SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarre, die geruchten van NERD, en van velzen, tja...![]()
dansen?quote:
ohja! Mijn bedje ligt er al?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Jazeker
Zondag de finale van Nu of Nooit. *duimt voor tres.b* Toch een beetje mijn bandje.
dat voldoet!quote:
très.b!!! ja die zijn zeer coooool!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Jazeker
Zondag de finale van Nu of Nooit. *duimt voor tres.b* Toch een beetje mijn bandje.
Maak er dan gelijk ipv pinkpop, nederpop vanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:00 schreef Numbie het volgende:
Zou mij trouwens ook niet verbazen als een bandje als Leaf op Pinkpop zou staan...
Ben bij de voorronde in Sittard geweest, was leuk.. jammer dat The Mad Trist niet door is. Kost een kaartje voor de finale ook 7 euro? Misschien kom ik ook wel even kijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Jazeker
*brrrrrr*quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Maak er dan gelijk ipv pinkpop, nederpop van
Moke
Voicst
Racoon
Leaf
van Velzen
Anouk
Silkstone
Heideroosjes
edit: en natuurlijk Kane er ook bij![]()
![]()
finale kaartje is 7,50quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:27 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Ben bij de voorronde in Sittard geweest, was leuk.. jammer dat The Mad Trist niet door is. Kost een kaartje voor de finale ook 7 euro? Misschien kom ik ook wel even kijken.
[..]
jong stalk me niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:04 schreef royffwd het volgende:
[..]
très.b!!! ja die zijn zeer coooool!
quote:Racoon en Moke op Pinkpop
center
De eerste twee Nederlandse groepen hun komst bevestigd en gaan zelfs een voorproefje geven op de perspresentatie in Paradiso op woensdag 13 februari. Het zijn RACOON en MOKE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |