Daar heb je n 'kattebak voor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is ook nog zoiets van een kat, veel mensen laten het gewoon in huis de ontlasting doen :S
Ja ruikt lekkerquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:11 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Daar heb je n 'kattebak voor.
En daar heb je dan weer een schuurtje voor. Kan-die allemaal zelf. Sheesh, klinkt alsof ik die beesten verkoop.quote:
elke hond zal ooit een keer onverwachts uit de hoek komen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee dan moet je dus een hond nemen en die goed opvoeden
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:14 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
En daar heb je dan weer een schuurtje voor. Kan-die allemaal zelf. Sheesh, klinkt alsof ik die beesten verkoop.
De kans dat een hond onverwacht uit de hoek komt is kleiner dan de kans dat een mens onverwacht uit de hoek komt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:14 schreef Re het volgende:
[..]
elke hond zal ooit een keer onverwachts uit de hoek komen...
12000 ziekenhuisbezoeken door honden, en die waren allemaal goed opgevoed
Dat zou helemaal niet zo'n slecht idee zijn. Het zou het aantal hondenbeten wel drastisch verminderen iig. Hoe sommige hondeneigenaren met hun hond omgaan is echt om te huilen.. Totaal niet haalbaar natuurlijk, maar geen slecht idee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:52 schreef Canisfire het volgende:
Er zou ook gewoon een soort van Rijbewijs voor honden eigenaren moeten komen.
Een ik mag een hond hebben bewijs, Dan doet meneer of mevrouw wat testjes,
Legt een examen parkoer af met een echte hond , . Gewoon die baasjes testen voordat ze een hond aanschaffen.
Onze buren hadden een rotweilert, sprong wel eens over het hekje heen om in de tuin te schijten hier,quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:14 schreef Re het volgende:
[..]
elke hond zal ooit een keer onverwachts uit de hoek komen...
12000 ziekenhuisbezoeken door honden, en die waren allemaal goed opgevoed
ik heb nog weinig mensen een peuter zien doodbijten eigenlijk...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De kans dat een hond onverwachts uit de hoek komt is kleiner dan de kans dat een mens onverwacht uit de hoek komt.
Volgens mij heb jij geen idee wat voor ongekende predator de mens an sich isquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:16 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb nog weinig mensen een peuter zien doodbijten eigenlijk...
Sjonge jonge. Da'k hier op in ga. Het meisje van Nulde, Jesse Dingemans ,Chanel Naomi. enz, allemaal 'doodgebeten' door mensen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:16 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb nog weinig mensen een peuter zien doodbijten eigenlijk...
En hoe groot is de kans dat een mens een hond neerslaat? Deze vergelijking zou iig al minder krom zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De kans dat een hond onverwacht uit de hoek komt is kleiner dan de kans dat een mens onverwacht uit de hoek komt.
ow ja hoor, genoeg geestelijk gestoorden die in gestichten opgesloten zitten, maar dat is het punt niet...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen idee wat voor ongekende predator de mens an sich is
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Honden stammen af van wolven, met een plaatje maakt dat het 1 en ander duidelijk:
[ afbeelding ]
Mensen stammen af van apen, met een plaatje maakt dat het 1 en ander duidelijk:
[ afbeelding ]
Er worden genoeg dieren mishandeld.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:21 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
En hoe groot is de kans dat een mens een hond neerslaat?
9 van de 10 keer gaat een hond niet uit zich zelf los, maar was de nieuwsgierige peuter de oorzaak van het drama.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:21 schreef Re het volgende:
[..]
ow ja hoor, genoeg geestelijk gestoorden die in gestichten opgesloten zitten, maar dat is het punt niet...
12000 gevallen van door honden veroorzaakte ziekenhuis bezoeken...
maar het is toch moeilijk discussieren met hondenbezitters over opvoeding...
phoe phoe, werd het baasje hierbij na afloop ook afgeslacht of niet...quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:19 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Sjonge jonge. Da'k hier op in ga. Het meisje van Nulde, Jesse Dingemans ,Chanel Naomi. enz, allemaal 'doodgebeten' door mensen.
Dat was mijn punt ook niet, want daar heb je volkomen gelijk in. Het ging me meer om jouw vergelijking an sich.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er worden genoeg dieren mishandeld.
dus? het is de fout van de peuter, had die maar goed opgevoed moeten worden nooit in de buurt van een hond te komen ofzo?quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
9 van de 10 keer gaat een hond niet uit zich zelf los, maar was de nieuwsgierige peuter de oorzaak van het drama.
Helemaal juist.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:24 schreef Re het volgende:
honden hebben geen bewustzijn of geweten wat in de weg kan zitten, die hebben een instinct wat altijd aanwezig is... hoe goed je ze ook opvoedt
Het is gewoon fout om dieren bij die peuter in de buurt te laten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:25 schreef Re het volgende:
[..]
dus? het is de fout van de peuter, had die maar goed opgevoed moeten worden nooit in de buurt van een hond te komen ofzo?
ja de fout van de peuter in jouw ogen... dat hondje kan er niets aan doen hequote:Op zaterdag 29 december 2007 18:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is gewoon fout om dieren bij die peuter in de buurt te laten.
Nee, kindermoordenaars, die hebben een geweten!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:24 schreef Re het volgende:
[..]
phoe phoe, werd het baasje hierbij na afloop ook afgeslacht of niet...
honden hebben geen bewustzijn of geweten wat in de weg kan zitten, die hebben een instinct wat altijd aanwezig is... hoe goed je ze ook opvoedt
Ben ik het niet mee eens, want honden kunnen zeker wel een geweten en bewustzijn hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |