Nee, maar een krat bier als jullie winnen in de beker in Almeloquote:
Ik drink niet maar toch bedankt voor het aanbodquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, maar een krat bier als jullie winnen in de beker in Almelo
Ik denk ook wel dag Heracles Almelo 'gewoon' wint van Den Bosch. Dit seizoen heeft Den Bosch problemen om uitwedstrijden te winnen, en daar komt nog bij dat Heracles op kunstgras speelt wat niet altijd in het voordeel voor de bezoekende ploeg is. Het is algemeen bekend dat Heracles alleen nog maar in de eredivisie zit omdat ze op kunstgras spelen en thuis alle punten pakken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik drink niet maar toch bedankt voor het aanbod
Normaal gesproken winnen we idd niet maar het is en blijft een bekerwedstrijd om maar even een cliche te gebruiken.
Kan me trouwens herinneren dat vlak na de loting andere geluiden kwamen uit het Almelose kamp, weet overigens niet of jij ook bij die mensen zat.
Ja, ik waarschijnlijk ook. Maar met 2 nieuwe impulsen, een fitte Ricky vd Bergh en een motiverende trainer zie ik het wel weer even wat positiever in. Zo is het voetbal hè?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik drink niet maar toch bedankt voor het aanbod
Normaal gesproken winnen we idd niet maar het is en blijft een bekerwedstrijd om maar even een cliche te gebruiken.
Kan me trouwens herinneren dat vlak na de loting andere geluiden kwamen uit het Almelose kamp, weet overigens niet of jij ook bij die mensen zat.
Toch vind ik het té makkelijk om telkens op het gras te hameren. Je kunt het ook omdraaien: wij spelen de helft van onze wedstrijden op een mat waar we niet aan gewend zijn, de rest maar 1/34equote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dag Heracles Almelo 'gewoon' wint van Den Bosch. Dit seizoen heeft Den Bosch problemen om uitwedstrijden te winnen, en daar komt nog bij dat Heracles op kunstgras speelt wat niet altijd in het voordeel voor de bezoekende ploeg is. Het is algemeen bekend dat Heracles alleen nog maar in de eredivisie zit omdat ze op kunstgras spelen en thuis alle punten pakken.
Maargoed het zou wel een stunt zijn als DB wint in Almelo. Toch blijf ik erbij dat Heracles de meeste kansen heeft te winnen aangezien die een nieuwe trainer hebben waar de spelers toch wat voor willen laten zien. En het voordeel van het kunstgras.
Kan er geen pijl op trekken, zonder combi was het gegarandeerd uitverkocht maar heb nu toch wel (veel) mensen gehoord die niet meekomen vanwege de combi.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:12 schreef Damzkieee het volgende:
Komen er veel supporters mee (ondanks de k*tcombi)?
Zo kan je het ook stellen ja. Toch blijf ik erbij dat voetbal gewoon op echt gras gespeelt hoort te worden om het voor iedereen eerlijk te houden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Toch vind ik het té makkelijk om telkens op het gras te hameren. Je kunt het ook omdraaien: wij spelen de helft van onze wedstrijden op een mat waar we niet aan gewend zijn, de rest maar 1/34e
Zonde. Toeschouwers maken of kraken (zoals nu) het bekertournooi. Het bekertournooi in Nederland begint pas te leven op de laatste dag, de finale. In Engeland loopt de hele stad warm voor een potje in de eerste ronde tegen Hull City, maar wij krijgen de 8e finale nog niet eens 6.000 man op de been.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan er geen pijl op trekken, zonder combi was het gegarandeerd uitverkocht maar heb nu toch wel (veel) mensen gehoord die niet meekomen vanwege de combi.
Ik zal er sowieso wel op EV zijn.
Ik ook. Maar onze mat was zó bedroevend dat er gewoon blessures van kwamen, om over de afgelastingen maar te zwijgen. Als je dan ook nog een klap geld van én de FIFA én Ten Cate krijgt, is de keuze snel gemaakt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zo kan je het ook stellen ja. Toch blijf ik erbij dat voetbal gewoon op echt gras gespeelt hoort te worden om het voor iedereen eerlijk te houden.
Voetballers die niet aan gras gewend zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Toch vind ik het té makkelijk om telkens op het gras te hameren. Je kunt het ook omdraaien: wij spelen de helft van onze wedstrijden op een mat waar we niet aan gewend zijn, de rest maar 1/34e
Wat dan wel weer opvallend is dat de FC na wedstrijden tegen AGOVV, Omniworld en Cambuur de laatste jaren in verhouding meer blessures heeft dan tegen andere clubs.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef Damzkieee het volgende:
Maar onze mat was zó bedroevend dat er gewoon blessures van kwamen,
Het was niet mijn bedoeling om met mijn opmerking serieuze reacties te doen oplaaien, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:35 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Voetballers die niet aan gras gewend zijn![]()
Daarnaast is de stelling sowieso onzin. Want jullie spelen veeeel vaker op gras dan de andere op kunstgras. dan heb ik het er nog niet over dat voor het kunstgras al die voetballers ook jaren op gras hebben gespeeld
Terwijl het bij ons juist minder blessures heeft opgeleverd, en ook (op ene J. Kromkamp, huilie eerste klas, na) hebben onze tegenstanders nooit geklaagd over blessures.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat dan wel weer opvallend is dat de FC na wedstrijden tegen AGOVV, Omniworld en Cambuur de laatste jaren in verhouding meer blessures heeft dan tegen andere clubs.
Stanley Aborahquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar weer ontopic: wie zijn de sterspelers bij FCDB die we over anderhalve week in de gaten moeten houden?
Speelde die niet bij Ajax vroegáh?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Stanley Aborah.
en dat je door de grond kan zakken met je kutgras, dat weet je..
Die Aborah dus, hij is in de voorbereiding tegen Eindhoven de wedstrijd uitgeschopt en heeft daardoor nog geen minuut gespeeld dit seizoenquote:Op zondag 6 januari 2008 10:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Speelde die niet bij Ajax vroegáh?
En is hij dan nu niet fit ofzo, getuige de OP?
quote:voor jou zou ik in eigen persoon het gras omploegen, maar dat kost me een stadionverbod, dat weet je
We worden kampioen!!quote:Op maandag 7 januari 2008 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
10 voor 0 tegen.
En wat schuift dat?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Brainwash de komende 3,5 jaar hoofdsponsor!
Die naamquote:Op maandag 7 januari 2008 21:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Brainwash de komende 3,5 jaar hoofdsponsor!
Hebben jullie eik een sponsor?quote:
Jazeker die hebben we.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hebben jullie eik een sponsor?
Die schijnen zich toch nog weleens terug te trekken?
Niet echt, toen keek ik waarschijnlijk op de ranglijst.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jazeker die hebben we.
Is dat we niet opgevallen toe we jullie in jullie eigen stadion met 2-0 versloegen dan
Was inderdaad maar beter ja dat je naar de ranglijst kijkt ipv naar het voetbal. 2-0 afgedroogt worden door ADO in eigenstadion is niet zo leuk om te zien nee als Den Bosch supporter.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet echt, toen keek ik waarschijnlijk op de ranglijst.
Klopt, en weet je wat het is, om die ranglijst draait het en daar staat ADO al het gehele seizoen onder ons.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:28 schreef Adothehague het volgende:
En als ADO qua voetbal ook nog is heeft gedomineert in de vliert is het denk ik beter om naar de ranglijst te kijken.
Ten eerste zijn we pas halverwege het seizoen, dus je uitspraak dat we al een heel seizoen onder jullie staan is onzin.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt, en weet je wat het is, om die ranglijst draait het en daar staat ADO al het gehele seizoen onder ons.
Teer maar lekker op die overwinning bij ons, kijken wij wel naar de ranglijst.
Onder het "gehele seizoen" versta ik de lopende competitie, iedereen zal dat snappen maar ik mag van jou idd niet teveel verwachten.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ten eerste zijn we pas halverwege het seizoen, dus je uitspraak dat we al een heel seizoen onder jullie staan is onzin.
Ten tweede is de ranglijst iets dat nog kan veranderen, maar de 0-2 overwinning in de Vliert staat en kan je niet veranderen.
Oke de interpetatie van heel seizoen is bij ons beide anders, volgens mij is je woordenschat niet helemaal 100% want als je heel seizoen zegt en vervolgens zegt dat je lopende competitie bedoeld lijkt het mij dat je het woord lopende competitie had moeten gebruiken en niet heel seizoen.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Onder het "gehele seizoen" versta ik de lopende competitie, iedereen zal dat snappen maar ik mag van jou idd niet teveel verwachten.
Klopt zeker, die 0-2 staat, kan ook niets veranderd worden maar met dat drama-spel van jullie zie ik het niet gebeuren dat de situatie anders zal worden.
Hoe je het ook went of keert, ADO zal dit seizoen gruwelijk op zijn bek gaan als ze niet promoveren met de begroting. (die eigenlijk 1 grote luchtbel is).
Moet ik serieus ingaan op deze uitspraak?quote:Op maandag 7 januari 2008 22:41 schreef Adothehague het volgende:
Ons spel is drama maar we winnen in Den Bosch dus laten we het dan maar niet over jullie spel gaan hebben.
Slecht spel zegt niks, PSV word er ook al jaren kampioen mee dus ik vind het een zwak argument van je.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moet ik serieus ingaan op deze uitspraak?
Ik quote effe iemand met wie ik op MSN zit over jouw opmerkingen; de moeite van het reageren eigenlijk niet waard.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:43 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Slecht spel zegt niks, PSV word er ook al jaren kampioen mee dus ik vind het een zwak argument van je.
Aangezien jij zelf geen argumenten kan verzinnen geef je in feitte je eigen ongelijk al toe. Je zegt in feitte dat de argumenten die ik gaf gewoon kloppen als een bus want je kan er helaas niet op reageren.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik quote effe iemand met wie ik op MSN zit over jouw opmerkingen; de moeite van het reageren eigenlijk niet waard.
Ik denk dat ik hem gelijk ga geven.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Aangezien jij zelf geen argumenten kan verzinnen geef je in feitte je eigen ongelijk al toe. Je zegt in feitte dat de argumenten die ik gaf gewoon kloppen als een bus want je kan er helaas niet op reageren.
Hey, das mijn tekst!quote:Op maandag 7 januari 2008 22:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de moeite van het reageren eigenlijk niet waard.
Klopt ik was er niet maar heb wel de samenvatting gezien en het een en ander gehoort van mensen die er wel waren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Adothehague, je was niet eens in de Vliertheikneuter.
Ik post hier niet om het uitlokken Raytje, ik beargumenteer alles en doe het met de beste bedoelingen ik ben me van geen kwaad bewust en reageer heus wel in meerdere topics waar mensen er niet zwaar aan tillen en gewoon gezellig discusseren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:48 schreef RayMania het volgende:
Laten we het hier maar gewoon normaal over Den Bosch hebben, hier posten om het uitlokken hoeft niet, Ado.
Maar goed, weer 3 punten uitgelopen en qua verliespunten weer 2equote:Op maandag 7 januari 2008 22:41 schreef Adothehague het volgende:
Maar het seizoen is nog lang dus die laatste uitspraak is wel waar maar je weet niet of ze niet promoveren dus...
Het was inderdaad niet om over naar huis te schrijven, maar we hebben gewoon de 3 punten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen grootse wedstrijd, mede dankzij de omstandigheden (veel afwezigen en een kutveld) toch verdiend gewonnen.
EDITquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:52 schreef FSCJasper het volgende:
Tja, de goede oude tijd...dat alle ploegen met knikkende knieen naar de Baandert kwamen. Dat is al jaren niet meer zo helaas, dat klopt.
EDITquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:33 schreef Yeahinho het volgende:
Adothehague
1. Fortuna heeft géén mooi stadion. Een lelijke blokkendoos is het.
2. Waarom praat je mee over het veld, als je zo te zien niet weet wat ermee bedoeld wordt?
Beetje jammer dat er van de 1.000 mensen er ook nog 500 gratis bleken te zitten?!
Je bent er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:01 schreef Adothehague het volgende:
Als het Fortuna stadion lelijk is wat is het stadion van jullie dan wel niet. Ik vind de Vliert niet eens een stadion te noemen het zijn gewoon losstaande tribunes die hoofdklasse waardig zijn.
EDiTquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef RayMania het volgende:
En wat maakt het uit of je een baggerstadion hebt of niet? ADO heeft een mooier stadion dan Den Bosch, feit, maar de prestaties zijn er volgens mij niet echt beter door, toch? Help me even...
Je mag van ADO niet al teveel verwachten Ray, kan die jongen ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:17 schreef RayMania het volgende:
En wat maakt het uit of je een baggerstadion hebt of niet? ADO heeft een mooier stadion dan Den Bosch, feit, maar de prestaties zijn er volgens mij niet echt beter door, toch? Help me even...
Waarom pas je je bericht nou weer aan?quote:
Promotie? vertel eens?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen play offs, tweede ronde play offs, promotie.
Best progressie.
Ja das dit seizoenquote:Op zondag 13 januari 2008 14:13 schreef DutchGooner het volgende:
Promotie? vertel eens?
Er waren 4 scholen en 2 voetbalverenigingen.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:29 schreef FSCJasper het volgende:
Oh, zat de helft ervan gratis? Dan weet je meer dan mij.
Klopt. Riep de stadionspeaker om voor de wedstrijd!quote:Op maandag 14 januari 2008 10:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er waren 4 scholen en 2 voetbalverenigingen.
Wij ookquote:Op maandag 14 januari 2008 14:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nog een 100% score in het nieuwe jaar!
Achterlijk voor zo'n wedstrijd die combi. Nog doordeweeks ook, dus veel stadgangers hoef je ook niet te verwachten.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
90 kaartjes verkocht, mooi man, zo'n combi.
91quote:Op maandag 14 januari 2008 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
90 kaartjes verkocht, mooi man, zo'n combi.
Helaas.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:21 schreef DutchGooner het volgende:
Bos waarschijnlijk langer bij FC Den Bosch
Sja, toen waren we wel nog allebéi eerste divisionisten...quote:Op maandag 14 januari 2008 21:41 schreef DutchGooner het volgende:
De laatste ontmoetingen in Almelo geven de Bossche burger moed;
02/04/2004 Heracles Almelo FC Den Bosch 1-2
31/08/2002 Heracles Almelo FC Den Bosch 1-4
11/11/2000 Heracles Almelo FC Den Bosch 1-1
28/09/1998 Heracles Almelo FC Den Bosch 2-3
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:41 schreef DutchGooner het volgende:
De laatste ontmoetingen in Almelo geven de Bossche burger moed;
02/04/2004 Heracles Almelo FC Den Bosch 1-2
31/08/2002 Heracles Almelo FC Den Bosch 1-4
11/11/2000 Heracles Almelo FC Den Bosch 1-1
28/09/1998 Heracles Almelo FC Den Bosch 2-3
Ik verwacht dezelfde opstelling als zondag, met Boakye op rechtsback in plaats van Quansah.quote:HERACLES.NL - Heracles Almelo speelt vanavond om 20.00 uur thuis tegen FC Den Bosch. Heracles.nl blikte vooruit met trainer Gert Heerkes op de KNVB Bekerwedstrijd in de 8ste Finale.
Hoe staat de selectie ervoor?
Gert Heerkes: “Voor de wedstrijd tegen FC Den Bosch hebben we te maken met enkele lichte klachten. Björn Daelemans, Ragnar Klavan, Kwame Quansah en Everton Ramos da Silva zullen woensdagavond niet in actie komen. De rest van de selectie is helemaal fit en kan spelen”.
Wat vind je van tegenstander FC Den Bosch?
“FC Den Bosch heeft een goede en degelijke ploeg. Het elftal heeft diepgaande middenvelders, een gevaarlijke topscorer en een ervaren verdediging. Wij zullen top moeten zijn en agressief moeten spelen, want FC Den Bosch zal weinig weggeven”.
Wat verwacht je van de wedstrijd?
“We zullen net als zondag fel moeten beginnen, om de wedstrijd naar onze hand te zetten. FC Den Bosch zal compact spelen en vanuit een gesloten organisatie plaagstootjes proberen uit te delen. We zullen in de kleine ruimte goed voetbal moeten laten zien”.
Waarom zo pessimistisch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Zie het somber in vanavond. Verwacht een afdroging.
Nette reactie al had ik niet anders verwacht hier van de Heraclieden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:53 schreef Blawh het volgende:
Gelukkigste heeft gewonnen, jammer voor jullie jongens.
Niks aan te doen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:53 schreef Blawh het volgende:
Gelukkigste heeft gewonnen, jammer voor jullie jongens.
Gewoon realistisch, wij hebben buiten de vrije trap geen echte kans weten te creëren terwijl jullie zeker 2 of 3 100% kansen hebben gehad en nog een paar keer slordig uitgespeelde countermogelijkheden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nette reactie al had ik niet anders verwacht hier van de Heraclieden.
Niet volgens Damzkieeequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gewoon realistisch, wij hebben buiten de vrije trap geen echte kans weten te creëren terwijl jullie zeker 2 of 3 100% kansen hebben gehad en nog een paar keer slordig uitgespeelde countermogelijkheden.
Het zou een beetje naief zijn denk ik om op de aanval te gaan spelenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je had ook kunnen zeggen dat we defensief speelde met de nodige kots-smileys maar dat is niet meer dan logisch in onze situatie denk ik.
Ik blijf erbij, zonder combi was het helemaal uitverkocht geweest, nu maar 100 man, geloof dat ze om half 5 al vertrokken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef Damzkieee het volgende:
Jammer jongens. Succes in de competitie. Leuk dat er zoveel uitsupporters mee waren.
Kwart voor 5 zijn we aangereden en hebben nog zeker een half uur op een parkeerplaats langs de snelweg gestaan omdat we anders veel te vroeg bij het stadion waren. Wel netjes dat we bij aankomst gratis koffie en broodjes kregen. Maken we maar weinig mee. Wau moet maar eens extra training krijgen in het afmaken van kansen. We hadden met rust zeker al voor moeten staan. Maar ja op naar zondag, dan maar 3 punten.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, zonder combi was het helemaal uitverkocht geweest, nu maar 100 man, geloof dat ze om half 5 al vertrokken.
Baal er iig van dat ik er niet bij was.
Mooiquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:40 schreef LadyFCDB het volgende:
Net bij het 2e wezen kijken tegen sittard. 5-1 gewonnen.
Aborah heeft weer een hele wedstrijd gespeeld, en 2 goals gemaakt waarvan 1 hele mooie.
Ja heb hem na de wedstrijd nog gesproken en hij begint zondag op de bank.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mooi![]()
Toevallig iets van gehoord of hij zondag op de bank zal zitten?
Qua uitsupporters van de tegenstander niet. Wij hebben toch altijd een busje of 5 mee naar uitwedstrijden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:58 schreef Yeahinho het volgende:
Veel supporters mee. Ze zijn in Almelo niet veel gewend zo te lezen...
Mooiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:16 schreef LadyFCDB het volgende:
Ja heb hem na de wedstrijd nog gesproken en hij begint zondag op de bank.
Vind je het gek? AZ heeft amper supporters.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Qua uitsupporters van de tegenstander niet. Wij hebben toch altijd een busje of 5 mee naar uitwedstrijden.
AZ neemt naar ons altijd maar 2 bussen mee
Had er maar gewoon autocombi of zelfs vrij vervoer van gemaakt.. Dan had het zeker een stuk drukker geweest in het uitvak!! (ik en mijn reisgenoten hadden er dan in ieder geval ook gezeten)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Qua uitsupporters van de tegenstander niet. Wij hebben toch altijd een busje of 5 mee naar uitwedstrijden.
Op de terugweg vanuit Almelo kwamen we ook 2 bussen met AZ supporters tegen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Yup, 3e keeper is gister geblesseerd geraakt dus nu mag een A-junior het gaan proberen.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:54 schreef DutchGooner het volgende:
van Grinsven op de bank woensdag als reservekeeper, moet niet gekker worden
Hij heeft toestemming van de KNVB om op de bank te zitten.quote:
Je bent Ossenaar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:13 schreef gers het volgende:
ze zullen toch niet gaan staken op tijdens de belangrijkste wedstrijd van het jaar
Lange Jan werd na ruim 20 minuten weggestuurd wegens aanmerkingen op de leiding.quote:
Hij had geen opmerking gemaakt, maar werd weggestuurd omdat hij een bal het veld in trapte.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:18 schreef fanneke het volgende:
[..]
Lange Jan werd na ruim 20 minuten weggestuurd wegens aanmerkingen op de leiding.
We zaten dus zonder reservekeeper.
Zaari deed het prima.
Jammer dat we zo'n droplul als Janssen op het veld hadden lopen. Wat een drama.
Beekmans geel voor een 'schwalbe'. Was echt geen schwalbe, maar hij is de volgende wedstrijd nu wel geschorst.
Elke keer als je het idee hebt dat het niet slechter kan, komen ze weer met zo'n zak strontquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
Het was niet best, ze hebben iig inzet gehad maar wat een tyfuslul die scheids zeg, sturen ze alle afgedankte naar Den Bosch?
Dat kon ik niet goed zien achter doel... Tuyp speelt altijd op het randje.quote:
Het waren 2 duidelijke schwalbes van Den Bosch.quote:
Zag het ook pas op TV, in het stadion zag ik het niet eens.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:20 schreef Maja het volgende:
[..]
Dat kon ik niet goed zien achter doel... Tuyp speelt altijd op het randje.
[..]
Die eerste was gewoon een pingel, dacht ik in het stadion al en vond het net zo na de samenvatting, zegt al genoeg voor mij dat Verhoeven gewoon wegwandelde na die actie en Beekmans niet verrot stond te schelden na die zogenaamde "schwalbe".quote:Het waren 2 duidelijke schwalbes van Den Bosch.
Daar zijn we het samen over eens.quote:Jammer dat scheidsrechter Janssen om de minuut voor een overtreding floot. Om moe van te worden!
Verhoeven was inderdaad niet boos... Maar ik zat er toch echt met mijn neus bovenop... Zal de beelden nog eens bekijken!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef DutchGooner het volgende: Die eerste was gewoon een pingel, dacht ik in het stadion al en vond het net zo na de samenvatting, zegt al genoeg voor mij dat Verhoeven gewoon wegwandelde na die actie en Beekmans niet verrot stond te schelden na die zogenaamde "schwalbe".
Die 2e was niet eens een schwalbe, volgens mij wilde ie gewoon weer opstaan en weglopen, was er niet eens op uit.
Kutwouten!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Wedstrijd tegen Oss afgelast.
Buitenspel kan ik me in vinden na de beelden gezien te hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:40 schreef fanneke het volgende:
Ik heb de beelden nog eens teruggekeken op de site van RTL.
Beeld stilgezet op het moment van de pass en die Volendammer staat gewoon een metertje achter de laatste verdediger. Buitenspel dus.
Die overtreding op Beekmans was gewoon een pingel. Geen discussie.
Die actie van Hristov hebben ze niet laten zien. Maar daar in ga ik mee in de mening van Yeahinho.
Vertel er eens meer overquote:
Ik had het al gelezen jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:30 schreef DutchGooner het volgende:
Was het al gemeld dat vd Biezen een nieuwe aanbieding van de FC naast zich neerlegd omdat ie wacht op een eredivisieclub?
Inderdaad. Het lijkt me een beetje voorbarig om na een aardig halfjaar meteen ervan uit te gaan dat je wel naar de Eredivisie kunt. Het zou voor vd Biezen goed zijn om nog een jaartje in de top van de Jupiler League te spelen. Als hij dan nog steeds zo belangrijk is voor zijn team, dan kan hij best de stap maken. Het is er nu in elk geval een beetje vroeg voor, vind ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:30 schreef DutchGooner het volgende:
Voorop gesteld, prima dat je ambities hebt maar je kan het ook overdrijven.
Geloof het gelijk, zelfs een van Nistelkutje moest dat destijds toen ie een keer wilde komen kijkenquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:30 schreef Yeahinho het volgende:
Is ook niet echt netjes behandeld na z'n carrière. Moest geloof ik z'n kaartje zelf betalen toen ie na zijn stoppen kwam kijken. Op zich wel logisch dat ie dan zoiets heeft van "dan maar niet"...
Zo, nog gefeliciteerd met je overwinning bij onsquote:Op maandag 7 januari 2008 22:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Was inderdaad maar beter ja dat je naar de ranglijst kijkt ipv naar het voetbal. 2-0 afgedroogt worden door ADO in eigenstadion is niet zo leuk om te zien nee als Den Bosch supporter.
En als ADO qua voetbal ook nog is heeft gedomineert in de vliert is het denk ik beter om naar de ranglijst te kijken.
Den Haag zou iets meer kansen en balbezit hebben gehad.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:45 schreef fanneke het volgende:
0-1![]()
Zie alleen de uitslag dus weet niks over het verloop van de wedstrijd, maar ik hoop dat het dik en dik onverdiend is.
Thuis verlies van onsquote:
Dat "makkelijk" hebben we idd in Waalwijk kunnen zien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:45 schreef Vandalist het volgende:
Morgen moeten jullie winnen om nog kampioen te worden. Ik ben bang dat Petro het op een gelijkspelletje laat uitkomen. Maar RKC moet gewoon makkelijk kunnen winnen van jullie!
Dat was een fout van Mäenpää ja, hij moet de bal naar de zijkant slaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:39 schreef ScottTracy het volgende:
De keepers maakten het verschil. Waar Zwartgoed o.a. de vrije trap van Ten Heuvel uit de kruising haalde, gaf Maenpaa een doelpunt cadeau. Zaari terug op doel lijkt me een goed idee
Ja dus.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:17 schreef DutchGooner het volgende:
Voor anderen die het misschien wel goed zagen, was het pingel voor vd Biezen in blessuretijd?
Maar even daarvoor ook voor Garcia volgens mij...quote:
Ik zat er recht achter en dat was echt voor 0% een pingel maar de slechtst uitgevoerde schwalbe ooit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Maar even daarvoor ook voor Garcia volgens mij...
Niet veel durfde? Waar ze konden probeerde ze het maar door het goede opstellen van RKC was er weinig mogelijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:12 schreef N.i.c.k het volgende:
Den Bosch knokte goed, RKC stond beter. Jammer dat den bosch niet veel durfde in aanvallend opzicht, heel veel ballen gingen terug.
Had gewoon rood moeten krijgen, tacklede Aborah gewoon keihard van achter neer!quote:
Reuser wist zich telkens wel zo te positioneren dat Den Bosch het zich niet kon permiteren 1 op 1 te gaan spelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet veel durfde? Waar ze konden probeerde ze het maar door het goede opstellen van RKC was er weinig mogelijk.
Die ballen achterin breed en terug was de verdienste van het jagen van de RKC-aanvallers vond ik.
RKC viel me overigens aanvallend verschrikkelijk tegen voor de bestscorende aanval van de JL.
Was logisch dat we niet 1 op 1 gingen spelen met de kwaliteiten van de RKC-aanvallers.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:23 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Reuser wist zich telkens wel zo te positioneren dat Den Bosch het zich niet kon permiteren 1 op 1 te gaan spelen.
Gaat goedkomen, ik ben er bijquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Vrijdag Emmen. Wordt tijd dat we daar weer eens winnen. Laatste 2 jaar flink op de broek gehad.
Dat is niet zo moeilijk die stijgende lijn, in zijn debuutjaar haalde ie niet eens de Play-Offsquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:41 schreef methodmich het volgende:
Bos blijft trainer van Den Bosch
Theo blijft dus, zoals Vaduz al zegt. Statistisch zit er een stijgende lijn in zijn prestaties.
We hadden een matig elftal, verkochten de twee beste spelers in de winterstop en liepen op de laatste speeldag de play offs weg door een individuele fout van de keeper. Slecht van Bos was dat jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:06 schreef DutchGooner het volgende:
Dat is niet zo moeilijk die stijgende lijn, in zijn debuutjaar haalde ie niet eens de Play-Offs
Hij bleef Rajcomar maar opstellenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
We hadden een matig elftal, verkochten de twee beste spelers in de winterstop en liepen op de laatste speeldag de play offs weg door een individuele fout van de keeper. Slecht van Bos was dat ja
en zelfs met dat "matige" elftal had je gewoon PO moeten halen, daar is geen enkel excuus voor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
We hadden een matig elftal, verkochten de twee beste spelers in de winterstop en liepen op de laatste speeldag de play offs weg door een individuele fout van de keeper. Slecht van Bos was dat ja
Vrijdag liep je nog de polonaise in Emmenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:02 schreef DutchGooner het volgende:
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
3 jaar Bos, 3 jaar stilstand.
Donder op achterlijke.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vrijdag liep je nog de polonaise in Emmen
Klopt, maar wat minder hypocriet zijn kun je misschien wel eens proberen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:17 schreef DutchGooner het volgende:
Donder op achterlijke.
We kunnen niet allemaal Theo in zijn kont neuken zoals jij natuurlijk.
Heeft niets met hypocriet te maken, mijn afkeer tegen Theo lijkt me duidelijk maar ik heb dit seizoen al teveel van dit soort wedstrijden gezien zoals gisteren en dan heb ik dit seizoen al veel gemist.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, maar wat minder hypocriet zijn kun je misschien wel eens proberen.
Mijn opmerking was niet specifiek over gisteren maar die is van toepassing over het gehele seizoenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ik vond dat Bos er gisteren weinig aan kon doen. Wau ziek, twee (belangrijke) spelers noodgedwongen wisselen voor jeugdspelers. Ja dan houd je ook weinig mogelijkheden over.
Ga er maar niet vanuit als ik naar de resultaten kijk tot nu thuis tegen ploegen uit het linkerrijtje.quote:Maar het was gewoon dikke bagger, 4 punten aan oss geven in een seizoenEn vrijdag kunnen ze het wel weer zeker...
Mijn gedachte.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:58 schreef TerroRobbie het volgende:
VVV wil Maenpaa halen, als ze genoeg neerleggen mogen ze hem hebben van mij.
Op proef bij Jong Heracles.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is in beeld bij Heracles?
Ik ben ook nog niet echt enthousiast. 23 jaar, bij AGOVV en Den Bosch uit de selectie gezet en nog geen kans gehad bij Vitesse 1.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Zou niet meteen op de banken staan springen... Bovendien is die ook niet echt heel jong meer toch? 23/24?
Tis gewoon een kneus, dat weet jij toch ook?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:00 schreef RayMania het volgende:
Waarom edit je je berichten, Adothehague? Eerst iemand uitlokken en offtopic gaan en daarna snel verwijderen. Wat is het nut? Post gewoon normaal mee hier, of niet.
quote:FC Den Bosch wil ook Ebbinge behouden
20-02-2008
FC Den Bosch verlengde vorige week het contract met trainer Theo Bos tot 2009. De huidige verbintenis van de oefenmeester zou na dit seizoen aflopen. Linksback Jordens Peters verlengde zijn aflopende contract dinsdag tot de zomer van 2010.
Nu de club het technisch kader voor volgend seizoen rond heeft, kan FC Den Bosch ook aan de gang met de selectie voor volgend seizoen. Technisch manager Fred van der Hoorn: "We zijn verheugd met het langer aanblijven van Bos en ook met het behouden van een jonge talentvolle speler als Jordens Peters."
FC Den Bosch is echter nog niet klaar. "Ook jongens als Paul Beekmans en Arjan Ebbinge willen we graag houden, met hen zijn we of gaan we op korte termijn in gesprek." Een langer verblijf van spits Koen van der Biezen (22) lijkt er niet in te zitten. De topscorer van FC Den Bosch heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar de Eredivisie. Van der Hoorn: "Als hij denkt dat dat een juiste stap is in zijn loopbaan, dan is dat zijn keuze. Als ik heel eerlijk ben is het voor zijn ontwikkeling echter beter nog minimaal een seizoen bij ons te blijven."
Dat denk ik ook, vorig seizoen was ie dramatisch en dit seizoen schiet ie af en toe uit zijn slof.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:52 schreef ScottTracy het volgende:
Hij heeft 't wel hoog in z'n bol gekregen. Hij speelt de laatste wedstrijden dramatisch, maar volgens mij is dit gewoon zijn 'normale' niveau.
Biezen en Hristov moeten sowieso vertrekken wat mij betreft. Vind het bar weinig.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:34 schreef Yeahinho het volgende:
Wau is wel beter dan Van der Biezen vind ik. Die werkt er tenminste nog voor, al lukt niet altijd alles. Biezen loopt echt alleen maar in de weg als ie z'n dag niet heeft...
quote:cvd fcdb
fc den bosch in gesprek met een roemenier naam onbekend komt van een amsterdamse voetbal school is van straat gepikt is ongeveer 20 jaar
bron: mijzelf want was in de friet tent was daar met zijn zaakwaarnemer en ging naar fc den bosch op gesprek met fred van de hoorn dus meschien wordt het wat
Hier in ieder geval te beluisteren:quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Van wanneer? Nog terug te zien?
Had ie dan voor elk wisssewasje moeten fluiten? Dan krijg je weer gezeik dat ie de wedstrijd kapot fluit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:22 schreef ScottTracy het volgende:
Vond je de scheidsrechter goed ja? Hij zag veel dingen over het hoofd, een paar keer hands en constant aan het shirt hangen door die verdedigers van de Eagles.
Wat een gelul. Die Schoenmakers stond geheel vrij. Was al een wonder dat Mäenpää die kopbal tegenhield. In de rebound was ie gewoon kansloos.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:22 schreef ScottTracy het volgende:
De 1ste goal was Maenpaa ook weer grotendeels aan te rekenen trouwens
quote:Den Bosch over Maguire: "Dit is wereld op zijn kop"
26 februari 2008
Het is nog niet zeker dat Barry Maguire na dit seizoen overstapt naar FC Utrecht. De pas 18-jarige Betuwenaar bereikte enkele dagen geleden al een persoonlijk akkoord met de ploeg uit de Domstad, maar de clubs zijn er nog niet uit.
"We gunnen Barry het beste, maar het is afwachten of FC Utrecht de prijs die wij in gedachten hebben voor hem over heeft", zegt manager voetbalzaken Fred van der Hoorn van FC Den Bosch in het Brabants Dagblad. De oud-verdediger is zeer verbaasd over het feit dat Utrecht eerst met Maguire is gaan praten, zonder een akkoord te hebben met diens club. "Dit is de wereld op z'n kop zoals dit is gegaan."
Maguire, een vaste waarde in het team van Den Bosch, maakt tevens deel uit van de Nederlandse selectie voor spelers onder negentien jaar.
ik denk er nog over na...quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk morgen een vol vakkie!
[ afbeelding ]
Ik ben er in ieder geval bij, wie nog meer?
Wat boeit de rest van FOK nou wat voor afspraken er zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:00 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben erbij, al scheen DG daar niet van op de hoogte te zijn, en was mijn plaats in de auto bijna vergeven aan bovengetekende.
Ik! Weet alleen nog niet of ik op het uitvak zitquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hopelijk morgen een vol vakkie!
Ik ben er in ieder geval bij, wie nog meer?
Dat soort opmerkingen is gewoon not done tov de eigen spelers maar kutzootje was gewoon terecht. 0,0 bezieling.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:46 schreef TerroRobbie het volgende:
De spelers uitschelden voor kankerlijers e.d. is ook echt kritiek ja
Gelukkig, dit mag in de krant.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan zijn we het daar in ieder geval over eens.
Nog maar 6 punten verschil, spannend!!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 17:26 schreef Adothehague het volgende:
3 puntjes ingelopen op Den Bosch dat kan een spannend eind van de competitie worden zeker nu MVV uit goede doen is en ik Volendam ook nog wel wat punten zie verspelen.
Liever een jaar kelder eredivisie dan een jaar (sub)top JL.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarschijnlijk donder je net zo hard terug het volgend seizoen.
Ik denk dat dat voor de FC weinig uitmaakt want het gaat maar om 1 ding, geld.... en dat zal er nooit zijn bij ons en zodra we een leuke speler hebben (of meer) wprdt die toch weer weggekocht zoals Maguire dadelijk.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk je niet dat zoiets veel meer geld gaat kosten dan proberen te bouwen op een of andere manier aan een degradatie-ontlopend team waardoor je echt door kan groeien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |