quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Dat zal het geweest zijn.. die wilde geen songtext van robjequote:Op maandag 31 december 2007 19:55 schreef FritsFlits het volgende:M'n topic schrok denk van Robbie en klapte dicht
Ik dacht dat jij heel de dag in de trein zou zitten?quote:Op maandag 31 december 2007 19:55 schreef Wexy het volgende:
yoghiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
hoi
cleverquote:Op maandag 31 december 2007 19:55 schreef FritsFlits het volgende:M'n topic schrok denk van Robbie en klapte dicht
zou ookquote:Op maandag 31 december 2007 19:56 schreef Yoghii het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij heel de dag in de trein zou zitten?
JOEPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 31 december 2007 19:59 schreef Yoghii het volgende:
hehe, volgend uur eindelijk weer eens marco borsato!
Hoeft niet hoor.quote:Op maandag 31 december 2007 19:59 schreef Wexy het volgende:
[..]
JOEPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
mag ik die vertalen naar t engels?
Jawel, op nummer 387. Ik heb hem zelfs nog langs horen komenquote:Op maandag 31 december 2007 20:09 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zocht even in de lijst op ultravox vienna, die staat er niet eens meer in
mmm, waarom deed m'n search in excel hem dan niet vinden...even checkenquote:Op maandag 31 december 2007 20:11 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Jawel, op nummer 387. Ik heb hem zelfs nog langs horen komen
quote:Op maandag 31 december 2007 20:26 schreef DANILXL het volgende:
dames en heren, ik ga ervandoor. Ik zal wel blijven luisteren naar de t2000, echter zal ik niet meer posten)
alvast een gelukkig nieuwjaar!
jij ook, groeten aan je oudersquote:Op maandag 31 december 2007 20:26 schreef DANILXL het volgende:
dames en heren, ik ga ervandoor (naar mn ouders die beneden zitten) Ik zal wel blijven luisteren naar de t2000, echter zal ik niet meer posten)
alvast een gelukkig nieuwjaar!
truste dan amb en fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2007 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
Yesterday pik ik nog even mee en dan is het iig genoeg geweest met posten op FOK!, natuurlijk luister ik nog wel verder.
In het engels is hij best leukquote:
Het is op zich wel een mooi nummer... maar te veel uitgemolkenquote:
Ik ook ik ook ik ookquote:Op maandag 31 december 2007 20:11 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Jawel, op nummer 387. Ik heb hem zelfs nog langs horen komen
Om over Nine Million Bycycles nog maar te zwijgen. Ook een mooi nummer maar belachelijk dat ie zo hoog staatquote:
mee eensquote:Op maandag 31 december 2007 20:47 schreef Timo20 het volgende:
Op het nippertje dan toch nog ff hier te vinden![]()
![]()
![]()
[..]
Om over Nine Million Bycycles nog maar te zwijgen. Ook een mooi nummer maar belachelijk dat ie zo hoog staat
Die heb ik net heerlijk vanuit de slaapkamer beluisterd. Lekker relaxedquote:Op maandag 31 december 2007 20:50 schreef Timo20 het volgende:
Zie net dat ik Billy Joel heb gemist![]()
Toch wel m`n nummer 1![]()
![]()
![]()
foei foei... hoog tijd!!quote:Op maandag 31 december 2007 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Sultans of Swing![]()
![]()
![]()
Toennet een stukje van Top 2000 a gogo gezien waarin Bob Dylan voorbij kwam. Werd nog maar eens duidelijk wat een fantastische muziek hij heeft gemaakt.
Des te schandaliger dat ik nog steeds geen platen van `m in huis heb![]()
Mijn hemel koop een dvdrecorder ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 20:58 schreef FritsFlits het volgende:
Zo, m'n oude bakkie staan beneden Veldhuis en Kemper op te nemen (kabelsignaal > UPC-mediabox > digitale videocamera > PC) Was bij de opnames, dus vandaar
wis en waarachtigquote:Op maandag 31 december 2007 20:58 schreef Wexy het volgende:
reclame en nieuws
Moet je bij m'n vader zijnquote:Op maandag 31 december 2007 20:59 schreef Wexy het volgende:
[..]
Mijn hemel koop een dvdrecorder ofzo
tjong je krijgt toch minstens zak en kleedgeld?quote:
geen idee... daar dan?quote:Op maandag 31 december 2007 21:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hoe ist hier dan?
Ik heb er geld genoeg voor, maar ik moet sparen voor m'n studiequote:Op maandag 31 december 2007 21:04 schreef Wexy het volgende:
[..]
tjong je krijgt toch minstens zak en kleedgeld?
kun je best sparen
Paul is op TV dus ik vermaak me uitstekendquote:Op maandag 31 december 2007 21:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
prima, dank je
vermaak je je een beetje?
quote:
Met de ijshockyende omaquote:Op maandag 31 december 2007 21:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
Paul is op TV dus ik vermaak me uitstekend
Mooi, houwe zo!quote:Op maandag 31 december 2007 21:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
Paul is op TV dus ik vermaak me uitstekend
CD????????/quote:Op maandag 31 december 2007 21:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]ik weet `t
wat is volgens jullie de beste cd van Dylan om als eerste te kopen?
najaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 31 december 2007 21:10 schreef Wexy het volgende:
guus heeft geen engelse text.... brabant is geboycot
ja vertaal jij t eens ffquote:
ik heb geen platen speler dus dat gaat moeilijk wordenquote:Op maandag 31 december 2007 21:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
CD????????/
jij had het over platen!!
Ik nietquote:
Ik ook niet. Wel op Limburg van Rowwen Hezequote:
ik op ede staal voor hij er uit is gezetquote:Op maandag 31 december 2007 21:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel op Limburg van Rowwen Heze
Ben en blijf wel een Limburger natuurlijk
ja echt te belachelijk voor woorden. En dan wel de dj`s voor hun favorieten platen laten lobbyen is natuurlijk zo hypocriet als maar kanquote:Op maandag 31 december 2007 21:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik op ede staal voor hij er uit is gezet
is het zeer zeker.. en ze weten zelf verdomde goed dat ze fout zitten... laatste reactie was dat het HUN programma is en zij de regels bepalenquote:Op maandag 31 december 2007 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja echt te belachelijk voor woorden. En dan wel de dj`s voor hun favorieten platen laten lobbyen is natuurlijk zo hypocriet als maar kan![]()
Dat zeg ik: hypocriet. En kijk wat het heeft opgeleverd: Ilse DeLange die geweldig hoog staat, wat natuurlijk belachelijk is. Ik bedoel, Ilse is een super toffe meid en het liedje is best mooi maar dat het hoger staat dan tracks van Elvis kan echt nietquote:Op maandag 31 december 2007 21:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
is het zeer zeker.. en ze weten zelf verdomde goed dat ze fout zitten... laatste reactie was dat het HUN programma is en zij de regels bepalen
EN de hele lijstquote:Op maandag 31 december 2007 21:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
is het zeer zeker.. en ze weten zelf verdomde goed dat ze fout zitten... laatste reactie was dat het HUN programma is en zij de regels bepalen
precies.....quote:Op maandag 31 december 2007 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zeg ik: hypocriet. En kijk wat het heeft opgeleverd: Ilse DeLange die geweldig hoog staat, wat natuurlijk belachelijk is. Ik bedoel, Ilse is een super toffe meid en het liedje is best mooi maar dat het hoger staat dan tracks van Elvis kan echt niet
Tot volgend jaarquote:Op maandag 31 december 2007 21:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
off naar feessie
Allen nog een fijne avond
I'll be bareback in 2008!!
Als je dat gaat kijken is 2008 al meteen naar de kl*tenquote:Op maandag 31 december 2007 21:29 schreef Wexy het volgende:
[..]
op RTL4 is andre van duin aan het rappen trouwens
daarom waarschuw ik ookquote:Op maandag 31 december 2007 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je dat gaat kijken is 2008 al meteen naar de kl*ten
ontiegelijkquote:
Eindelijk ook iemand die dit nummer overgewaardeerd vindt. Volgende keer zet ik weer filmmuziek van John Williams of zo op.quote:Op maandag 31 december 2007 21:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
ontiegelijk
waarom staat deze zo hoog?
nu zenden ze ook meteen de intro en de extro uit... boring!!
Ja ik vind deze echt niet zo bijzonder hoor... als ze deze nou geruild hadden met brick in the wallquote:Op maandag 31 december 2007 21:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eindelijk ook iemand die dit nummer overgewaardeerd vindt. Volgende keer zet ik weer filmmuziek van John Williams of zo op.
ja nu wel weer jaquote:
Of 'Hey, Dude' van Beatallicaquote:Op maandag 31 december 2007 21:55 schreef Wexy het volgende:
durven ze nu ook het livenummer van Hey Jude te doen?
wie deed dat verzoek?quote:Op maandag 31 december 2007 22:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Voorlaatste verzoeklijst:
18 Beatles - Hey Jude (1968) 22
17 Pink Floyd - Comfortably numb (1979) 19
16 Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg (1982) 38
15 Metallica - Nothing else matters (1992) 10
14 Pink Floyd - Wish you were here (1975) 8
13 Metallica - One (1994) 30
12 AC/DC - Whole lotta Rosie (1978) 33
11 Bruce Springsteen - The river (1981) 40
10 Meat Loaf - Paradise by the dashboard light (1978) 7
9 Alan Parsons Project - Old and wise (1982) 11
helemaal zelfquote:Op maandag 31 december 2007 22:03 schreef Yoghii het volgende:
Wexy, is dat echt allemaal zelf gedaan? of zo'n vertaalmachine
quote:Op maandag 31 december 2007 22:04 schreef Wexy het volgende:
[..]
helemaal zelf
heb 2 jaar zitten typen om alle texten op te slaan
Gelukkig staat Scatman John er niet inquote:Op maandag 31 december 2007 22:04 schreef Wexy het volgende:
[..]
helemaal zelf
heb 2 jaar zitten typen om alle texten op te slaan
wat krijg ik er voor?quote:
wauw wanneer? ik teken er voorquote:Op maandag 31 december 2007 22:06 schreef Yoghii het volgende:
[..]
Een hele oudejaarsavond zonder famiilie
quote:Op maandag 31 december 2007 22:06 schreef Timo20 het volgende:
Hey Jude
Hebben we vanmiddag nog met z`n allen op het werk zitten meebléren
nah nah nah had je op je werk niet eens de top2000 op staan???quote:Op maandag 31 december 2007 22:06 schreef Timo20 het volgende:
Hey Jude
Hebben we vanmiddag nog met z`n allen op het werk zitten meebléren
Het was eigenlijk best een trieste bedoelingquote:
Ruilen?quote:Op maandag 31 december 2007 22:08 schreef Yoghii het volgende:
hmm, shine on you crazy diamond gemist
neequote:Op maandag 31 december 2007 22:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
nah nah nah had je op je werk niet eens de top2000 op staan???
ik zou er voor getekend hebben!!quote:Op maandag 31 december 2007 22:08 schreef Yoghii het volgende:
hmm, shine on you crazy diamond gemist
dat denk jij bij elk nummer johquote:Op maandag 31 december 2007 22:10 schreef Yoghii het volgende:
ik trap er weer in, dacht dat het weer The Who was! Terwijl ik weet dat pink floyd komt [ afbeelding ]
Ik denk/hoop dat je alleen bentquote:Op maandag 31 december 2007 22:12 schreef FritsFlits het volgende:
Om middennacht ga ik ze hier gelukkig nieuwjaar wensen, wat foto's maken, waarschijnlijk nog wat visite krijgen, tandenpoetsen en nog wat fokken hier
Als je rond de 20 jaar, zouden we misschien bij elkaar passenquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 22:15 schreef Wexy het volgende:
hahahahha frits lees eens wat eerdere topics terug
hint... het ging over dat katie pot is
niet eens... maar wel de werking vanquote:
cultuurbarbaarquote:Op maandag 31 december 2007 22:20 schreef tha_dark het volgende:
Dit nummer kende ik nog helemaal niet
Ik ook niet, ben blij dat ik toch niet echt iets gemist hebquote:Op maandag 31 december 2007 22:20 schreef tha_dark het volgende:
Dit nummer kende ik nog helemaal niet
heb ik je nu meteen weggejaagd met de openbaring?????quote:
Nee, ik zat wat topics door te bladeren..quote:Op maandag 31 december 2007 22:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
heb ik je nu meteen weggejaagd met de openbaring?????
hard op zoek naar mn hintquote:Op maandag 31 december 2007 22:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, ik zat wat topics door te bladeren..
Ik zou bij God niet meer weten in elk topic ik hem had gepleurd eigenlijk..... was in elk geval niet bij de laatste keer katie met dr 9 miljoen fietsenquote:
quote:
kolere heb je t gevonden?quote:Op maandag 31 december 2007 22:27 schreef FritsFlits het volgende:
Dacht topic 47. Rond 14.12 uur.
Ja. Wacht, ik zoek hem opnieuw op.quote:
hahahahaha ja ja ja ja ja vals spelen iddquote:Op maandag 31 december 2007 22:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja. Wacht, ik zoek hem opnieuw op.
Alstu: Top2000 editie 2007 #47: AKA Blof/Katie Melua fanclub
ctrl-f is handig icm Firefox
Mee eens is!quote:Op maandag 31 december 2007 22:32 schreef Yoghii het volgende:
Beetje metallica/pink floyd uurtje dit. Jammer vooral dat pink floyd niet in top10 staat, horen ze zeker wel
Eet Smakelijk!quote:Op maandag 31 december 2007 22:35 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga zo denk wat olbiebollen eten
was het zo erg dat je er achter kwam?quote:Op maandag 31 december 2007 22:35 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga zo denk wat olbiebollen eten
Die staat vierde.quote:Op maandag 31 december 2007 22:45 schreef Zw0rld het volgende:
Hoe hoog staat de song der songs?
Deep Purple Child in Time?
ja hoe moet t anders vertaalt worden dan? das de basebal-taalquote:
Geen 3e keer voor jouquote:Op maandag 31 december 2007 22:57 schreef Wexy het volgende:
goed t laatste uur geen vertalingen meer van mij... ik lees af en toe nog wel mee.... en zal misschien ook wel even wat posten.... wie ik niet meer 'spreek'
fijne jaarwisseling!!
en speciaal voor Fritsje 3 lekkere zachte kussen op je wangen
quote:Op maandag 31 december 2007 22:57 schreef Wexy het volgende:
goed t laatste uur geen vertalingen meer van mij... ik lees af en toe nog wel mee.... en zal misschien ook wel even wat posten.... wie ik niet meer 'spreek'
fijne jaarwisseling!!
en speciaal voor Fritsje 3 lekkere zachte kussen op je wangen
morgen ook nog the day after toch???quote:
innuendo is beter jaquote:Op maandag 31 december 2007 23:40 schreef Wexy het volgende:
euhm to be honest.... is dit eigenlijk t laatste nummer dat redelijk goed in de lijst staat....
avond is niet de beste van boudewijn dus die kan nooit als hoogste van boudewijn staan....
en over queen heb ik mn gal al meer dan genoeg neergegooid
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Nee niet die eikel van de Blackstreet Boys!
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:03 schreef FritsFlits het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar !!!
wij zijn al aan het afkicken in jouw #50 topic.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:26 schreef Wexy het volgende:
ik verwacht trouwens ook nog een afkicktopic te kunnen maken met t nummer 52 hoor
Jij ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:25 schreef Wexy het volgende:
een heel fijn en vooral gezond 2008!!!
quote:en inderdaad het topic is nog lang niet dood.. de subtop is nog lekker bezig op de radio... HEERLIJK
Hee ik dacht dat ik teveel had gedronken of een deja vu had, maar je hebt deze post gewoon 2x gepost.quote:
Gewoon 1x, tenminste zo zie ik hetquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:31 schreef Diaan73 het volgende:
Hee ik dacht dat ik teveel had gedronken of een deja vu had, maar je hebt deze post gewoon 2x gepost.![]()
Waar nog meer dan? Ik zie er maar 1 en die quotes zijn ook 't zelfde.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:31 schreef Diaan73 het volgende:
Hee ik dacht dat ik teveel had gedronken of een deja vu had, maar je hebt deze post gewoon 2x gepost.
Ik bedoel dezelfde post in 2 topics... ik heb ze nl. naast elkaar openstaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gewoon 1x, tenminste zo zie ik het
Weet niet hoe Fok! dat doet met andere users, het rammelt aan alle kanten dus kan je dit verwachten natuurlijk![]()
Ow in het andere topic... ik ben niet meer helemaal helder geloof ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar nog meer dan? Ik zie er maar 1 en die quotes zijn ook 't zelfde.
Hoi. Jazeker.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Trouwens is het bij jullie ook zo fucking mistig? hier wel, bijna niets van het vuurwerk te zien.
13 meterquote:
Het is hier in Enschede e.o. wel het dichtst mistig zo te zien.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:36 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hoi. Jazeker.
[ afbeelding ]
En tevens: De Elementen
En dat is echt zo, wij kunnen de huizen schuin aan de overkant niet meer zien en van de lantaarnpaal aan de overkant zien we alleen vaag een lamp.quote:
Op dat tijdstip wel, ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:37 schreef Diaan73 het volgende:
Het is hier in Enschede e.o. wel het dichtst mistig zo te zien.
*hik* zupscheuten? wan tijn tad? * hki*quote:
Zullen we de privé-kiekjes ook daadwerkelijk privé houden?quote:
Het is hier de hele avond al zo. Het is even iets mbeter gweest, maar de auto's rijden hier stapvoets over de grotere wegen en met alarmlichten aan en mn moeder kwam lopend naar ons toe en was aan de verkeerde kant. En nee, ze had toen nog niet gedronken.quote:
Nou dat is dan idd precies wat wij zienquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, lijkt me geweldig!!! Een foto waarop je niets ziet!!
dat was niet in 50quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee! Op een enkele foto-link na, uiteraard
omdat ik pas dit jaar de geest kreeg om mee te gaan doen hier op t forum met de top2000quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:56 schreef Arcee het volgende:
Wexy, hoe komt het dat je ineens onder dat account bent gaan posten?
Dit jaar weer dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:02 schreef Wexy het volgende:
[..]
omdat ik pas dit jaar de geest kreeg om mee te gaan doen hier op t forum met de top2000
vorig jaar was ik te druk druk druk tijdens de top
Heb jij eigenlijk een ander account dan??quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:02 schreef Wexy het volgende:
[..]
omdat ik pas dit jaar de geest kreeg om mee te gaan doen hier op t forum met de top2000
vorig jaar was ik te druk druk druk tijdens de top
Ja het was idd een kort nachtje... Twan stond om 8:20 bij mijn bed... ik ben er maar uitgeaan, omdat we ook rond 11 uur naar mijn oma gaan. Vanmiddag gaat hij weer naar zn vader voor een weekje, kan ik dan even bijkomen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:01 schreef lubje25 het volgende:
Zo diaan, jij hebt een kort nachtje gemaakt. Heeft de kleine daar een aandeel in? De beste wensen allemaal!! FF kijken of ik zo nog een beetje sub-top 2000 kan mee pakken. De kerel die dat programma presenteert na toine draait regelmatig in de tent waar ik werk
quote:
Ik voorgaande jaren was die lijst al bekend op 1 januari, moet zelf nog ff kijken . . .quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:36 schreef Happel het volgende:
Is er bekend wie er in de sub2000-lijst staan of wordt de playlist pas na vandaag bekend?
Heb het al gevonden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik voorgaande jaren was die lijst al bekend op 1 januari, moet zelf nog ff kijken . . .![]()
quote:1. Electric Light Orc - Hold On Tight 1981
2. Spinners - The Rubberband Man 1977
3. Rupert Holmes - Him 1980
4. Move - I Can Hear The Grass Grow 1967
5. Kate Winslet - What If 2001
6. Eddie Howell - The Man From Manhattan 1976
7. Billy Joel - Tell Her About It 1983
8. Kenny Loggins & St Whenever - I Call You Friend 1978
9. Donna Summer - This Time I Know It's For Real 1989
10. John Lennon - No 9 Dream 1974
11. Human League - Don't You Want Me 1982
12. Flowerpot Men - Let's Go To San Francisco 1967
13. John Travolta - Summernights 1978
14. Knack - My Sharona 1979
15. Linda Ronstadt - Don't Know Much 1989
Dat ook, maar er zit ook echt bagger bij dat niet eens in de subtop in had moeten staan . . .quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:44 schreef Nuongirl het volgende:
Er zitten wel pareltjes bij die gewoon dit jaar in de top2000 moeten![]()
Dat ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:01 schreef Nuongirl het volgende:
Ofwel de radio2-luisteraars even opvoeden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |