Ik ook!quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:29 schreef Pink_Floyd het volgende:
Coole (concert)foto's heb je trouwens gemaakt BloodyLotte, petje af
Zoek je nog werk?quote:
Ik neem alleen olijke dames aanquote:
Maar ik heb ook een cameraquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik neem alleen olijke dames aan
PM.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar ik heb ook een cameraStaan plaatjes op van olijke dames
Heb je nog wat danquote:
De daadwerkelijke verdeling is een week of 2 voor het festival. Je aanvragen zou ik gewoon gaan insturen na de officiële bekend makingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Heb je nog wat dan
wanneer begint de accreditatie voor Pinkpop dit eigenlijk, weet jij dat D_A?
Dat kun je doen, dan krijg je t.z.t. een linkje gemaild waarop je je dan moet aanmelden voor de aanvraag. Dit is altijd vrij kort vantevoren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De daadwerkelijke verdeling is een week of 2 voor het festival. Je aanvragen zou ik gewoon gaan insturen na de officiële bekend making
Ik doe het al een jaar of 8 hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:59 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat kun je doen, dan krijg je t.z.t. een linkje gemaild waarop je je dan moet aanmelden voor de aanvraag. Dit is altijd vrij kort vantevoren.
Ik heb nog steeds geen idee wat je precies bedoelt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:38 schreef snopprinses het volgende:
alles voor zijn festivals, maar moet iemand iets van hem dan is het mopperen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |