quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Dat zal het geweest zijn.. die wilde geen songtext van robjequote:Op maandag 31 december 2007 19:55 schreef FritsFlits het volgende:M'n topic schrok denk van Robbie en klapte dicht
Ik dacht dat jij heel de dag in de trein zou zitten?quote:Op maandag 31 december 2007 19:55 schreef Wexy het volgende:
yoghiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
hoi
cleverquote:Op maandag 31 december 2007 19:55 schreef FritsFlits het volgende:M'n topic schrok denk van Robbie en klapte dicht
zou ookquote:Op maandag 31 december 2007 19:56 schreef Yoghii het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij heel de dag in de trein zou zitten?
JOEPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 31 december 2007 19:59 schreef Yoghii het volgende:
hehe, volgend uur eindelijk weer eens marco borsato!
Hoeft niet hoor.quote:Op maandag 31 december 2007 19:59 schreef Wexy het volgende:
[..]
JOEPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
mag ik die vertalen naar t engels?
Jawel, op nummer 387. Ik heb hem zelfs nog langs horen komenquote:Op maandag 31 december 2007 20:09 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zocht even in de lijst op ultravox vienna, die staat er niet eens meer in
mmm, waarom deed m'n search in excel hem dan niet vinden...even checkenquote:Op maandag 31 december 2007 20:11 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Jawel, op nummer 387. Ik heb hem zelfs nog langs horen komen
quote:Op maandag 31 december 2007 20:26 schreef DANILXL het volgende:
dames en heren, ik ga ervandoor. Ik zal wel blijven luisteren naar de t2000, echter zal ik niet meer posten)
alvast een gelukkig nieuwjaar!
jij ook, groeten aan je oudersquote:Op maandag 31 december 2007 20:26 schreef DANILXL het volgende:
dames en heren, ik ga ervandoor (naar mn ouders die beneden zitten) Ik zal wel blijven luisteren naar de t2000, echter zal ik niet meer posten)
alvast een gelukkig nieuwjaar!
truste dan amb en fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2007 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
Yesterday pik ik nog even mee en dan is het iig genoeg geweest met posten op FOK!, natuurlijk luister ik nog wel verder.
In het engels is hij best leukquote:
Het is op zich wel een mooi nummer... maar te veel uitgemolkenquote:
Ik ook ik ook ik ookquote:Op maandag 31 december 2007 20:11 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Jawel, op nummer 387. Ik heb hem zelfs nog langs horen komen
Om over Nine Million Bycycles nog maar te zwijgen. Ook een mooi nummer maar belachelijk dat ie zo hoog staatquote:
mee eensquote:Op maandag 31 december 2007 20:47 schreef Timo20 het volgende:
Op het nippertje dan toch nog ff hier te vinden![]()
![]()
![]()
[..]
Om over Nine Million Bycycles nog maar te zwijgen. Ook een mooi nummer maar belachelijk dat ie zo hoog staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |