Gewoon realistisch, wij hebben buiten de vrije trap geen echte kans weten te creëren terwijl jullie zeker 2 of 3 100% kansen hebben gehad en nog een paar keer slordig uitgespeelde countermogelijkheden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nette reactie al had ik niet anders verwacht hier van de Heraclieden.
Niet volgens Damzkieeequote:Op woensdag 16 januari 2008 22:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gewoon realistisch, wij hebben buiten de vrije trap geen echte kans weten te creëren terwijl jullie zeker 2 of 3 100% kansen hebben gehad en nog een paar keer slordig uitgespeelde countermogelijkheden.
Het zou een beetje naief zijn denk ik om op de aanval te gaan spelenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je had ook kunnen zeggen dat we defensief speelde met de nodige kots-smileys maar dat is niet meer dan logisch in onze situatie denk ik.
Ik blijf erbij, zonder combi was het helemaal uitverkocht geweest, nu maar 100 man, geloof dat ze om half 5 al vertrokken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:02 schreef Damzkieee het volgende:
Jammer jongens. Succes in de competitie. Leuk dat er zoveel uitsupporters mee waren.
Kwart voor 5 zijn we aangereden en hebben nog zeker een half uur op een parkeerplaats langs de snelweg gestaan omdat we anders veel te vroeg bij het stadion waren. Wel netjes dat we bij aankomst gratis koffie en broodjes kregen. Maken we maar weinig mee. Wau moet maar eens extra training krijgen in het afmaken van kansen. We hadden met rust zeker al voor moeten staan. Maar ja op naar zondag, dan maar 3 punten.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, zonder combi was het helemaal uitverkocht geweest, nu maar 100 man, geloof dat ze om half 5 al vertrokken.
Baal er iig van dat ik er niet bij was.
Mooiquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:40 schreef LadyFCDB het volgende:
Net bij het 2e wezen kijken tegen sittard. 5-1 gewonnen.
Aborah heeft weer een hele wedstrijd gespeeld, en 2 goals gemaakt waarvan 1 hele mooie.
Ja heb hem na de wedstrijd nog gesproken en hij begint zondag op de bank.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mooi![]()
Toevallig iets van gehoord of hij zondag op de bank zal zitten?
Qua uitsupporters van de tegenstander niet. Wij hebben toch altijd een busje of 5 mee naar uitwedstrijden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:58 schreef Yeahinho het volgende:
Veel supporters mee. Ze zijn in Almelo niet veel gewend zo te lezen...
Mooiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:16 schreef LadyFCDB het volgende:
Ja heb hem na de wedstrijd nog gesproken en hij begint zondag op de bank.
Vind je het gek? AZ heeft amper supporters.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Qua uitsupporters van de tegenstander niet. Wij hebben toch altijd een busje of 5 mee naar uitwedstrijden.
AZ neemt naar ons altijd maar 2 bussen mee
Had er maar gewoon autocombi of zelfs vrij vervoer van gemaakt.. Dan had het zeker een stuk drukker geweest in het uitvak!! (ik en mijn reisgenoten hadden er dan in ieder geval ook gezeten)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Qua uitsupporters van de tegenstander niet. Wij hebben toch altijd een busje of 5 mee naar uitwedstrijden.
Op de terugweg vanuit Almelo kwamen we ook 2 bussen met AZ supporters tegen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Yup, 3e keeper is gister geblesseerd geraakt dus nu mag een A-junior het gaan proberen.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:54 schreef DutchGooner het volgende:
van Grinsven op de bank woensdag als reservekeeper, moet niet gekker worden
Hij heeft toestemming van de KNVB om op de bank te zitten.quote:
Je bent Ossenaar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:13 schreef gers het volgende:
ze zullen toch niet gaan staken op tijdens de belangrijkste wedstrijd van het jaar
Lange Jan werd na ruim 20 minuten weggestuurd wegens aanmerkingen op de leiding.quote:
Hij had geen opmerking gemaakt, maar werd weggestuurd omdat hij een bal het veld in trapte.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:18 schreef fanneke het volgende:
[..]
Lange Jan werd na ruim 20 minuten weggestuurd wegens aanmerkingen op de leiding.
We zaten dus zonder reservekeeper.
Zaari deed het prima.
Jammer dat we zo'n droplul als Janssen op het veld hadden lopen. Wat een drama.
Beekmans geel voor een 'schwalbe'. Was echt geen schwalbe, maar hij is de volgende wedstrijd nu wel geschorst.
Elke keer als je het idee hebt dat het niet slechter kan, komen ze weer met zo'n zak strontquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
Het was niet best, ze hebben iig inzet gehad maar wat een tyfuslul die scheids zeg, sturen ze alle afgedankte naar Den Bosch?
Dat kon ik niet goed zien achter doel... Tuyp speelt altijd op het randje.quote:
Het waren 2 duidelijke schwalbes van Den Bosch.quote:
Zag het ook pas op TV, in het stadion zag ik het niet eens.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:20 schreef Maja het volgende:
[..]
Dat kon ik niet goed zien achter doel... Tuyp speelt altijd op het randje.
[..]
Die eerste was gewoon een pingel, dacht ik in het stadion al en vond het net zo na de samenvatting, zegt al genoeg voor mij dat Verhoeven gewoon wegwandelde na die actie en Beekmans niet verrot stond te schelden na die zogenaamde "schwalbe".quote:Het waren 2 duidelijke schwalbes van Den Bosch.
Daar zijn we het samen over eens.quote:Jammer dat scheidsrechter Janssen om de minuut voor een overtreding floot. Om moe van te worden!
Verhoeven was inderdaad niet boos... Maar ik zat er toch echt met mijn neus bovenop... Zal de beelden nog eens bekijken!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef DutchGooner het volgende: Die eerste was gewoon een pingel, dacht ik in het stadion al en vond het net zo na de samenvatting, zegt al genoeg voor mij dat Verhoeven gewoon wegwandelde na die actie en Beekmans niet verrot stond te schelden na die zogenaamde "schwalbe".
Die 2e was niet eens een schwalbe, volgens mij wilde ie gewoon weer opstaan en weglopen, was er niet eens op uit.
Kutwouten!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Wedstrijd tegen Oss afgelast.
Buitenspel kan ik me in vinden na de beelden gezien te hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:40 schreef fanneke het volgende:
Ik heb de beelden nog eens teruggekeken op de site van RTL.
Beeld stilgezet op het moment van de pass en die Volendammer staat gewoon een metertje achter de laatste verdediger. Buitenspel dus.
Die overtreding op Beekmans was gewoon een pingel. Geen discussie.
Die actie van Hristov hebben ze niet laten zien. Maar daar in ga ik mee in de mening van Yeahinho.
Vertel er eens meer overquote:
Ik had het al gelezen jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:30 schreef DutchGooner het volgende:
Was het al gemeld dat vd Biezen een nieuwe aanbieding van de FC naast zich neerlegd omdat ie wacht op een eredivisieclub?
Inderdaad. Het lijkt me een beetje voorbarig om na een aardig halfjaar meteen ervan uit te gaan dat je wel naar de Eredivisie kunt. Het zou voor vd Biezen goed zijn om nog een jaartje in de top van de Jupiler League te spelen. Als hij dan nog steeds zo belangrijk is voor zijn team, dan kan hij best de stap maken. Het is er nu in elk geval een beetje vroeg voor, vind ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:30 schreef DutchGooner het volgende:
Voorop gesteld, prima dat je ambities hebt maar je kan het ook overdrijven.
Geloof het gelijk, zelfs een van Nistelkutje moest dat destijds toen ie een keer wilde komen kijkenquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:30 schreef Yeahinho het volgende:
Is ook niet echt netjes behandeld na z'n carrière. Moest geloof ik z'n kaartje zelf betalen toen ie na zijn stoppen kwam kijken. Op zich wel logisch dat ie dan zoiets heeft van "dan maar niet"...
Zo, nog gefeliciteerd met je overwinning bij onsquote:Op maandag 7 januari 2008 22:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Was inderdaad maar beter ja dat je naar de ranglijst kijkt ipv naar het voetbal. 2-0 afgedroogt worden door ADO in eigenstadion is niet zo leuk om te zien nee als Den Bosch supporter.
En als ADO qua voetbal ook nog is heeft gedomineert in de vliert is het denk ik beter om naar de ranglijst te kijken.
Den Haag zou iets meer kansen en balbezit hebben gehad.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:45 schreef fanneke het volgende:
0-1![]()
Zie alleen de uitslag dus weet niks over het verloop van de wedstrijd, maar ik hoop dat het dik en dik onverdiend is.
Thuis verlies van onsquote:
Dat "makkelijk" hebben we idd in Waalwijk kunnen zien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:45 schreef Vandalist het volgende:
Morgen moeten jullie winnen om nog kampioen te worden. Ik ben bang dat Petro het op een gelijkspelletje laat uitkomen. Maar RKC moet gewoon makkelijk kunnen winnen van jullie!
Dat was een fout van Mäenpää ja, hij moet de bal naar de zijkant slaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:39 schreef ScottTracy het volgende:
De keepers maakten het verschil. Waar Zwartgoed o.a. de vrije trap van Ten Heuvel uit de kruising haalde, gaf Maenpaa een doelpunt cadeau. Zaari terug op doel lijkt me een goed idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |