wij zijn al aan het afkicken in jouw #50 topic.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:26 schreef Wexy het volgende:
ik verwacht trouwens ook nog een afkicktopic te kunnen maken met t nummer 52 hoor
Jij ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:25 schreef Wexy het volgende:
een heel fijn en vooral gezond 2008!!!
quote:en inderdaad het topic is nog lang niet dood.. de subtop is nog lekker bezig op de radio... HEERLIJK
Hee ik dacht dat ik teveel had gedronken of een deja vu had, maar je hebt deze post gewoon 2x gepost.quote:
Gewoon 1x, tenminste zo zie ik hetquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:31 schreef Diaan73 het volgende:
Hee ik dacht dat ik teveel had gedronken of een deja vu had, maar je hebt deze post gewoon 2x gepost.![]()
Waar nog meer dan? Ik zie er maar 1 en die quotes zijn ook 't zelfde.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:31 schreef Diaan73 het volgende:
Hee ik dacht dat ik teveel had gedronken of een deja vu had, maar je hebt deze post gewoon 2x gepost.
Ik bedoel dezelfde post in 2 topics... ik heb ze nl. naast elkaar openstaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gewoon 1x, tenminste zo zie ik het
Weet niet hoe Fok! dat doet met andere users, het rammelt aan alle kanten dus kan je dit verwachten natuurlijk![]()
Ow in het andere topic... ik ben niet meer helemaal helder geloof ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar nog meer dan? Ik zie er maar 1 en die quotes zijn ook 't zelfde.
Hoi. Jazeker.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Trouwens is het bij jullie ook zo fucking mistig? hier wel, bijna niets van het vuurwerk te zien.
13 meterquote:
Het is hier in Enschede e.o. wel het dichtst mistig zo te zien.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:36 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hoi. Jazeker.
[ afbeelding ]
En tevens: De Elementen
En dat is echt zo, wij kunnen de huizen schuin aan de overkant niet meer zien en van de lantaarnpaal aan de overkant zien we alleen vaag een lamp.quote:
Op dat tijdstip wel, ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:37 schreef Diaan73 het volgende:
Het is hier in Enschede e.o. wel het dichtst mistig zo te zien.
*hik* zupscheuten? wan tijn tad? * hki*quote:
Zullen we de privé-kiekjes ook daadwerkelijk privé houden?quote:
Het is hier de hele avond al zo. Het is even iets mbeter gweest, maar de auto's rijden hier stapvoets over de grotere wegen en met alarmlichten aan en mn moeder kwam lopend naar ons toe en was aan de verkeerde kant. En nee, ze had toen nog niet gedronken.quote:
Nou dat is dan idd precies wat wij zienquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, lijkt me geweldig!!! Een foto waarop je niets ziet!!
dat was niet in 50quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee! Op een enkele foto-link na, uiteraard
omdat ik pas dit jaar de geest kreeg om mee te gaan doen hier op t forum met de top2000quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:56 schreef Arcee het volgende:
Wexy, hoe komt het dat je ineens onder dat account bent gaan posten?
Dit jaar weer dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:02 schreef Wexy het volgende:
[..]
omdat ik pas dit jaar de geest kreeg om mee te gaan doen hier op t forum met de top2000
vorig jaar was ik te druk druk druk tijdens de top
Heb jij eigenlijk een ander account dan??quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:02 schreef Wexy het volgende:
[..]
omdat ik pas dit jaar de geest kreeg om mee te gaan doen hier op t forum met de top2000
vorig jaar was ik te druk druk druk tijdens de top
Ja het was idd een kort nachtje... Twan stond om 8:20 bij mijn bed... ik ben er maar uitgeaan, omdat we ook rond 11 uur naar mijn oma gaan. Vanmiddag gaat hij weer naar zn vader voor een weekje, kan ik dan even bijkomen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:01 schreef lubje25 het volgende:
Zo diaan, jij hebt een kort nachtje gemaakt. Heeft de kleine daar een aandeel in? De beste wensen allemaal!! FF kijken of ik zo nog een beetje sub-top 2000 kan mee pakken. De kerel die dat programma presenteert na toine draait regelmatig in de tent waar ik werk
quote:
Ik voorgaande jaren was die lijst al bekend op 1 januari, moet zelf nog ff kijken . . .quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:36 schreef Happel het volgende:
Is er bekend wie er in de sub2000-lijst staan of wordt de playlist pas na vandaag bekend?
Heb het al gevonden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik voorgaande jaren was die lijst al bekend op 1 januari, moet zelf nog ff kijken . . .![]()
quote:1. Electric Light Orc - Hold On Tight 1981
2. Spinners - The Rubberband Man 1977
3. Rupert Holmes - Him 1980
4. Move - I Can Hear The Grass Grow 1967
5. Kate Winslet - What If 2001
6. Eddie Howell - The Man From Manhattan 1976
7. Billy Joel - Tell Her About It 1983
8. Kenny Loggins & St Whenever - I Call You Friend 1978
9. Donna Summer - This Time I Know It's For Real 1989
10. John Lennon - No 9 Dream 1974
11. Human League - Don't You Want Me 1982
12. Flowerpot Men - Let's Go To San Francisco 1967
13. John Travolta - Summernights 1978
14. Knack - My Sharona 1979
15. Linda Ronstadt - Don't Know Much 1989
Dat ook, maar er zit ook echt bagger bij dat niet eens in de subtop in had moeten staan . . .quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:44 schreef Nuongirl het volgende:
Er zitten wel pareltjes bij die gewoon dit jaar in de top2000 moeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |