Komen nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:21 schreef Monolith het volgende:
Ik schijn ook naar Pinkpop te gaan dit jaar. Hopen dat ze nog wat van die RaR line up toevoegen aan de Pinkpop line-up, In Flames en Sick Of It All bijvoorbeeld.
Sick of it all stonden er een paar jaar geleden ook al, ik zou zeggen doe maar.quote:
Ok dan kom ik helemaal nietquote:Op zondag 27 januari 2008 15:19 schreef Thealexfiles het volgende:
Simple Plan
Straks komt Tokio Hotel ook nog, dan kan je me helemaal opvegen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:04 schreef Marjooow het volgende:
[..]
Ok dan kom ik helemaal niet![]()
Hoop nog dat ze wat beters aankondigen, tot nu toe is het mwa....
En waarvan 2 data al niet kloppenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:39 schreef Siegfried het volgende:
Joh, Simple Plan is gewoon een gerucht vanwege een slecht gephotoshopte poster, waarvan de herkomst en de echtheid onbekend is.
en ik vind mensen die naar QOTSA kijken suckenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:32 schreef ErikT het volgende:
Simple Plan, wat een kutband is dat. Die stonden een paar jaar terug op Rock in Park in Nijmegen, gingen ze The Darkness coveren. Volgens mij waren zij dat...
Daarna kwam QOTSA op. Toen vroeg Josh: "Wie heeft Simple Plan gezien?" Mensen zo "Yeeeeee!!!!" Josh: "You suck!!!"
op 12 februari staat de line up wel voor 95% op Grazquote:Op maandag 28 januari 2008 17:18 schreef Pink_Floyd het volgende:
Jeuh, 13 februari tussen 12-14u in Paradiso zullen we het horen. Dan is de presentatie van Jan.
Wel eerderquote:Op maandag 28 januari 2008 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op 12 februari staat de line up wel voor 95% op Graz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |