ik vond Robbie het destijds helemaal niet onaardig doen eigenlijk....... vooral zn eerste albums waren best goed te doenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:22 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Dat zou het imago van Pinkpop wel heel erg schade toedoen, net zoals Robbie Williams en The Sugababes voorheen...Van Velzen
Nah, Fly or Die vond ik niet eens zo heel slecht (wel minder dan In Search Of). Maar dat solo-album van Pharell was inderdaad erg matig. Ben desondanks toch benieuwd naar het nieuwe albumquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het tweede NERD album was al een enorme stap naar beneden op de sneuheidstrap en sindsdien zijn de Neptunes en met name Pharrell echt helemaal tot de laatste trede van die trap gedaald. Ik kan me niet voorstellen dat NERD nu nog steeds de moeite waard is.
Het is inderdaad even afwachten tot het album er is, maar die nieuwe single vind ik alvast heel prettig.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat NERD nu nog steeds de moeite waard is.
niet zo stoer hè... ik zie je nog springen op baby get highhhhhuuuuurrrrrrrquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Nee die nederlandse. Met dat blije hoofd. Ehm. Zo'n uitgemolken 3fm noob. Hoog irritatiegehalte. Ah shit, ik kom er gewoon echt niet op. En ik heb 't nog wel op appelpop gezien. (moest van gezelschap)
Dude, waarom zit je op fok.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:59 schreef royffwd het volgende:
[..]
niet zo stoer hè... ik zie je nog springen op baby get highhhhhuuuuurrrrrrr![]()
en er moest niks
je kunt toch moeilijk ontkennen dat je kleine teen meedeinde op de muziekquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik deed niks.Ik was wel dronken.
Met die laatste zin ben ik 't helemaal eens.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:13 schreef planethugo het volgende:
van velzen zou me niks verbazen helaas, er staan elk jaar toch een paar van die (goedkope) blije, 'hippe' 'geweldige' nederlandse acts op pinkpop. Ach goed moment om maar weer een dikke joint te roken he
Voicst is leukquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:08 schreef Devlinsect het volgende:
^^ Anouk, Voicst, Kane en Krezip. Kanshebbers met een recente plaat die op pinkpop kunnen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |