hmmm.... ben ik de enige die het een kut-cd vind?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:19 schreef Dupje het volgende:
Serj Tankian op Pinkpop volgens de Metro van 4 februari!
Ik vind persoonlijk SOAD ook veeeeeeel beter.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:29 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
hmmm.... ben ik de enige die het een kut-cd vind?
Ok dan, haha. Zo kan je natuurlijk ook geruchten de wereld in helpen he.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:52 schreef Dupje het volgende:
Simple Plan had een neppe tourposter waarop Pinkpop stond, dus nee, daar is eigenlijk nog niks zinnigs over bekend.
Niet iets waar ik voor naar Pinkpop zou komenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:40 schreef super-muffin het volgende:
Woohoo!
ach, we zitten nog niet op 1/3e van de programmering??quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind de line-up steeds meer een afknapper worden. Ik moét RATM zien dit jaar en met Metallica en Foo Fighters had ik nog de hoop dat ik ze wel op Pinkpop zou zien met wat leuke vulling, maar het wordt wel heel erg een saaie gezapige programering als het zo doorgaat.
Ach, ik ben niet zo heel erg gefocust (meer) op hardrock en metal ed. Ik zou het vooral leuk vinden als er wat meer spannende dingen komen, in plaats van al die voorspelbare middle of the road-middelmaat. Maar goed, dat weet je van tevoren bij Pinkpop.....maar toch.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:56 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
ach, we zitten nog niet op 1/3e van de programmering??
maar er is toch al het een en ander aan luids voorbijgekomen (ik neem aan dat je van de luidere kant bent, gezien je username) en ik vraag me af of er nog veel over is voor échte grote namen. Maar goed, misschien nog iets als Sick of it All of the Cavalera Conspiracy of Textures ofzo
Ja die! Arghquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:15 schreef Kidney_Bean het volgende:
van velzen?????????? Nee toch????
Dat zou het imago van Pinkpop wel heel erg schade toedoenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Die ene pianodwerg die vanmorgen bij Giel was deed heel geheimzinnig over Pinkpop. Als die komt ga ik huilen.Maar ik ben z'n naam kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |