mja, succes zou ik zeggen... we wachten wel op het krantenberichtjequote:Op zaterdag 29 december 2007 15:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zielige conclusie!
Oh ja en kinderen "neem" je niet. Het is geen hond.
kun je lang wachten.... de hond is aan het einde van zijn latijn en daar schrijf ik geen bericht over.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:22 schreef Re het volgende:
[..]
mja, succes zou ik zeggen... we wachten wel op het krantenberichtje
O Polease.... STFU!!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:35 schreef kos5000 het volgende:
O nu durf je wel
Ik zal 1 ding zeggen mijn broer is hier Moderator en hij zal jullie eens onder de loep nemen
En lach me niet uit
Wie denken jullie dat jullie zijn
Pittbul van 100kg? Die kan zeker niet eens meer op zijn poten staan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:36 schreef devvertje het volgende:
Een aantal keren dat ik zo'n hond op straat ben tegen gekomen, wouden deze honden mij bijten
zonder aanleiding (vorige week oa.)
Ik vind het dan ook niet verantwoord om deze te houden.. hier om de hoek woont een labiele negerin met een zwarte pitbul van 100kilo...ook lekker verantwoord..
heb ik besloten een topic over jou te beginnen zoek maar uit waar je het kan vindenquote:O Polease.... STFU!!!
Klapdeurjosti!
As if i care.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:42 schreef kos5000 het volgende:
Geachte Rekkie
Ik begrijp jou domme praatjes niet
en naar aanleiding van de volgende tekst
[..]
heb ik besloten een topic over jou te beginnen zoek maar uit waar je het kan vinden
hoe leukquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:42 schreef Guncta het volgende:
Een rottweiler waarschuwt vaak wel goed.
Alleen heeft het nogal wat trekjes die mensen niet begrijpen , omdat we gewoon ons niet inleven in hoe honden denken. Rottweilers houden vaak niet van dat mensen over hun heen hangen. Ze zijn nogal vaag met bewegende dingen en lopen ook niet graag achteruit.
Voor de rest kan ik me geen betere en trouwere honden bedenken. Het is een zeer sociaal dier dat er bijvoorbeeld alles aan doet om de "roedel" bij elkaar te houden en iedereen te kunnen overzien.
Het is een dier dat in mijn ogen vaak contact zoekt en graag bij je komt liggen.
Als je dit dag in, dag uit tegenkomt vergeet je nog wel eens dat het een hond is met een flink gebit.
Onze hond heeft tot nu toe 3 keer iemand 'gebeten'. Allen waren zij mensen die zomaar bij ons achterom kwamen, in 2 gevallen hielp blaffen niet. Het leuke is echter dat het bij een schrammetje, en dus geen beet is gebleven. En toch maakt het een grote indruk bij deze mensen.
Oja, ik snap niet dat mensen hun kleine kinderen bij dieren laten. Het is en blijft een hond, gevoed door instincten. Ook maken kleine kinderen snelle bewegingen, zien het als grote knuffeldieren en hebben hoge stemmetjes/schreeuwen/druk gedrag. Al had ik vroeger wel mijn eigen paard, een rottweiler. Die bracht me overal naartoe.
We hebben niet voor niks een voordeur en een bordje.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:48 schreef Re het volgende:
[..]
hoe leukhet bleef maar bij een schrammetje
een peuter van 1 kan lezen tegenwoordig?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:00 schreef Guncta het volgende:
[..]
We hebben niet voor niks een voordeur en een bordje.
Dat zij de uitdrukking 'blaffende honden bijten niet' te letterlijk nemen is niet mijn probleem.
Het zijn en blijven dieren, onvoorspelbaar en dus ook niet te vertrouwen. Dat is nou eenmaal de realiteit.. kan je wel met mooie praatjes over rotweilers aankomen kakken maar dat is dan ook vrij zinloos.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:42 schreef Guncta het volgende:
Het is een dier dat in mijn ogen vaak contact zoekt en graag bij je komt liggen.
Weet je wat ook grappig is?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:49 schreef devvertje het volgende:
[..]
Het zijn en blijven dieren, onvoorspelbaar en dus ook niet te vertrouwen. Dat is nou eenmaal de realiteit.. kan je wel met mooie praatjes over rotweilers aankomen kakken maar dat is dan ook vrij zinloos.
"Vergeten dat je je hoofd niet te dicht bij hun hoofd moet houden."
O n b e t r o u w b a a r ...
Mijn hond werd een keer buiten aangevallen door een duitse dog. Daar ga ik echt niet tussen springenquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Weet je wat ook grappig is?
Mensen die denken dat als ze in een situatie komen dat ze hun hond van 50/60 kg aankunnen.
Ik weet wel beter.....
Het ligt niet per se aan de hond of aan het soort hond, maar kinderen/peuters hebben nog wel eens de neiging om in de glimmende ogen van honden te prikken... of andere dingen uit te halen die ze normaal ook met hun speelgoed doen, maar wat een hond niet zo prettig vindt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:14 schreef swollywood het volgende:
Ook met kinderen kan ie prima overweg, maar toch laat ik hem er niet mee alleen.
Niet omdat ik hem niet vertrouw,integendeel, maar het blijft een dier met instinct.
Ik wacht altijd totdat ze moe zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:59 schreef swollywood het volgende:
[..]
Mijn hond werd een keer buiten aangevallen door een duitse dog. Daar ga ik echt niet tussen springen
En dan de beroemde soccerkick uitdelenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik wacht altijd totdat ze moe zijn
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En dan de beroemde soccerkick uitdelen
Dolle pret inderdaad, je loopt nietsvermoedend de tuin in en er komt een hond op je af.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:42 schreef Guncta het volgende:
Een rottweiler waarschuwt vaak wel goed.
Alleen heeft het nogal wat trekjes die mensen niet begrijpen , omdat we gewoon ons niet inleven in hoe honden denken. Rottweilers houden vaak niet van dat mensen over hun heen hangen. Ze zijn nogal vaag met bewegende dingen en lopen ook niet graag achteruit.
Voor de rest kan ik me geen betere en trouwere honden bedenken. Het is een zeer sociaal dier dat er bijvoorbeeld alles aan doet om de "roedel" bij elkaar te houden en iedereen te kunnen overzien.
Als je dit dag in, dag uit tegenkomt vergeet je nog wel eens dat het een hond is met een flink gebit.
Onze hond heeft tot nu toe 3 keer iemand 'gebeten'. Allen waren zij mensen die zomaar bij ons achterom kwamen, in 2 gevallen hielp blaffen niet. Het leuke is echter dat het bij een schrammetje, en dus geen beet is gebleven. En toch maakt het een grote indruk bij deze
mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |