Nou ik denk wel meer mensen hoor. Alleen is het zo'n oeverloze 'discussie' altijd.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Amen.
In ieder geval iemand die het begrijpt..
Ook honden kunnen functioneel zijn. Waakhond, sociohond, drugshond,..quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nog zo één hoor,!!!
Weet je het verschil tussen een baby en een blaffende hond?
Een baby wordt later volwassen en gaat dan werken enzo, als ie niet wordt doodgebeten door zo'n tyfusbeest. Vervult een functie in de maatschappij enzo. Een hond daarentegen bestaat alleen bij de gratie van zijn baastje.
Jankende babies zijn een noodzakelijk kwaad, honden niet.
Mijn broertje liep in een tuigje toen hij klein was..quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:59 schreef Billary het volgende:
[..]
Inderdaad, maar kunnen kinderen dan ook aangelijnd a.u.b?
Die maken kabaal en gaan ongestoord hun gang, terwijl ze vaak heel irritant zijn in hun gedrag![]()
Maar goed ik hou hem meestal wel strak bij mij als er mensen in de buurt zijn, vooral als ze dan zelf zonder hond lopen, niet omdat ie gevaarlijk kan zijn maar omdat ze er inderdaad geen prijs op stellen, op een begroeting..
nou, dat is idd netjes. Ben ook niet anti-hond ofzo, maar zoals sommige mensen met hun hond omgaan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:59 schreef Billary het volgende:
[..]
Inderdaad, maar kunnen kinderen dan ook aangelijnd a.u.b?
Die maken kabaal en gaan ongestoord hun gang, terwijl ze vaak heel irritant zijn in hun gedrag![]()
Maar goed ik hou hem meestal wel strak bij mij als er mensen in de buurt zijn, vooral als ze dan zelf zonder hond lopen, niet omdat ie gevaarlijk kan zijn maar omdat ze er inderdaad geen prijs op stellen, op een begroeting..
Tja een oma vervult toch ook geen echte functie meer voor de maatschappij, ze zijn eerder een last voor de maatschappij.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nog zo één hoor,!!!
Een baby wordt later volwassen en gaat dan werken enzo, als ie niet wordt doodgebeten door zo'n tyfusbeest. Vervult een functie in de maatschappij enzo. Een hond daarentegen bestaat alleen bij de gratie van zijn baastje.
Dat is ook een dooddoener, als iemand niet zo gek is op honden als jij, om dan maar meteen te roepen dat hij geen respect voor dieren heeft. De meeste dieren leven niet samen met ons. De dieren die dat wel doen zullen bij sommigen ergernis opwekken. Omdat ze de gevolgen van die beesten ondervinden. (geblaf, krols gejank poep aan je klauwen tijdens het tuinieren, noem maar op.)quote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef Billary het volgende:
[..]
Tja een oma vervult toch ook geen echte functie meer voor de maatschappij, ze zijn eerder een last voor de maatschappij.
Jij vindt honden tyfusbeesten, waarom is mij niet geheel duidelijk. Je hebt gewoon geen respect voor dieren blijkbaar.
Ik hoor je nog wel als er geen dieren meer hier rondlopen of wanneer er geen visssen meer zijn in de oceaan, de arrogantie dat wij denken dat wij het prima zonder dieren en of planten kunnen op de lange termijn. Ze zijn een verrijking van het leven, maar idd nu gaat het voornamelijk om geld, wat al helemaal niet bestaat maar door ons is verzonnen maar heiliger is dan een ander levend wezen. Dus we moeten maar alle gevaarlijke dieren preventief ruimen? want anders kunnen wij niet meer veilig in de natuur wandelen.
En ja ik eet vlees.
Of vermoord door zo'n tyfus homo sapiens. Statistisch is de kans daarop vele malen groter.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nog zo één hoor,!!!
ik kan me heel goed voorstellen dat andere mensen mijn hond niet leuk vinden, en zorg er dan ook voor dat ze er geen last van hebben.quote:Op zondag 30 december 2007 00:25 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ik weet dat je het je niet kan voorstellen dat iemand honden niet de leukste beesten ooit vind, maar die mensen zijn er. En omdat ze niet van honden houden zien ze vooral de ergernissen. Lekker kortzichtig, iedereen die geen hondenmens is, heeft geen respect voor het leven??
Bij hem vraag ik het me af.quote:Op zondag 30 december 2007 00:25 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Dat is ook een dooddoener, als iemand niet zo gek is op honden als jij, om dan maar meteen te roepen dat hij geen respect voor dieren heeft. De meeste dieren leven niet samen met ons. De dieren die dat wel doen zullen bij sommigen ergernis opwekken. Omdat ze de gevolgen van die beesten ondervinden. (geblaf, krols gejank poep aan je klauwen tijdens het tuinieren, noem maar op.)
Ik weet dat je het je niet kan voorstellen dat iemand honden niet de leukste beesten ooit vind, maar die mensen zijn er. En omdat ze niet van honden houden zien ze vooral de ergernissen. Lekker kortzichtig, iedereen die geen hondenmens is, heeft geen respect voor het leven??
Ja, maar die honden lopen wel aangelijnd of op een terrein waar je sowieso al niets te zoeken hebt.quote:Op zondag 30 december 2007 00:03 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ook honden kunnen functioneel zijn. Waakhond, sociohond, drugshond,..
Dat neemt niet weg dat hondebezitters er van uit kunnen gaan dat het plezier van hun hond boven dat van andere mensen gaat.
Dus aanlijnen die hap, al vindt-ie dat niet leuk. En niet meer in de trein, al is ie een roedeldier en wil graag met je mee. Pech. Niet iedereen zit op je oh zo leuke hond te wachten.
Mensen kunnen ook iemand doden, moeten we die dan ook allemaal aanpakken.quote:Op zondag 30 december 2007 00:28 schreef zoalshetis het volgende:
honden die iemand dood kunnen bijten moeten net zo hard afgepakt worden als iemand die met een broodmes rondloopt.
je weet nooit wat je hond doet.
Tuurlijk. Maar wat heeft dat met honden te maken. Schattige kindjes bijten je niet dood en rijden niet tegen je op. Je trapt ook nooit in de poep van een schattig kindje.quote:Op zondag 30 december 2007 00:29 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
ik kan me heel goed voorstellen dat andere mensen mijn hond niet leuk vinden, en zorg er dan ook voor dat ze er zo geen last van hebben.
Maar kun jij je ook voorstellen dat mensen die schattige kindjes niet leuk vinden en het alleen maar als ergernis zien? en begin nou niet dat het noodzakkelijk kwaad is want de aarde is al overbevolkt genoeg.
Nogmaals, ga mensen nou niet met honden vergelijken. Dat is wel zo ongelooflijk kansloos in zo'n discussie. Je argumenten zowaar nog dommer, enfin.quote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Of vermoord door zo'n tyfus homo sapiens. Statistisch is de kans daarop vele malen groter.
A wie zegt dat een kind niet uberhaupt zo'n werkeloze tokkie wordt of kansloze bijstands moeder??
B Zoals gezegd een hond kan heel goed een functie hebben.
C Als je een loonslaaf bent, wat is dan echt je functie in de maatschappij?? Veel dienstverleningen en produten zijn ook maar allemaal luxe en dus ook geen noodzakkelijk kwaad.
Wellicht is het niet de hond dei irriteert maar de arrogntie van sommige hondeliefhebbers die als vanzelfsprekend aannemen dat iedereen hun hond leuk en lievv vindt.quote:Op zondag 30 december 2007 00:29 schreef Billary het volgende:
[..]
Bij hem vraag ik het me af.
Ik praat niet over iedereen btw maar het is wel zo dat we tegenwoordig totaal buiten de natuur staan in ons denken en laten en dus ook geen respect meer hebben, we zijn er immers totaal niet meer afhankelijk van, tenminste dat denken we nu.
Stel jij een mensenleven nou echt gelijk aan dat van een hond?quote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook iemand doden, moeten we die dan ook allemaal aanpakken.
Als je zegt: Honden die los rondlopen en mensen lastig vallen moeten ze (of de eigenaar van de hond) net zo hard aanpakken als mensen die andere mensen lastig vallen. Dan ben ik het met je eens.
Mensen kun je niet aanlijnen. Honden wel! hoevaak moet ik nog...quote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook iemand doden, moeten we die dan ook allemaal aanpakken.
Als je zegt: Honden die los rondlopen en mensen lastig vallen moeten ze (of de eigenaar van de hond) net zo hard aanpakken als mensen die andere mensen lastig vallen. Dan ben ik het met je eens.
Maar schattige puppy's bijten toch ook niemand dood? en er is vaak weinig poep om in te trappenquote:Op zondag 30 december 2007 00:35 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar wat heeft dat met honden te maken. Schattige kindjes bijten je niet dood en rijden niet tegen je op. Je trapt ook nooit in de poep van een schattig kindje.
maar ik ga ervanuit dat de hondeliefhebbers hier allemaal braaf een schepje bij zich hebben.
Give it a rest.quote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Mensen kun je niet aanlijnen. Honden wel! hoevaak moet ik nog...
Ja want jij bent zoveel meer hequote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stel jij een mensenleven nou echt gelijk aan dat van een hond??
Hoe fucking triest is dat.
en dus is dat maar een vrijbrief om andere mensen lastig te vallen?? kleine kinderen kun je toch ook gewoon in een buggy duwenquote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Mensen kun je niet aanlijnen. Honden wel! hoevaak moet ik nog...
nee. Sorry maar er zijn grasvelden en die van mij doet het echt nooit op de stoep, als ie dat wel deed nam ik een schepje mee. Het is zelfs zo erg dat ie het op een knappen laat aankomen, het moet echt zo gigantisch knappen wil ie het bv in huis doen.quote:Op zondag 30 december 2007 00:35 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
maar ik ga ervanuit dat de hondeliefhebbers hier allemaal braaf een schepje bij zich hebben.
worden mensen lastig gevallen met babies?? Ik zie het niet hoor. ja ze kunnen het gejank horen., maar je denkt toch niet dat aanstaande ouders maar geen kind nemen omdat iemand zich wellicht zal storen aan het gehuil??quote:Op zondag 30 december 2007 00:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
en dus is dat maar een vrijbrief om andere mensen lastig te vallen?? kleine kinderen kun je toch ook gewoon in een buggy duwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |