Ik ken alleen Rock You Like A Hurricanequote:Op maandag 31 december 2007 17:13 schreef n0r het volgende:
[..]
Dat is geen generatiekloof meer, dat is gewoon een kwestie van onwetendheid. Waarschijnlijk kent iedereen Still Loving You of Winds Of Change wel, en tja, anders, shame on you
Zou best kunnen, ken zoveel liedjes waarvan ik de naam niet weet. De bandnaam komt me wel bekend voor, maar kan er geen muziek aan koppelen.quote:Op maandag 31 december 2007 17:13 schreef n0r het volgende:
[..]
Dat is geen generatiekloof meer, dat is gewoon een kwestie van onwetendheid. Waarschijnlijk kent iedereen Still Loving You of Winds Of Change wel, en tja, anders, shame on you
Je moet even niet vergeten dat smaken verschillen, misschien vind frame-saw het wel leuk, want ja, die mensen heb je genoeg.quote:Op maandag 31 december 2007 17:42 schreef Grobbel het volgende:
Ik vind het trouwens een goed teken dat frame-saw de Scorpions niet kent. Het is toch juist heuglijk nieuws als zo'n muzikaal gedrocht de tand des tijds niet weet te doorstaan, toch? Aan 'November Rain' en 'Nothing Else Matters' hebben we al meer dan genoeg eeuwig gedraaide rotzooi uit dat tijdperk.
Niet te serieus ingaan op half als grap bedoelde, pseudo-beledigende opmerkingen van mijn kant, he. Maar toch bedankt voor het happen, voel ik me ook weer gewaardeerd.quote:Op maandag 31 december 2007 18:06 schreef n0r het volgende:
[..]
Je moet even niet vergeten dat smaken verschillen, misschien vind frame-saw het wel leuk, want ja, die mensen heb je genoeg.
Oh, ik heb Jaeger bierquote:Op maandag 31 december 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
Gekleurde Vodka
Ik heb m'n zwerverblikken (Baron, 33 cent de halve liter) en fles Vodka hier ook al koud staan om straks mee te gaan in de tas. Yum Yum
Die zijn ook tof jaquote:
Voor de rooie annie, duh!quote:Op maandag 31 december 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:
Gekleurde Vodka
Ik heb m'n zwerverblikken (Baron, 33 cent de halve liter) en fles Vodka hier ook al koud staan om straks mee te gaan in de tas. Yum Yum
Hahaha. True, truequote:Op maandag 31 december 2007 19:02 schreef -skippybal- het volgende:
Sommige zijn lekker ja. Maar er zijn er ook die tezijn. Heineken enzo
45c per halve liter vind ik niet duurquote:Op maandag 31 december 2007 18:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die zijn ook tof ja
Maar wel duur
Dit klinkt zo bekendquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:22 schreef MaJo het volgende:
Daarna veel te veel dingen door elkaar heen gedronken maar ik heb dit keer niet gekotst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |