's too late for that....
Ik wil haar ook nog graag live zien, daar niet van. Maar geloof maar niet dat zij (voor a.s. Pinkpop editie) haar zaken weer op een rijtje krijgt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:37 schreef Reddiablo het volgende:
Amy WHinehouse ook echt, heh
zou haar graag live willen zien, maar pas als ze weer 'normaal'
I'm afraid it's too late for that....
Justicequote:Op donderdag 17 januari 2008 15:27 schreef Koentj het volgende:
Mwah Amy Whinehouse hoeft van mij niet zo. Ik ben al gelukkig met wat britpop bandjes. Ik hoop ook echt dat Justice komt, dat zou gewoon super zijn. Niet dat mijn vrienden naar Justice luisteren, maar toch.
omgquote:
manu chao schijnt dan jammer genoeg ergens in france te zitten volgens de belgen, ik zit te hopen dat ze hun concert gaan inhalen wat ze in brussel zouden geven maar niet doorgingquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:10 schreef JeroenV het volgende:
Ik zat te denken...
Jack Johnson heeft tegen die tijd ook een nieuw album, en Manu Chao heeft ook nog steeds niet echt een tour door Nederland/Frankrijk/Spanje gedaan voor zijn nieuwe album.
Valt wel mee, dit doe ik alleen in de festival topicsquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omgje bent nog erger dan Tong80
Dat zijn ook de beste topicsquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Valt wel mee, dit doe ik alleen in de festival topics
Voorlopig zijn er nog geen data bekend voor optredens. Hij heeft nu alleen Noord Europe kort gedaan en is nu in Amerika. Frankrijk en Spanje moet hij dus sowieso nog doen, aangezien hij daar mateloos populair is. Dan liggen Nederland en andere landen natuurlijk lekker dichtbij.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
manu chao schijnt dan jammer genoeg ergens in france te zitten volgens de belgen, ik zit te hopen dat ze hun concert gaan inhalen wat ze in brussel zouden geven maar niet doorging
Top opener!!!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:17 schreef chansadres het volgende:
Jack Johnson moeten ze kunnen strikken als beginact van een podium. En dus lekker heeeel vroeg. Hopenlijk zonnetje en lekker chillen in het gras. Top idee!
of belgiëquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Voorlopig zijn er nog geen data bekend voor optredens. Hij heeft nu alleen Noord Europe kort gedaan en is nu in Amerika. Frankrijk en Spanje moet hij dus sowieso nog doen, aangezien hij daar mateloos populair is. Dan liggen Nederland en andere landen natuurlijk lekker dichtbij.
Midden februari worden tourdata verwacht bekend gemaakt te worden, dus wie weet...
Hij moet gewoon naar Nederland komen, PP of niet
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:32 schreef chansadres het volgende:
Of John Mayer. Ook al zo'n heerlijke zanger/gitarist die zo mag komen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:48 schreef snopprinses het volgende:
dan mag jason mraz ookmaar wel het liefste in de tent
Zou dat even de happening van jaar zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:17 schreef chansadres het volgende:
Jack Johnson moeten ze kunnen strikken als beginact van een podium. En dus lekker heeeel vroeg. Hopenlijk zonnetje en lekker chillen in het gras. Top idee!
Dan kom ik ook gegarandeerd!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Zou dat even de happening van jaar zijn
Zei de een tegen de ander..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:34 schreef kesselman het volgende:
is er nu echt niemand die wat te melden heeft hier??
Wij gaan met elkaar samen in zo'n B&J zitzak chillenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:17 schreef BloodyLotte het volgende:
D_A! Zullen we in zo'n B&J zitzak gaan chillen? Mits het niet regent.
Headlines: D_A & BloodyLotte in een zitzak! + emmer ijs.quote:
Oeh, doe er gelijk even een goeie film bij.quote:
Nohhh! Dan koop ik meteen een kaartje hoor! Daar doe ik het voorquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Headlines: D_A & BloodyLotte in een zitzak! + emmer ijs.
Wij zijn dan ook een evenement opzich.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:30 schreef booo het volgende:
[..]
Nohhh! Dan koop ik meteen een kaartje hoor! Daar doe ik het voor
Zie de OP.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:47 schreef Devlinsect het volgende:
Gezien Metallica en de deal + andere lineup, denk ik dat de prijzen van kaarten wel eens het hoogste in de Pinkpop geschiedenis ooit zal gaan worden.
Elk jaar gaan de prijzen omhoog, dus elk jaar zijn het de hoogste prijzen uit de Pinkpop geschiedenisquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:47 schreef Devlinsect het volgende:
Gezien Metallica en de deal + andere lineup, denk ik dat de prijzen van kaarten wel eens het hoogste in de Pinkpop geschiedenis ooit zal gaan worden.
Wij trekken volle zalen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook een evenement opzich.
Geen zin om een filmpje te doen? Verveel me de pleuris.quote:
Ja is goed. Ik zorg voor de popcorn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen zin om een filmpje te doen? Verveel me de pleuris.
Tof! D'r komt toch niets interessants op dat festival.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja is goed. Ik zorg voor de popcorn.
Dat was al een tijdje bekend toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:00 schreef chansadres het volgende:
Paramore gaat ineens hun 1e single van hun laatste album re-releasen in Nederland. Ik verwacht een bekendmaking dat ze gaan spelen...
269$ voor 3 dagen + 45$ voor de campingquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:02 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dat er maar verrekte weinig uitlekt.
het Amerikaanse Coachella Festival heeft trouwens weer een fraaie line-up!
klik
In de feesttent op Camping Bquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:48 schreef n0r het volgende:
Jawel, die verzorgen samen met Cradle Of Filth het gehele zondagavond-programma.
Komen nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:21 schreef Monolith het volgende:
Ik schijn ook naar Pinkpop te gaan dit jaar. Hopen dat ze nog wat van die RaR line up toevoegen aan de Pinkpop line-up, In Flames en Sick Of It All bijvoorbeeld.
Sick of it all stonden er een paar jaar geleden ook al, ik zou zeggen doe maar.quote:
Ok dan kom ik helemaal nietquote:Op zondag 27 januari 2008 15:19 schreef Thealexfiles het volgende:
Simple Plan
Straks komt Tokio Hotel ook nog, dan kan je me helemaal opvegen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:04 schreef Marjooow het volgende:
[..]
Ok dan kom ik helemaal niet![]()
Hoop nog dat ze wat beters aankondigen, tot nu toe is het mwa....
En waarvan 2 data al niet kloppenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:39 schreef Siegfried het volgende:
Joh, Simple Plan is gewoon een gerucht vanwege een slecht gephotoshopte poster, waarvan de herkomst en de echtheid onbekend is.
en ik vind mensen die naar QOTSA kijken suckenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:32 schreef ErikT het volgende:
Simple Plan, wat een kutband is dat. Die stonden een paar jaar terug op Rock in Park in Nijmegen, gingen ze The Darkness coveren. Volgens mij waren zij dat...
Daarna kwam QOTSA op. Toen vroeg Josh: "Wie heeft Simple Plan gezien?" Mensen zo "Yeeeeee!!!!" Josh: "You suck!!!"
op 12 februari staat de line up wel voor 95% op Grazquote:Op maandag 28 januari 2008 17:18 schreef Pink_Floyd het volgende:
Jeuh, 13 februari tussen 12-14u in Paradiso zullen we het horen. Dan is de presentatie van Jan.
Wel eerderquote:Op maandag 28 januari 2008 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op 12 februari staat de line up wel voor 95% op Graz
Geen bier?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:11 schreef Dupje het volgende:
Ik ga 6 februari op vakantie, dus vanaf dan maak ik de hele pinkpop geruchten/bevestigingen stroom niet meer mee
En ook ben ik er bij de finale van Nu of Nooit en persconferentie dit jaar niet bij...![]()
Ik dronk sowieso al geen bier, remember? Ja gaf me nog een cola op de persconfquote:
Ja daaromquote:Op maandag 28 januari 2008 18:16 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik dronk sowieso al geen bier, remember? Ja gaf me nog een cola op de persconf
ik denk dat je kleiner moet denken aangezien Daft Punk meer categorie afsluiterquote:Op maandag 28 januari 2008 18:07 schreef planethugo het volgende:
ik hoop dat er dit jaar nogeens iets van dance komt, een daft punk bijvoorbeeld
Als ik kan pitten bij jou dan wel.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ga jij naarde finale van Nu of Nooit?
Dat is een ja? Gezellig.quote:
Ik ben niet wildvreemd, ik ben D_A.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Gaat m'n moeder waarderen, wildvreemde kerels in haar huis.
Maar neem wel je zwembroek mee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Nog meer mensen die blijven slapen? Heel Fok logeert bij BloodyLotte. Je wordt niet thuisgebracht.
Staat nog niet op de site toch?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:23 schreef ralfseltje het volgende:
Mijn god, de uitslag van die gouden tip
Ik meen me een verhaal van vorig jaar te herinneren over 'schoon'ouders icm het missen van Lowlands enzo...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik lig altijd goed bij de ouders. Figuurlijk dan.
Wel op graz, ga er voor het gemak van uit dat ie klopt:quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Staat nog niet op de site toch?
Er zijn uitzonderingen op de regelquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:40 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik meen me een verhaal van vorig jaar te herinneren over 'schoon'ouders icm het missen van Lowlands enzo...
Ja.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
(Toert die Serj Tankian niet solo op dit moment dan? )
Justice lijkt me ook wel vet jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:09 schreef rubbereend het volgende:
Justice en CSS zijn acts die prima in de tent kunnen en daarom wel een goede kans maken
Uffiequote:Op woensdag 30 januari 2008 18:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
eigenlijk kunnen ze als ze justice toch laten komen beter gelijk sebAstian, Uffie n Feadz en Bois Noize mee laten komen
Justice kan toch best een ander podium afsluiten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Justice lijkt me ook wel vet jaDaft Punk ook, maar ja, dat is alleen leuk in het donker en we hebben al afsluiters...
Ja, maar dan kan ik die niet zien, aangezien ik én Metallica, én Foo Fighters én Rage Against the Machine wil zienquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:42 schreef kciR het volgende:
[..]
Justice kan toch best een ander podium afsluiten?
het zou al heel wat zijn als ze weer gaan tourenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als The Knife komt ga ik toch serieus overwegen om in ieder geval die dag te gaan.
The Knife moet je niet op een festival zien, die moet je in een zaal meemaken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als The Knife komt ga ik toch serieus overwegen om in ieder geval die dag te gaan.
Ja maar op een festival is beter dan niks.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
The Knife moet je niet op een festival zien, die moet je in een zaal meemaken.
The Knife![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
The Knife moet je niet op een festival zien, die moet je in een zaal meemaken.
The Knife![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justicequote:Op maandag 28 januari 2008 18:07 schreef planethugo het volgende:
ik hoop dat er dit jaar nogeens iets van dance komt, een daft punk bijvoorbeeld
hmmm.... ben ik de enige die het een kut-cd vind?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:19 schreef Dupje het volgende:
Serj Tankian op Pinkpop volgens de Metro van 4 februari!
Ik vind persoonlijk SOAD ook veeeeeeel beter.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:29 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
hmmm.... ben ik de enige die het een kut-cd vind?
Ok dan, haha. Zo kan je natuurlijk ook geruchten de wereld in helpen he.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:52 schreef Dupje het volgende:
Simple Plan had een neppe tourposter waarop Pinkpop stond, dus nee, daar is eigenlijk nog niks zinnigs over bekend.
Niet iets waar ik voor naar Pinkpop zou komenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:40 schreef super-muffin het volgende:
Woohoo!
ach, we zitten nog niet op 1/3e van de programmering??quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind de line-up steeds meer een afknapper worden. Ik moét RATM zien dit jaar en met Metallica en Foo Fighters had ik nog de hoop dat ik ze wel op Pinkpop zou zien met wat leuke vulling, maar het wordt wel heel erg een saaie gezapige programering als het zo doorgaat.
Ach, ik ben niet zo heel erg gefocust (meer) op hardrock en metal ed. Ik zou het vooral leuk vinden als er wat meer spannende dingen komen, in plaats van al die voorspelbare middle of the road-middelmaat. Maar goed, dat weet je van tevoren bij Pinkpop.....maar toch.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:56 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
ach, we zitten nog niet op 1/3e van de programmering??
maar er is toch al het een en ander aan luids voorbijgekomen (ik neem aan dat je van de luidere kant bent, gezien je username) en ik vraag me af of er nog veel over is voor échte grote namen. Maar goed, misschien nog iets als Sick of it All of the Cavalera Conspiracy of Textures ofzo
Ja die! Arghquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:15 schreef Kidney_Bean het volgende:
van velzen?????????? Nee toch????
Dat zou het imago van Pinkpop wel heel erg schade toedoenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Die ene pianodwerg die vanmorgen bij Giel was deed heel geheimzinnig over Pinkpop. Als die komt ga ik huilen.Maar ik ben z'n naam kwijt.
ik vond Robbie het destijds helemaal niet onaardig doen eigenlijk....... vooral zn eerste albums waren best goed te doenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:22 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Dat zou het imago van Pinkpop wel heel erg schade toedoen, net zoals Robbie Williams en The Sugababes voorheen...Van Velzen
Nah, Fly or Die vond ik niet eens zo heel slecht (wel minder dan In Search Of). Maar dat solo-album van Pharell was inderdaad erg matig. Ben desondanks toch benieuwd naar het nieuwe albumquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het tweede NERD album was al een enorme stap naar beneden op de sneuheidstrap en sindsdien zijn de Neptunes en met name Pharrell echt helemaal tot de laatste trede van die trap gedaald. Ik kan me niet voorstellen dat NERD nu nog steeds de moeite waard is.
Het is inderdaad even afwachten tot het album er is, maar die nieuwe single vind ik alvast heel prettig.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat NERD nu nog steeds de moeite waard is.
niet zo stoer hè... ik zie je nog springen op baby get highhhhhuuuuurrrrrrrquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Nee die nederlandse. Met dat blije hoofd. Ehm. Zo'n uitgemolken 3fm noob. Hoog irritatiegehalte. Ah shit, ik kom er gewoon echt niet op. En ik heb 't nog wel op appelpop gezien. (moest van gezelschap)
Dude, waarom zit je op fok.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:59 schreef royffwd het volgende:
[..]
niet zo stoer hè... ik zie je nog springen op baby get highhhhhuuuuurrrrrrr![]()
en er moest niks
je kunt toch moeilijk ontkennen dat je kleine teen meedeinde op de muziekquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik deed niks.Ik was wel dronken.
Met die laatste zin ben ik 't helemaal eens.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:13 schreef planethugo het volgende:
van velzen zou me niks verbazen helaas, er staan elk jaar toch een paar van die (goedkope) blije, 'hippe' 'geweldige' nederlandse acts op pinkpop. Ach goed moment om maar weer een dikke joint te roken he
Voicst is leukquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:08 schreef Devlinsect het volgende:
^^ Anouk, Voicst, Kane en Krezip. Kanshebbers met een recente plaat die op pinkpop kunnen staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarre, die geruchten van NERD, en van velzen, tja...![]()
dansen?quote:
ohja! Mijn bedje ligt er al?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Jazeker
Zondag de finale van Nu of Nooit. *duimt voor tres.b* Toch een beetje mijn bandje.
dat voldoet!quote:
très.b!!! ja die zijn zeer coooool!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Jazeker
Zondag de finale van Nu of Nooit. *duimt voor tres.b* Toch een beetje mijn bandje.
Maak er dan gelijk ipv pinkpop, nederpop vanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:00 schreef Numbie het volgende:
Zou mij trouwens ook niet verbazen als een bandje als Leaf op Pinkpop zou staan...
Ben bij de voorronde in Sittard geweest, was leuk.. jammer dat The Mad Trist niet door is. Kost een kaartje voor de finale ook 7 euro? Misschien kom ik ook wel even kijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Jazeker
*brrrrrr*quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Maak er dan gelijk ipv pinkpop, nederpop van
Moke
Voicst
Racoon
Leaf
van Velzen
Anouk
Silkstone
Heideroosjes
edit: en natuurlijk Kane er ook bij![]()
![]()
finale kaartje is 7,50quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:27 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Ben bij de voorronde in Sittard geweest, was leuk.. jammer dat The Mad Trist niet door is. Kost een kaartje voor de finale ook 7 euro? Misschien kom ik ook wel even kijken.
[..]
jong stalk me niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:04 schreef royffwd het volgende:
[..]
très.b!!! ja die zijn zeer coooool!
quote:Racoon en Moke op Pinkpop
center
De eerste twee Nederlandse groepen hun komst bevestigd en gaan zelfs een voorproefje geven op de perspresentatie in Paradiso op woensdag 13 februari. Het zijn RACOON en MOKE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |