Uffiequote:Op woensdag 30 januari 2008 18:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
eigenlijk kunnen ze als ze justice toch laten komen beter gelijk sebAstian, Uffie n Feadz en Bois Noize mee laten komen
Justice kan toch best een ander podium afsluiten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Justice lijkt me ook wel vet jaDaft Punk ook, maar ja, dat is alleen leuk in het donker en we hebben al afsluiters...
Ja, maar dan kan ik die niet zien, aangezien ik én Metallica, én Foo Fighters én Rage Against the Machine wil zienquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:42 schreef kciR het volgende:
[..]
Justice kan toch best een ander podium afsluiten?
het zou al heel wat zijn als ze weer gaan tourenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als The Knife komt ga ik toch serieus overwegen om in ieder geval die dag te gaan.
The Knife moet je niet op een festival zien, die moet je in een zaal meemaken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als The Knife komt ga ik toch serieus overwegen om in ieder geval die dag te gaan.
Ja maar op een festival is beter dan niks.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
The Knife moet je niet op een festival zien, die moet je in een zaal meemaken.
The Knife![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
The Knife moet je niet op een festival zien, die moet je in een zaal meemaken.
The Knife![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justicequote:Op maandag 28 januari 2008 18:07 schreef planethugo het volgende:
ik hoop dat er dit jaar nogeens iets van dance komt, een daft punk bijvoorbeeld
hmmm.... ben ik de enige die het een kut-cd vind?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:19 schreef Dupje het volgende:
Serj Tankian op Pinkpop volgens de Metro van 4 februari!
Ik vind persoonlijk SOAD ook veeeeeeel beter.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:29 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
hmmm.... ben ik de enige die het een kut-cd vind?
Ok dan, haha. Zo kan je natuurlijk ook geruchten de wereld in helpen he.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:52 schreef Dupje het volgende:
Simple Plan had een neppe tourposter waarop Pinkpop stond, dus nee, daar is eigenlijk nog niks zinnigs over bekend.
Niet iets waar ik voor naar Pinkpop zou komenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:40 schreef super-muffin het volgende:
Woohoo!
ach, we zitten nog niet op 1/3e van de programmering??quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind de line-up steeds meer een afknapper worden. Ik moét RATM zien dit jaar en met Metallica en Foo Fighters had ik nog de hoop dat ik ze wel op Pinkpop zou zien met wat leuke vulling, maar het wordt wel heel erg een saaie gezapige programering als het zo doorgaat.
Ach, ik ben niet zo heel erg gefocust (meer) op hardrock en metal ed. Ik zou het vooral leuk vinden als er wat meer spannende dingen komen, in plaats van al die voorspelbare middle of the road-middelmaat. Maar goed, dat weet je van tevoren bij Pinkpop.....maar toch.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:56 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
ach, we zitten nog niet op 1/3e van de programmering??
maar er is toch al het een en ander aan luids voorbijgekomen (ik neem aan dat je van de luidere kant bent, gezien je username) en ik vraag me af of er nog veel over is voor échte grote namen. Maar goed, misschien nog iets als Sick of it All of the Cavalera Conspiracy of Textures ofzo
Ja die! Arghquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:15 schreef Kidney_Bean het volgende:
van velzen?????????? Nee toch????
Dat zou het imago van Pinkpop wel heel erg schade toedoenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Die ene pianodwerg die vanmorgen bij Giel was deed heel geheimzinnig over Pinkpop. Als die komt ga ik huilen.Maar ik ben z'n naam kwijt.
ik vond Robbie het destijds helemaal niet onaardig doen eigenlijk....... vooral zn eerste albums waren best goed te doenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:22 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Dat zou het imago van Pinkpop wel heel erg schade toedoen, net zoals Robbie Williams en The Sugababes voorheen...Van Velzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |