Gewoon realistisch, wij hebben buiten de vrije trap geen echte kans weten te creëren terwijl jullie zeker 2 of 3 100% kansen hebben gehad en nog een paar keer slordig uitgespeelde countermogelijkheden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nette reactie al had ik niet anders verwacht hier van de Heraclieden.
Niet volgens Damzkieeequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gewoon realistisch, wij hebben buiten de vrije trap geen echte kans weten te creëren terwijl jullie zeker 2 of 3 100% kansen hebben gehad en nog een paar keer slordig uitgespeelde countermogelijkheden.
Het zou een beetje naief zijn denk ik om op de aanval te gaan spelenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je had ook kunnen zeggen dat we defensief speelde met de nodige kots-smileys maar dat is niet meer dan logisch in onze situatie denk ik.
Ik blijf erbij, zonder combi was het helemaal uitverkocht geweest, nu maar 100 man, geloof dat ze om half 5 al vertrokken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef Damzkieee het volgende:
Jammer jongens. Succes in de competitie. Leuk dat er zoveel uitsupporters mee waren.
Kwart voor 5 zijn we aangereden en hebben nog zeker een half uur op een parkeerplaats langs de snelweg gestaan omdat we anders veel te vroeg bij het stadion waren. Wel netjes dat we bij aankomst gratis koffie en broodjes kregen. Maken we maar weinig mee. Wau moet maar eens extra training krijgen in het afmaken van kansen. We hadden met rust zeker al voor moeten staan. Maar ja op naar zondag, dan maar 3 punten.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, zonder combi was het helemaal uitverkocht geweest, nu maar 100 man, geloof dat ze om half 5 al vertrokken.
Baal er iig van dat ik er niet bij was.
Mooiquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:40 schreef LadyFCDB het volgende:
Net bij het 2e wezen kijken tegen sittard. 5-1 gewonnen.
Aborah heeft weer een hele wedstrijd gespeeld, en 2 goals gemaakt waarvan 1 hele mooie.
Ja heb hem na de wedstrijd nog gesproken en hij begint zondag op de bank.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mooi![]()
Toevallig iets van gehoord of hij zondag op de bank zal zitten?
Qua uitsupporters van de tegenstander niet. Wij hebben toch altijd een busje of 5 mee naar uitwedstrijden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:58 schreef Yeahinho het volgende:
Veel supporters mee. Ze zijn in Almelo niet veel gewend zo te lezen...
Mooiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:16 schreef LadyFCDB het volgende:
Ja heb hem na de wedstrijd nog gesproken en hij begint zondag op de bank.
Vind je het gek? AZ heeft amper supporters.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Qua uitsupporters van de tegenstander niet. Wij hebben toch altijd een busje of 5 mee naar uitwedstrijden.
AZ neemt naar ons altijd maar 2 bussen mee
Had er maar gewoon autocombi of zelfs vrij vervoer van gemaakt.. Dan had het zeker een stuk drukker geweest in het uitvak!! (ik en mijn reisgenoten hadden er dan in ieder geval ook gezeten)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Qua uitsupporters van de tegenstander niet. Wij hebben toch altijd een busje of 5 mee naar uitwedstrijden.
Op de terugweg vanuit Almelo kwamen we ook 2 bussen met AZ supporters tegen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |