Precies. We hebben hier met dieren met een wilde imborst te maken, en niet iedereen kan dat aan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:26 schreef Meaghan het volgende:
Ik vertrouw mijn honden met mijn kinderen zolang ik in de buurt ben. Zodra ik even weg moet gaan mijn honden apart ALTIJD. Ik weet dat honden zich boven kinderen stellen en vaak niks begrijpen van kindergedrag en andersom geldt dat net zo, zo begrijpt een kind vaak niks van de waarschuwingstekens die een hond als eerste geeft voordat hij overgaat tot bijten. Zodra een kind alleen is met een hond ontstaat er een situatie waarin de hond zich dominant kan opstellen naar het kind toe met eventuele rampzalige gevolgen. Kinderen horen gewoon niet alleen gelaten te worden met honden hoe opgevoed en lief de hond ook lijkt. Honden komen met een gebruiksaanwijzing en veel mensen realiseren zich dat niet (genoeg).
Ja, en zo de mensheid uitroeien. Echt slim ben je ook niet he?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:21 schreef Billary het volgende:
[..]
Tja, mannen verkrachten vrouwen, dus uit voorzorg ook maar dat gevalletje verwijderen, weet je.
Ach, als men het niet kan winnen komt men met vergelijkingen die als een lul op een gebakje slaan. Gluurders gluren met hun ogen! Moeten we ook ieders ogen uitsteken?? Nou dan!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en zo de mensheid uitroeien. Echt slim ben je ook niet he?
Sowieso is een penis wel wat anders dan tanden en is een mensenleven wat meer waard dan die van een hond.
Overigens ben ik wel voor verplichte sterilisatie voor plegers van sexueel geweld.
Mja, dat soort gelul komt meestal van mensen die een hondenleven gelijk zien aan dat van een mens; want knuffelbaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:31 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ach, als men het niet kan winnen komt men met vergelijkingen die als een lul op een gebakje slaan. Gluurders gluren met hun ogen! Moeten we ook ieders ogen uitsteken?? Nou dan!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, dat soort gelul komt meestal van mensen die een hondenleven gelijk zien aan dat van een mens; want knuffelbaar.
Dat ze verder zo'n beetje wel elk dier eten maakt dan weer niet uit.
Maar het is gewoon veiliger!!! En ik was natuurlijk niet serieus met dat voorstel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en zo de mensheid uitroeien. Echt slim ben je ook niet he?
Sowieso is een penis wel wat anders dan tanden en is een mensenleven wat meer waard dan die van een hond.
Overigens ben ik wel voor verplichte sterilisatie voor plegers van sexueel geweld.
En laat de baasjes hun viervoeter in bedrwang houden!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef Billary het volgende:
[..]
Maar het is gewoon veiliger!!! En ik was natuurlijk niet serieus met dat voorstel.
Een hond is zoals ie is, als jij er bang voor bent, maak je snel uit de voeten als je zo'n viervoeter ziet en neem geen hond. Die ongelukken die gebeuren zoals deze zijn nog altijd vrij zeldzaam.
Of ben je echt bang voor honden/dieren die groot zijn? Of ooit een keer gebeten? Vanwaar jou standpunt?
Ik loop er niet met een boog omheen, ik vind het gewoon onbetrouwbare kutbeesten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef Billary het volgende:
[..]
Maar het is gewoon veiliger!!! En ik was natuurlijk niet serieus met dat voorstel.
Een hond is zoals ie is, als jij er bang voor bent, maak je snel uit de voeten als je zo'n viervoeter ziet en neem geen hond. Die ongelukken die gebeuren zoals deze zijn nog altijd vrij zeldzaam.
Of ben je echt bang voor honden/dieren die groot zijn? Of ooit een keer gebeten? Vanwaar jou standpunt?
Uiteraard, die "krijg" je immers als onbevlekt ontvangen van de ooievaar.quote:
Dan leg je het probleem weer bij de ander. Jij besluit een hond te nemen. Een ander moet maar een blokje omlopen als hij jou met de hond ziet. Een ander moet zijn geblaf aanhoren in de trein, (want, ja, een roedeldier) Een ander moet maar leven met het risico dat die beesten met zich meebrengen. Een ander moet het maar pikken dat loslopende honden in het park om hem heenrennen. 'ja, hij is speels, he'quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef Billary het volgende:
[..]
Je zou honden bv kunnen verbieden in treinen, vind ik best.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Dan leg je het probleem weer bij de ander. Jij besluit een hond te nemen. Een ander moet maar een blokje omlopen als hij jou met de hond ziet. Een ander moet zijn geblaf aanhoren in de trein, (want, ja, een roedeldier) Een ander moet maar leven met het risico dat die beesten met zich meebrengen. Een ander moet het maar pikken dat loslopende honden in het park om hem heenrennen. 'ja, hij is speels, he'
Ik ga ook niet met een grote python over straat en zeggen dat je je maar uit de voeten moet maken als je er bang voor bent.
En geen flauwe opmerkingen over broekphytons, kinders.
Amen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Dan leg je het probleem weer bij de ander. Jij besluit een hond te nemen. Een ander moet maar een blokje omlopen als hij jou met de hond ziet. Een ander moet zijn geblaf aanhoren in de trein, (want, ja, een roedeldier) Een ander moet maar leven met het risico dat die beesten met zich meebrengen. Een ander moet het maar pikken dat loslopende honden in het park om hem heenrennen. 'ja, hij is speels, he'
Ik ga ook niet met een grote python over straat en zeggen dat je je maar uit de voeten moet maken als je er bang voor bent.
En geen flauwe opmerkingen over broekphytons, kinders.
Dat kan je niet 100% weten, ook met die van jou niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:31 schreef Billary het volgende:
maar ja dat kan je idd niet van elke hond zeggen/aannemen.
Natuuuuurlijk doet jou lievve hondje niks. maar ook op een 'spontane' begroetig zitten mensen niet te wachten, ook als je niet in een mensenmassa bent.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:31 schreef Billary het volgende:
Die van mij is altijd los (tenzij er een grote drukte is van mensen natuurlijk, hij is nogal spontaan in begroeten) maar ik weet gewoon 100% dat ie nooit wat doet. Zelfs nog nooit een grom... maar ja dat kan je idd niet van elke hond zeggen/aannemen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Amen.
In ieder geval iemand die het begrijpt..
quote:Thirteen-month-old Archie-Lee Andrew Hirst was killed when the dog snatched him from the arms of his young cousin at his grandparents' home in Wakefield.
The baby, who was described as having been a "thriving child", was found with serious injuries by paramedics in the back yard of the house where he was spending the Christmas holidays.
Police said Archie-Lee was being carried by his seven-year-old cousin to the kitchen door, which leads to the back yard where his grandparents' pet was kept.
The seven-year-old intended to stroke the dog but after the door was opened, the dog snatched the one-year-old from the youngster and carried him into the yard.
Clearly distressed, the child then alerted his 16-year-old aunt, who was upstairs at the time.
The teenager attempted to recover Archie-Lee but the dog would not let go of the child and she went back inside the house to call the emergency services, who arrived and took him to Pinderfields General Hospital.
Tja, inderdaad mensen zeggen nog amper hoi als ze elkaar zien op straat. Gelijk van het slechte uitgaan!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kan je niet 100% weten, ook met die van jou niet.
Dat je hem onaangelijnd rond laat lopen is dus ongelooflijk onverantwoord.. Wat nou als een kind van 5 de hond begint te slaan. Blijft een kind natuurlijk.. Belachelijk.
Maar is het sowieso niet per wet verplicht dat die ondingen aangelijnd moeten lopen?
Het baasje van die rottweiler vond wsl ook dat zijn lieve beessie 100% te vertrouwen was, hij doet het anders nooit. Hoe naief kunnen mensen zijn.
Als was het niet gevaarlijk sommige mensen hebben er gewoon geen behoefte aan!.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:44 schreef Billary het volgende:
[..]
Tja, inderaad mensen zeggen nog amper hoi als ze elkaar zien op straat. Gelijk van het slechte uitgaan!
Oh oh oh een hond die kwispelend iemand begroet! kan echt gevaarlijk zijn idd.
Mensen zijn ook nooit 100% te vertrouwen, je kan zelfs je fiets niet zonder slot buiten zetten!
En sommige mensen hebben geen behoefte aan kleine kinderen die je lastig vallen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Als was het niet gevaarlijk sommige mensen hebben er gewoon geen behoefte aan!.
Mijn hemel, hoe dom ben jij in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:44 schreef Billary het volgende:
[..]
Tja, inderdaad mensen zeggen nog amper hoi als ze elkaar zien op straat. Gelijk van het slechte uitgaan!
Oh oh oh een hond die kwispelend iemand begroet! kan echt gevaarlijk zijn idd.
Mensen zijn ook nooit 100% te vertrouwen, je kan zelfs je fiets niet zonder slot buiten zetten!
Je kan geen lawaaistop in kinderen proppen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En sommige mensen hebben geen behoefte aan kleine kinderen die je lastig vallen.
En dat de baby van de buren de hele nacht ligt te huilen.
Wat moeten we daar aan doen dan??
Nog zo één hoor,quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En sommige mensen hebben geen behoefte aan kleine kinderen die je lastig vallen.
En dat de baby van de buren de hele nacht ligt te huilen.
Wat moeten we daar aan doen dan??
Inderdaad, maar kunnen kinderen dan ook aangelijnd a.u.b?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Als was het niet gevaarlijk sommige mensen hebben er gewoon geen behoefte aan!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |