Kutwouten!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Wedstrijd tegen Oss afgelast.
Buitenspel kan ik me in vinden na de beelden gezien te hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:40 schreef fanneke het volgende:
Ik heb de beelden nog eens teruggekeken op de site van RTL.
Beeld stilgezet op het moment van de pass en die Volendammer staat gewoon een metertje achter de laatste verdediger. Buitenspel dus.
Die overtreding op Beekmans was gewoon een pingel. Geen discussie.
Die actie van Hristov hebben ze niet laten zien. Maar daar in ga ik mee in de mening van Yeahinho.
Vertel er eens meer overquote:
Ik had het al gelezen jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:30 schreef DutchGooner het volgende:
Was het al gemeld dat vd Biezen een nieuwe aanbieding van de FC naast zich neerlegd omdat ie wacht op een eredivisieclub?
Inderdaad. Het lijkt me een beetje voorbarig om na een aardig halfjaar meteen ervan uit te gaan dat je wel naar de Eredivisie kunt. Het zou voor vd Biezen goed zijn om nog een jaartje in de top van de Jupiler League te spelen. Als hij dan nog steeds zo belangrijk is voor zijn team, dan kan hij best de stap maken. Het is er nu in elk geval een beetje vroeg voor, vind ik.quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:30 schreef DutchGooner het volgende:
Voorop gesteld, prima dat je ambities hebt maar je kan het ook overdrijven.
Geloof het gelijk, zelfs een van Nistelkutje moest dat destijds toen ie een keer wilde komen kijkenquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:30 schreef Yeahinho het volgende:
Is ook niet echt netjes behandeld na z'n carrière. Moest geloof ik z'n kaartje zelf betalen toen ie na zijn stoppen kwam kijken. Op zich wel logisch dat ie dan zoiets heeft van "dan maar niet"...
Zo, nog gefeliciteerd met je overwinning bij onsquote:Op maandag 7 januari 2008 22:28 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Was inderdaad maar beter ja dat je naar de ranglijst kijkt ipv naar het voetbal. 2-0 afgedroogt worden door ADO in eigenstadion is niet zo leuk om te zien nee als Den Bosch supporter.
En als ADO qua voetbal ook nog is heeft gedomineert in de vliert is het denk ik beter om naar de ranglijst te kijken.
Den Haag zou iets meer kansen en balbezit hebben gehad.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:45 schreef fanneke het volgende:
0-1![]()
Zie alleen de uitslag dus weet niks over het verloop van de wedstrijd, maar ik hoop dat het dik en dik onverdiend is.
Thuis verlies van onsquote:
Dat "makkelijk" hebben we idd in Waalwijk kunnen zien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:45 schreef Vandalist het volgende:
Morgen moeten jullie winnen om nog kampioen te worden. Ik ben bang dat Petro het op een gelijkspelletje laat uitkomen. Maar RKC moet gewoon makkelijk kunnen winnen van jullie!
Dat was een fout van Mäenpää ja, hij moet de bal naar de zijkant slaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:39 schreef ScottTracy het volgende:
De keepers maakten het verschil. Waar Zwartgoed o.a. de vrije trap van Ten Heuvel uit de kruising haalde, gaf Maenpaa een doelpunt cadeau. Zaari terug op doel lijkt me een goed idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |