Die heb ik net heerlijk vanuit de slaapkamer beluisterd. Lekker relaxedquote:Op maandag 31 december 2007 20:50 schreef Timo20 het volgende:
Zie net dat ik Billy Joel heb gemist![]()
Toch wel m`n nummer 1![]()
![]()
![]()
foei foei... hoog tijd!!quote:Op maandag 31 december 2007 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Sultans of Swing![]()
![]()
![]()
Toennet een stukje van Top 2000 a gogo gezien waarin Bob Dylan voorbij kwam. Werd nog maar eens duidelijk wat een fantastische muziek hij heeft gemaakt.
Des te schandaliger dat ik nog steeds geen platen van `m in huis heb![]()
Mijn hemel koop een dvdrecorder ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 20:58 schreef FritsFlits het volgende:
Zo, m'n oude bakkie staan beneden Veldhuis en Kemper op te nemen (kabelsignaal > UPC-mediabox > digitale videocamera > PC) Was bij de opnames, dus vandaar
wis en waarachtigquote:Op maandag 31 december 2007 20:58 schreef Wexy het volgende:
reclame en nieuws
Moet je bij m'n vader zijnquote:Op maandag 31 december 2007 20:59 schreef Wexy het volgende:
[..]
Mijn hemel koop een dvdrecorder ofzo
tjong je krijgt toch minstens zak en kleedgeld?quote:
geen idee... daar dan?quote:Op maandag 31 december 2007 21:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hoe ist hier dan?
Ik heb er geld genoeg voor, maar ik moet sparen voor m'n studiequote:Op maandag 31 december 2007 21:04 schreef Wexy het volgende:
[..]
tjong je krijgt toch minstens zak en kleedgeld?
kun je best sparen
Paul is op TV dus ik vermaak me uitstekendquote:Op maandag 31 december 2007 21:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
prima, dank je
vermaak je je een beetje?
quote:
Met de ijshockyende omaquote:Op maandag 31 december 2007 21:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
Paul is op TV dus ik vermaak me uitstekend
Mooi, houwe zo!quote:Op maandag 31 december 2007 21:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
Paul is op TV dus ik vermaak me uitstekend
CD????????/quote:Op maandag 31 december 2007 21:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]ik weet `t
wat is volgens jullie de beste cd van Dylan om als eerste te kopen?
najaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 31 december 2007 21:10 schreef Wexy het volgende:
guus heeft geen engelse text.... brabant is geboycot
ja vertaal jij t eens ffquote:
ik heb geen platen speler dus dat gaat moeilijk wordenquote:Op maandag 31 december 2007 21:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
CD????????/
jij had het over platen!!
Ik nietquote:
Ik ook niet. Wel op Limburg van Rowwen Hezequote:
ik op ede staal voor hij er uit is gezetquote:Op maandag 31 december 2007 21:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel op Limburg van Rowwen Heze
Ben en blijf wel een Limburger natuurlijk
ja echt te belachelijk voor woorden. En dan wel de dj`s voor hun favorieten platen laten lobbyen is natuurlijk zo hypocriet als maar kanquote:Op maandag 31 december 2007 21:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik op ede staal voor hij er uit is gezet
is het zeer zeker.. en ze weten zelf verdomde goed dat ze fout zitten... laatste reactie was dat het HUN programma is en zij de regels bepalenquote:Op maandag 31 december 2007 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja echt te belachelijk voor woorden. En dan wel de dj`s voor hun favorieten platen laten lobbyen is natuurlijk zo hypocriet als maar kan![]()
Dat zeg ik: hypocriet. En kijk wat het heeft opgeleverd: Ilse DeLange die geweldig hoog staat, wat natuurlijk belachelijk is. Ik bedoel, Ilse is een super toffe meid en het liedje is best mooi maar dat het hoger staat dan tracks van Elvis kan echt nietquote:Op maandag 31 december 2007 21:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
is het zeer zeker.. en ze weten zelf verdomde goed dat ze fout zitten... laatste reactie was dat het HUN programma is en zij de regels bepalen
EN de hele lijstquote:Op maandag 31 december 2007 21:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
is het zeer zeker.. en ze weten zelf verdomde goed dat ze fout zitten... laatste reactie was dat het HUN programma is en zij de regels bepalen
precies.....quote:Op maandag 31 december 2007 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zeg ik: hypocriet. En kijk wat het heeft opgeleverd: Ilse DeLange die geweldig hoog staat, wat natuurlijk belachelijk is. Ik bedoel, Ilse is een super toffe meid en het liedje is best mooi maar dat het hoger staat dan tracks van Elvis kan echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |