Yup, 3e keeper is gister geblesseerd geraakt dus nu mag een A-junior het gaan proberen.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:54 schreef DutchGooner het volgende:
van Grinsven op de bank woensdag als reservekeeper, moet niet gekker worden
Hij heeft toestemming van de KNVB om op de bank te zitten.quote:
Je bent Ossenaar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:13 schreef gers het volgende:
ze zullen toch niet gaan staken op tijdens de belangrijkste wedstrijd van het jaar
Lange Jan werd na ruim 20 minuten weggestuurd wegens aanmerkingen op de leiding.quote:
Hij had geen opmerking gemaakt, maar werd weggestuurd omdat hij een bal het veld in trapte.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:18 schreef fanneke het volgende:
[..]
Lange Jan werd na ruim 20 minuten weggestuurd wegens aanmerkingen op de leiding.
We zaten dus zonder reservekeeper.
Zaari deed het prima.
Jammer dat we zo'n droplul als Janssen op het veld hadden lopen. Wat een drama.
Beekmans geel voor een 'schwalbe'. Was echt geen schwalbe, maar hij is de volgende wedstrijd nu wel geschorst.
Elke keer als je het idee hebt dat het niet slechter kan, komen ze weer met zo'n zak strontquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
Het was niet best, ze hebben iig inzet gehad maar wat een tyfuslul die scheids zeg, sturen ze alle afgedankte naar Den Bosch?
Dat kon ik niet goed zien achter doel... Tuyp speelt altijd op het randje.quote:
Het waren 2 duidelijke schwalbes van Den Bosch.quote:
Zag het ook pas op TV, in het stadion zag ik het niet eens.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:20 schreef Maja het volgende:
[..]
Dat kon ik niet goed zien achter doel... Tuyp speelt altijd op het randje.
[..]
Die eerste was gewoon een pingel, dacht ik in het stadion al en vond het net zo na de samenvatting, zegt al genoeg voor mij dat Verhoeven gewoon wegwandelde na die actie en Beekmans niet verrot stond te schelden na die zogenaamde "schwalbe".quote:Het waren 2 duidelijke schwalbes van Den Bosch.
Daar zijn we het samen over eens.quote:Jammer dat scheidsrechter Janssen om de minuut voor een overtreding floot. Om moe van te worden!
Verhoeven was inderdaad niet boos... Maar ik zat er toch echt met mijn neus bovenop... Zal de beelden nog eens bekijken!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef DutchGooner het volgende: Die eerste was gewoon een pingel, dacht ik in het stadion al en vond het net zo na de samenvatting, zegt al genoeg voor mij dat Verhoeven gewoon wegwandelde na die actie en Beekmans niet verrot stond te schelden na die zogenaamde "schwalbe".
Die 2e was niet eens een schwalbe, volgens mij wilde ie gewoon weer opstaan en weglopen, was er niet eens op uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |