Justicequote:Op donderdag 17 januari 2008 15:27 schreef Koentj het volgende:
Mwah Amy Whinehouse hoeft van mij niet zo. Ik ben al gelukkig met wat britpop bandjes. Ik hoop ook echt dat Justice komt, dat zou gewoon super zijn. Niet dat mijn vrienden naar Justice luisteren, maar toch.
omgquote:
manu chao schijnt dan jammer genoeg ergens in france te zitten volgens de belgen, ik zit te hopen dat ze hun concert gaan inhalen wat ze in brussel zouden geven maar niet doorgingquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:10 schreef JeroenV het volgende:
Ik zat te denken...
Jack Johnson heeft tegen die tijd ook een nieuw album, en Manu Chao heeft ook nog steeds niet echt een tour door Nederland/Frankrijk/Spanje gedaan voor zijn nieuwe album.
Valt wel mee, dit doe ik alleen in de festival topicsquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omgje bent nog erger dan Tong80
Dat zijn ook de beste topicsquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Valt wel mee, dit doe ik alleen in de festival topics
Voorlopig zijn er nog geen data bekend voor optredens. Hij heeft nu alleen Noord Europe kort gedaan en is nu in Amerika. Frankrijk en Spanje moet hij dus sowieso nog doen, aangezien hij daar mateloos populair is. Dan liggen Nederland en andere landen natuurlijk lekker dichtbij.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
manu chao schijnt dan jammer genoeg ergens in france te zitten volgens de belgen, ik zit te hopen dat ze hun concert gaan inhalen wat ze in brussel zouden geven maar niet doorging
Top opener!!!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:17 schreef chansadres het volgende:
Jack Johnson moeten ze kunnen strikken als beginact van een podium. En dus lekker heeeel vroeg. Hopenlijk zonnetje en lekker chillen in het gras. Top idee!
of belgiëquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Voorlopig zijn er nog geen data bekend voor optredens. Hij heeft nu alleen Noord Europe kort gedaan en is nu in Amerika. Frankrijk en Spanje moet hij dus sowieso nog doen, aangezien hij daar mateloos populair is. Dan liggen Nederland en andere landen natuurlijk lekker dichtbij.
Midden februari worden tourdata verwacht bekend gemaakt te worden, dus wie weet...
Hij moet gewoon naar Nederland komen, PP of niet
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:32 schreef chansadres het volgende:
Of John Mayer. Ook al zo'n heerlijke zanger/gitarist die zo mag komen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:48 schreef snopprinses het volgende:
dan mag jason mraz ookmaar wel het liefste in de tent
Zou dat even de happening van jaar zijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:17 schreef chansadres het volgende:
Jack Johnson moeten ze kunnen strikken als beginact van een podium. En dus lekker heeeel vroeg. Hopenlijk zonnetje en lekker chillen in het gras. Top idee!
Dan kom ik ook gegarandeerd!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Zou dat even de happening van jaar zijn
Zei de een tegen de ander..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:34 schreef kesselman het volgende:
is er nu echt niemand die wat te melden heeft hier??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |