Komen nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:21 schreef Monolith het volgende:
Ik schijn ook naar Pinkpop te gaan dit jaar. Hopen dat ze nog wat van die RaR line up toevoegen aan de Pinkpop line-up, In Flames en Sick Of It All bijvoorbeeld.
Sick of it all stonden er een paar jaar geleden ook al, ik zou zeggen doe maar.quote:
Ok dan kom ik helemaal nietquote:Op zondag 27 januari 2008 15:19 schreef Thealexfiles het volgende:
Simple Plan
Straks komt Tokio Hotel ook nog, dan kan je me helemaal opvegen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:04 schreef Marjooow het volgende:
[..]
Ok dan kom ik helemaal niet![]()
Hoop nog dat ze wat beters aankondigen, tot nu toe is het mwa....
En waarvan 2 data al niet kloppenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:39 schreef Siegfried het volgende:
Joh, Simple Plan is gewoon een gerucht vanwege een slecht gephotoshopte poster, waarvan de herkomst en de echtheid onbekend is.
en ik vind mensen die naar QOTSA kijken suckenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:32 schreef ErikT het volgende:
Simple Plan, wat een kutband is dat. Die stonden een paar jaar terug op Rock in Park in Nijmegen, gingen ze The Darkness coveren. Volgens mij waren zij dat...
Daarna kwam QOTSA op. Toen vroeg Josh: "Wie heeft Simple Plan gezien?" Mensen zo "Yeeeeee!!!!" Josh: "You suck!!!"
op 12 februari staat de line up wel voor 95% op Grazquote:Op maandag 28 januari 2008 17:18 schreef Pink_Floyd het volgende:
Jeuh, 13 februari tussen 12-14u in Paradiso zullen we het horen. Dan is de presentatie van Jan.
Wel eerderquote:Op maandag 28 januari 2008 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op 12 februari staat de line up wel voor 95% op Graz
Geen bier?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:11 schreef Dupje het volgende:
Ik ga 6 februari op vakantie, dus vanaf dan maak ik de hele pinkpop geruchten/bevestigingen stroom niet meer mee
En ook ben ik er bij de finale van Nu of Nooit en persconferentie dit jaar niet bij...![]()
Ik dronk sowieso al geen bier, remember? Ja gaf me nog een cola op de persconfquote:
Ja daaromquote:Op maandag 28 januari 2008 18:16 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik dronk sowieso al geen bier, remember? Ja gaf me nog een cola op de persconf
ik denk dat je kleiner moet denken aangezien Daft Punk meer categorie afsluiterquote:Op maandag 28 januari 2008 18:07 schreef planethugo het volgende:
ik hoop dat er dit jaar nogeens iets van dance komt, een daft punk bijvoorbeeld
Als ik kan pitten bij jou dan wel.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:01 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ga jij naarde finale van Nu of Nooit?
Dat is een ja? Gezellig.quote:
Ik ben niet wildvreemd, ik ben D_A.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Gaat m'n moeder waarderen, wildvreemde kerels in haar huis.
Maar neem wel je zwembroek mee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Nog meer mensen die blijven slapen? Heel Fok logeert bij BloodyLotte. Je wordt niet thuisgebracht.
Staat nog niet op de site toch?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:23 schreef ralfseltje het volgende:
Mijn god, de uitslag van die gouden tip
Ik meen me een verhaal van vorig jaar te herinneren over 'schoon'ouders icm het missen van Lowlands enzo...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik lig altijd goed bij de ouders. Figuurlijk dan.
Wel op graz, ga er voor het gemak van uit dat ie klopt:quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Staat nog niet op de site toch?
Er zijn uitzonderingen op de regelquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:40 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik meen me een verhaal van vorig jaar te herinneren over 'schoon'ouders icm het missen van Lowlands enzo...
Ja.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
(Toert die Serj Tankian niet solo op dit moment dan? )
Justice lijkt me ook wel vet jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:09 schreef rubbereend het volgende:
Justice en CSS zijn acts die prima in de tent kunnen en daarom wel een goede kans maken
Uffiequote:Op woensdag 30 januari 2008 18:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
eigenlijk kunnen ze als ze justice toch laten komen beter gelijk sebAstian, Uffie n Feadz en Bois Noize mee laten komen
Justice kan toch best een ander podium afsluiten?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Justice lijkt me ook wel vet jaDaft Punk ook, maar ja, dat is alleen leuk in het donker en we hebben al afsluiters...
Ja, maar dan kan ik die niet zien, aangezien ik én Metallica, én Foo Fighters én Rage Against the Machine wil zienquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:42 schreef kciR het volgende:
[..]
Justice kan toch best een ander podium afsluiten?
het zou al heel wat zijn als ze weer gaan tourenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als The Knife komt ga ik toch serieus overwegen om in ieder geval die dag te gaan.
The Knife moet je niet op een festival zien, die moet je in een zaal meemaken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als The Knife komt ga ik toch serieus overwegen om in ieder geval die dag te gaan.
Ja maar op een festival is beter dan niks.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
The Knife moet je niet op een festival zien, die moet je in een zaal meemaken.
The Knife![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
The Knife moet je niet op een festival zien, die moet je in een zaal meemaken.
The Knife![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justicequote:Op maandag 28 januari 2008 18:07 schreef planethugo het volgende:
ik hoop dat er dit jaar nogeens iets van dance komt, een daft punk bijvoorbeeld
| Forum Opties | |