quote:Op donderdag 27 december 2007 14:51 schreef Aisumasen het volgende:
Het gaat toch om een nummer wat vóór het debuutalbum is uitgekomen? The View From The Afternoon valt dan sowieso af, die heeft zijn debuut op het album gemaakt. Ik neem aan dat je het debuutalbum kent, en het nummer daar niet op staat? Dus het is zeker weten een demo? (Sja, als de DJ dat zegt. Dus daar gaan we even van uit...)
Dan zou het kunnen gaan om Choo Choo, Knock A Door Run, On The Run From The MI5, Wavin' Bye To The Train Or The Bus, Space Invaders, Curtains Closed of Ravey Ravey Ravey Club (Word Will Get Around). Dat zijn alle non-album/single/EP-demo's. Maar die voldoen lang niet allemaal aan jouw omschrijving. Het kan dus eigenlijk net zo goed een nummer van een single of EP zijn?
Ik zit zelf meer te denken aan het spiksplinternieuwe Death Ramps.
Enne...
Op donderdag 27 december 2007 13:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..] Was behoorlijk hard, zeker voor AM-begrippen. [..]
Welcome to the new Arctic Monkeys.
The Movequote:Op donderdag 27 december 2007 15:19 schreef -skippybal- het volgende:
Geen idee hoe die heet. Was in The Move. Kroeg met veel alternatieve muziek en en hoop makkelijke wannabe-gothchiks
Wow, ze draaiden een keer géén Limp Bizkit, Nirvana, The Kooks of The Fratellis in The Move, begrijp ik?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:19 schreef -skippybal- het volgende:
Geen idee hoe die heet. Was in The Move. Kroeg met veel alternatieve muziek en en hoop makkelijke wannabe-gothchiks
Die komen ook wel langs hoor, maar vorige keer hadden ze ook 'I bet that you look good on the dancefloor' 'Take me out' en 'Plug In Baby'quote:Op donderdag 27 december 2007 15:26 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wow, ze draaiden een keer géén Limp Bizkit, Nirvana, The Enemy of The Fratellis in The Move, begrijp ik?
Zie je wel, die komen alsnog langsquote:Op donderdag 27 december 2007 15:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die komen ook wel langs hoor, maar vorige keer hadden ze ook 'I bet that you look good on the dancefloor' 'Take me out' en 'Plug In Baby'En nog Welcome to the Jungle van the Guns
Eigenlijk geen slechte muziek gehoord daar, in tegenstelling tot veel andere tenten.
Oeh, kunnen we er een keer een mini-meet doenquote:Op donderdag 27 december 2007 15:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
The MoveZaterdag voor het eerst geweest, vanavond weer waarschijnlijk, toptent
Ik wil! Maar die decembermaand en andere kaartjes hebben me in een recessie gestortquote:Op donderdag 27 december 2007 16:55 schreef Irien het volgende:
lurk.... Oh... Gaat er iemand naar Soulwax 3 of 4 januari...?
Zeker, 3 januari.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:55 schreef Irien het volgende:
lurk.... Oh... Gaat er iemand naar Soulwax 3 of 4 januari...?
Klinkt niet erg indiequote:Op donderdag 27 december 2007 16:24 schreef MaJo het volgende:Ik heb heel indie een blaasontsteking
Mainstream-alternatief, mooi woord.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
mainstream-alternatief Nederland
Ik nu heel indie een koortslipquote:Op donderdag 27 december 2007 16:24 schreef MaJo het volgende:Ik heb heel indie een blaasontsteking
Neuh niet echtquote:Op donderdag 27 december 2007 19:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Klinkt niet erg indie![]()
Uitgaan gaat dus weer niet door vanavond, maar zaterdag wel waarschijnlijk, en dan maandag maar dat gaat niet indie worden, gewoon hartstikke zat, al is dat ook wel indie
Kun je je sneakers ook wel laten liggenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:05 schreef frame-saw het volgende:
OOOOOOOO fucking hell. Waar ik heen wil met oud en nieuw is uitverkocht
Neeeeeeeeeee hellllllp.
Ja eigenlijk wel, maar ik heb al wat nieuws gevonden. Lijkt me wel tof, komt ook techno en minimal enzoquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kun je je sneakers ook wel laten liggen
Dit topic moet je hebben: Strawberry Indie (Indie Central XXXI)quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:58 schreef emokid het volgende:
Arcitc Monkeys, Kaiser Chiefs, Razorlight.. IndieVolgens mij is de definitie van Indie hier niet bekend.
Ik vind 30 Seconds to Mars wel tofquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:58 schreef jakkop het volgende:
ja alsof je kan ruiken dat je naam niet serieus bedoeld is.
Enne, over je last.fm gesproken. 30 seconds to mars?![]()
"ik ben heus niet emo!"
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:24 schreef MaJo het volgende:Ik heb heel indie een blaasontsteking
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:27 schreef Grobbel het volgende:
En ik lig heel indie ineens met 39 graden koorts op bed. Leuk, zo vlak voor nieuwjaar.
Watte?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:04 schreef emokid het volgende:
30 seconds to mars is verre van emo, meer pop rock en wat heeft een lyric van Interpol hier nou mee te maken? Probeer je duidelijk te maken dat je een elitist bent op muziekgebied door irrelevante willekeurige dingen op te noemen?
Snel op de teentjes getrapt hier zeg, jammer.
Ik heb gewoon een absurde manier van iemand verdedigen. Maar bedankt dat je me elitist noemt, de belediging die ik hiervoor via Fok! ontving was dievan PI-loos meisje zonder verstand van muziek.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:19 schreef emokid het volgende:
Hoe moet ik dat ruiken dan, ten eerste zegt ze kind, daarna noemt ze een emo cliche op over trauma's vervolgd met een emoticon die ik niet al te positief in zie ''
Mijn excuus![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:05 schreef frame-saw het volgende:
OOOOOOOO fucking hell. Waar ik heen wil met oud en nieuw is uitverkocht
Neeeeeeeeeee hellllllp.
quote:Wie nog geen plannen heeft voor oudejaarsavond, kan achter de computer kruipen en een concert van Radiohead bekijken. Vanaf 1 uur 's nachts is de band via een webcast te bewonderen.
ANP
Tijdens het optreden zal de band hun nieuwe album In Rainbows in zijn geheel uitvoeren plus een aantal bijzondere covers, waaronder zeer waarschijnlijk een van Siouxsie and the Banshees. De show is te volgen op het internettv-kanaal van Al Gore: Current TV
Ik ben nog niet zo'n grote fan van Radiohead, heb pas sinds een week een album van zequote:
Ik wist niet dat Singstar zulke vette tracks hadquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en ik heb gister voor het eerst Singstar gedaan. Karaoke op een Playstation, zeg maar.
Echt lachen is dat. Beetje in de nacht blerren op Radiohead, Franz Ferdinand, Maximo Park en zulks.
Ennnnn, volgens dat ding was ik een Rising Star! Yeaahhhhh.
* Skippy neemt ontslag, kapt met alles en leent zich een ongeluk om studiotijd te betalen en een wereldschokkend debuutalbum af te leveren
Die zou dan wel vetjes zijn als dat bestaatquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:22 schreef SnowCockroach het volgende:
Er is toch ook een soort Rock-editie met Kasabian enzo?
quote:Bloc Party "Banquet"
Blur "Song 2"
Bowling For Soup "1985"
Coldplay "Speed of Sound"
Deep Purple "Smoke on the Water"
Franz Ferdinand "Do You Want To"
Gwen Stefani "What You Waiting For?"
Hard-Fi "Hard to Beat"
Hole "Celebrity Skin"
Jet "Are You Gonna Be My Girl?"
Kasabian "Club Foot"
Keane "Everybody's Changing"
Kings of Leon "The Bucket"
KT Tunstall "Black Horse and the Cherry Tree"
Maxïmo Park "Apply Some Pressure"
Nirvana "Come As You Are"
Queen "Don't Stop Me Now"
Queens of the Stone Age "Go with the Flow"
Razorlight "Somewhere Else"
Scorpions "Wind of Change"
Snow Patrol "Run"
Stereophonics "Dakota"
The Bravery "An Honest Mistake"
The Cardigans "My Favourite Game"
The Hives "Hate to Say I Told You So"
The Killers "Somebody Told Me"
The Offspring "Self Esteem"
The Rolling Stones "Paint It, Black"
The Undertones "Teenage Kicks"
Thin Lizzy "The Boys Are Back in Town"
Somebody Told Me heb ik ooit wel eens gekaraokedquote:Op zondag 30 december 2007 16:17 schreef -skippybal- het volgende:
Je hebt Singstar Rocksinderdaad, met dit allemaal:
[..]
Mijn moeder na het horen van een liedje op de radio:quote:Op maandag 31 december 2007 14:55 schreef frame-saw het volgende:
Mijn zus vind Arctic Monkeys ook op Kaiser Chiefs lijken, hmm. Mijn vader vroeg eens: 'Is Franz Ferdinand nou de zanger van Kaiser Chiefs?', maar dat was gewoon schattig haha.
Maar om die muziek nou hetzelfde te noemen allemaal, nooo.
Ach kom, iedereen weet dat Franz Ferdinand al hun riffjes jatten van Daft Punk, en dat de Wombats en Interpol eigenlijk gewoon stiekem dezelfde band zijn. Heeft iemand ze al ooit op één en hetzelfde podium gezien? Nee? Precies! Je huisgenoten hebben gewoon gelijk.quote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef lienelien het volgende:
Ik heb met kerst een chocofonduesetje gekregen![]()
Vanavond ook een feestje bij mij thuis![]()
Ik moest van mn huisgenootjes voor de muziek zorgen, dus ik laat wat horen (Uffie, Franz Ferdinand, Daft Punk, Wombats, Interpol, Shout Out Louds, Justice, Arctic Monkeys) zeggen 2 huisgenootjes: 'Hmm, ja ik weet niet hoor, het klinkt allemaal hetzelfde'
![]()
Haha ja Ferdinand Frans, ik ken het.quote:Op maandag 31 december 2007 15:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn moeder na het horen van een liedje op de radio:
'oh, is dat nou Ferdinand Frans, offeh, de sjiers ohzo?' (the sheer dus)
Justice hetzelfde als Franz Ferdinand of Interpol etc.quote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef lienelien het volgende:
Vanavond ook een feestje bij mij thuis![]()
Ik moest van mn huisgenootjes voor de muziek zorgen, dus ik laat wat horen (Uffie, Franz Ferdinand, Daft Punk, Wombats, Interpol, Shout Out Louds, Justice, Arctic Monkeys) zeggen 2 huisgenootjes: 'Hmm, ja ik weet niet hoor, het klinkt allemaal hetzelfde'
![]()
Moest bij geschiedenis ook altijd aan de band denkenquote:Op maandag 31 december 2007 16:36 schreef AMDB het volgende:
Franz Ferdinand is toch die historische figuur?![]()
Haha, en toen gingen ze jumpen?quote:Op maandag 31 december 2007 16:39 schreef -skippybal- het volgende:
En ik heb ook maar 2,5 vrienden die in to rock zijn. De rest begint gelijk over alto dit en emo dat. Eéntje vond zelfs "dat die kutmetal maar 's moest worden vervangen." We hebben het hier over The White Stripes dus
Ouch, generatiekloof alert...quote:Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef frame-saw het volgende:
(...). Scorpions ken ik niet en (...)
Nee, want dan zouden het niet meer m'n vrienden zijnquote:
Scorpions zijn tof, vind ikquote:Op maandag 31 december 2007 16:43 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ouch, generatiekloof alert...
Kan er niets aan doen hèquote:Op maandag 31 december 2007 16:43 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dat is geen generatiekloof meer, dat is gewoon een kwestie van onwetendheid. Waarschijnlijk kent iedereen Still Loving You of Winds Of Change wel, en tja, anders, shame on youquote:Op maandag 31 december 2007 16:43 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |