een paar keer met Jan staan babbelen op Pinkpopquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:54 schreef peaceman het volgende:
Ik mag m wel hoor. Hij moet altijd schipperen tussen allerlei belangen om 'zijn' festival door te laten gaan. Dat is zeker niet gemakkelijk. In het geval van The Cult had het te maken met de vergunningen zoals die verleend zijn door de gemeente. Als een band zich daar dan niet aan houdt, komt het bestaan van het festival in gevaar. Dat hij dan boos wordt, snap ik heel goed.
Het is daarbij aan Jan te danken dat de prijzen voor PP heel lang niet gestegen zijn.
z'n toespraakjes aan het einde van de dagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vind 'm zeker wel aardig, die paar keer dat ik met 'm op stap ben geweest.
En ik vind het altijd zo cute als de dag van pinkpop voorbij is dat 'ie zo schattig iedereen opdraagt een trui aan te doen in de tent "want het wordt koud vannacht jongens! en jullie moeten niet ziek worden" en meer van die zorgzaamheid.op welk festival heb je dat nou nog?
Truequote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:10 schreef BloodyLotte het volgende:
En ik vind het altijd zo cute als de dag van pinkpop voorbij is dat 'ie zo schattig iedereen opdraagt een trui aan te doen in de tent "want het wordt koud vannacht jongens! en jullie moeten niet ziek worden" en meer van die zorgzaamheid.op welk festival heb je dat nou nog?
Je hebt nog maanden om te sparen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:04 schreef Lethe het volgende:
Fuck ik wil echt naar Pinkpop dit jaar... !!! Alleen beetje weinig geld...
zou perfect in de tent kunnen, afgelopen Lowlands moet het werkelijk briljant geweest zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:07 schreef n0r het volgende:
[..]
TrueVind het wel een gave kerel, weet practisch elk jaar weer een zeer succesvol festival neer te zetten.
Armand heeft net een nieuwe plaat uit, is dat niks voor Pinkpop?
Ik ben al me kratten bier aan t opsparen om er naartoe te kunnenquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:04 schreef Lethe het volgende:
Fuck ik wil echt naar Pinkpop dit jaar... !!! Alleen beetje weinig geld...
En daardoor extra hard zuipen zeker?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ben al me kratten bier aan t opsparen om er naartoe te kunnen
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En daardoor extra hard zuipen zeker?
En jij denkt dat ze dat heeft voor komende Pinkpop-editie?quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:54 schreef staticdata het volgende:
Misschien even een gekke stap. Maar zou Amy whinehouse geen potentiele kandidaat zijn voor PP?
moet ze wel alle shit weer een beetje op de rit hebben, maar het kan wel.
he, gelukkig nog een normale reactiequote:Op donderdag 17 januari 2008 09:37 schreef Reddiablo het volgende:
Amy WHinehouse ook echt, heh
zou haar graag live willen zien, maar pas als ze weer 'normaal'
I'm afraid it's too late for that....
Ik wil haar ook nog graag live zien, daar niet van. Maar geloof maar niet dat zij (voor a.s. Pinkpop editie) haar zaken weer op een rijtje krijgt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:37 schreef Reddiablo het volgende:
Amy WHinehouse ook echt, heh
zou haar graag live willen zien, maar pas als ze weer 'normaal'
I'm afraid it's too late for that....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |