abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55641231
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef Billary het volgende:

[..]

nee. Sorry maar er zijn grasvelden en die van mij doet het echt nooit op de stoep, als ie dat wel deed nam ik een schepje mee. Het is zelfs zo erg dat ie het op een knappen laat aankomen, het moet echt zo gigantisch knappen wil ie het bv in huis doen.
Tja die drollen in het grasveld kan ook irritant zijn maar vogelpoep op je auto ook
Ach, anders voetballen er toch maar kutindjes op die velden . Worden ze toch maar gepest omdat ze niet te dik zijn zoals de rest van de klas.

mijn policy is: leven en laten leven. Maar dan moet er toch ook iets vanuit de hondebezitters komen. Ik vind dat je best een hond mag hebben, maar beperk de overlast toch zoveel mogelijk.
pi_55641258
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Mensen zijn nodig, zonder mensen geen leefbare wereld.
De aarde is al overbevolkt genoeg 2 of 3 miljard mensen minder zou helemaal niet erg zijn. Die zelfde mensen die trouwens hard op weg om de aarde onleefbaar/omzeep te helpen.
quote:
Honden daarentegen, en zeker die als huisdier worden gehouden, dienen geen functie. Zeker niet voor de maatschappij. Of nou ja, voor die mensen die in hondenvoerfabrieken werken ofzo, voor iemand die kansloze opmerking maakt.
Veel honden hebben geen functie, ben ik met je eens. Echter veel mensen hebben ook geen functie en die veroorzakken meer overlast als honden.
quote:
De honden die wel een functie hebben, zie je niet free willie door het park lopen...
Want? die hoeven niet uitgelaten te worden??
quote:
A en C zijn compleet irrelevant. Zelfs het leven van een Tokkie is meer waard dan dat van een hond.
Mens >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> hond.
Zoiets.
Zeg jij die tokkie bezorgd wel meer overlast
quote:
Als ik naar het park wil gaan, wil ik kunnen zitten zonder dat er zo'n smerig beest onverwachts in m'n gezicht gaat snuffelen. Aanlijnen die ondingen.
daar ben ik het mee eens
quote:
Gelukkig worden ze wel meteen afgemaakt als ze bijten .
Ach, wat de fuck. Zoek het lekker uit..
Hopelijk bijt zo'n beest een keer iemand dood die je wel dicht aan het hart staat. Kijken hoe je dan reageert.
Jammer dat dat alleen voor mensen niet geld

het zou mijn mening over honden niet veranderen. Als 1 mens mijn moeder vermoord, moet ik dan ook maar meteen anders over de hele mensheid denken??

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2007 00:54:54 ]
pi_55641515
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:50 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

worden mensen lastig gevallen met babies?? Ik zie het niet hoor. ja ze kunnen het gejank horen., maar je denkt toch niet dat aanstaande ouders maar geen kind nemen omdat iemand zich wellicht zal storen aan het gehuil??

En je kunt een hond gewoon aanlijnen. Is die ergernis ook uit de wereld. Ik zie het probleem niet.
Worden mensen lastig gevallen door puppy's?? sterker nog als ik met mijn hond rondloop (is nu nog een puppy) wordt ik juist lastige gevallen door mensen en dat moet ik dan maar allemaal normaal vinden. Niet dat ik het erg vind als ze mijn hond willen aaien maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat wel irritant vinden.

Jij hebt last van loslopende honden. Maar van die loslopende kleine kinderen kun je ook behoorlijk last hebben, die kun je toch ook in een buggy doen? over het aanlijnen van een hond ben ik het met je eens (heb ik al een paar keer gezegd)

Daarbij vergelijk je steeds volwassen honden met baby's terwijl ik ook last heb van kinderen die een deuk in mijn auto schoppen, mijn tuin plattrappen enz
pi_55641529
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:53 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Ach, anders voetballen er toch maar kutindjes op die velden . Worden ze toch maar gepest omdat ze niet te dik zijn zoals de rest van de klas.

mijn policy is: leven en laten leven. Maar dan moet er toch ook iets vanuit de hondebezitters komen. Ik vind dat je best een hond mag hebben, maar beperk de overlast toch zoveel mogelijk.
Kinderen hebben hun eigen velden, volgens mij zijn de meeste grasveldjes speciaal voor honden gemaakt?
Maar idd hou rekening met anderen, en ken je hond en als je hond bv agressief is neem voorzorgsmaatregelen, altijd.

En laat nooit een klein kind alleen met een hond in 1 kamer, ookal is je vertrouwen nog zo groot. Ook een kind kan rare dingen doen met een hond en een hond idem dito wanneer zijn machtspositie groter is.
pi_55641592
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:02 schreef Billary het volgende:

[..]

Kinderen hebben hun eigen velden, volgens mij zijn de meeste grasveldjes speciaal voor honden gemaakt?

[ Bericht 12% gewijzigd door zwemmerseczeem op 30-12-2007 01:10:38 ]
pi_55641640
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:01 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Worden mensen lastig gevallen door puppy's?? sterker nog als ik met mijn hond rondloop (is nu nog een puppy) wordt ik juist lastige gevallen door mensen en dat moet ik dan maar allemaal normaal vinden. Niet dat ik het erg vind als ze mijn hond willen aaien maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat wel irritant vinden.

Jij hebt last van loslopende honden. Maar van die loslopende kleine kinderen kun je ook behoorlijk last hebben, die kun je toch ook in een buggy doen? over het aanlijnen van een hond ben ik het met je eens (heb ik al een paar keer gezegd)

Daarbij vergelijk je steeds volwassen honden met baby's terwijl ik ook last heb van kinderen die een deuk in mijn auto schoppen, mijn tuin plattrappen enz
Jaha, maar jij kan die overlast beperken met en eenvoudige oplossing: Aanlijnen. En dat maar niet doen omdat kinderen ook wel eens irri kunnen zijn?
Edit zie hier dat jij hond ook aanlijnt
pi_55641763
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Jaha, maar jij kan die overlast beperken met en eenvoudige oplossing: Aanlijnen. En dat maar niet doen omdat kinderen ook wel eens irri kunnen zijn?
Edit: zie hier dat jij hond ook aanlijnt
Maar wat is je punt dan Kindren zijn ook irritant ofzoiets?
pi_55641815
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:09 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Maar wat is je punt dan Kindren zijn ook irritant ofzoiets?
Jij moet het weten
pi_55641910
leven en laten leven? Vind ik ook een goeie.
pi_55641922
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Jaha, maar jij kan die overlast beperken met en eenvoudige oplossing: Aanlijnen. En dat maar niet doen omdat kinderen ook wel eens irri kunnen zijn?Edit zie hier dat jij hond ook aanlijnt
Wat ik wil zeggen is: mensen die het hardst klagen over honden hebben zelf kinderen die ook overlast verooorzaken, maar daar mag je niets over zeggen.

Voorbeeld: echt gebeurd

Mijn vorige blate afentoe wel eens als er een andere hond voorbij liep. Kwam dus de overbuurvrouw klagen dat ik mijn hond rustig moesten houden (terwijl hij maar 3 keer per dag blafte ofzo). Terwijl haar kind al 2 plantenbakken kapot heeft gemaakt en een deuk in onze auto heeft getrapt. Dus ik zeggen dat haar kind ook geen lieverdje is, zegt zij: ja kinderen spelen nu eenmaal en ik zeg en honden blaffen nu eenmaal. Maar dat vond ze dan weer niet kunnen/

en aan dat soort kromme dingen erger ik me juist
pi_55641939
Kinderen preventief afmaken?
  zondag 30 december 2007 @ 01:17:28 #287
262 Re
Kiss & Swallow
pi_55641979
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:15 schreef Rekkie het volgende:
Kinderen preventief afmaken?
liever eigenaren van honden

wat een dom gereutel hier zeg...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 30 december 2007 @ 01:18:05 #288
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55641992
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:44 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Ja want jij bent zoveel meer he vertel eens wat heb je al allemaal voor de maatschappij gedaan ik ben benieuwd
in jouw geval stel ik je leven nog minder dan dat van een hond
Ja, want jouw hond geeft zijn verdiende geld ook weer uit in de maatschappij toch?
En niet te vergeten alle belastingen die hij betaalt.
Whehehe, dumb fuck.
-
pi_55642013
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:17 schreef Re het volgende:

[..]

liever eigenaren van honden

wat een dom gereutel hier zeg...
Je zag de PI staan toch hopelijk.... ja toch, daar naast de post... die smiley??

Zie je hem?

Goed zo
  zondag 30 december 2007 @ 01:19:09 #290
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55642020
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:45 schreef Re het volgende:
kansloos zo'n discussie Daggla, je hond hoort op een gouden voetstuk te staan natuurlijk
Ja, inderdaad.
Ik vraag mij af wie in zo'n geval dommer is.. De hond die zo dom is dat ie z'n eigen staart achtervolgt of de baasjes die het als een mens zien.
Ah well.
-
pi_55642047
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee doet die van mij ook niet..... kuthond, maar daarentegen kost hij ook geen belasting....

Lose - win situatie..... = 0,0
  zondag 30 december 2007 @ 01:22:39 #292
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55642123
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef Billary het volgende:

Tja die drollen in het grasveld kan ook irritant zijn maar vogelpoep op je auto ook
Jezus, die vergelijkingen van jou.
Niet iedereen heeft een auto, vogels zijn onderdeel van de vrije natuur..
Maar tuurlijk vind jij dat weer hetzelfde als die drollen van dat kwijlbeest van jou in het veldje waar ik lekker wil liggen in de zon.
-
pi_55642140
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, inderdaad.
Ik vraag mij af wie in zo'n geval dommer is.. De hond die zo dom is dat ie z'n eigen staart achtervolgt of de baasjes die het als een mens zien.
Ah well.
En jij geloofd wel dat wij afstammen van apen?
pi_55642143
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, want jouw hond geeft zijn verdiende geld ook weer uit in de maatschappij toch?
Whehehe, dumb fuck.
Mijn hond kost toch ook niets?? ik moet alles ZELF betalen terwijl als jij een dure operatie betaal je dat niet zelf, dus dat is al een kromme vergelijking.

Dan heb ik het nog niets eens over de mensen die hun hele leven alleen maar uitkering krijgen en dus echt veeeel kosten.
  zondag 30 december 2007 @ 01:23:26 #295
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55642146
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:20 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee doet die van mij ook niet..... kuthond, maar daarentegen kost hij ook geen belasting....

Lose - win situatie..... = 0,0
Inderdaad zeg, dat stront wat op straat ligt loopt zo vanzelf de goot in.
Ik kost overigens ook geen belasting, ik betaal het wel als de ziekte.
-
  zondag 30 december 2007 @ 01:25:05 #296
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55642194
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:23 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Mijn hond kost toch ook niets?? ik moet alles ZELF betalen terwijl als jij een dure operatie betaal je dat niet zelf, dus dat is al een kromme vergelijking.

Dan heb ik het nog niets eens over de mensen die hun hele leven alleen maar uitkering krijgen en dus echt veeeel kosten.
Nee, dipshit.
Het ging mij er om dat een mensenleven alleen al meer waard is omdat een mens belasting betaalt en zodoende dus iets toevoegt aan de maatschappij. Dat je hond niets kost maakt het nog geen waardevolle toevoeging op de maatschappij.
Ben benieuwd hoe jullie dit weer uit z'n context weten te trekken om er wat moois van te maken.
-
pi_55642219
Nou ja diegene die hier reageren met het ligt aan de baas
wurgen die baas als die hond ooit aan hun tzt kind komen dus?
Bedoel...er moet vaak eerst iets gebeuren voor men inziet dat het echt wel ernstig is als een hond een kind aanvalt..
Kinderloos aan de kant reageren vind ik niet terecht in deze
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55642224
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, dat stront wat op straat ligt loopt zo vanzelf de goot in.
Ik kost overigens ook geen belasting, ik betaal het wel als de ziekte.
Tja mijn hond schijt niet op straat.... ook iets wat je een hond kan leren, zelfs op een open grasveld schijt het beest niet. Nee het liefst ver in de bosjes van het pad af, waar niemand hem kan zien. (Hij schaamt zich voor het poepen lijkt wel)

Sommige luie kutbaasjes ook, waarom laten ze honden op straat schijten.
Ik kots niet op geen belastingen.... mijn hond kost de gemeente ook geen drol
pi_55642247
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee, dipshit.
Het ging mij er om dat een mensenleven alleen al meer waard is omdat een mens belasting betaalt en zodoende dus iets toevoegt aan de maatschappij. Dat je hond niets kost maakt het nog geen waardevolle toevoeging op de maatschappij.
Ben benieuwd hoe jullie dit weer uit z'n context weten te trekken om er wat moois van te maken.
Maar nu komen we weer terug bij mijn punt, Veel mensen dragen net als honden niets bij aan de maatschappij en kosten de maatschappij veeeeel meer als een hond
pi_55642265
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:15 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Wat ik wil zeggen is: mensen die het hardst klagen over honden hebben zelf kinderen die ook overlast verooorzaken, maar daar mag je niets over zeggen.

Voorbeeld: echt gebeurd

Mijn vorige blate afentoe wel eens als er een andere hond voorbij liep. Kwam dus de overbuurvrouw klagen dat ik mijn hond rustig moesten houden (terwijl hij maar 3 keer per dag blafte ofzo). Terwijl haar kind al 2 plantenbakken kapot heeft gemaakt en een deuk in onze auto heeft getrapt. Dus ik zeggen dat haar kind ook geen lieverdje is, zegt zij: ja kinderen spelen nu eenmaal en ik zeg en honden blaffen nu eenmaal. Maar dat vond ze dan weer niet kunnen/

en aan dat soort kromme dingen erger ik me juist
Inderdaad, een bord voor de kop. Ook irritant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')