quote:Op donderdag 27 december 2007 14:51 schreef Aisumasen het volgende:
Het gaat toch om een nummer wat vóór het debuutalbum is uitgekomen? The View From The Afternoon valt dan sowieso af, die heeft zijn debuut op het album gemaakt. Ik neem aan dat je het debuutalbum kent, en het nummer daar niet op staat? Dus het is zeker weten een demo? (Sja, als de DJ dat zegt. Dus daar gaan we even van uit...)
Dan zou het kunnen gaan om Choo Choo, Knock A Door Run, On The Run From The MI5, Wavin' Bye To The Train Or The Bus, Space Invaders, Curtains Closed of Ravey Ravey Ravey Club (Word Will Get Around). Dat zijn alle non-album/single/EP-demo's. Maar die voldoen lang niet allemaal aan jouw omschrijving. Het kan dus eigenlijk net zo goed een nummer van een single of EP zijn?
Ik zit zelf meer te denken aan het spiksplinternieuwe Death Ramps.
Enne...
Op donderdag 27 december 2007 13:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..] Was behoorlijk hard, zeker voor AM-begrippen. [..]
Welcome to the new Arctic Monkeys.
The Movequote:Op donderdag 27 december 2007 15:19 schreef -skippybal- het volgende:
Geen idee hoe die heet. Was in The Move. Kroeg met veel alternatieve muziek en en hoop makkelijke wannabe-gothchiks
Wow, ze draaiden een keer géén Limp Bizkit, Nirvana, The Kooks of The Fratellis in The Move, begrijp ik?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:19 schreef -skippybal- het volgende:
Geen idee hoe die heet. Was in The Move. Kroeg met veel alternatieve muziek en en hoop makkelijke wannabe-gothchiks
Die komen ook wel langs hoor, maar vorige keer hadden ze ook 'I bet that you look good on the dancefloor' 'Take me out' en 'Plug In Baby'quote:Op donderdag 27 december 2007 15:26 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wow, ze draaiden een keer géén Limp Bizkit, Nirvana, The Enemy of The Fratellis in The Move, begrijp ik?
Zie je wel, die komen alsnog langsquote:Op donderdag 27 december 2007 15:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die komen ook wel langs hoor, maar vorige keer hadden ze ook 'I bet that you look good on the dancefloor' 'Take me out' en 'Plug In Baby'En nog Welcome to the Jungle van the Guns
Eigenlijk geen slechte muziek gehoord daar, in tegenstelling tot veel andere tenten.
Oeh, kunnen we er een keer een mini-meet doenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
The MoveZaterdag voor het eerst geweest, vanavond weer waarschijnlijk, toptent
Ik wil! Maar die decembermaand en andere kaartjes hebben me in een recessie gestortquote:Op donderdag 27 december 2007 16:55 schreef Irien het volgende:
lurk.... Oh... Gaat er iemand naar Soulwax 3 of 4 januari...?
Zeker, 3 januari.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:55 schreef Irien het volgende:
lurk.... Oh... Gaat er iemand naar Soulwax 3 of 4 januari...?
Klinkt niet erg indiequote:Op donderdag 27 december 2007 16:24 schreef MaJo het volgende:Ik heb heel indie een blaasontsteking
Mainstream-alternatief, mooi woord.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
mainstream-alternatief Nederland
Ik nu heel indie een koortslipquote:Op donderdag 27 december 2007 16:24 schreef MaJo het volgende:Ik heb heel indie een blaasontsteking
Neuh niet echtquote:Op donderdag 27 december 2007 19:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Klinkt niet erg indie![]()
Uitgaan gaat dus weer niet door vanavond, maar zaterdag wel waarschijnlijk, en dan maandag maar dat gaat niet indie worden, gewoon hartstikke zat, al is dat ook wel indie
Kun je je sneakers ook wel laten liggenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:05 schreef frame-saw het volgende:
OOOOOOOO fucking hell. Waar ik heen wil met oud en nieuw is uitverkocht
Neeeeeeeeeee hellllllp.
Ja eigenlijk wel, maar ik heb al wat nieuws gevonden. Lijkt me wel tof, komt ook techno en minimal enzoquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kun je je sneakers ook wel laten liggen
Dit topic moet je hebben: Strawberry Indie (Indie Central XXXI)quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:58 schreef emokid het volgende:
Arcitc Monkeys, Kaiser Chiefs, Razorlight.. IndieVolgens mij is de definitie van Indie hier niet bekend.
Ik vind 30 Seconds to Mars wel tofquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:58 schreef jakkop het volgende:
ja alsof je kan ruiken dat je naam niet serieus bedoeld is.
Enne, over je last.fm gesproken. 30 seconds to mars?![]()
"ik ben heus niet emo!"
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:24 schreef MaJo het volgende:Ik heb heel indie een blaasontsteking
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:27 schreef Grobbel het volgende:
En ik lig heel indie ineens met 39 graden koorts op bed. Leuk, zo vlak voor nieuwjaar.
Watte?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:04 schreef emokid het volgende:
30 seconds to mars is verre van emo, meer pop rock en wat heeft een lyric van Interpol hier nou mee te maken? Probeer je duidelijk te maken dat je een elitist bent op muziekgebied door irrelevante willekeurige dingen op te noemen?
Snel op de teentjes getrapt hier zeg, jammer.
Ik heb gewoon een absurde manier van iemand verdedigen. Maar bedankt dat je me elitist noemt, de belediging die ik hiervoor via Fok! ontving was dievan PI-loos meisje zonder verstand van muziek.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:19 schreef emokid het volgende:
Hoe moet ik dat ruiken dan, ten eerste zegt ze kind, daarna noemt ze een emo cliche op over trauma's vervolgd met een emoticon die ik niet al te positief in zie ''
Mijn excuus![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:05 schreef frame-saw het volgende:
OOOOOOOO fucking hell. Waar ik heen wil met oud en nieuw is uitverkocht
Neeeeeeeeeee hellllllp.
quote:Wie nog geen plannen heeft voor oudejaarsavond, kan achter de computer kruipen en een concert van Radiohead bekijken. Vanaf 1 uur 's nachts is de band via een webcast te bewonderen.
ANP
Tijdens het optreden zal de band hun nieuwe album In Rainbows in zijn geheel uitvoeren plus een aantal bijzondere covers, waaronder zeer waarschijnlijk een van Siouxsie and the Banshees. De show is te volgen op het internettv-kanaal van Al Gore: Current TV
Ik ben nog niet zo'n grote fan van Radiohead, heb pas sinds een week een album van zequote:
Ik wist niet dat Singstar zulke vette tracks hadquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en ik heb gister voor het eerst Singstar gedaan. Karaoke op een Playstation, zeg maar.
Echt lachen is dat. Beetje in de nacht blerren op Radiohead, Franz Ferdinand, Maximo Park en zulks.
Ennnnn, volgens dat ding was ik een Rising Star! Yeaahhhhh.
* Skippy neemt ontslag, kapt met alles en leent zich een ongeluk om studiotijd te betalen en een wereldschokkend debuutalbum af te leveren
Die zou dan wel vetjes zijn als dat bestaatquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:22 schreef SnowCockroach het volgende:
Er is toch ook een soort Rock-editie met Kasabian enzo?
quote:Bloc Party "Banquet"
Blur "Song 2"
Bowling For Soup "1985"
Coldplay "Speed of Sound"
Deep Purple "Smoke on the Water"
Franz Ferdinand "Do You Want To"
Gwen Stefani "What You Waiting For?"
Hard-Fi "Hard to Beat"
Hole "Celebrity Skin"
Jet "Are You Gonna Be My Girl?"
Kasabian "Club Foot"
Keane "Everybody's Changing"
Kings of Leon "The Bucket"
KT Tunstall "Black Horse and the Cherry Tree"
Maxïmo Park "Apply Some Pressure"
Nirvana "Come As You Are"
Queen "Don't Stop Me Now"
Queens of the Stone Age "Go with the Flow"
Razorlight "Somewhere Else"
Scorpions "Wind of Change"
Snow Patrol "Run"
Stereophonics "Dakota"
The Bravery "An Honest Mistake"
The Cardigans "My Favourite Game"
The Hives "Hate to Say I Told You So"
The Killers "Somebody Told Me"
The Offspring "Self Esteem"
The Rolling Stones "Paint It, Black"
The Undertones "Teenage Kicks"
Thin Lizzy "The Boys Are Back in Town"
Somebody Told Me heb ik ooit wel eens gekaraokedquote:Op zondag 30 december 2007 16:17 schreef -skippybal- het volgende:
Je hebt Singstar Rocksinderdaad, met dit allemaal:
[..]
Mijn moeder na het horen van een liedje op de radio:quote:Op maandag 31 december 2007 14:55 schreef frame-saw het volgende:
Mijn zus vind Arctic Monkeys ook op Kaiser Chiefs lijken, hmm. Mijn vader vroeg eens: 'Is Franz Ferdinand nou de zanger van Kaiser Chiefs?', maar dat was gewoon schattig haha.
Maar om die muziek nou hetzelfde te noemen allemaal, nooo.
Ach kom, iedereen weet dat Franz Ferdinand al hun riffjes jatten van Daft Punk, en dat de Wombats en Interpol eigenlijk gewoon stiekem dezelfde band zijn. Heeft iemand ze al ooit op één en hetzelfde podium gezien? Nee? Precies! Je huisgenoten hebben gewoon gelijk.quote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef lienelien het volgende:
Ik heb met kerst een chocofonduesetje gekregen![]()
Vanavond ook een feestje bij mij thuis![]()
Ik moest van mn huisgenootjes voor de muziek zorgen, dus ik laat wat horen (Uffie, Franz Ferdinand, Daft Punk, Wombats, Interpol, Shout Out Louds, Justice, Arctic Monkeys) zeggen 2 huisgenootjes: 'Hmm, ja ik weet niet hoor, het klinkt allemaal hetzelfde'
![]()
Haha ja Ferdinand Frans, ik ken het.quote:Op maandag 31 december 2007 15:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn moeder na het horen van een liedje op de radio:
'oh, is dat nou Ferdinand Frans, offeh, de sjiers ohzo?' (the sheer dus)
Justice hetzelfde als Franz Ferdinand of Interpol etc.quote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef lienelien het volgende:
Vanavond ook een feestje bij mij thuis![]()
Ik moest van mn huisgenootjes voor de muziek zorgen, dus ik laat wat horen (Uffie, Franz Ferdinand, Daft Punk, Wombats, Interpol, Shout Out Louds, Justice, Arctic Monkeys) zeggen 2 huisgenootjes: 'Hmm, ja ik weet niet hoor, het klinkt allemaal hetzelfde'
![]()
Moest bij geschiedenis ook altijd aan de band denkenquote:Op maandag 31 december 2007 16:36 schreef AMDB het volgende:
Franz Ferdinand is toch die historische figuur?![]()
Haha, en toen gingen ze jumpen?quote:Op maandag 31 december 2007 16:39 schreef -skippybal- het volgende:
En ik heb ook maar 2,5 vrienden die in to rock zijn. De rest begint gelijk over alto dit en emo dat. Eéntje vond zelfs "dat die kutmetal maar 's moest worden vervangen." We hebben het hier over The White Stripes dus
Ouch, generatiekloof alert...quote:Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef frame-saw het volgende:
(...). Scorpions ken ik niet en (...)
Nee, want dan zouden het niet meer m'n vrienden zijnquote:
Scorpions zijn tof, vind ikquote:Op maandag 31 december 2007 16:43 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ouch, generatiekloof alert...
Kan er niets aan doen hèquote:Op maandag 31 december 2007 16:43 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dat is geen generatiekloof meer, dat is gewoon een kwestie van onwetendheid. Waarschijnlijk kent iedereen Still Loving You of Winds Of Change wel, en tja, anders, shame on youquote:Op maandag 31 december 2007 16:43 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ik ken alleen Rock You Like A Hurricanequote:Op maandag 31 december 2007 17:13 schreef n0r het volgende:
[..]
Dat is geen generatiekloof meer, dat is gewoon een kwestie van onwetendheid. Waarschijnlijk kent iedereen Still Loving You of Winds Of Change wel, en tja, anders, shame on you
Zou best kunnen, ken zoveel liedjes waarvan ik de naam niet weet. De bandnaam komt me wel bekend voor, maar kan er geen muziek aan koppelen.quote:Op maandag 31 december 2007 17:13 schreef n0r het volgende:
[..]
Dat is geen generatiekloof meer, dat is gewoon een kwestie van onwetendheid. Waarschijnlijk kent iedereen Still Loving You of Winds Of Change wel, en tja, anders, shame on you
Je moet even niet vergeten dat smaken verschillen, misschien vind frame-saw het wel leuk, want ja, die mensen heb je genoeg.quote:Op maandag 31 december 2007 17:42 schreef Grobbel het volgende:
Ik vind het trouwens een goed teken dat frame-saw de Scorpions niet kent. Het is toch juist heuglijk nieuws als zo'n muzikaal gedrocht de tand des tijds niet weet te doorstaan, toch? Aan 'November Rain' en 'Nothing Else Matters' hebben we al meer dan genoeg eeuwig gedraaide rotzooi uit dat tijdperk.
Niet te serieus ingaan op half als grap bedoelde, pseudo-beledigende opmerkingen van mijn kant, he. Maar toch bedankt voor het happen, voel ik me ook weer gewaardeerd.quote:Op maandag 31 december 2007 18:06 schreef n0r het volgende:
[..]
Je moet even niet vergeten dat smaken verschillen, misschien vind frame-saw het wel leuk, want ja, die mensen heb je genoeg.
Oh, ik heb Jaeger bierquote:Op maandag 31 december 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
Gekleurde Vodka
Ik heb m'n zwerverblikken (Baron, 33 cent de halve liter) en fles Vodka hier ook al koud staan om straks mee te gaan in de tas. Yum Yum
Die zijn ook tof jaquote:
Voor de rooie annie, duh!quote:Op maandag 31 december 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
Gekleurde Vodka
Ik heb m'n zwerverblikken (Baron, 33 cent de halve liter) en fles Vodka hier ook al koud staan om straks mee te gaan in de tas. Yum Yum
Hahaha. True, truequote:Op maandag 31 december 2007 19:02 schreef -skippybal- het volgende:
Sommige zijn lekker ja. Maar er zijn er ook die tezijn. Heineken enzo
45c per halve liter vind ik niet duurquote:Op maandag 31 december 2007 18:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die zijn ook tof ja
Maar wel duur
Dit klinkt zo bekendquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:22 schreef MaJo het volgende:
Daarna veel te veel dingen door elkaar heen gedronken maar ik heb dit keer niet gekotst![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:34 schreef frame-saw het volgende:
Eén uur slaap is ook niet alles, duik dus maar mijn (lucht)bed in. Wil eigenlijk een pakje sigaretten halen maar ik ben gestopt grr. En ik ga het volhouden ook, puh.
Dan heb je eigenlijk al gefaald, al weet je het nog niet. Volgend jaar maar opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:39 schreef frame-saw het volgende:
Vuurpeil? Hoeveel hersenen zijn er afgestorven vannacht?
Leuk van het leuke feestje ook.
Heb nu al een pakje gekocht, te erg. Nog niets ervan gerookt ook, om naar te kijken.
Yup, want stoppen kan alleen maar op 1 januari.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk al gefaald, al weet je het nog niet. Volgend jaar maar opnieuw proberen.
teveel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:39 schreef frame-saw het volgende:
Vuurpeil? Hoeveel hersenen zijn er afgestorven vannacht?
Iddquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Yup, want stoppen kan alleen maar op 1 januari.
Is 2ManyDj's indie?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar je hebt Soulwa, Soulwax en 2ManyDj'sDe één speelt live rock, de ander live electro en weer een andere draait plaatjes.
Morgen is er ook geen Noodlanding, dus zou best kunnen allemaal. Misschien nog wat gast-DJ's ofzo?
Jaquote:
Dat is de hoofdreden dat ik kaarten heb gekochtquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:19 schreef Mr.Brightside het volgende:
Voor de mensen die morgen naar Soulwax gaan. Ik snap niet helemaal hoe de avond in elkaar zit..
Een vriendin van me heeft naar paradiso gebeld en die vertelde dat eerst Soulwax gaat spelen vanaf 9 uur en dat daarna 2 many DJ's tot een uur of vier doorgaan.
Klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn voor die 18 euro.
Dus heeft iemand nog aanvullende informatie?
quote:Op donderdag 3 en vrijdag 4 januari treedt de Belgische formatie Soulwax op in Paradiso en Melkweg. Het is voor het eerst dat een groep daags na elkaar in beide Amsterdamse podia optreedt. De optredens hebben de titel ‘Radio Soulwax presents Soulwax the Remixes - live, 2ManyDJs & guests’ en staan in het teken van het recent uitgekomen album ‘The Remixes’ met, zoals de naam al zegt, bewerkingen van nummers van andere artiesten. Tijdens deze unieke serie concerten zal de Belgische formatie deze dansbare remixes van o.a. Gossip, Kylie Minogue, LCD Soundsystem en Justice live spelen. [..]
Ook live wisten de allround muzikanten hun ‘night versions’ bijzonder sterk neer te zetten. Dit succes is mede aanleiding om ook de remixes, die ze door de jaren heen gemaakt hebben en die nu verzameld worden op het nieuwe album, live gestalte te geven. Dit doen ze via het platform ‘Radio Soulwax’, wat concreet inhoudt dat er gastmuzikanten mee zullen doen en de heren Dewaele niet alleen in hun rol van bandlid te zien zijn, maar ook als het dj-duo 2ManyDJs.
Ja maar nu staat het er welquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:30 schreef Aisumasen het volgende:
Ten eerste staat dat nog niet zo lang op de Paradiso-site.Ten tweede spelen ze de remixes wel degelijk live, als band (Soulwax).
Gelukkig ga ik niet, veels te gecompliceerd dit allemaalquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar nu staat het er welBen benieuwd hoe ze die remixes live willen gaan doen dan, het zijn toch remixes van andere nummers? Die van LCD´s Daft Punk is playing at my house is echt
trouwens. Zeer indie remixes ook
Dat staat inderdaad dus nog maar net op de site, wijsneusquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:17 schreef MaJo het volgende:
Jongens check anders gewoon even de site van Paradiso
Om 23.00 is Soulwax - the most of Remixes hun onlangs verschenen album met mixes van onder andere Justice, the Gossip en Klaxons. Dan om 1 uur is 2 many dj´s. Dus 2 voor de prijs van 1, maar 2 dj optredens en dus niet de band Soulwax. Zo duidelijk
Jaaa ik aanbid ze! Net als LCD Soundsystem zelf trouwensquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar nu staat het er welBen benieuwd hoe ze die remixes live willen gaan doen dan, het zijn toch remixes van andere nummers? Die van LCD´s Daft Punk is playing at my house is echt
Dat is juist het gave, dat kunnen ze heel vet. met samples, live drum, bas, toetsen etc... echt de moeite waard... En daarna gewoon 2manyDJ's, lijkt me duidelijk...quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal nergens voor nodig? Kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:07 schreef Mr.Brightside het volgende:
Ik word steeds enthousiaster
Ik wist niet eens waar ik kaartjes voor had gekocht blijkbaar!
Balenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:43 schreef jakkop het volgende:
ik ga toch naar DIOY?Y + Goose
kreeg mailtje dat het niet 18+ is.
Ik denk dat ik 10 april maar vrij ga houden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:38 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil ook! Maarja. Dat is toch de 12de? Dan word ik net 18
Patrick Watson komt weer in Paradiso!
Evenals Hot Chip en Trentemøller. Die eerste boeit me niets maar uit die laatste twee zal ik moeten kiezen.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:28 schreef Irien het volgende:
Soulwax was zooooo vet gisteren!!!![]()
Hoogtepuntjes met de band: Justice, The Gossip, Kylie... LCD... Soulwax is playing at my house, my house! Die drummer was heerlijk
Dj set: Human League
Old Dirty Bastard, oude Daft Punk... Superavond
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:53 schreef frame-saw het volgende:
Ik wilde ook 12 januari, leek me echt tof. Maar dan ben ik jarig...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:38 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil ook! Maarja. Dat is toch de 12de? Dan word ik net 18
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:40 schreef frame-saw het volgende:
Ik kreeg ineens een déjà-vu bij jouw laatste eerste zin, Irien frame-saw
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:57 schreef jakkop het volgende:
ja zeer tof!M'n broer kan nu met z'n vriendin naar noodlanding, en ik naar los campesinos. (+1 dus)
ik geloof dat ze het niet zo leuk vond dat ze een foutje had gemaakt.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:09 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ben iig tot het eind in de Melkweg te vinden(eerste trein gaat pas 7 uur ofzo)
quote:Radio Soulwax pakt Paradiso in
Door Hester Carvalho
Concert Soulwax.
Gehoord: 3/1 Paradiso, Amsterdam.
Herhaling: 4/1 Melkweg, Amsterdam.
Licht vermoeid, alsof de gevolgen van Oudjaar nog niet helemaal verwerkt waren, maakte het Paradiso-publiek gisteravond zijn entree. Het was goed dat Soulwax een hele revue had meegenomen om de stemming op temperatuur te krijgen, voordat ze zelf na elf uur op het podium verschenen - als opmaat tot een dansnacht die tot vanochtend voortduurde.
Soulwax, de band van de Belgische broers Stephen en David Dewaele, heeft met flair de hoofdstad ingepakt: zoals vannacht in Paradiso, worden vanavond nogmaals in de Melkweg de verschillende kanten van het Soulwax-imperium gepresenteerd. Dat begint een veelkoppig beest te worden, waar de naam Radio Soulwax nog het best op van toepassing is: de Dewaele-broers zijn de afgelopen jaren uitgegroeid tot muzikale entrepreneurs, met behalve Soulwax ook alter ego’s als The Flying Dewaele Brothers, 2 Many Dj’s en Samantha Fu. De twee hebben een band, ze remixen, ze vonden de ‘mash up’ uit (versmelting van twee liedjes), ze presenteren nieuw talent, en zijn, bovenal, aanstekelijk als voormannen van hun dance parade.
Soulwax verscheen gisteravond als band op het podium: vier muzikanten in wit nachtclubkostuum met vlinderdas. Met links een hard meppende drummer en rechts twee bandleden die fanatiek op knoppen en toetsen drukten, duidelijk: hier wordt de techniek fysiek benaderd.
De band speelde een selectie van ‘remixen’, zoals onlangs verscheen op de cd Most Of The Remixes: nummers van muzikanten als LCD Soundsystem, The Gossip, Gorillaz en Justice worden verknipt en gehusseld, en opgeruwd met eigen elektronica en schor klinkende gitaarriffs. Zo ziet Kylie Minogue zich gereduceerd tot stotterend zangeresje in een stampende versie van haar Can’t Get You Out Of My Head en wordt Beth Ditto van The Gossip een disco-zangeres in het punky Standing In The Way Of Control. Soulwax’ techniek is verbluffend: hun remixen zijn ruimtelijk zonder glad te worden en stekelig zonder hun bedwelming te verliezen. Uiteindelijk gingen de vlinderdassen los, kreunden de keyboards en herschreef de band de geschiedenis: Daft Punk Is Playing At My House van LCD Soundsystem werd Soulwax Is Playing At My House.
Eh? Deze heb jij toch gemaakt?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:07 schreef jakkop het volgende:
Jaja, de avatars gaan hier lustig in de rondte.
(ik zie ook dat je "mijn" ava al weer hebt verwijderd. hoe lang had je em, een paar uur ofzo?)
jewellus!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:15 schreef jakkop het volgende:
Die van de strokes? nee. die van maximo park? ja. maar die had je al niet meer.
Ik zie altijd die van MPquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:56 schreef jakkop het volgende:
Ik snap er geen fuck vangister zag ik nog die van maximo park.
* jakkop heeft een idee
* jakkop checkt lieneliens fobo
M'n idee klopt.![]()
Op fobo zie je de andere.
straaaange things happen around this town.
Ja, ik wil ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:01 schreef Ventilator het volgende:
vanavond Riot Festival! Good ShoesLightspeed Champion
LO-FI-FNK
HOMEWORK
Feest!
Hé, een medeganger!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:01 schreef Ventilator het volgende:
vanavond Riot Festival! Good ShoesLightspeed Champion
LO-FI-FNK
HOMEWORK
Feest!
Jep, waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:52 schreef jakkop het volgende:
je woont toch in zwolle of die kant op?
want dan kom je zometeen ongeveer langs mijn huis racen.![]()
(als je met de trein gaat tenminste)
2 maandenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:59 schreef MaJo het volgende:Ik voel met je mee Skippy, bij mij blijkt mijn fiets ook gejat te zijn. Paar weken geleden verwijderd door de gemeente en vandaag op het fietsendepot bleek ie daar niet te staan
Kom er dus na 2 maanden achter dat mijn fiets gejat is
En nu heb ik ook nog eens toegezegd om mee te gaan sporten vanmiddag en moet ik nu een tentamen leren. Meh
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:21 schreef jakkop het volgende:
Laten we met z'n allen gaan huilen en in de polsen zagen.
ik ben ziek
ik heb tentamenweek
het is kutweer
Ik ga niet via Utrecht, maar ik neem aan nog voor Amersfoort?quote:
Ik ben ook niet echt lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:10 schreef AMDB het volgende:
Ben ik de enige die zich hartstikke goed voelt?
Ik zit er over te denken om naar ze te gaan in P3. Het is een zaal van 300 man, het is dichtbij en het kost 10 euro. Ik denk dat ik wel gaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:28 schreef JeroenV het volgende:
Het nieuwe album van Voicst staat op de Luisterpaal
Heb je door dat je laatste zin van geen kanten klopt?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:01 schreef frame-saw het volgende:
Dacht ik al, ligt wel ongeveer in het midden
Huisgenoot van me woont daar eigenlijk ook, ze heet Nynke..
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:46 schreef Aisumasen het volgende:
Hahaha!
Maar echt, er gaat zo veel mis bij de post... Pakketjes worden opengescheurd en niet dicht gemaakt verder gestuurd, LP's worden dubbelgevouwen, TicketService-tickets enveloppen ontvang ik opengescheurd en besnuffeld...
Je vergeet 's nachts in de ijzige kou op de eerste trein moeten wachten (deels dankzij mij)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
Blergh, ik ben ook echt kapot.
Kuttige snotneus, kuttige fietsen die gestolen worden, kuttige katers, kuttige regen, kuttige belastingdienst die me 170 euro wil aannaaien, kuttige hond die je bij het opstaan heel lief een deurmat met kots toont, kuttige mtb die je in een modderplas laat vallen en om het nog helemaal compleet te maken is m'n mp3-spelert kaput gegaan
M'n leven, wat doen ze
ah, dat was dus 'tot het bittere eind'?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:40 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Je vergeet 's nachts in de ijzige kou op de eerste trein moeten wachten (deels dankzij mij)![]()
Zeg, jij gaat naar mijn 2e huis en nodigt mij niet eens uit?quote:Vrijdag bandjeswedstrijd in Paradiso, misschien leuk voor sommigen van jullie om te gaan kijken? Ik ga in ieder geval eens bekijken wat de band van mijn huisgenoot ervan bakt. Ik vrees helaas dat het voor mij allemaal wat te ruig gaat wezen. Oordoppen hollee!
Heb ik je niet uitgenodigd? Echt niet? Dat is ernstig! Bij dezequote:Op zondag 6 januari 2008 12:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
ah, dat was dus 'tot het bittere eind'?
[..]
Zeg, jij gaat naar mijn 2e huis en nodigt mij niet eens uit?
Er zijn ook tickets te winnen voor die bandjeswedstrijd, voor degenen die de ticketprijs te hoog vinden. Onderstaande is tevens een interview met de band waar Lieke het over heeft.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:40 schreef Lieke_K het volgende:
Vrijdag bandjeswedstrijd in Paradiso, misschien leuk voor sommigen van jullie om te gaan kijken? Ik ga in ieder geval eens bekijken wat de band van mijn huisgenoot ervan bakt. Ik vrees helaas dat het voor mij allemaal wat te ruig gaat wezen. Oordoppen hollee!
Kan dat ding zingen dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:07 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Heb ik je niet uitgenodigd? Echt niet? Dat is ernstig! Bij dezeHoewel ik betwijfel dat je je vrijwillig gaat blootstellen aan een dusdanig grote dosis engheid (wel de kans om die pluizige dronken tor als leadzanger gade te slaan, geloof me het geeft een hele nieuwe dimensie aan zijn persoonlijkheid), zijt gij wellekomen.
Ook nog jaquote:Op zondag 6 januari 2008 12:40 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Je vergeet 's nachts in de ijzige kou op de eerste trein moeten wachten (deels dankzij mij)![]()
Creative heeft mooie Zen'squote:Op zondag 6 januari 2008 16:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ook nog jaMaar zo koud was het niet, en ik had gezelschap gevonden in de vorm van een stonede Schot
En iemand nog een tip voor een mp3-speler? Geen iPod, want die zijn poep.
Hmm ja, die dingen gaan alleen best vaak kapot. Tenminste, dat ik hoor ik van anderen.quote:
Toen ik eind 2003 een 3de generatie 40 GB iPod kocht, kreeg ik na 2 jaar volop gebruik problemen met mijn batterij. Hij kon nog maar één uur mee. Toen heb ik voor een tientje een nieuwe batterij gekocht en die in mijn iPod geplaatst. Kon-ie weer 20 uur mee.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:27 schreef JelleS het volgende:
Gewoon een iPod bij de v&d, levenslange garantie. Ideaal, want het enige probleem is dat ze zo vaak kapot gaan. [..]
Zie je wel dat je een taalpurist bent.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kan dat ding zingen dan?
Oh, en al ga je een tijd naar Ierland, leer je oud Nederlansche naamvallen
Ik verwacht ze eigenlijk ook nog wel een beetje in Amsterdam.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:05 schreef SnowCockroach het volgende:
Zouden The Rifles nog in de Effenaar gaan spelen? In april staan ze wel in de Patronaat, Vera en Doornroosje..
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:09 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een taalpurist bent.Wat klopte er niet volgens jou?
Ja, mijn mooie zen is mooi kapotquote:
Ik zou zeggen, dat als er meer in de planning had gestaan dat al wel was aangekondigd. Maar echt...wel naar The Wombats en Panic At The Disco! gaan en niet naar The Rifles....dat is schandaligquote:Op zondag 6 januari 2008 22:05 schreef SnowCockroach het volgende:
Zouden The Rifles nog in de Effenaar gaan spelen? In april staan ze wel in de Patronaat, Vera en Doornroosje..
Ja, ik ben heel erg lovend over ze. Live én op plaat. Mijn favoriete album van 2006.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:12 schreef JeroenV het volgende:
Ik verwacht ze eigenlijk ook nog wel een beetje in Amsterdam.
Ik twijfel nog of ik ga, Patronaat in mijn geval dan. Denk dat ik even wat nieuw materiaal afwacht. Of is iemand hier heel erg lovend over ze live?
Bij The Wombats werd ook pas later aangekondigd dat ze in de Effenaar zouden staan, dus het kan nog wel. Panic! at the Disco (quote:Op zondag 6 januari 2008 22:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, dat als er meer in de planning had gestaan dat al wel was aangekondigd. Maar echt...wel naar The Wombats en Panic At The Disco! gaan en niet naar The Rifles....dat is schandalig. Prioriteiten!
Ja nou ik moet gewoon naar Interpol of Kings of Leon, een aangezien m'n vrienden gebrek aan smaak hebben en ik niet alleen mag (al zou ik dat niet eens zou erg vinden) kwamen we tot deze praktijken. Maar ey, het P!atD publiek zou op zijn minst nog wel amusant zijn geweest.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:47 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, het zal aan de animo liggen of er nog een extra datum komt. Ze spelen in het verre noorden, verre westen en het verre oosten. Je zou verwachten dat er dan ook nog een datum in het zuiden bijkomt. Ach, we zullen wel zien. En tot die tijd: Haal dat album
.
@ Panic! at The Disco: Kun je niet gewoon 'nee' zeggen tegen zo'n baggerconcert? En haar dwingen dat ze betere muziek gaat luisteren
?
Dat komt dan ook wel uit de mond van een grote Rifles addict volgens mijquote:Op zondag 6 januari 2008 22:29 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, ik ben heel erg lovend over ze. Live én op plaat. Mijn favoriete album van 2006.
Ok, op die van Sean Lennon na dan.
Ze hebben een aantal maanden geleden een live-EP uitgebracht, met daarop één nieuw nummer. 'Talking'. Dat nieuwe nummer klinkt veelbelovend voor het tweede album. Op Lowlands speelden ze ook al een stuk of 3 of 4 nieuwe nummers. Hele aardige jongens, goede muziek, goede live-performance. Gaan!
Ga ik dit jaar doen, moeten ze natuurlijk wel komen.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:03 schreef viagraap het volgende:
Wanneer is Interpol dan? Of is het gewoon dat je dat dit jaar gaat doen, punt?
Ja, begrijpelijk. En inderdaad, dan had je ook nog wat te lachen gehad voor die 30 euroquote:Op zondag 6 januari 2008 22:53 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ja nou ik moet gewoon naar Interpol of Kings of Leon, een aangezien m'n vrienden gebrek aan smaak hebben en ik niet alleen mag (al zou ik dat niet eens zou erg vinden) kwamen we tot deze praktijken. Maar ey, het P!atD publiek zou op zijn minst nog wel amusant zijn geweest.
Ok, dan vrees ik dat er echt niets meer te redden valt...quote:Op zondag 6 januari 2008 22:55 schreef SnowCockroach het volgende:
Trouwens, ze had van mij kopies van de 2 albums van AM gekregen + alle B-sides, maar toen ik gister bij haar was.. waren ze op mysterieuze wijze uit haar CD-collectie verdwenen. Viel te proberen.
goh ik ook, nouja 1 van de 3.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:07 schreef lienelien het volgende:
Ik ben de Babyshambles kaartjes van MaJo en mij kwijt
In m'n eentje zou ik echt niet erg vinden denk ik, bij AM in HMH heb ik de mensen waarmee ik ging (waarvan er hier ook een paar zittenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk. En inderdaad, dan had je ook nog wat te lachen gehad voor die 30 euro.
Als ik voor de 10de keer die maand naar een concert ga, heb ik ook wel eens problemen om vrienden mee te krijgen naar concerten, haha. Zo is het wel eens voorgekomen dat ik in m'n eentje naar een concert ging. Je komt daar toch niet om te lullen met je vrienden. (Al denken steeds meer mensen daar anders over
) Maar voor en na het concert is het wel dodelijk saai.
Al weet ik niet wat ik erger zou vinden. Mee naar Panic! at the Disco....of een keertje in mijn eentje naar een concert...
[..]
Ok, dan vrees ik dat er echt niets meer te redden valt...
Ja, klopt. Maar dat is dan ook volledig terechtquote:Op zondag 6 januari 2008 23:01 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat komt dan ook wel uit de mond van een grote Rifles addict volgens mij
Bij zo'n concert als AM ben ik iedereen al kwijt voordat het voorprogramma begonnen isquote:Op zondag 6 januari 2008 23:15 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
In m'n eentje zou ik echt niet erg vinden denk ik, bij AM in HMH heb ik de mensen waarmee ik ging (waarvan er hier ook een paar zitten) tijdens het concert ook helemaal niet gezien. + als arme sloeber ¤30 voor een beter concert over. Maar dat mag ik dus niet.
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:07 schreef lienelien het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:07 schreef lienelien het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]!
Poe poe, wat ben ik toch jaloers
Ja ik ga zo wel m'n boekenkast doorzoeken, ze zullen vast ergens tussen een boek zitten. Ergensquote:
Ik maak me ook nog niet heel druk, het is niet de eerste keer tenslottequote:Op zondag 6 januari 2008 23:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja ik ga zo wel m'n boekenkast doorzoeken, ze zullen vast ergens tussen een boek zitten. Ergens
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik maak me ook nog niet heel druk, het is niet de eerste keer tenslotte
C'est caquote:Beste gratis festival
Appelpop 2007
Bevrijdingsfestival Overijssel 2007
Bevrijdingspop Haarlem 2007
Breda Barst 2007
Metropolis festival 2007
Parkpop 2007
Schollenpop 2007
Vierdaagse Feesten (Zomerfeesten) 2007
Beste eendaags festival
Arrow Rock Festival 2007 (geen idee overigens, nergens heen geweest)
Beatstad Festival 2007
Bevrijdingsfestival Overijssel 2007
Dauwpop 2007
Metropolis festival 2007
Parkpop 2007
Schollenpop 2007
Wâldrock 2007
Beste meerdaags festival
Fields of Rock 2007
Graspop Metal Meeting 2007
Groezrock 2007
Lowlands 2007
Pinkpop 2007
Pukkelpop 2007
Rock Am Ring 2007
Rock Werchter 2007
Beste internationaal festival
Download Festival 2007
Festival Internacional de Benicàssim 2007
Glastonbury festival 2007
Reading/Leeds festival 2007
Rock Am Ring 2007
Roskilde Festival 2007
Sziget 2007
Wacken Open Air 2007
Beste festival website
Fields of Rock 2007
Graspop Metal Meeting 2007
Lowlands 2007
Pinkpop 2007
Pukkelpop 2007
Rock Am Ring 2007
Rock Werchter 2007
Wacken Open Air 2007
Beste artiest BeNeLux
Anouk
C-Mon & Kypski
De Heideroosjes
Epica
Goose
Krezip
Moke
Within Temptation
Beste artiest internationaal
Arctic Monkeys
Editors
Foo Fighters
Kaiser Chiefs
Metallica
Muse
Queens Of The Stone Age
Tool
Beste live-act
Arctic Monkeys
Editors
Kaiser Chiefs
Linkin Park
Metallica
Muse
Pearl Jam
Tool
Beste nieuwkomer
Air Traffic
Enter Shikari
Goose
Kate Nash
Mika
Moke
The View
The Wombats
Beste concert
10/12 - Apocalyptica - 013
13/11 - Arcade Fire - Heineken Music Hall
06/12 - Arctic Monkeys - Heineken Music Hall
12/12 - Marilyn Manson - Brabanthallen
28/06 - Pearl Jam - Goffertpark
24/06 - Red Hot Chili Peppers - Goffertpark
30/11 - The Black Crusade - Heineken Music Hall
07/12 - The View - Paradiso
Beste concert clubcircuit
10/12 - Apocalyptica - 013
28/08 - Billy Talent - Melkweg
24/09 - Dimmu Borgir - 013
27/04 - Lostprophets - Melkweg
22/03 - Nine Inch Nails - Paradiso (ook onzin, nergens geweest)
20/06 - Papa Roach - Tivoli
07/11 - Taste of Chaos - 013
29/11 - The Hives - Paradiso
Beste podium
013
Effenaar
Ekko
Heineken Music Hall
Melkweg
Paradiso
Patronaat
Tivoli
Beste podium website
013
Doornroosje
Effenaar
Heineken Music Hall
Melkweg
Paard van Troje
Paradiso
Tivoli
Dan zijn die digitale kaartjes toch wel perfect. Gewoon uitprinten vlak voor je vertrekt.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:47 schreef frame-saw het volgende:
Daarom heb ik kaartjes altijd op dezelfde plaats liggen
Ik ga waarschijnlijk naar Nathan Fake, ook al had ik de prijsvraag verkeerd. Even een fotograaf vinden nog
Zul je net zien dat je pc kuren heeft of je printer leeg isquote:Op maandag 7 januari 2008 14:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan zijn die digitale kaartjes toch wel perfect. Gewoon uitprinten vlak voor je vertrekt.
Als je je kaartjes graag spaart of iets is het natuurlijk wel wat minder...
Print je ze ergens anders uitquote:Op maandag 7 januari 2008 15:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je pc kuren heeft of je printer leeg is
Jaquote:Op maandag 7 januari 2008 16:06 schreef Goover het volgende:
Net mijn eerste gitaarles gehad, is slecht zijn ook indie?
Kaiser Chiefs beste live act?!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:54 schreef -skippybal- het volgende:
Festivalinfo heeft een toffe award dinges met leuke prijzen (kaarten en zulks).
Mijn invulling:
[..]
C'est ca
Weet je hoe gaaf optreden op Szigetquote:Op maandag 7 januari 2008 16:16 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs beste live act?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus.
Dat maakt heel niet uit, ze zijn gewoon de beste live act van afgelopen jaarquote:
Ja, en die heb ik eigenlijk best wel nodig ivm het maken van diverse tentamens en het lenen van diverse boeken in de mediatheek ivm die tentamensquote:Ik heb jouw collegekaart nog!
quote:Op maandag 7 januari 2008 16:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Weet je hoe gaaf optreden op Sziget
-EDIT- Oh wacht, ik dacjt dat het Kaizers Orchestra was![]()
Wacht maar tot je vingertoppen pijn gaan doen, dát is leukquote:Op maandag 7 januari 2008 16:06 schreef Goover het volgende:
Net mijn eerste gitaarles gehad, is slecht zijn ook indie?
Die lees ik nooitquote:Op maandag 7 januari 2008 18:35 schreef jakkop het volgende:
Ik dacht nog, een knipogende PI moet voldoende zijn om duidelijk te maken dat ik dit niet meende.
Oh, je hebt het zo niet goed gehoord, echt... Zet hem aan op fatsoenlijke geluidsinstallatie en alsjeblieft, niet te snel oordelen over deze plaat, please, voor mij?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:31 schreef -skippybal- het volgende:
Net voor het eerst de nieuwe van Voicst gehoord. Flinke domper moet ik zeggen.
Komt nogal uhm, Hives-achtig over. Nog geen eens 40 minuten aan muziek hebben en het tóch voor elkaar krijgen om meer dan de helft te laten klinken als opvullertjes
Aan de andere kant, ik heb het natuurlijk pas één keer kunnen beluisteren
Hiiiiiiii.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:15 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
In m'n eentje zou ik echt niet erg vinden denk ik, bij AM in HMH heb ik de mensen waarmee ik ging (waarvan er hier ook een paar zitten) tijdens het concert ook helemaal niet gezien. + als arme sloeber ¤30 voor een beter concert over. Maar dat mag ik dus niet.
![]()
Ik zal het doenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:52 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Oh, je hebt het zo niet goed gehoord, echt... Zet hem aan op fatsoenlijke geluidsinstallatie en alsjeblieft, niet te snel oordelen over deze plaat, please, voor mij?
Deze plaat is namelijk zo, fakking, briljant, en ik gun het jullie ook allemaal er zo opgewonden en blij van te worden als ik... Echt... The Hives heeft hier echt niks mee te maken....
(Sorry, ben gewoon oprecht heel erg enthousiast over deze plaat)
Ben niet zo laaiend enthousiast als jij, maar vind het ook een erg fijn album! Baal echt dat ik ze niet live kan zien voor ik ga, zijn erg tof altijd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:52 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Oh, je hebt het zo niet goed gehoord, echt... Zet hem aan op fatsoenlijke geluidsinstallatie en alsjeblieft, niet te snel oordelen over deze plaat, please, voor mij?
Deze plaat is namelijk zo, fakking, briljant, en ik gun het jullie ook allemaal er zo opgewonden en blij van te worden als ik... Echt... The Hives heeft hier echt niks mee te maken....
(Sorry, ben gewoon oprecht heel erg enthousiast over deze plaat)
Ze komen 25 januari in Roosje. Dat ga je niet meer redden voor je gaat?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:23 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ben niet zo laaiend enthousiast als jij, maar vind het ook een erg fijn album! Baal echt dat ik ze niet live kan zien voor ik ga, zijn erg tof altijd.
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:53 schreef Love Mae King het volgende:
Grappige GoogleAd in een indietopic:
Rolls Royce te huur
Laat uw dromen uitkomen, Rolls Royce te huur met chauffeur
www.rollsroycetehuur.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |