Wat the fuck heeft dat er nu weer mee te maken?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:01 schreef Fides het volgende:
Maar de eigenaar is vast trots op zijn stoere hond!
Bullshit. Alleen nooit een hond met een klein kind alleen laten, hoe lief de hond ook is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:27 schreef kos5000 het volgende:
Is dat niet smerig/ hou geen grote honden thuis zulke honden horen bij de politie, of weet ik waar. MAAR NIET THUIS MET KLEINTJES.
Hier gaat alles prima hoor met een Rottweilerquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:27 schreef kos5000 het volgende:
Is dat niet smerig/ hou geen grote honden thuis zulke honden horen bij de politie, of weet ik waar. MAAR NIET THUIS MET KLEINTJES.
Honden stammen af van wolven, met een plaatje maakt dat het 1 en ander duidelijk:quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:39 schreef kos5000 het volgende:
[i][Swollywood en Rekkie
/i]
Ik vind het ook beter voor zo n hond om niet alleen thuis te zitten, maar lekker in de natuur met andere honden of zich nuttig maken.
Dan vertrouw je 'm dus niet he?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:14 schreef swollywood het volgende:
Niet omdat ik hem niet vertrouw, maar het blijft een dier met instinct.
Post ge-edit, was een woord vergetenquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan vertrouw je 'm dus niet he?.
blablabla .. wat kan jij dom lullen zeg. . en grappig ben je ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:02 schreef kos5000 het volgende:
Okay het is niet realistish wat ik zeg/
Maar ik ben er gewoon een beetje tegen grote huisdieren in een huis(je(
Heb je wels eens gehoord van 100 katten in 1 kamer![]()
Sadisme
Zulke mensen als jij moeten een hond hebbenquote:
Ik heb zelf een kruising rottweiler/dobermann en nog 2 katten.
De hond is een grote sukkel, die zich door de katten op de kop laat zitten.
Heel veel hangt af van de opvoeding van een hond. Die van mij kruipt bijna op schoot bij de visite als ie de kans zou krijgen, maar de meeste mensen hebben liever geen hond van 50+ Kg op schoot
Ook met kinderen kan ie prima overweg, maar toch laat ik hem er niet mee alleen.
Niet omdat ik hem niet vertrouw,integendeel, maar het blijft een dier met instinct.
Het blijft hetzelfde dus he? Omdat zo'n dier blijkbaar een instinct heeft, is ie niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:18 schreef swollywood het volgende:
Post ge-edit, was een woord vergeten
Elk dier heeft een instinct, daarom krabben mijn katten (die nog nooit buiten geweest zijn) ook aan de binnenkant van de kattebak en niet in het grit, omdat hun instinct zegt dat ze ergens moet krabben na het schijten, terwijl ze in een kattebak niets echt kunnen begraven zoals buiten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het blijft hetzelfde dus he? Omdat zo'n dier blijkbaar een instinct heeft, is ie niet te vertrouwen.
maw jij bent net zo min te vertrouwen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:35 schreef kos5000 het volgende:
zelfs mensen hebben instinct
Heb ik dat hier gezegd?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:42 schreef kos5000 het volgende:
Okay
ik ben evenmin te vertrouwen
jij wel?
Je overdrijft een beetjequote:Dat die beesten nog steeds niet op de verboden lijst staan is me nog altijd een raadsel,
DIe dingen zien er uit als monsters net als de doberman,
Mensen zouden gewoon allemaal een Labrador moeten nemen
Ja heel gek, dat de labrador toch erg hoog op de lijst staat van honden die bijten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:44 schreef Canisfire het volgende:
Dat die beesten nog steeds niet op de verboden lijst staan is me nog altijd een raadsel,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
dat het nieuws is?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat is precies je punt TS?
De labrador staat op een gedeelde 2e plaats met de golden retriever in het rapport "Hondenbeten in kaart gebracht" van de Stichting Consument en Veiligheid.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:44 schreef Canisfire het volgende:
Dat die beesten nog steeds niet op de verboden lijst staan is me nog altijd een raadsel,
pciesquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:58 schreef swollywood het volgende:
[..]
De labrador staat op een gedeelde 2e plaats met de golden retriever in het rapport "Hondenbeten in kaart gebracht" van de Stichting Consument en Veiligheid.
De cocker spaniel staat trouwens op de 5e plaats.
Gedomesticeerd. Meer zeg ik nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:39 schreef kos5000 het volgende:
[i][Swollywood en Rekkie
/i]
Ik vind het ook beter voor zo n hond om niet alleen thuis te zitten, maar lekker in de natuur met andere honden of zich nuttig maken.
dat dacht dat baasje waarschijnlijk ook ja 14.gif, 't is zo'n lieverd hequote:Op zaterdag 29 december 2007 13:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hier gaat alles prima hoor met een Rottweiler
quote:Jaarlijks worden 12000 slachtoffers van hondenbeten behandeld op de SEH-afdeling van een ziekenhuis.
Feit is en blijft natuurlijk wel dat zij een veel groter percentage vormen van alle honden die in Nederland gehouden worden.quote:Als gekeken wordt naar absolute aantallen dan blijken Rottweilers en Retrievers (Golden en Labrador) de meeste bijtwonden te veroorzaken.
Samen zijn zij verantwoordelijk voor 35 % van de beten door rashonden.
Niet iedereen beland natuurlijk in het ziekenhuis of brengt een bezoek aan de dokter. Sowieso 12000 hondenbeten per jaar is natuurlijk idioot - ik ben van mening dat beter voorkomen kan worden.quote:Als rekening wordt gehouden met de rashondenpopulatie (relatieve aantallen) in Nederland dan blijken vooral Rottweilers, Mechelse Herders en Bull Terriërs vaak te bijten.
De Tervuense Herders, American Staffordshire Terriërs en Pit Bull Terriërs bijten ook wat vaker, al komt de precieze hoogte van het relatief risico minder eenduidig uit de gegevens naar voren.
Je zou toch is wat aan dat domme gelul van je moeten doen. (spring ff van een flat oid)quote:
Is dat in absolute aantallen, of relatief?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:58 schreef swollywood het volgende:
De labrador staat op een gedeelde 2e plaats met de golden retriever in het rapport "Hondenbeten in kaart gebracht" van de Stichting Consument en Veiligheid.
De cocker spaniel staat trouwens op de 5e plaats, terwijl veel mensen dat toch een lieve hond vinden.
zie boven, zowel absoluut als relatief...quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is dat in absolute aantallen, of relatief?
Maakt nogal verschil he?.
Verschi is dat ik mijn hond niet zomaar vertrouw en hem never nooit alleen laat met mijn dochter.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:08 schreef Re het volgende:
[..]
dat dacht dat baasje waarschijnlijk ook ja 14.gif, 't is zo'n lieverd he
M.V.Gquote:devvertje ik ben het qua inhoud en qua je mening met je eens, maar ik wil niet dat je zeurt op het forum
vast, dat dacht het baasje waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Verschi is dat ik mijn hond niet zomaar vertrouw en hem never nooit alleen laat met mijn dochter.
Of mijn dochter gaat met ons mee, of de hond loopt mee.
Dacht? Ik beschrijf feiten en geen denkwijzen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:14 schreef Re het volgende:
[..]
vast, dat dacht het baasje waarschijnlijk ook
ik begrijp heus wel dat je daarvan overtuigd bent maar het enkele feit dat je je beestje niet 100% vertrouwd en toch kinderen neemt stemt mij dan droevig... blijkbaar hou je meer van je hondje dan van je kinderen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dacht? Ik beschrijf feiten en geen denkwijzen.
Zielige conclusie!quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:17 schreef Re het volgende:
[..]
ik begrijp heus wel dat je daarvan overtuigd bent maar het enkele feit dat je je beestje niet 100% vertrouwd en toch kinderen neemt stemt mij dan droevig... blijkbaar hou je meer van je hondje dan van je kinderen...
mja, succes zou ik zeggen... we wachten wel op het krantenberichtjequote:Op zaterdag 29 december 2007 15:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zielige conclusie!
Oh ja en kinderen "neem" je niet. Het is geen hond.
kun je lang wachten.... de hond is aan het einde van zijn latijn en daar schrijf ik geen bericht over.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:22 schreef Re het volgende:
[..]
mja, succes zou ik zeggen... we wachten wel op het krantenberichtje
O Polease.... STFU!!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:35 schreef kos5000 het volgende:
O nu durf je wel
Ik zal 1 ding zeggen mijn broer is hier Moderator en hij zal jullie eens onder de loep nemen
En lach me niet uit
Wie denken jullie dat jullie zijn
Pittbul van 100kg? Die kan zeker niet eens meer op zijn poten staan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:36 schreef devvertje het volgende:
Een aantal keren dat ik zo'n hond op straat ben tegen gekomen, wouden deze honden mij bijten
zonder aanleiding (vorige week oa.)
Ik vind het dan ook niet verantwoord om deze te houden.. hier om de hoek woont een labiele negerin met een zwarte pitbul van 100kilo...ook lekker verantwoord..
heb ik besloten een topic over jou te beginnen zoek maar uit waar je het kan vindenquote:O Polease.... STFU!!!
Klapdeurjosti!
As if i care.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:42 schreef kos5000 het volgende:
Geachte Rekkie
Ik begrijp jou domme praatjes niet
en naar aanleiding van de volgende tekst
[..]
heb ik besloten een topic over jou te beginnen zoek maar uit waar je het kan vinden
hoe leukquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:42 schreef Guncta het volgende:
Een rottweiler waarschuwt vaak wel goed.
Alleen heeft het nogal wat trekjes die mensen niet begrijpen , omdat we gewoon ons niet inleven in hoe honden denken. Rottweilers houden vaak niet van dat mensen over hun heen hangen. Ze zijn nogal vaag met bewegende dingen en lopen ook niet graag achteruit.
Voor de rest kan ik me geen betere en trouwere honden bedenken. Het is een zeer sociaal dier dat er bijvoorbeeld alles aan doet om de "roedel" bij elkaar te houden en iedereen te kunnen overzien.
Het is een dier dat in mijn ogen vaak contact zoekt en graag bij je komt liggen.
Als je dit dag in, dag uit tegenkomt vergeet je nog wel eens dat het een hond is met een flink gebit.
Onze hond heeft tot nu toe 3 keer iemand 'gebeten'. Allen waren zij mensen die zomaar bij ons achterom kwamen, in 2 gevallen hielp blaffen niet. Het leuke is echter dat het bij een schrammetje, en dus geen beet is gebleven. En toch maakt het een grote indruk bij deze mensen.
Oja, ik snap niet dat mensen hun kleine kinderen bij dieren laten. Het is en blijft een hond, gevoed door instincten. Ook maken kleine kinderen snelle bewegingen, zien het als grote knuffeldieren en hebben hoge stemmetjes/schreeuwen/druk gedrag. Al had ik vroeger wel mijn eigen paard, een rottweiler. Die bracht me overal naartoe.
We hebben niet voor niks een voordeur en een bordje.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:48 schreef Re het volgende:
[..]
hoe leukhet bleef maar bij een schrammetje
een peuter van 1 kan lezen tegenwoordig?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:00 schreef Guncta het volgende:
[..]
We hebben niet voor niks een voordeur en een bordje.
Dat zij de uitdrukking 'blaffende honden bijten niet' te letterlijk nemen is niet mijn probleem.
Het zijn en blijven dieren, onvoorspelbaar en dus ook niet te vertrouwen. Dat is nou eenmaal de realiteit.. kan je wel met mooie praatjes over rotweilers aankomen kakken maar dat is dan ook vrij zinloos.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:42 schreef Guncta het volgende:
Het is een dier dat in mijn ogen vaak contact zoekt en graag bij je komt liggen.
Weet je wat ook grappig is?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:49 schreef devvertje het volgende:
[..]
Het zijn en blijven dieren, onvoorspelbaar en dus ook niet te vertrouwen. Dat is nou eenmaal de realiteit.. kan je wel met mooie praatjes over rotweilers aankomen kakken maar dat is dan ook vrij zinloos.
"Vergeten dat je je hoofd niet te dicht bij hun hoofd moet houden."
O n b e t r o u w b a a r ...
Mijn hond werd een keer buiten aangevallen door een duitse dog. Daar ga ik echt niet tussen springenquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Weet je wat ook grappig is?
Mensen die denken dat als ze in een situatie komen dat ze hun hond van 50/60 kg aankunnen.
Ik weet wel beter.....
Het ligt niet per se aan de hond of aan het soort hond, maar kinderen/peuters hebben nog wel eens de neiging om in de glimmende ogen van honden te prikken... of andere dingen uit te halen die ze normaal ook met hun speelgoed doen, maar wat een hond niet zo prettig vindt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:14 schreef swollywood het volgende:
Ook met kinderen kan ie prima overweg, maar toch laat ik hem er niet mee alleen.
Niet omdat ik hem niet vertrouw,integendeel, maar het blijft een dier met instinct.
Ik wacht altijd totdat ze moe zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:59 schreef swollywood het volgende:
[..]
Mijn hond werd een keer buiten aangevallen door een duitse dog. Daar ga ik echt niet tussen springen
En dan de beroemde soccerkick uitdelenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik wacht altijd totdat ze moe zijn
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En dan de beroemde soccerkick uitdelen
Dolle pret inderdaad, je loopt nietsvermoedend de tuin in en er komt een hond op je af.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:42 schreef Guncta het volgende:
Een rottweiler waarschuwt vaak wel goed.
Alleen heeft het nogal wat trekjes die mensen niet begrijpen , omdat we gewoon ons niet inleven in hoe honden denken. Rottweilers houden vaak niet van dat mensen over hun heen hangen. Ze zijn nogal vaag met bewegende dingen en lopen ook niet graag achteruit.
Voor de rest kan ik me geen betere en trouwere honden bedenken. Het is een zeer sociaal dier dat er bijvoorbeeld alles aan doet om de "roedel" bij elkaar te houden en iedereen te kunnen overzien.
Als je dit dag in, dag uit tegenkomt vergeet je nog wel eens dat het een hond is met een flink gebit.
Onze hond heeft tot nu toe 3 keer iemand 'gebeten'. Allen waren zij mensen die zomaar bij ons achterom kwamen, in 2 gevallen hielp blaffen niet. Het leuke is echter dat het bij een schrammetje, en dus geen beet is gebleven. En toch maakt het een grote indruk bij deze
mensen.
Sta er zelf bij stil dat katten ook gevaarlijk zijn voor kleine kinderen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:16 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik blijf het altijd een beetje raar vinden dat mensen een vleesetend harig beest in huis halen en het zelfs aan een touwtje binden om mee rond te lopen. Los van alle beste vrienden en onvoorwaardelijke liefdes blijft dat toch de bottom line. Soms wordt iedereen met de neus op de feiten gedrukt dat je toch met een beest in je huis zit terwijl we lijken te vergeten er rekening mee te houden dat een hond in één hap het complete gezicht van een kind wegbijt. Been there, done that and bought the T-shirt zal ik maar zeggen. Gelukkig gaat het dan steeds om een ander maar het blijft confronterend. Het is een risico dat we op de koop van zoveel leuke beesten toe nemen. Ik niet.
We hebben een bordje en ik snap sowieso niet waarom mensen achterom moeten. We hebben er niet voor niks een hek omheen staan en een voordeur met goed werkende bel. Voor de rest hebben we een boerderijdeur als toegang. En de honden zijn in bijna alle gevallen eerder bij die deur dan de mensen. Als je dan zo'n dikke snuit ziet en je hoort een blaf met bass dan moet je toch beter weten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:05 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Dolle pret inderdaad, je loopt nietsvermoedend de tuin in en er komt een hond op je af.
Bokito!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:25 schreef Guncta het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat juist mensen met honden in de fout gaan. Zal wel te maken hebben met gewenning.
Ook vermenselijken mensen vaak honden. Denken dat honden dezelfde gezichtuitdrukkingen en persoonlijkheid hebben als mensen. Denken dat honden kunnen lachen enzo. Dan ga je al in de fout.
A: wie is er zo stom om een hond alleen bij een kind te laten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:16 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik blijf het altijd een beetje raar vinden dat mensen een vleesetend harig beest in huis halen en het zelfs aan een touwtje binden om mee rond te lopen. Los van alle beste vrienden en onvoorwaardelijke liefdes blijft dat toch de bottom line. Soms wordt iedereen met de neus op de feiten gedrukt dat je toch met een beest in je huis zit terwijl we lijken te vergeten er rekening mee te houden dat een hond in één hap het complete gezicht van een kind wegbijt. Been there, done that and bought the T-shirt zal ik maar zeggen. Gelukkig gaat het dan steeds om een ander maar het blijft confronterend. Het is een risico dat we op de koop van zoveel leuke beesten toe nemen.
Ik niet.
Honden zijn zoals de baasjes. En honden kunnen inderdaad lachen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:25 schreef Guncta het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat juist mensen met honden in de fout gaan. Zal wel te maken hebben met gewenning.
Ook vermenselijken mensen vaak honden. Denken dat honden dezelfde gezichtuitdrukkingen en persoonlijkheid hebben als mensen. Denken dat honden kunnen lachen enzo. Dan ga je al in de fout.
Labradors?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:44 schreef Canisfire het volgende:
Toch lijkt een kat mij wel nuttig voor peuters. Dan leert het kind dat een levend wezen iets terug doet als het geplaagd wordt, zonder dat het meteen dramatische gevolgen heeft. Dat heeft het bij een hond soms wel. Ik moet het eerste geval van kind dat gehandicapt/verminkt/gedood is door een (huis) kat nog tegenkomen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Sta er zelf bij stil dat katten ook gevaarlijk zijn voor kleine kinderen.
Toen we gingen verhuizen was één van m'n katten gestresst en heeft ie me in m'n gezicht gekrabt, over m'n oog. Gelukkig deed ik die uit een reflex dicht, maar dit is pislink met kleine kinderen.
Hoe veel ik ook van m'n katten hou, mocht dit gebeuren als ik kinderen heb zal ik ze wegdoen. Zeker met katten, die kun je maar moeilijk continu in de gaten houden met een peuter die overal op-en aanzit. Je hoeft je maar even te hebben omgedraait en het is zo gebeurd. Een hond is toch duidelijker aanwezig, op de een of andere manier.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:37 schreef zwemmerseczeem het volgende:
OH NOES! I EATED A TODDLER .
Katten zijn gewoon gemeen en is ook bijna niet mee te communiceren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:43 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Toch lijkt een kat mij wel nuttig voor peuters. Dan leert het kind dat een levend wezen iets terug doet als het geplaagd wordt, zonder dat het meteen dramatische gevolgen heeft. Dat heeft het bij een hond soms wel. Ik moet het eerste geval van kind dat gehandicapt/verminkt/gedood is door een (huis) kat nog tegenkomen.
Ben zelf als klein kind met katten opgegroeid. Je leert snel genoeg, dat als poesje met zijn staart zwaait, hij niet blij is zoals een kwispelend hondje. Lichaamstaal leren interpreteren is belangrijk als je later zelf een verantwoordelijk baasje wil worden.
Ja, daar is een Rottweiler toch voor bedoeld, hoor. Een waakhond. Mijn moeder zei wel eens dat als ze alleen op het platteland zou wonen, er ook 1 zou nemen, voor de veiligheid.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:05 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Dolle pret inderdaad, je loopt nietsvermoedend de tuin in en er komt een hond op je af.
Vandaar ook dat die honden als blinde geleide hond worden gebruiktquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:43 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Met als gevolg hyperactieve, drukke, te enthousiaste honden.
Ach welnee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Katten zijn gewoon gemeen en is ook bijna niet mee te communiceren.
Katten luisteren voor geen meter en doen alleen waar ze zelf zin in hebben. Verder wanneer een kat agressief uit de hoek komt, halen ze altijd met hun scherpe nagels uit naar de ogen van hun opponent.quote:
Doorfokken! kei leuk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Vandaar ook dat die honden als blinde geleide hond worden gebruikt
Katten luisteren inderdaad niet, maar als je zo graag dingen wilt hebben die je gehoorzamen, word dan maar legerofficier. En ze halen wel eens uit, en schrammen je ook wel eens, maar ik heb een kat nog nooit doelbewust naar mijn ogen zien uithalen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Katten luisteren voor geen meter en doen alleen waar ze zelf zin in hebben. Verder wanneer een kat agressief uit de hoek komt, halen ze altijd met hun scherpe nagels uit naar de ogen van hun opponent.
Zeker weten, want labradors hebben van nature bestwel een hoog iq/eq.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:56 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook weer aan de opvoeding.
Nee dan moet je dus een hond nemen en die goed opvoedenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:59 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Katten luisteren inderdaad niet, maar als je zo graag dingen wilt hebben die je gehoorzamen, word dan maar legerofficier.
T'is maar wat je leuk vind. Zelf heb ik liever een eigenzinnig beest.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee dan moet je dus een hond nemen en die goed opvoeden
Autistisch beest bedoel je.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:02 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
T'is maar wat je leuk vind. Zelf heb ik liever een eigenzinnig beest.
Een kat hoef je niet op te voeden, maak hem duidelijk dat schijten in de huiskamer en slapen op de bank niet kan. Klaar. Makkelijk beest. Niks puppie-training, niks het beest meezeulen waar ji heen gaat en en andere mensen ermee lastig vallen 'want ja, het is een roedeldier, alleen zijn vindt-ie niet leuk'quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Autistisch beest bedoel je.
En als je iets opvoedt, blijft het natuurlijk altijd eigenzinnig.
Dat is ook nog zoiets van een kat, veel mensen laten het gewoon in huis de ontlasting doen :Squote:Op zaterdag 29 december 2007 18:10 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Een kat hoef je niet op te voeden, maak hem duidelijk dat schijten in de huiskamer en slapen op de bank niet kan. Klaar. Makkelijk beest. Niks puppie-training, niks het beest meezeulen waar ji heen gaat en en andere mensen ermee lastig vallen 'want ja, het is een roedeldier, alleen zijn vind-ie niet leuk'
Tjah tot er wat gebeurd wat zeg je dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar heb je n 'kattebak voor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is ook nog zoiets van een kat, veel mensen laten het gewoon in huis de ontlasting doen :S
Ja ruikt lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:11 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Daar heb je n 'kattebak voor.
En daar heb je dan weer een schuurtje voor. Kan-die allemaal zelf. Sheesh, klinkt alsof ik die beesten verkoop.quote:
elke hond zal ooit een keer onverwachts uit de hoek komen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee dan moet je dus een hond nemen en die goed opvoeden
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:14 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
En daar heb je dan weer een schuurtje voor. Kan-die allemaal zelf. Sheesh, klinkt alsof ik die beesten verkoop.
De kans dat een hond onverwacht uit de hoek komt is kleiner dan de kans dat een mens onverwacht uit de hoek komt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:14 schreef Re het volgende:
[..]
elke hond zal ooit een keer onverwachts uit de hoek komen...
12000 ziekenhuisbezoeken door honden, en die waren allemaal goed opgevoed
Dat zou helemaal niet zo'n slecht idee zijn. Het zou het aantal hondenbeten wel drastisch verminderen iig. Hoe sommige hondeneigenaren met hun hond omgaan is echt om te huilen.. Totaal niet haalbaar natuurlijk, maar geen slecht idee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:52 schreef Canisfire het volgende:
Er zou ook gewoon een soort van Rijbewijs voor honden eigenaren moeten komen.
Een ik mag een hond hebben bewijs, Dan doet meneer of mevrouw wat testjes,
Legt een examen parkoer af met een echte hond , . Gewoon die baasjes testen voordat ze een hond aanschaffen.
Onze buren hadden een rotweilert, sprong wel eens over het hekje heen om in de tuin te schijten hier,quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:14 schreef Re het volgende:
[..]
elke hond zal ooit een keer onverwachts uit de hoek komen...
12000 ziekenhuisbezoeken door honden, en die waren allemaal goed opgevoed
ik heb nog weinig mensen een peuter zien doodbijten eigenlijk...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De kans dat een hond onverwachts uit de hoek komt is kleiner dan de kans dat een mens onverwacht uit de hoek komt.
Volgens mij heb jij geen idee wat voor ongekende predator de mens an sich isquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:16 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb nog weinig mensen een peuter zien doodbijten eigenlijk...
Sjonge jonge. Da'k hier op in ga. Het meisje van Nulde, Jesse Dingemans ,Chanel Naomi. enz, allemaal 'doodgebeten' door mensen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:16 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb nog weinig mensen een peuter zien doodbijten eigenlijk...
En hoe groot is de kans dat een mens een hond neerslaat? Deze vergelijking zou iig al minder krom zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De kans dat een hond onverwacht uit de hoek komt is kleiner dan de kans dat een mens onverwacht uit de hoek komt.
ow ja hoor, genoeg geestelijk gestoorden die in gestichten opgesloten zitten, maar dat is het punt niet...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen idee wat voor ongekende predator de mens an sich is
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Honden stammen af van wolven, met een plaatje maakt dat het 1 en ander duidelijk:
[ afbeelding ]
Mensen stammen af van apen, met een plaatje maakt dat het 1 en ander duidelijk:
[ afbeelding ]
Er worden genoeg dieren mishandeld.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:21 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
En hoe groot is de kans dat een mens een hond neerslaat?
9 van de 10 keer gaat een hond niet uit zich zelf los, maar was de nieuwsgierige peuter de oorzaak van het drama.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:21 schreef Re het volgende:
[..]
ow ja hoor, genoeg geestelijk gestoorden die in gestichten opgesloten zitten, maar dat is het punt niet...
12000 gevallen van door honden veroorzaakte ziekenhuis bezoeken...
maar het is toch moeilijk discussieren met hondenbezitters over opvoeding...
phoe phoe, werd het baasje hierbij na afloop ook afgeslacht of niet...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:19 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Sjonge jonge. Da'k hier op in ga. Het meisje van Nulde, Jesse Dingemans ,Chanel Naomi. enz, allemaal 'doodgebeten' door mensen.
Dat was mijn punt ook niet, want daar heb je volkomen gelijk in. Het ging me meer om jouw vergelijking an sich.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er worden genoeg dieren mishandeld.
dus? het is de fout van de peuter, had die maar goed opgevoed moeten worden nooit in de buurt van een hond te komen ofzo?quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
9 van de 10 keer gaat een hond niet uit zich zelf los, maar was de nieuwsgierige peuter de oorzaak van het drama.
Helemaal juist.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:24 schreef Re het volgende:
honden hebben geen bewustzijn of geweten wat in de weg kan zitten, die hebben een instinct wat altijd aanwezig is... hoe goed je ze ook opvoedt
Het is gewoon fout om dieren bij die peuter in de buurt te laten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:25 schreef Re het volgende:
[..]
dus? het is de fout van de peuter, had die maar goed opgevoed moeten worden nooit in de buurt van een hond te komen ofzo?
ja de fout van de peuter in jouw ogen... dat hondje kan er niets aan doen hequote:Op zaterdag 29 december 2007 18:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is gewoon fout om dieren bij die peuter in de buurt te laten.
Nee, kindermoordenaars, die hebben een geweten!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:24 schreef Re het volgende:
[..]
phoe phoe, werd het baasje hierbij na afloop ook afgeslacht of niet...
honden hebben geen bewustzijn of geweten wat in de weg kan zitten, die hebben een instinct wat altijd aanwezig is... hoe goed je ze ook opvoedt
Ben ik het niet mee eens, want honden kunnen zeker wel een geweten en bewustzijn hebbenquote:
Het is de fout van de mensen die verantwoordelijk zijn voor die peuter en hond/dier.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:30 schreef Re het volgende:
[..]
ja de fout van de peuter in jouw ogen... dat hondje kan er niets aan doen he
Ben het met je eens, een klein kind kan omdat het wil spelen bv aan oren een hond trekken, en als het ff tegenzit.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is gewoon fout om dieren bij die peuter in de buurt te laten.
lezen knul... die hebben wel een geweten maar daar is iets mis mee, honden hebben geen geweten...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:30 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Nee, kindermoordenaars, die hebben een geweten!
nee laat me een beest anders dan de hond zien die voor 12000 ziekenhuisbezoekjes zorgt in Nederland... (jah duh, bacterien...).quote:Vind het ook niet verantwoord om kinderen met honden alleen te laten. Somige rassen zijn levende wapens. (Daarom worden ze ook ingezet bij bewaking van panden en door de politie.) Maar honden zijn niet de enige roofdieren die hier rondlopen, wou ik maar zeggen.
Ja dat is prachtig, maar voor nieuws kijk ik wel het journaal. Het is hier de bedoeling dat je zelf ook wat inbreng hebt als topicstarter zijnde.quote:
mooi, en de hond krijgt vervolgens een spuitje...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is de fout van de mensen die verantwoordelijk zijn voor die peuter en hond/dier.
Homo Sapiens.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:37 schreef Re het volgende:
nee laat me een beest anders dan de hond zien die voor 12000 ziekenhuisbezoekjes zorgt in Nederland... (jah duh, bacterien...).
Je kunt ook niet voorkomen dat een kind verzuipt in je achtertuin. Je kan niet voorkomen dat hij met electriciteit gaat klooien. Je kan niet voorkomen dat hij zijn nek breekt. Je kan niet voorkomen dat hij zich verbrandt. Volgens mij kan je bij kinderen niks voorkomen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:37 schreef Re het volgende:
[..]
lezen knul... die hebben wel een geweten maar daar is iets mis mee, honden hebben geen geweten...
[..]
nee laat me een beest anders dan de hond zien die voor 12000 ziekenhuisbezoekjes zorgt in Nederland... (jah duh, bacterien...).
Honden zijn echt wel lieve dieren met een hoog knuffel/adoratie gehalte maar een beetje realisme lijkt me wel op zijn plaats, je kunt niet voorkomen dat kinderen niet in de buurt van een hond kunnen komen.
pwned.quote:
Is ook een vorm van genoegdoening voor de ouders. Denk ik. Een zinloosgeweldpleger kan je geen spuiitje geven om de ouders van het slachtoffer te troosten. Bij honden is dat iets makkelijker.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:38 schreef Re het volgende:
[..]
mooi, en de hond krijgt vervolgens een spuitje...
huh huh jij bent grappig... dat je jezelf als beest ziet is niet mijn probleemquote:
Kerel kijk naar de wereld en naar de geschiedenis en doe deze post nog even een keertje opnieuw.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Re het volgende:
[..]
huh huh jij bent grappig... dat je jezelf als beest ziet is niet mijn probleem
joh, je hebt gelijk... ik spreek je nog wel wanner je lieve hondje je kindje verminktquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kerel kijk naar de wereld en naar de geschiedenis en doe deze post nog even een keertje opnieuw.
Mijn moeder lette goed op mijn broertje, maar toch 'ontsnapte' hij regelmatig. Een sociaal kind, liep zomaar bij anderen de tuin binnen. Gelukkig dat er bij ons in de buurt geen mensen woonden die van mening waren dat ze geen rekening hoefden te houden met wandelgrage peuters op hun erf.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:36 schreef Guncta het volgende:
Je gaat je eigen woonkamer toch ook niet peuterproof maken omdat er misschien wel een verdwaald kindje zo naar binnen kan stappen?
Je gaat toch ook niet elke dag voordat je de auto instapt en je erf afrijdt onder de auto kijken of er niet kindje verstoppertje speelt onder jouw auto?
Een kind van lage leeftijd hoort niet op je erf te kunnen komen zonder dat je het weet.
Ik spreek je nog wel wanneer een menselijk beest jouw kindje verminkt e.d.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:53 schreef Re het volgende:
[..]
joh, je hebt gelijk... ik spreek je nog wel wanner je lieve hondje je kindje verminkt
ja, ik ben een beest. Een beest met hersens, geweten, de hele mikmak, maar wel een beest. Ik denk niet dat we Geschapen zijn naar Zijn Evenbeeld. Dus geloof ik ook niet dat we principieel anders zijn dan de dieren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:49 schreef Re het volgende:
[..]
huh huh jij bent grappig... dat je jezelf als beest ziet is niet mijn probleem
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, want honden kunnen zeker wel een geweten en bewustzijn hebben
Dit zocht ik, goed geformuleerd.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:59 schreef Billary het volgende:
[..]
Gewoon menselijke arrogantie ten top.
ja en dus een van de weinigen met een bewustzijn, naast de dolfijnen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:56 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
ja, ik ben een beest. Een beest met hersens, geweten, de hele mikmak, maar wel een beest. Ik denk niet dat we Geschapen zijn naar Zijn Evenbeeld. Dus geloof ik ook niet dat we principieel anders zijn dan de dieren.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel wanneer een menselijk beest jouw kindje verminkt e.d.
Als ik vraagtekens zet bij de gemakzuchtige houding ('mijn erf daar mag ik zelf weten wat ik doe, daar mag best een bijthond in dan passen de ouders van de buurkinderen maar op,') dan maakt mij dat nog niet meteen een doorgedraaide veiligheidsfreak die het buitenspelen wil verbieden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:59 schreef Guncta het volgende:
Wat wou je gaan doen? Vijvers verbieden? Daken voorzien van prikkeldraad? Bomen kappen? Al de machines die gevaar veroorzaken in een kluis opbergen?
Voorzover ik weet kan een hond niet nadenken over de gevolgen van zijn daden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:59 schreef Billary het volgende:
[..]
Inderdaad.
Gewoon menselijke arrogantie ten top.
Tja, wat weten wij nu wat een hond denkt of voelt zonder taal, zonder uitleg?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:11 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Voorzover ik weet kan een hond niet nadenken over de gevolgen van zijn daden.
En als een mens een peuter vermoord dan?? die wordt toch ook niet ingeslapen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:20 schreef devvertje het volgende:
"Dat honden dan worden ingeslapen vind ik sowieso belachelijk. "
En als een pitbull een kind bijt of dood dan moeten we dat maar normaal vinden of zo.
Beter een tokkie met een kind, dan een tokkie met een (onbetrouwbare) hond.
Over kortzichtig gesproken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En als een mens een peuter vermoord dan?? die wordt toch ook niet ingeslapen.
Of een mense die een puppy vermoord toch ook niet?
Of vind je jezelf zoveel meer als een hondwant dat ben je namelijk absoluut niet.
Een onopgevoed kind kan veel meer schade aanrichten als een onopgevoede hond.
Grappig dat mensen zeggen dat je met hondebezitters niet kunt discussieren, terwijl ze zelf altijd kortzichtig zijn en zich altijd superieur voelen
Hoezo? Omdat iedereen dat maar vind.quote:
nee de vergelijking zou dan zijn om de ouder an de dader te straffen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
[quote]En als een mens een peuter vermoord dan?? die wordt toch ook niet ingeslapen.
Of een mense die een puppy vermoord toch ook niet?
ik voel me wel meer dan een hond hoor, het zijn huisdieren met als enig doel ter vermaak en plezier van de baasquote:Of vind je jezelf zoveel meer als een hondwant dat ben je namelijk absoluut niet.
ik voel me niet superieur over een hondenbezitter, maar het wordt zo een kapotte LP telkens als er weer een peuter wordt doodgebeten, dat zielige hondje ookquote:Een onopgevoed kind kan veel meer schade aanrichten als een onopgevoede hond.
Grappig dat mensen zeggen dat je met hondebezitters niet kunt discussieren, terwijl ze zelf altijd kortzichtig zijn en zich altijd superieur voelen
Waar beweer ik dat? Man, hou 'ns op met die losse flodders.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat iedereen dat maar vind.
Leg mij eens uit waarom jouw leven meer waard is als dat van een hond??
waarom is mijn reactie dan kortzichtig? dat was namelijk het hele punt dat mensen zich meer voelen als een hond.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat? Man, hou 'ns op met die losse flodders.
En waarom ben jij meer dan?? wat is jouw doel behalve een loonslaaf en of huismoeder zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:30 schreef Re het volgende:
ik voel me wel meer dan een hond hoor, het zijn huisdieren met als enig doel ter vermaak en plezier van de baas
ik denk dat mijn definitie van "meer" wat anders is dan die van jou, dat mag en daar is niets mis mee hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:33 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En waarom ben jij meer dan?? wat is jouw doel behalve een loonslaaf en of huismoeder zijn.
Oke dat mag dan kunnen we maar beter ophouden want we worden het er toch nooit over eens.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:36 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat mijn definitie van "meer" wat anders is dan die van jou, dat mag en daar is niets mis mee hoor
Er wordt niet van alles verwacht. Wordt er een kindje doodgebeten, en blijkt dat niet door nalatigheid van de hondebezitter te zijn gebeurd, dan hoeft -ie volgens mij ook niet voor de gevolgen op te draaien. Ja, de hond krijgt een spuitje, zielug hoor. De koe op je bord heeft helemaal niemand doodgebeten, en wordt ook geslacht, is dat niet zielig?quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:36 schreef Guncta het volgende:
Tuurlijk zijn honden onvoorspelbaar. Vindt het echter wel raar dat er van hondenbezitters van alles wordt verwacht. Ook bij de combinatie katten en honden wordt altijd verwacht dat de eigenaar van de hond maar moet voorkomen dat de hond op zijn eigen erf niet aan katten van een ander komt.
Lekker makkelijk. Dan kun je van alles op je erf planten, een alligator of lavaput voor mij part . Want het is toch de verantwoordelijkheid van de ouders. Hoef jij niet meer verder na te denken of je je hond misschien moet aanlijnen, binnen moet houden, of dat een woonwijk wel de plek is voor een boerderijwaakhond.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:36 schreef Guncta het volgende:Een kind van lage leeftijd hoort niet op je erf te kunnen komen zonder dat je het weet.
Een kind wat ouder is hoort te weten dat je niet zomaar bij mensen op het erf mag komen. En dat je iig eerst bij de voordeur aanbelt.
In beide gevallen een taak die bij de opvoeders van het kind hoort.
Maar goed, ooit hadden wij slaven, die waren er ook voor ons plezier.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:45 schreef Re het volgende:
o.a. het feit dat ik niet dankbaar hoef te wachten tot mijn baasje thuis is om aangelijnd ergens te moeten schijten...
prima voor jou! alhoewel ik het neukplezier icm honden dan weer niet snap...quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:50 schreef Billary het volgende:
[..]
Maar goed, ooit hadden wij slaven, die waren er ook voor ons plezier.
Ik kan bv een vrouw hebben en die enkel gebruiken voor mijn neukplezier en voor haar schoonmaak- en kookkunsten. Je hoort mij niet klagen
Wij zijn ook honden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:51 schreef Re het volgende:
[..]
prima voor jou! alhoewel ik het neukplezier icm honden dan weer niet snap...
Oplettendheid en verantwoordelijkheidsgevoel kan veel ellende voorkomen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:43 schreef Guncta het volgende:
[..]
Je kunt ook niet voorkomen dat een kind verzuipt in je achtertuin. Je kan niet voorkomen dat hij met electriciteit gaat klooien. Je kan niet voorkomen dat hij zijn nek breekt. Je kan niet voorkomen dat hij zich verbrandt. Volgens mij kan je bij kinderen niks voorkomen.
Dit is niet een specifiek probleem bij Rottweilers. Als wel een probleem bij opvoeding, grote honden en de combinatie hiervan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Oplettendheid en verantwoordelijkheidsgevoel kan veel ellende voorkomen.
Ik kende ooit een moeder die haar kind afsnauwde omdat het tegen de hond aanviel en de hond hierop het kind wilde gaan bijten, ja ook een rotweiler natuurlijk....
leuk toch zo'n hondje!
Oh en die man die epilepsie aanvallen had en op een dag door 3 van zijn eigen rotweilers tijdens een aanval verscheurd werd door zijn schatjes...
ja enige beestjes...goede opvoeding gehad natuurlijks
ik vind het op zich prima, maar waarom moet een dier het slachtoffer worden van de onbekwaamheid van een mens?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:23 schreef devvertje het volgende:
Eigenaren van honden (boven de x-kilo, of van een bekend ras waarvan we weten dat ze een gevaar voor mensen kunnen zijn.. chiwawa's dus niet)
Zouden gewoon verplicht om de x-jaar een test af moeten leggen, voor het behalven van een certificaat. Heb je dit niet, of behaal je dit niet (herkansing.. max 2 x fzo) en anders richting de slachtbank.
Net zoals je in belgie voor het behouden van een vuurwapen om de zoveel jaar een test moet afleggen.
En niet alleen voor hondenbezitters, ook bejaarden zouden getest moeten worden op rijvaardigheid... vaak is het al te laat eer dat men er achter komt dat iemand niet meer kan rijden..
Omdat het maar een dier is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:29 schreef Rekkie het volgende:
ik vind het op zich prima, maar waarom moet een dier het slachtoffer worden van de onbekwaamheid van een mens?
Ja drogreden natuurlijk, hoop dat je dat door hebt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat het maar een dier is.
Dieren, die dingen waarvan we er jaarlijks vele honderden miljoenen afslachten.
Waaronder dieren die volgens tests nog intelligenter zijn dan die hondjes.
Wat is er drogreden aan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:36 schreef Rekkie het volgende:
Ja drogreden natuurlijk, hoop dat je dat door hebt.
Shuuuure. Drogreden. Een heel topic volblaten over dat het zo zielug is dat valse honden een spuitje krijgen (Waar is nu de opmerking dat de ouders van de ongelukkige peuter 'levenslang' hebben?). En als iemand dan een opmerking maakt over het karbonaadje op je bord dat niemand heeft kwaad gedaan is het opeens een drogreden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja drogreden natuurlijk, hoop dat je dat door hebt.
Waarom moet een hond het "haasje' zijn omdat 1 persoon niet zou voldoen aan een stel eisen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat is er drogreden aan?
Mensen zouden eens wat minder hypocriet huilerig moeten doen over honden en katten zolang ze nog dagelijks een intelligenter stuk varken op hun bord hebben liggen.
Waarom moet een varken het haasje zijn als ik honger heb?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom moet een hond het "haasje' zijn omdat 1 persoon niet zou voldoen aan een stel eisen?
Omdat ze doorvoor gefokt worden?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Waarom moet een varken het haasje zijn als ik honger heb?
Je hoort mij niet over het feit dat valse honden een spuit krijgen hoor.... beter lezen danquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:41 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Shuuuure. Drogreden. Een heel topic volblaten over dat het zo zielug is dat valse honden een spuitje krijgen (Waar is nu de opmerking dat de ouders van de ongelukkige peuter 'levenslang' hebben?). En als iemand dan een opmerking maakt over het karbonaadje op je bord dat niemand heeft kwaad gedaan is het opeens een drogreden.
Als een hond niet door de test heenkomt is ie mogelijk vals. Het echte bewijs dat een hond vals is, is een kapotte peuter. Dat willen we voor zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je hoort mij het feit dat valse honden een spuit krijgen hoor.... beter lezen dan
Ja maar dat was dus niet de stelling waarop ik reageerdequote:Op zaterdag 29 december 2007 20:48 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Als een hond niet door de test heenkomt is ie mogelijk vals. Het echte bewijs dat een hond vals is, is een kapotte peuter. Dat willen we voor zijn.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:23 schreef devvertje het volgende:
Eigenaren van honden (boven de x-kilo, of van een bekend ras waarvan we weten dat ze een gevaar voor mensen kunnen zijn.. chiwawa's dus niet)
Zouden gewoon verplicht om de x-jaar een test af moeten leggen, voor het behalven van een certificaat. Heb je dit niet, of behaal je dit niet (herkansing.. max 2 x fzo) en anders richting de slachtbank.
Net zoals je in belgie voor het behouden van een vuurwapen om de zoveel jaar een test moet afleggen.
En niet alleen voor hondenbezitters, ook bejaarden zouden getest moeten worden op rijvaardigheid... vaak is het al te laat eer dat men er achter komt dat iemand niet meer kan rijden..
Nou èn? Vreten doe je het toch welquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:48 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Dat: is pas een drogreden.
Honden zijn per definitie niet te vertrouwen, period.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het blijft hetzelfde dus he? Omdat zo'n dier blijkbaar een instinct heeft, is ie niet te vertrouwen.
Good point!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Honden zijn per definitie niet te vertrouwen, period.
Dan nog! het is een veiligheidsoverweging die gemaakt wordt. Bepaalde honden zijn, als ze slecht zijn opgevoed, gevaarlijk voor mensen, en dan vooral voor kleine kinderen. Daarom zou je er voor kunnen kiezen de hond(in het geval van slechte opvoeding) te doden. Zielug voor de hond, maar het is nog zieluger als er een kind wordt doodgebeten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja maar dat was dus niet de stelling waarop ik reageerde
Zucht
Normaals niet het uitgangspunt waar ik op reageerde.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:56 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Dan nog! het is een veiligheidsoverweging die gemaakt wordt. Bepaalde honden zijn, als ze slecht zijn opgevoed, gevaarlijk voor mensen, en dan vooral voor kleine kinderen. Daarom zou je er voor kunnen kiezen de hond(in het geval van slechte opvoeding) te doden. Zielug voor de hond, maar het is nog zieluger als er een kind wordt doodgebeten.
Bij het slachten van varkens word zo'n afweging helemaal niet gemaakt, er zijn geen levens in gevaar, we kunnen heus zonder, maar het is gewoon lekker, dus het beessie moet dood.
Dan lijkt mij dat onrechtvaardiger een varken te doden dan een potientiele gehaktmolen.
Onze honger staat ook los van de aard van het beestje. Soms worden dieren gewoon slachtoffer van ons mensen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Normaals niet het uitgangspunt waar ik op reageerde.
Ik reageerde op de onbekwaamheid van de eigenaar en dat staat los van het aard van het beestje.
Het is niet altijd de onbekwaamheid waardoor mede het karakter van een hond gevormd word. Het is vaak ook de aard van het beestje. (kijk naar pitbulls bijv.. .. die zijn niet voor niets verboden bij de wet).quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
ik vind het op zich prima, maar waarom moet een dier het slachtoffer worden van de onbekwaamheid van een mens?
Kom eerst maar met voorbeelden.quote:Waarom moeten mensen bij andere risico-vergrotende zaken geen bewijs overleggen van bekwaamheid?
Ga eerst eens normaal berichtjes typen ipv dat achterlijke boldquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:03 schreef devvertje het volgende:
[..]
Het is niet altijd de onbekwaamheid waardoor mede het karakter van een hond gevormd word. Het is vaak ook de aard van het beestje. (kijk naar pitbulls bijv.. .. die zijn niet voor niets verboden bij de wet).
Als eigenaar blijf je verantwoordelijk voor je hond naar mijn mening, en als je die verantwoording niet kan dragen, moet je ook geen hond nemen.
[..]
Kom eerst maar met voorbeelden.
Ja en de mens van de mens..... dus het probleem is eigenlijk de....... hondquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:59 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Onze honger staat ook los van de aard van het beestje. Soms worden dieren gewoon slachtoffer van ons mensen.
prima... beter van scheelt me weer tijdquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:18 schreef devvertje het volgende:
Je weet niets te verzinnen dus kom je met zo'n goedkoop antwoord.. ok duidelijk
ga ik verder ook niet met je in discussie.
Sja.. het is inderdaad de hond die zijn tanden wel eens in een peuter zet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en de mens van de mens..... dus het probleem is eigenlijk de....... hond
En de paarden die wel eens een peuter dood hebben geschopt en de bijen die de allergische peuter hebben gestoken etc etcquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:21 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Sja.. het is inderdaad de hond die zijn tanden wel eens in een peuter zet.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je zit hier op een discussie forum... Ik snap best dat je je aangevoelen voelt, want zo reageer je - mja.. je kan helaas niet normaal doen... normaal discusseren..quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
prima... beter van scheelt me weer tijd
Als jij alle bijen persoonlijk dood wilt meppen.. succes! (Ik denk dat onbetrouwbare paarden ook wel in de salami belanden)quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En de paarden die wel eens een peuter dood hebben geschopt en de bijen die de allergische peuter hebben gestoken etc etc
Alles is een risico voor de peuter.... maar dood de hond.
Ook die van mensen zonder kinderen
Een paard is net zo goed een beest als een hond.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:28 schreef devvertje het volgende:
[..]
[..]
Je zit hier op een discussie forum... Ik snap best dat je je aangevoelen voelt, want zo reageer je - mja.. je kan helaas niet normaal doen... normaal discusseren..
Dus ik raad je aan dan maar hier ff te klikken klik
-edit: o en die achterlijke opmerking van je over een paard wat een kleuter dood trapt... geef me ook daar ff een linkje van als je wilt (een hond is een beest, een paard niet ... edeldier en zo .. maar dat wist je natuurlijk al) ... je zit hier een partij gelul uit je duim te zuigen (velen andere met je hoor).. maar het is en blijft in en in triest
Regelmaat? Het blijft net zo incidenteel als een paard het doet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een paard is net zo goed een beest als een hond.
Maar als een paard dat doet is dat incidenteel. Een hond die een kind doodbijt gebeurt wel wat regelmatiger.
Kijk, een hond is een soort van een roofdier en dus misschien iets gevaarlijker dan bv een koe of een paard? maar niemand heeft een paard of een koe in zijn woonkamer! Dus... Laat staan bij zijn kind . Dus of een paard nu minder gevaarlijk is dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een paard is net zo goed een beest als een hond.
Maar als een paard dat doet is dat incidenteel. Een hond die een kind doodbijt gebeurt wel wat regelmatiger.
Die worden ook wel afgemaakt, toch? Paarden zijn echter geen onderdeel van het dagelijkse straatbeeld. Ik ben nog nooit een loslopend paard tegen gekomen. Wel een loslopende hond. Er worden nog veel gevaarlijker beesten in NL gehouden, maar die zitten in een kooi of terrarium, waar ze weing kwaad kunnen. Daarom moet een hond goed afgericht zijn, en boeit dat voor een netpython niet zo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Regelmaat? Het blijft net zo incidenteel als een paard het doet.
Het aantal gevallen is alleen groter.
Dus is het nauwelijks nog een incident te noemen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Regelmaat? Het blijft net zo incidenteel als een paard het doet.
Het aantal gevallen is alleen groter.
Tja dat is jou vooroordeel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus is het nauwelijks nog een incident te noemen.
Kom op zeg, wat een kutvergelijking. Hoeveel mensen komen er jaarlijks terecht in een ziekenhuis door een hond en hoeveel omdat een paard een keer een trap uitdeelt.
Honden zijn gewoon onbetrouwbare beesten, dat is hun instinct. Hoe goed je ze ook opvoedt.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef devvertje het volgende:
@Dr.Daggla: een paard is een edel-dier word ff wakker...
Ik kan het uitstekend een incident noemen. In ruim 30 jaar tijd heb ik nog nooit een beet of laat staan een dodelijk geval meegemaakt met een hond.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus is het nauwelijks nog een incident te noemen.
Kom op zeg, wat een kutvergelijking. Hoeveel mensen komen er jaarlijks terecht in een ziekenhuis door een hond en hoeveel omdat een paard een keer een trap uitdeelt.
Honden zijn gewoon onbetrouwbare beesten, dat is hun instinct. Hoe goed je ze ook opvoedt.
Er zijn mensen die maken helemaal niets mee in hun leven..quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik kan het uitstekend een incident noemen. In ruim 30 jaar tijd heb ik nog nooit een beet of laat staan een dodelijk geval meegemaakt met een hond.
Dat staat er ook niet hèquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef devvertje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die maken helemaal niets mee in hun leven..betekend niet dat er niets gebeurd
Echt, wat de flying fuck is het verschil tussen een dier, een beest en een edeldier.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef devvertje het volgende:
@Dr.Daggla: een paard is een edel-dier word ff wakker...
Sla eens een krant openquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik kan het uitstekend een incident noemen. In ruim 30 jaar tijd heb ik nog nooit een beet of laat staan een dodelijk geval meegemaakt met een hond.
Sla eens wat vaker een krant open...quote:En van horen zeggen of gelezen in het nieuws, kan ik me zeker niet meer dan 5 gevallen herinneren.
Van een paard vallen is niet te vergelijken met een hond die begint te bijten.quote:Van Paarden kan ik me er 2 herinneren. 1 Trap, 1 door val van paard.
Ik ook. Daarom zijn honden dus ook gevaarlijker dan paarden. Zeker dit soort beesten.quote:Ik vind beide gevallen nog steeds incidenten, zeker omdat ik veel meer honden zie in het dagelijks leven dan paarden.
Maar een kat die bijt ga je niet dood aan. Een cavia ook niet.quote:En dan honden betrouwbaar zouden zijn heb ik nooit gezegd. Maar elk dier is onbetrouwbaar. Ook paarden of welk dier dan ook.
Dagelijksquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sla eens een krant open
[..]
Sla eens wat vaker een krant open...
Doe ik ook niet, ik vernoem het alleen, en daarom nuanceer ik het ook als valpartijquote:Van een paard vallen is niet te vergelijken met een hond die begint te bijten.
[..]
Ik heb nooit anders beweerd.quote:Ik ook. Daarom zijn honden dus ook gevaarlijker dan paarden. Zeker dit soort beesten.
[..]
Ook hiervan heb ik nooit anders beweerd.quote:Maar een kat die bijt ga je niet dood aan. Een cavia ook niet.
Een paard heb je niet in huis...
Ergo, honden zijn de enige echt dodelijke huisdieren.
En omdat honden onbetrouwbare beesten zijn moet hun baasje kunnen aantonen dat hij wél beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Is dat niet zo, dan weg met de hond. Jammer voor de hond, niet zijn schuld, maar zoals ik al aanhaalde, het is ook niet de schuld van het geslachte karbonaadje.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
precies.. een hoop dom gelul wat je weer schrijftquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef Rekkie het volgende:
Doe ik ook niet, ik vernoem het alleen ik maak er alleen m'n eigen domme gelul van, en daarom nuanceer breng ik het ook als zijnde een valpartij
[..]
en nog meer dom gelul
Dieren zijn niet te vertrouwen, ook paarden niet. Bewezen diensten kunnen mij gestolen worden, het is gewoon een onnodig woord. Een dier is een dier, al heeft ie de halve wereld afgelopen om een kind op tijd een donorlever te bezorgen. Net zoals paarden benen hebben en geen poten. Ja, das lekker nuttig.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:13 schreef devvertje het volgende:
@Dr.Dracula: tuurlijk is het in de 'volksmond' een dier, maar door de bewezen diensten van paarden in het algemeen - de betrouwbaarheid etc
word het een edel-dier genoemd - zelfs al kom jij een wild paard tegen, zo'n beest zal je altijd ontwijken en nooit aanvallen (tenzij je het in het nauw drijft, tuurlijk gaat het dan trappen)
Eens.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:13 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
En omdat honden onbetrouwbare beesten zijn moet hun baasje kunnen aantonen dat hij wél beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Is dat niet zo, dan weg met de hond. Jammer voor de hond, niet zijn schuld, maar zoals ik al aanhaalde, het is ook niet de schuld van het geslachte karbonaadje.
Dan zijn we het over veel dingen wel eens iig.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dagelijks
[..]
[..]
Doe ik ook niet, ik vernoem het alleen, en daarom nuanceer ik het ook als valpartij
[..]
Ik heb nooit anders beweerd.
[..]
Ook hiervan heb ik nooit anders beweerd.
Tja, mannen verkrachten vrouwen, dus uit voorzorg ook maar dat gevalletje verwijderen, weet je.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan zijn we het over veel dingen wel eens iig..
Overigens ben ik er voor om bij grote honden lekker de tanden weg te laten slijpen..
En voor iemand begint over "das niet natuurlijk!!!!". Een hond in huis is ook niet natuurlijk.
Sowieso is een huisdier dat per defintie niet.
Tsja. je kan natuurlijk niet álles uitsluiten, of je zou alle honden moeten verbieden. Toch denk ik dat de veiligheid wel groter wordt. Als je nu eens nadenkt wat voor Tokkies en andere onverantwoordelijke figuren er met een afgerichte wolf rondlopen (volgens mij zijn hond en wolf genetisch nog 1 soort).. daar krijg je het koud van.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eens..
Maar wat heb je er aan als de baas het wel kan aantonen en de hond alsnog iemand doodbijt.
Again, je kan er verantwoordelijk voor zijn, maar je kan er niet garant voor staan.
Precies. We hebben hier met dieren met een wilde imborst te maken, en niet iedereen kan dat aan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:26 schreef Meaghan het volgende:
Ik vertrouw mijn honden met mijn kinderen zolang ik in de buurt ben. Zodra ik even weg moet gaan mijn honden apart ALTIJD. Ik weet dat honden zich boven kinderen stellen en vaak niks begrijpen van kindergedrag en andersom geldt dat net zo, zo begrijpt een kind vaak niks van de waarschuwingstekens die een hond als eerste geeft voordat hij overgaat tot bijten. Zodra een kind alleen is met een hond ontstaat er een situatie waarin de hond zich dominant kan opstellen naar het kind toe met eventuele rampzalige gevolgen. Kinderen horen gewoon niet alleen gelaten te worden met honden hoe opgevoed en lief de hond ook lijkt. Honden komen met een gebruiksaanwijzing en veel mensen realiseren zich dat niet (genoeg).
Ja, en zo de mensheid uitroeien. Echt slim ben je ook niet he?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:21 schreef Billary het volgende:
[..]
Tja, mannen verkrachten vrouwen, dus uit voorzorg ook maar dat gevalletje verwijderen, weet je.
Ach, als men het niet kan winnen komt men met vergelijkingen die als een lul op een gebakje slaan. Gluurders gluren met hun ogen! Moeten we ook ieders ogen uitsteken?? Nou dan!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en zo de mensheid uitroeien. Echt slim ben je ook niet he?
Sowieso is een penis wel wat anders dan tanden en is een mensenleven wat meer waard dan die van een hond.
Overigens ben ik wel voor verplichte sterilisatie voor plegers van sexueel geweld.
Mja, dat soort gelul komt meestal van mensen die een hondenleven gelijk zien aan dat van een mens; want knuffelbaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:31 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ach, als men het niet kan winnen komt men met vergelijkingen die als een lul op een gebakje slaan. Gluurders gluren met hun ogen! Moeten we ook ieders ogen uitsteken?? Nou dan!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, dat soort gelul komt meestal van mensen die een hondenleven gelijk zien aan dat van een mens; want knuffelbaar.
Dat ze verder zo'n beetje wel elk dier eten maakt dan weer niet uit.
Maar het is gewoon veiliger!!! En ik was natuurlijk niet serieus met dat voorstel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en zo de mensheid uitroeien. Echt slim ben je ook niet he?
Sowieso is een penis wel wat anders dan tanden en is een mensenleven wat meer waard dan die van een hond.
Overigens ben ik wel voor verplichte sterilisatie voor plegers van sexueel geweld.
En laat de baasjes hun viervoeter in bedrwang houden!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef Billary het volgende:
[..]
Maar het is gewoon veiliger!!! En ik was natuurlijk niet serieus met dat voorstel.
Een hond is zoals ie is, als jij er bang voor bent, maak je snel uit de voeten als je zo'n viervoeter ziet en neem geen hond. Die ongelukken die gebeuren zoals deze zijn nog altijd vrij zeldzaam.
Of ben je echt bang voor honden/dieren die groot zijn? Of ooit een keer gebeten? Vanwaar jou standpunt?
Ik loop er niet met een boog omheen, ik vind het gewoon onbetrouwbare kutbeesten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef Billary het volgende:
[..]
Maar het is gewoon veiliger!!! En ik was natuurlijk niet serieus met dat voorstel.
Een hond is zoals ie is, als jij er bang voor bent, maak je snel uit de voeten als je zo'n viervoeter ziet en neem geen hond. Die ongelukken die gebeuren zoals deze zijn nog altijd vrij zeldzaam.
Of ben je echt bang voor honden/dieren die groot zijn? Of ooit een keer gebeten? Vanwaar jou standpunt?
Uiteraard, die "krijg" je immers als onbevlekt ontvangen van de ooievaar.quote:
Dan leg je het probleem weer bij de ander. Jij besluit een hond te nemen. Een ander moet maar een blokje omlopen als hij jou met de hond ziet. Een ander moet zijn geblaf aanhoren in de trein, (want, ja, een roedeldier) Een ander moet maar leven met het risico dat die beesten met zich meebrengen. Een ander moet het maar pikken dat loslopende honden in het park om hem heenrennen. 'ja, hij is speels, he'quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef Billary het volgende:
[..]
Je zou honden bv kunnen verbieden in treinen, vind ik best.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Dan leg je het probleem weer bij de ander. Jij besluit een hond te nemen. Een ander moet maar een blokje omlopen als hij jou met de hond ziet. Een ander moet zijn geblaf aanhoren in de trein, (want, ja, een roedeldier) Een ander moet maar leven met het risico dat die beesten met zich meebrengen. Een ander moet het maar pikken dat loslopende honden in het park om hem heenrennen. 'ja, hij is speels, he'
Ik ga ook niet met een grote python over straat en zeggen dat je je maar uit de voeten moet maken als je er bang voor bent.
En geen flauwe opmerkingen over broekphytons, kinders.
Amen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Dan leg je het probleem weer bij de ander. Jij besluit een hond te nemen. Een ander moet maar een blokje omlopen als hij jou met de hond ziet. Een ander moet zijn geblaf aanhoren in de trein, (want, ja, een roedeldier) Een ander moet maar leven met het risico dat die beesten met zich meebrengen. Een ander moet het maar pikken dat loslopende honden in het park om hem heenrennen. 'ja, hij is speels, he'
Ik ga ook niet met een grote python over straat en zeggen dat je je maar uit de voeten moet maken als je er bang voor bent.
En geen flauwe opmerkingen over broekphytons, kinders.
Dat kan je niet 100% weten, ook met die van jou niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:31 schreef Billary het volgende:
maar ja dat kan je idd niet van elke hond zeggen/aannemen.
Natuuuuurlijk doet jou lievve hondje niks. maar ook op een 'spontane' begroetig zitten mensen niet te wachten, ook als je niet in een mensenmassa bent.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:31 schreef Billary het volgende:
Die van mij is altijd los (tenzij er een grote drukte is van mensen natuurlijk, hij is nogal spontaan in begroeten) maar ik weet gewoon 100% dat ie nooit wat doet. Zelfs nog nooit een grom... maar ja dat kan je idd niet van elke hond zeggen/aannemen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Amen.
In ieder geval iemand die het begrijpt..
quote:Thirteen-month-old Archie-Lee Andrew Hirst was killed when the dog snatched him from the arms of his young cousin at his grandparents' home in Wakefield.
The baby, who was described as having been a "thriving child", was found with serious injuries by paramedics in the back yard of the house where he was spending the Christmas holidays.
Police said Archie-Lee was being carried by his seven-year-old cousin to the kitchen door, which leads to the back yard where his grandparents' pet was kept.
The seven-year-old intended to stroke the dog but after the door was opened, the dog snatched the one-year-old from the youngster and carried him into the yard.
Clearly distressed, the child then alerted his 16-year-old aunt, who was upstairs at the time.
The teenager attempted to recover Archie-Lee but the dog would not let go of the child and she went back inside the house to call the emergency services, who arrived and took him to Pinderfields General Hospital.
Tja, inderdaad mensen zeggen nog amper hoi als ze elkaar zien op straat. Gelijk van het slechte uitgaan!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kan je niet 100% weten, ook met die van jou niet.
Dat je hem onaangelijnd rond laat lopen is dus ongelooflijk onverantwoord.. Wat nou als een kind van 5 de hond begint te slaan. Blijft een kind natuurlijk.. Belachelijk.
Maar is het sowieso niet per wet verplicht dat die ondingen aangelijnd moeten lopen?
Het baasje van die rottweiler vond wsl ook dat zijn lieve beessie 100% te vertrouwen was, hij doet het anders nooit. Hoe naief kunnen mensen zijn.
Als was het niet gevaarlijk sommige mensen hebben er gewoon geen behoefte aan!.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:44 schreef Billary het volgende:
[..]
Tja, inderaad mensen zeggen nog amper hoi als ze elkaar zien op straat. Gelijk van het slechte uitgaan!
Oh oh oh een hond die kwispelend iemand begroet! kan echt gevaarlijk zijn idd.
Mensen zijn ook nooit 100% te vertrouwen, je kan zelfs je fiets niet zonder slot buiten zetten!
En sommige mensen hebben geen behoefte aan kleine kinderen die je lastig vallen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Als was het niet gevaarlijk sommige mensen hebben er gewoon geen behoefte aan!.
Mijn hemel, hoe dom ben jij in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:44 schreef Billary het volgende:
[..]
Tja, inderdaad mensen zeggen nog amper hoi als ze elkaar zien op straat. Gelijk van het slechte uitgaan!
Oh oh oh een hond die kwispelend iemand begroet! kan echt gevaarlijk zijn idd.
Mensen zijn ook nooit 100% te vertrouwen, je kan zelfs je fiets niet zonder slot buiten zetten!
Je kan geen lawaaistop in kinderen proppen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En sommige mensen hebben geen behoefte aan kleine kinderen die je lastig vallen.
En dat de baby van de buren de hele nacht ligt te huilen.
Wat moeten we daar aan doen dan??
Nog zo één hoor,quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En sommige mensen hebben geen behoefte aan kleine kinderen die je lastig vallen.
En dat de baby van de buren de hele nacht ligt te huilen.
Wat moeten we daar aan doen dan??
Inderdaad, maar kunnen kinderen dan ook aangelijnd a.u.b?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Als was het niet gevaarlijk sommige mensen hebben er gewoon geen behoefte aan!.
Nou ik denk wel meer mensen hoor. Alleen is het zo'n oeverloze 'discussie' altijd.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Amen.
In ieder geval iemand die het begrijpt..
Ook honden kunnen functioneel zijn. Waakhond, sociohond, drugshond,..quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nog zo één hoor,!!!
Weet je het verschil tussen een baby en een blaffende hond?
Een baby wordt later volwassen en gaat dan werken enzo, als ie niet wordt doodgebeten door zo'n tyfusbeest. Vervult een functie in de maatschappij enzo. Een hond daarentegen bestaat alleen bij de gratie van zijn baastje.
Jankende babies zijn een noodzakelijk kwaad, honden niet.
Mijn broertje liep in een tuigje toen hij klein was..quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:59 schreef Billary het volgende:
[..]
Inderdaad, maar kunnen kinderen dan ook aangelijnd a.u.b?
Die maken kabaal en gaan ongestoord hun gang, terwijl ze vaak heel irritant zijn in hun gedrag![]()
Maar goed ik hou hem meestal wel strak bij mij als er mensen in de buurt zijn, vooral als ze dan zelf zonder hond lopen, niet omdat ie gevaarlijk kan zijn maar omdat ze er inderdaad geen prijs op stellen, op een begroeting..
nou, dat is idd netjes. Ben ook niet anti-hond ofzo, maar zoals sommige mensen met hun hond omgaan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:59 schreef Billary het volgende:
[..]
Inderdaad, maar kunnen kinderen dan ook aangelijnd a.u.b?
Die maken kabaal en gaan ongestoord hun gang, terwijl ze vaak heel irritant zijn in hun gedrag![]()
Maar goed ik hou hem meestal wel strak bij mij als er mensen in de buurt zijn, vooral als ze dan zelf zonder hond lopen, niet omdat ie gevaarlijk kan zijn maar omdat ze er inderdaad geen prijs op stellen, op een begroeting..
Tja een oma vervult toch ook geen echte functie meer voor de maatschappij, ze zijn eerder een last voor de maatschappij.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nog zo één hoor,!!!
Een baby wordt later volwassen en gaat dan werken enzo, als ie niet wordt doodgebeten door zo'n tyfusbeest. Vervult een functie in de maatschappij enzo. Een hond daarentegen bestaat alleen bij de gratie van zijn baastje.
Dat is ook een dooddoener, als iemand niet zo gek is op honden als jij, om dan maar meteen te roepen dat hij geen respect voor dieren heeft. De meeste dieren leven niet samen met ons. De dieren die dat wel doen zullen bij sommigen ergernis opwekken. Omdat ze de gevolgen van die beesten ondervinden. (geblaf, krols gejank poep aan je klauwen tijdens het tuinieren, noem maar op.)quote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef Billary het volgende:
[..]
Tja een oma vervult toch ook geen echte functie meer voor de maatschappij, ze zijn eerder een last voor de maatschappij.
Jij vindt honden tyfusbeesten, waarom is mij niet geheel duidelijk. Je hebt gewoon geen respect voor dieren blijkbaar.
Ik hoor je nog wel als er geen dieren meer hier rondlopen of wanneer er geen visssen meer zijn in de oceaan, de arrogantie dat wij denken dat wij het prima zonder dieren en of planten kunnen op de lange termijn. Ze zijn een verrijking van het leven, maar idd nu gaat het voornamelijk om geld, wat al helemaal niet bestaat maar door ons is verzonnen maar heiliger is dan een ander levend wezen. Dus we moeten maar alle gevaarlijke dieren preventief ruimen? want anders kunnen wij niet meer veilig in de natuur wandelen.
En ja ik eet vlees.
Of vermoord door zo'n tyfus homo sapiens. Statistisch is de kans daarop vele malen groter.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nog zo één hoor,!!!
ik kan me heel goed voorstellen dat andere mensen mijn hond niet leuk vinden, en zorg er dan ook voor dat ze er geen last van hebben.quote:Op zondag 30 december 2007 00:25 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ik weet dat je het je niet kan voorstellen dat iemand honden niet de leukste beesten ooit vind, maar die mensen zijn er. En omdat ze niet van honden houden zien ze vooral de ergernissen. Lekker kortzichtig, iedereen die geen hondenmens is, heeft geen respect voor het leven??
Bij hem vraag ik het me af.quote:Op zondag 30 december 2007 00:25 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Dat is ook een dooddoener, als iemand niet zo gek is op honden als jij, om dan maar meteen te roepen dat hij geen respect voor dieren heeft. De meeste dieren leven niet samen met ons. De dieren die dat wel doen zullen bij sommigen ergernis opwekken. Omdat ze de gevolgen van die beesten ondervinden. (geblaf, krols gejank poep aan je klauwen tijdens het tuinieren, noem maar op.)
Ik weet dat je het je niet kan voorstellen dat iemand honden niet de leukste beesten ooit vind, maar die mensen zijn er. En omdat ze niet van honden houden zien ze vooral de ergernissen. Lekker kortzichtig, iedereen die geen hondenmens is, heeft geen respect voor het leven??
Ja, maar die honden lopen wel aangelijnd of op een terrein waar je sowieso al niets te zoeken hebt.quote:Op zondag 30 december 2007 00:03 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ook honden kunnen functioneel zijn. Waakhond, sociohond, drugshond,..
Dat neemt niet weg dat hondebezitters er van uit kunnen gaan dat het plezier van hun hond boven dat van andere mensen gaat.
Dus aanlijnen die hap, al vindt-ie dat niet leuk. En niet meer in de trein, al is ie een roedeldier en wil graag met je mee. Pech. Niet iedereen zit op je oh zo leuke hond te wachten.
Mensen kunnen ook iemand doden, moeten we die dan ook allemaal aanpakken.quote:Op zondag 30 december 2007 00:28 schreef zoalshetis het volgende:
honden die iemand dood kunnen bijten moeten net zo hard afgepakt worden als iemand die met een broodmes rondloopt.
je weet nooit wat je hond doet.
Tuurlijk. Maar wat heeft dat met honden te maken. Schattige kindjes bijten je niet dood en rijden niet tegen je op. Je trapt ook nooit in de poep van een schattig kindje.quote:Op zondag 30 december 2007 00:29 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
ik kan me heel goed voorstellen dat andere mensen mijn hond niet leuk vinden, en zorg er dan ook voor dat ze er zo geen last van hebben.
Maar kun jij je ook voorstellen dat mensen die schattige kindjes niet leuk vinden en het alleen maar als ergernis zien? en begin nou niet dat het noodzakkelijk kwaad is want de aarde is al overbevolkt genoeg.
Nogmaals, ga mensen nou niet met honden vergelijken. Dat is wel zo ongelooflijk kansloos in zo'n discussie. Je argumenten zowaar nog dommer, enfin.quote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Of vermoord door zo'n tyfus homo sapiens. Statistisch is de kans daarop vele malen groter.
A wie zegt dat een kind niet uberhaupt zo'n werkeloze tokkie wordt of kansloze bijstands moeder??
B Zoals gezegd een hond kan heel goed een functie hebben.
C Als je een loonslaaf bent, wat is dan echt je functie in de maatschappij?? Veel dienstverleningen en produten zijn ook maar allemaal luxe en dus ook geen noodzakkelijk kwaad.
Wellicht is het niet de hond dei irriteert maar de arrogntie van sommige hondeliefhebbers die als vanzelfsprekend aannemen dat iedereen hun hond leuk en lievv vindt.quote:Op zondag 30 december 2007 00:29 schreef Billary het volgende:
[..]
Bij hem vraag ik het me af.
Ik praat niet over iedereen btw maar het is wel zo dat we tegenwoordig totaal buiten de natuur staan in ons denken en laten en dus ook geen respect meer hebben, we zijn er immers totaal niet meer afhankelijk van, tenminste dat denken we nu.
Stel jij een mensenleven nou echt gelijk aan dat van een hond?quote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook iemand doden, moeten we die dan ook allemaal aanpakken.
Als je zegt: Honden die los rondlopen en mensen lastig vallen moeten ze (of de eigenaar van de hond) net zo hard aanpakken als mensen die andere mensen lastig vallen. Dan ben ik het met je eens.
Mensen kun je niet aanlijnen. Honden wel! hoevaak moet ik nog...quote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook iemand doden, moeten we die dan ook allemaal aanpakken.
Als je zegt: Honden die los rondlopen en mensen lastig vallen moeten ze (of de eigenaar van de hond) net zo hard aanpakken als mensen die andere mensen lastig vallen. Dan ben ik het met je eens.
Maar schattige puppy's bijten toch ook niemand dood? en er is vaak weinig poep om in te trappenquote:Op zondag 30 december 2007 00:35 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar wat heeft dat met honden te maken. Schattige kindjes bijten je niet dood en rijden niet tegen je op. Je trapt ook nooit in de poep van een schattig kindje.
maar ik ga ervanuit dat de hondeliefhebbers hier allemaal braaf een schepje bij zich hebben.
Give it a rest.quote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Mensen kun je niet aanlijnen. Honden wel! hoevaak moet ik nog...
Ja want jij bent zoveel meer hequote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stel jij een mensenleven nou echt gelijk aan dat van een hond??
Hoe fucking triest is dat.
en dus is dat maar een vrijbrief om andere mensen lastig te vallen?? kleine kinderen kun je toch ook gewoon in een buggy duwenquote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Mensen kun je niet aanlijnen. Honden wel! hoevaak moet ik nog...
nee. Sorry maar er zijn grasvelden en die van mij doet het echt nooit op de stoep, als ie dat wel deed nam ik een schepje mee. Het is zelfs zo erg dat ie het op een knappen laat aankomen, het moet echt zo gigantisch knappen wil ie het bv in huis doen.quote:Op zondag 30 december 2007 00:35 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
maar ik ga ervanuit dat de hondeliefhebbers hier allemaal braaf een schepje bij zich hebben.
worden mensen lastig gevallen met babies?? Ik zie het niet hoor. ja ze kunnen het gejank horen., maar je denkt toch niet dat aanstaande ouders maar geen kind nemen omdat iemand zich wellicht zal storen aan het gehuil??quote:Op zondag 30 december 2007 00:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
en dus is dat maar een vrijbrief om andere mensen lastig te vallen?? kleine kinderen kun je toch ook gewoon in een buggy duwen
Ach, anders voetballen er toch maar kutindjes op die velden . Worden ze toch maar gepest omdat ze niet te dik zijn zoals de rest van de klas.quote:Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef Billary het volgende:
[..]
nee. Sorry maar er zijn grasvelden en die van mij doet het echt nooit op de stoep, als ie dat wel deed nam ik een schepje mee. Het is zelfs zo erg dat ie het op een knappen laat aankomen, het moet echt zo gigantisch knappen wil ie het bv in huis doen.
Tja die drollen in het grasveld kan ook irritant zijn maar vogelpoep op je auto ook
De aarde is al overbevolkt genoeg 2 of 3 miljard mensen minder zou helemaal niet erg zijn. Die zelfde mensen die trouwens hard op weg om de aarde onleefbaar/omzeep te helpen.quote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mensen zijn nodig, zonder mensen geen leefbare wereld.
Veel honden hebben geen functie, ben ik met je eens. Echter veel mensen hebben ook geen functie en die veroorzakken meer overlast als honden.quote:Honden daarentegen, en zeker die als huisdier worden gehouden, dienen geen functie. Zeker niet voor de maatschappij. Of nou ja, voor die mensen die in hondenvoerfabrieken werken ofzo, voor iemand die kansloze opmerking maakt.
Want? die hoeven niet uitgelaten te worden??quote:De honden die wel een functie hebben, zie je niet free willie door het park lopen...
Zeg jij die tokkie bezorgd wel meer overlastquote:A en C zijn compleet irrelevant. Zelfs het leven van een Tokkie is meer waard dan dat van een hond.
Mens >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> hond.
Zoiets.
daar ben ik het mee eensquote:Als ik naar het park wil gaan, wil ik kunnen zitten zonder dat er zo'n smerig beest onverwachts in m'n gezicht gaat snuffelen. Aanlijnen die ondingen.
Jammer dat dat alleen voor mensen niet geldquote:Gelukkig worden ze wel meteen afgemaakt als ze bijten.
Ach, wat de fuck. Zoek het lekker uit..
Hopelijk bijt zo'n beest een keer iemand dood die je wel dicht aan het hart staat. Kijken hoe je dan reageert.
Worden mensen lastig gevallen door puppy's?? sterker nog als ik met mijn hond rondloop (is nu nog een puppy) wordt ik juist lastige gevallen door mensen en dat moet ik dan maar allemaal normaal vinden. Niet dat ik het erg vind als ze mijn hond willen aaien maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat wel irritant vinden.quote:Op zondag 30 december 2007 00:50 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
worden mensen lastig gevallen met babies?? Ik zie het niet hoor. ja ze kunnen het gejank horen., maar je denkt toch niet dat aanstaande ouders maar geen kind nemen omdat iemand zich wellicht zal storen aan het gehuil??
En je kunt een hond gewoon aanlijnen. Is die ergernis ook uit de wereld. Ik zie het probleem niet.
Kinderen hebben hun eigen velden, volgens mij zijn de meeste grasveldjes speciaal voor honden gemaakt?quote:Op zondag 30 december 2007 00:53 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ach, anders voetballen er toch maar kutindjes op die velden . Worden ze toch maar gepest omdat ze niet te dik zijn zoals de rest van de klas.
mijn policy is: leven en laten leven. Maar dan moet er toch ook iets vanuit de hondebezitters komen. Ik vind dat je best een hond mag hebben, maar beperk de overlast toch zoveel mogelijk.
quote:Op zondag 30 december 2007 01:02 schreef Billary het volgende:
[..]
Kinderen hebben hun eigen velden, volgens mij zijn de meeste grasveldjes speciaal voor honden gemaakt?
Jaha, maar jij kan die overlast beperken met en eenvoudige oplossing: Aanlijnen. En dat maar niet doen omdat kinderen ook wel eens irri kunnen zijn?quote:Op zondag 30 december 2007 01:01 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Worden mensen lastig gevallen door puppy's?? sterker nog als ik met mijn hond rondloop (is nu nog een puppy) wordt ik juist lastige gevallen door mensen en dat moet ik dan maar allemaal normaal vinden. Niet dat ik het erg vind als ze mijn hond willen aaien maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat wel irritant vinden.
Jij hebt last van loslopende honden. Maar van die loslopende kleine kinderen kun je ook behoorlijk last hebben, die kun je toch ook in een buggy doen? over het aanlijnen van een hond ben ik het met je eens (heb ik al een paar keer gezegd)
Daarbij vergelijk je steeds volwassen honden met baby's terwijl ik ook last heb van kinderen die een deuk in mijn auto schoppen, mijn tuin plattrappen enz
Maar wat is je punt dan Kindren zijn ook irritant ofzoiets?quote:Op zondag 30 december 2007 01:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Jaha, maar jij kan die overlast beperken met en eenvoudige oplossing: Aanlijnen. En dat maar niet doen omdat kinderen ook wel eens irri kunnen zijn?
Edit: zie hier dat jij hond ook aanlijnt
Jij moet het wetenquote:Op zondag 30 december 2007 01:09 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Maar wat is je punt dan Kindren zijn ook irritant ofzoiets?
Wat ik wil zeggen is: mensen die het hardst klagen over honden hebben zelf kinderen die ook overlast verooorzaken, maar daar mag je niets over zeggen.quote:Op zondag 30 december 2007 01:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Jaha, maar jij kan die overlast beperken met en eenvoudige oplossing: Aanlijnen. En dat maar niet doen omdat kinderen ook wel eens irri kunnen zijn?Edit zie hier dat jij hond ook aanlijnt
liever eigenaren van hondenquote:Op zondag 30 december 2007 01:15 schreef Rekkie het volgende:
Kinderen preventief afmaken?
Ja, want jouw hond geeft zijn verdiende geld ook weer uit in de maatschappij toch?quote:Op zondag 30 december 2007 00:44 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ja want jij bent zoveel meer he![]()
vertel eens wat heb je al allemaal voor de maatschappij gedaan ik ben benieuwd
![]()
in jouw geval stel ik je leven nog minder dan dat van een hond
Je zag de PI staan toch hopelijk.... ja toch, daar naast de post... die smiley??quote:Op zondag 30 december 2007 01:17 schreef Re het volgende:
[..]
liever eigenaren van honden
wat een dom gereutel hier zeg...
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2007 00:45 schreef Re het volgende:
kansloos zo'n discussie Daggla, je hond hoort op een gouden voetstuk te staan natuurlijk
Nee doet die van mij ook niet..... kuthond, maar daarentegen kost hij ook geen belasting....quote:Op zondag 30 december 2007 01:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En niet te vergeten alle belastingen die hij betaalt.
Jezus, die vergelijkingen van jou.quote:Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef Billary het volgende:
Tja die drollen in het grasveld kan ook irritant zijn maar vogelpoep op je auto ook
En jij geloofd wel dat wij afstammen van apen?quote:Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Ik vraag mij af wie in zo'n geval dommer is.. De hond die zo dom is dat ie z'n eigen staart achtervolgt of de baasjes die het als een mens zien.
Ah well.
Mijn hond kost toch ook niets?? ik moet alles ZELF betalen terwijl als jij een dure operatie betaal je dat niet zelf, dus dat is al een kromme vergelijking.quote:Op zondag 30 december 2007 01:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, want jouw hond geeft zijn verdiende geld ook weer uit in de maatschappij toch?
En niet te vergeten alle belastingen die hij betaalt.
Whehehe, dumb fuck.
Inderdaad zeg, dat stront wat op straat ligt loopt zo vanzelf de goot in.quote:Op zondag 30 december 2007 01:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee doet die van mij ook niet..... kuthond, maar daarentegen kost hij ook geen belasting....
Lose - win situatie..... = 0,0
Nee, dipshit.quote:Op zondag 30 december 2007 01:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mijn hond kost toch ook niets?? ik moet alles ZELF betalen terwijl als jij een dure operatie betaal je dat niet zelf, dus dat is al een kromme vergelijking.
Dan heb ik het nog niets eens over de mensen die hun hele leven alleen maar uitkering krijgen en dus echt veeeel kosten.
Tja mijn hond schijt niet op straat.... ook iets wat je een hond kan leren, zelfs op een open grasveld schijt het beest niet. Nee het liefst ver in de bosjes van het pad af, waar niemand hem kan zien. (Hij schaamt zich voor het poepen lijkt wel)quote:Op zondag 30 december 2007 01:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, dat stront wat op straat ligt loopt zo vanzelf de goot in.
Ik kost overigens ook geen belasting, ik betaal het wel als de ziekte.
Maar nu komen we weer terug bij mijn punt, Veel mensen dragen net als honden niets bij aan de maatschappij en kosten de maatschappij veeeeel meer als een hondquote:Op zondag 30 december 2007 01:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dipshit.
Het ging mij er om dat een mensenleven alleen al meer waard is omdat een mens belasting betaalt en zodoende dus iets toevoegt aan de maatschappij. Dat je hond niets kost maakt het nog geen waardevolle toevoeging op de maatschappij.
Ben benieuwd hoe jullie dit weer uit z'n context weten te trekken om er wat moois van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |