Wij gaan met elkaar samen in zo'n B&J zitzak chillenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:17 schreef BloodyLotte het volgende:
D_A! Zullen we in zo'n B&J zitzak gaan chillen? Mits het niet regent.
Headlines: D_A & BloodyLotte in een zitzak! + emmer ijs.quote:
Oeh, doe er gelijk even een goeie film bij.quote:
Nohhh! Dan koop ik meteen een kaartje hoor! Daar doe ik het voorquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Headlines: D_A & BloodyLotte in een zitzak! + emmer ijs.
Wij zijn dan ook een evenement opzich.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:30 schreef booo het volgende:
[..]
Nohhh! Dan koop ik meteen een kaartje hoor! Daar doe ik het voor
Zie de OP.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:47 schreef Devlinsect het volgende:
Gezien Metallica en de deal + andere lineup, denk ik dat de prijzen van kaarten wel eens het hoogste in de Pinkpop geschiedenis ooit zal gaan worden.
Elk jaar gaan de prijzen omhoog, dus elk jaar zijn het de hoogste prijzen uit de Pinkpop geschiedenisquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:47 schreef Devlinsect het volgende:
Gezien Metallica en de deal + andere lineup, denk ik dat de prijzen van kaarten wel eens het hoogste in de Pinkpop geschiedenis ooit zal gaan worden.
Wij trekken volle zalen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook een evenement opzich.
Geen zin om een filmpje te doen? Verveel me de pleuris.quote:
Ja is goed. Ik zorg voor de popcorn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen zin om een filmpje te doen? Verveel me de pleuris.
Tof! D'r komt toch niets interessants op dat festival.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja is goed. Ik zorg voor de popcorn.
Dat was al een tijdje bekend toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:00 schreef chansadres het volgende:
Paramore gaat ineens hun 1e single van hun laatste album re-releasen in Nederland. Ik verwacht een bekendmaking dat ze gaan spelen...
269$ voor 3 dagen + 45$ voor de campingquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:02 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dat er maar verrekte weinig uitlekt.
het Amerikaanse Coachella Festival heeft trouwens weer een fraaie line-up!
klik
In de feesttent op Camping Bquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:48 schreef n0r het volgende:
Jawel, die verzorgen samen met Cradle Of Filth het gehele zondagavond-programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |